Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Souhlasíte s dalším zdražováním cédéček?

V kontroverzní kampani IFPI ČR se objevil v pořadí již třetí inzerát, ve kterém dostal slovo František Nedvěd. Ani jeho prohlášení však na poněkud rozpačitém dojmu z celé kampaně nic nezměnilo. Navíc se objevily neoficiální informace o tom, že se zcela nelogicky chystá další zdražení hudebních CD na našem trhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

a.alois

f.n.

vyhul  fery

0/0
29.11.2006 13:51

a.alois

franta je vul

8-o8-o>-

0/0
29.11.2006 13:50

nedoma josef

nedved
ten nedved by potreboval schladi v sazave.
0/0
1.8.2006 13:12

tlusťoch

Slavným PROFIt hudebníkům
Tak poslouchej hudebníku když se tak cejtíš nabídni svou produkci na internetu a jestli to za něco stojí tak jsem ochoten dát 150 K to je pro tebe 100% zisk a ještě něco navíc, tedy rozhodně víc než kolik ti dá kdejaké vydavatelství. No a jestli stojíš za starou bačkoru tak se vykecávej někde jinde. A paní Čákovou a pana Nedvěda bych chtěl upozornit na hrozící nebezpečí vzplanutí CD přehrávače po vložení jejich titulů. Světu mír a paličům díky za jejich společensky prospěšnou práci. Snad se jim nakonec podaří takový zvěrstva jako je Čáková z naší hudební scény vytlačit.
0/0
18.11.2000 19:14

žádné pirátství-hudebník
Každý člověk má právo šířit/prodávat/ svůj produkt libovolným způsobem. Když to dělá někdo bez jeho vědomí, je to prachobyčejná ZLOĎEJNA- a nikdo mi to nevymluví.
0/0
8.11.2000 17:15

skrat

Mě je to jedno...
Ať si zdražují až to nikdo kupovat nebude. Nechápu o čem je tu řeč!? Vždyť i když by zakázali kopírování a přidali na orig. cdčko nějakou ochranu, tak se stejně za čas někdo najde a obejde tu ochranu... Je to jen otázka času. Takže to zakázat nejde (vlastně jde, ale kopírovat se bude stejně).
0/0
5.11.2000 10:46

KS

Pane Nedvěd
hudbu nezabíjí to, že se poslouchá. Hudbu zabíjejí prachy, pro které ji děláte. Vzpomeňte si možná i na své začátky, kdy jste hrál pro radost a pro to, že vás to bavilo. Kdy jste byl rád, že se vaše písníčky hrají u táboráků. Dnes jdete naprosto opačným směrem. Asi proto mnoho začínajících kapel hraje kvalitnější hudbu než profesionálové, přestože nemají kvalitní technicku a zručnost. Hrají srdcem a necinkají si do rytmu měšcem s penězy. PS: Můžete být klidný, já vaši hudbu nekopíruji - nelíbí se mi.
0/0
12.10.2000 15:11

Jan Akerman

drahá CD a navíc nekvalitní
Se zdražováním CD, jako většina, nasouhlasím. Slyšel jsem, že výrobní cena holého CD (bez obalu, nákladů za nahrávací studio a režie vydavatele) stojí necelých 20 Kč. Já bych si rád koupil originál CD, ale nechci připívat na něčí nehorázné zisky. Navíc jsem zjistil, že ani drahá CD nemusí být kvalitní. Jaké je rozčarování, když posloucháte nově zakoupené CD, a slyšíte znatelné lupnutí. Při reklamaci zjistíte, že takováto porucha je na všech CD. Jiné CDéčko má porušenou reflexní plochu, takže proti světlu prosvítají tečky. Také je nepříjemné, když v prodejně při prohlídce zjistíte, že CD je viditelně podrápané a ohmatané. To si potom pomyslím, že na něm někdo asi posvačil. Proto je lepší si pořídit levnou kopii, než drahý originál. Pokud bude nekvalitní, tak CD zahodím a ztráta nebude tak velká.
0/0
10.10.2000 15:24

KS

Já je vlastně chápu,
jde přece o prachy, ne? A kráva se dá dojit tak dlouho dokud dává mlíko. Že se v tom angažujou Lunetici a spol. mě taky nepřekvapuje. Dobře ví, že už moc času nemají - takových hvezdiček už na komerčním nebi zazářilo... a všechny brzo vyhasly. Jen nechápu autory, kterým jde skutečně o to, aby je lidi poslouchali a ať si třeba za svou práci chtějí adekvátní odměnu. Proč podepisují tak nesmyslné smlouvy s vydavateli, které okrádají jednak je a jednak posluchače? Proto bych ze strany autorů očekával spíše tlak na distribuční koncerny než na posluchače. A pokud bude bezvýsledný, není při dnešních technologiích problém je úplně vyšachovat ze hry. Výrobek koupený přímo u výrobce je vždy levnější než v obchodě (tady to platí několikanásobně). A já chci podporovat autora a ne nějaké zazobané převlečené papaláše z bývalých socialistických podniků. Závěr: Ať si Lunetici stojí klidně 2000,-Kč za CD. České kultuře to jen prospěje, ale buďte si jisti, že zdra
0/0
10.10.2000 8:23

Awe

Czakova ?
Ze zrovna Czakovy vadi, kdyz nekdo neco kopiruje, to nechapu, vzdyt ona zpiva jenom okopirovany shity :) Awe.
0/0
5.10.2000 1:23

HONZA

JESTLI SI NEKDO MYSLI ,ZE ............kliknete a prectete si ,stoji to zato
Jestli si nekdo mysli ,ze nejakej Nedved a spol me presvedci abych si radsi kupoval hudbu na kazetach nebo CDckach tak se myli a mysli si ,ze se mnou bude souhlasit vice lidi.Predstavte si jake by to bylo bez MP3 ,kdybych chtel poslouchat hudbu na PC musel bych porad davat do cdromu novy Cd a to je prece nuda .Ted si pustim WinAMP a pustim si co chci.(Ja osobne mam pres 250 pisnicek)1/2 mam grablou s CD a druhou 1/2 stazenou s internetu.A kdybych si spocital kolik by me stalo kupovat si hudbu na nosicich tak ta castka zachazi az do 10.000 Kc !!! A to se prece nikomu nechce tolik investovat.P.S. - formaty podobne MP3 a samotne MP3 uz nejdou zrusit , protoze jsou tak rozsirene a tim by take zkrachovalo mnoho spolecnosti.Omlovam se za gramaticko stranku teto reakce na clanek.Cesky jazyk totiz nebyl nikdy mym konickem.Dekuji za reakce na muj clanek.
0/0
28.9.2000 22:37

lemon

www.tclemons.sk
V blizkej buducnosti pride nejaky vyrobca s napalovackou, ktora vam sama stiahne cele album priamo od autora aj s bookletom a potlacou cd, ktoru vam tam este aj vytlaci. No nieje pred nami skvela buducnost? Tak preco sa rozculovat.
0/0
22.9.2000 13:50

Luboš

CD a ceny
Bláhově jsem si myslel, že s postupem času budou klesat i ceny CD, jak je tomu např. u elektroniky. Opak je ale pravdou - ceny jsou přímo sprostě vysoké. Nedivím se, že se mnohem více vypaluje. Určitě dojde k opětnému snížení prodeje originálních CD, to je jasné.
0/0
22.9.2000 0:30

