- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Imelda Labbé, členka představenstva značky Volkswagen zodpovědná za „prodej, marketing a poprodejní služby“. | foto: Volkswagen
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
V exkluzivním rozhovoru pro iDNES.cz vysvětluje roli dotací pro nastartování elektromobility a předestírá budoucnost, ve které si nebudeme kupovat auto, ale poptávat řešení mobility, od každodenních pojížděk za prací a nákupy sdíleným autem, na bicyklu a hromadnou dopravou až po víkendové výlety vlastním elektromobilem.
Mobilita – co to znamená pro Volkswagen? Automobilky se dnes neprezentují jako výrobci aut, ale jako poskytovatelé mobility. Co to znamená? A proč tento přechod?
Stále větší podíl našich zákazníků hledá komplexní řešení mobility. Chtějí flexibilitu podle svých potřeb: někdy na delší, jindy na kratší dobu, částečně autem nebo na kole. Jiní chtějí auto, aby si to na chvíli vyzkoušeli a pak se rozhodli, co chtějí ve střednědobém horizontu. Vidíme tedy, že jádrem našeho podnikání zůstává automobil. Mění se ale kontakt se zákazníkem, vztah k vozidlu a portfolio služeb. Jde o postupný proces, který velmi závisí na skupině zákazníků. Ale integrace nových a flexibilních služeb mobility je cesta vpřed.
Připojte se ještě dnes a získejte: