náhledy
Rekonstrukce kluzáku Waco v programu Catia.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Rekonstrukce vyloďovacího plavidla LCVP v programu Catia.
Autor: Dassault Systèmes
Při rekonstrukci vyloďovacích člunů LCVP se odborníci potýkali s podobnými problémy jako u kluzáků Waco. Žádný člun se totiž do dnešního dne kompletní nedochoval.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Autoři byli při hledání podkladů tak důkladní, že kluzák Waco je možné si prohlédnout a doslova rozebrat do posledního šroubku.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Rekonstrukce kluzáku Waco v programu Catia.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Kopie originálních výkresů jednotlivých součástí přístavu i vyloďovacích prostředků se sice dochovaly, byly ale nečitelné.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Rekonstrukce kluzáku Waco CG-4A v programu Catia. Ve skutečnosti bylo vyrobeno přes 13 000 kusů. Do dnešních dnů se nedochoval žádný.
Autor: Dassault Systèmes
Přístav Mulberry v 3D rekonstrukci.
Autor: Dassault Systèmes
Autor rekonstrukce přístavu Mulberry Tim Beckett (vlevo), syn majora Allana Becketta.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Přístav Mulberry B na dobových fotografiích.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Rekonstrukce LCVP v prgramu Catia.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Také kopie výkresů LCVP byly těžko čitelné. Autoři digitálního modelu přístavu se pro ně museli vypravit do New Orleans. Zachránili je před hurikánem Katrina.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Vylodění v Normandii
Autor: iDNES.cz