Dr. Robin Hood

Zdrazeni CD! Proc?
Urcite skupine "podnikatelu" jde o maximalni zisk. Cela zalezitost jde vsak proti smyslu naklady - zisk. Vzdit cim vice vyrobim tim je nizsi naklad na kus, ale zisk se nesnizi, ale zvysi. Tuto logiku znali Ford i Bata. Urcite to znaji i ti co kampan rozbehli, ale asi si neuvedomili, ze muze fungovat kontraproduktivne a mnoho zakazniku, ktery o tomto problemu ZATIM nepremysleli to udelaji a zacnou se ptat: "PROC MAME PLATIT VIC?!" Zacnou treba hledat cesty jak ziskat zvukovou - obrazovou -datovou "nahravku" lacineji!!!
0/0
21.9.2000 10:50

Quip

O cem to ten "medvjet" mluvi?
Vse by mi bylo jasne, az na tu cast, kde mluvi o tom, jak to ublizuje zacinajicim kapelam... Urcite vsichni znate skupinu Chaozz, nejde ted o to, jestli se to nekomu libi, nebo ne a ani o to, kolik ted prodavaji desek, ale jelikoz je znam osobne uz dlouho, tak vim, ze z prvni desky meli mit neco okolo 8% ze zisku!!!!!!!!! Tomuhle ja rikam zabijeni zacinajich kapel! Kolem te desky se otocilo neco kolem 12 000 000 korun. naklady na studio cinili zhruba 50 000 (a to hodne pridavam, delalo se to v tom nejlevnejsim studiu) Z toho vyplyva, za Polygram (nyni Universal) na tom vydelal neco kolem 10 000 000Kc zatim co kluci dostali asi 250 000 dohromady (Polygram si uctuje asi velke naklady za promotion), proto ty pocty moc nesedi.... tomuhle ja rikam vysavani zacinajicich kapel. To uz je vazne lepsi neco udelat a sirit to pres Net, to tim aspon nekrmite zadny blbce z velkych labelu.
0/0
21.9.2000 3:44

Dan

ať se to někomu líbí nebo ne
S takovou muzikou, jakou dělaj uvedený muzikanti, si stejně nikdo nebude "špinit" počítač. Já neznám člověka kterej by měl na PC od Czákový MPtrojku. Stejně budou dál fungovat všechny "REC mašiny", ať se to někomu líbí nebo ne, protože to bude většina chtít.
0/0
20.9.2000 18:18

Petr Vít

Mě je to jedno
Pokud na ně bude mít Klub Vlastníků CD, ať si je zdražujou. Když mi bylo 12, nahrával jsem z rádia na magnetofon Sonet Duo, a nikdo proti tomu nic neměl. Od 15-ti jsem nahrával z LP desek od kamarádů, kteří měli možnost je získat ze Západu. Neměl proti tomu nic ani uliční výbor (třeba o tom nevěděl). Kolem roku 1968 a později se dalo něco málo dobré hudby koupit i u nás (v ČSSR), rád jsem si LP za 80 - 120 Kč koupil. Před pěti lety jsem ještě nakupoval CD aspoň v CD bazaru - kvalitní Cd stálo 180 - 320 Kč. Teď, i když bych si mohl originál CD občas koupit (bazar dost podražil), cena 500 - 600 Kč mi připadá, že ze mě dělají blbce, tak je fuckuju a nehodlám financovat úředníky nahrávacích společností, nebo něčí přepych typu Nedvědů. Aby bylo jasno já jim ho vcelku přeju (i když to nejsou moji oblíbenci) protože vydali pravou hudbu v pravý čas, ale mohli by si všichni odpustit akce typu "Kopírování zabíjí hudbu" a mohlo by jim stačit to, co mají. Být nad věcí a ne se jen tak tvářit. Howgh.
0/0
19.9.2000 23:17

jakepak kopirovani je nelegalni ??? kdyz na to mate zivnostak a SMLOUVU s OSA (odvadi se jim 10 procent z ceny palby), tak by meli vsichni drzet hubu, protoze teoreticky by z tech penez meli neco dostat i "umelci", to ze tomu tak neni uz neni nas problem, ze ...
0/0
19.9.2000 18:28

