náhledy
23. 3. 1911 provedl Louis Breguet zkušební let s 11 cestujícími na svém jednomotorovém dvoumístném dvouplošníku. Bezpečnost a komfort cestujících se s velkoletadly Igora Sikorského o dva až tři roky později nedaly srovnávat.
Autor: archiv autora
RBVZ S-21 Grand
Autor: archiv autora
RBVZ S-21 v definitivní podobě se čtyřmi tažnými motory byl pojmenován Russkij Vitjaz
Autor: archiv autora
První postavený Ilja Muromec byl typ RBVZ S-22. Na fotografii vidíte letoun při jednom ze zkušebních letů s lyžovým podvozkem v únoru 1914.
Autor: archiv autora
Sikorskij před přídí Muromce.
Autor: archiv autora
RBVZ S-22 Ilja Muromec, interiér kabiny cestujících.
Autor: archiv autora
Skupinová fotografie cestujících a posádky před letadlem RBVZ S-22 Ilja Muromec. Ve dveřích letadla stojí Igor Sikorskij.
Autor: archiv autora
Účastníci dálkového letu Petrohrad - Kyjev před letadlem RBVZ S-23 Ilja Muromec. Druhý zprava je Igor Sikorskij.
Autor: archiv autora
Na jaře 1914 byl pro zájem ruského námořnictva zkoušen S-22 v roli hydroplánu.
Autor: archiv autora
Trup Muromce téměř nevyčníval před křídla.
Autor: archiv autora
Replika, ve skutečnosti spíše volná napodobenina Ilji Muromce v leteckém muzeu v Moninu nedaleko Moskvy.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz