náhledy
Pilot B-52 před startem
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Na dnech NATO 2012 byl již po třetí v řadě hlavní hvězdou bombardér B-52
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Letová ukázka B-52 na Dnech NATO 2012
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Letová ukázka B-52 na Dnech NATO 2012
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Dvojice dvouproudových motorů Pratt & Whitney TF33-P-3/103. Motory se dají startovat bez připojení k externímu zdroji pomocí výbušniny.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Posádka připravila pro objektivy návštěvníků "zátiší s přilbou"
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Ovládání motorů v B-52
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Pracoviště kapitána B-52. Posádka tohoto stroje si vylepšila sedadla ovčí kůží
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Do kabiny pilotů B-52 na Dnech NATO 2012 nahlíželi návštěvníci ze schůdků přistavených k letounu
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Pracoviště navigátora
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Za členem posádky je pracoviště operátora radioelektronického boje a bombometčíka.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Posádka vstupuje do B-52 po těchto schůdcích pod trupem. Prostor pro posádku je dvoupodlažní
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Křídlo B-52 s vysunutými vztlakovými klapkami
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Speciální letištní vozidlo pro B-52
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Každý z osmi motorů Pratt & Whitney TF33-P-3/103 s minimálním tahem dmychadla může kapitán nastartovat pomocí výbušniny
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Proud plynů z dvojice motorů se vyhýbá mohutným vztlakovým klapkám, které dělají charakteristickou siluetu stroje při startu nebo přistání
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
B-52 má obří rozpětí křídel 56,39m. Aby jimi při startu nebo přistání piloti nezavadili o runway, mají křídla na svých koncích kola
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz