Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Americká města zaplavují kočičí hlavy

  9:25aktualizováno  9:25
Po animovaných komixech spustila společnost Roxio druhou, tentokrát mnohem viditelnější reklamní kampaň, která má upozornit na blížící se start hudebního systému Napster 2.0. Ulice San Francisca, New Yorku, Los Angeles, Bostonu, Atlanty a Seattlu zaplavil proslulý kocour se sluchátky. Roxio se rozhodlo pro tzv. sniping - brigádníci přelepují samolepkami s portrétem maskota ostatní plakáty na zdech. Jak potom taková plocha vypadá, objektivem zachytil Jeremy Barna, reportér magazínu Wired.

Sniping: Napster přelepuje hlavy postav na plakátech © Lycos, Inc.

Reklamní kampaň Napsteru sklízí kritiku, ale jiní si ji pochvalují. Popularita dosáhla takového stupně, že firma musí noc co noc vysílat do ulic pracovníky s novými dávkami nálepek. Kolemjdoucí je totiž strhávají a odnášejí jako suvenýry.

Zdroj: Wired

Související odkazy:

  • Napsterova dobrodružství - díl 6. je online
  • Samsung a Roxio připravují kapesní přehrávač pro hudbu z Napsteru
  • Moby: Jsem rád, že existoval Napster
  • Nový Napster dostanou uživatelé do Vánoc, za dárek však zaplatí
  • Napster ožije ještě letos - jaký bude?
  • Organizace RIAA hledá další obětní beránky
  • Napster ožívá! Můžete být při tom
  • Bertelsmann má vykoupit zlo Napsteru 17 miliardami USD
  • Napster propustil všechny zaměstnance a definitivně končí
  • Napster krůček před krachem





  • Hlavní zprávy

    Další z rubriky

    Navzdory válce vyrobili  ve firmě Laurin & Klement nový motor
    Navzdory válce vyrobili ve firmě Laurin & Klement nový motor

    VIDEO V roce 1917 musela mladoboleslavská automobilka Laurin & Klement spoléhat nejvíce na předválečné modely svých vozů a plnila hlavně válečné zakázky. Přesto v...  celý článek

    Před 100 lety vznikly fotografie víl z Cottingley
    Před 100 lety vznikly slavné fotografie víl z Cottingley

    VIDEO V létě 1917 vyfotily dvě dívky, Elsie Wrightová a Frances Griffithsová fotografie víl. Řadu let věřila celá Velká Británie, že fotografie jsou pravé. Mýtus...  celý článek

    Zlatý věk opia skončil před 100 lety
    Před 100 lety končil zlatý věk opia

    VIDEO 22. července 1917 vyšel francouzský časopis La Grimace s karikaturou zobrazující dlouhovlasého kuřáka opia, kterému z očí vyzařuje ďábelské šílenství a v...  celý článek

    Akční letáky
    Akční letáky

    Všechny akční letáky na jednom místě!

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.