náhledy
Bell 429 má díky nůžkovému uspořádání listů ocasní vrtulky nižší hladinu hluku.
Autor: Bell Helicopter
Sikorsky X2 už letěl rychlostí 460 kilometrů za hodinu.
Autor: Sikorsky Aircraft
Sikorsky S-97 Raider bude používat princip koaxiálního rotoru, což jsou dva rotory nad sebou točící se proti sobě.
Autor: Sikorsky Aircraft
Kokpit připravovaného vrtulníku Eurocopter X4, jehož uvedení na trh se plánuje na rok 2020.
Autor: Eurocopter
Vrtulník Eurocopter X4 ma mít vyšší rychlost díky jinému tvaru listů rotoru, který umožní vyšší vztlak a sníží hlučnost.
Autor: Eurocopter
Stroj AgustaWestland AW609 má dva sklopné rotory po stranách. Vzlétne jako klasický vrtulník, pak obě vrtule překlopí dopředu a letí jako klasické letadlo.
Autor: AgustaWestland
Kokpit připravovaného stroje Bell 525 by měl zvýšit pohodlí posádky a také bezpečnost.
Autor: Bell
Eurocopter X3 má kromě hlavního rotoru ještě dvě vrtule na krátkých bočních křídlech, ale chybí mu ocasní vyrovnávací rotor.
Autor: Profimedia.cz
Vrtulník Bell 525 se má ovládat pomocí joysticku, prodávat se má v roce 2014.
Autor: Bell
Stroj Modrý hrom z filmu Létající oko se ani po třiceti letech nestal realitou.
Autor: Archiv Blanka Drahošová