Souhlasim
Ano zdrazit je treba. Nebojim se to rict je to opravdu tak. Kamenici opravdu potrebuji dostavet sve deseti-milionove domy s 50m bazeny a tenis. kurty a pri snizujicim se prodeji potrebuji nekde penize vydelat. Doufam ze brzy se dockame vyrazneho zvyseni cen treba az za hranici 1500 korun. Ja jsem pro neb konecne by ty volove co to kupojou jeste ted mohli prestat a mohlo by se zacit neco dit. Trebe kamenum dojde ze klesa-li prodej cd muzou taky zkusit zlevnit. Ale mne je to jedno nic si nekoupim a zdrazit je treba alespon na 1500 za kus.
0/0
19.9.2000 13:17

Paul

Madonna
Tak ta Madonna, co ji tu pořád řešíte, už vyšla a stojí CD 599 Kč. Jenže to je stejně strašně moc. Kdyby stála polovičku, určitě se jí prodá víc než 2 x tolik. Takže co výhodnější je jasné. Proč to tak není? Podělaná EU...
0/0
18.9.2000 22:45

Evzen

At si zdrazuji az do aleluja...
Ja osobne jsem si posledni CD koupil asi pred tremi lety, a to jeste vyprodejove 2CD za 200,- (!). Uz asi pred sedmi lety jsem si rekl, ze vic jak 300,- za CD nedam a basta. No a kdyz mi nejsou schopni neco za takovou cenu nabidnout, tak proste nekupuji NIC. Mohli mit aspon 300,-, takhle nemaji nic. Jejich problem... tohle jsou prece kupecke pocty, ktere ovlada kazdy stankovy prodejce.
0/0
18.9.2000 17:00

Paddy M.

Jak je to doopravdy s Frantou Nedvědem
Ten šulín, kterej nás krmí tunama komerčních sraček - teď už dokonce sám - je se svým bráchou známej jako poměrně velkej hamoun a škrt - nedivim se tedy tomu jeho článku. Jenomže oba dva vděčí za svoji velkou popularitu jenom tomu, že v čase, kdy ještě měli něco mozku v palici a občas se jim povedla slušná písnička, si je lidi půjčovali a kopírovali. Nebejt toho, jsou ve stejný prdeli, v jaký jsou už delší dobu u mě. prostě folk - tam přece nikdy nešlo o peníze, hlavně když se mají lidi rádi. Vláďo Vysocký, Emile Pospíšile, Michale Tučný - vy se musíte obracet v hrobě...
0/0
18.9.2000 16:45

Marek

To je snad jen sen.
Clanek me teda moc nepotesil. Opravdu lituju hudebni skupiny, hlavne tuzemske, ze jejich tvrda prace prijde takhle v nivec. Ja sam si radsi koupim originalni CD s originalni obalkou. Mam z toho dobrej pocit, ze obe strany jsou spokojeny. Jenze jak uz bylo receno, tak i pro mou penezenku je to dost velka zatez. Konani hudebnich vydavatelstvi me opravdu zarazi. Asi si neuvedomuji, ze v konecny fazi jsou vlastne sami proti sobe.
0/0
17.9.2000 12:58

KejmlX

Popron suxx
Musis s PiNou souhlasit. Dokonce uz nyny (pred planovanym zdrazenim)stoji CDcka novinky 609 - 622. To budeme po zdrazeni platit 650???
0/0
16.9.2000 21:40

PiNa

Singl MUSIC od Madonny za 379Kc!!!
Pred chvili jsem se vratil ze sobotnich nakupu v centru. Cvicne jsem zasel do Bonton Landu na Mustku a maji tam singl Madonny Music se trema skladbama za neuveritelnych 379Kc ... vsechny ostatni news singly stoji pouze 229Kc. Myslim, ze manageri, kteri urcuji ceny, nemohli pro podporu stahovani MP3 verze alba udelat nic lepsiho ... pri tokehle cene za singl bude cele album stat prinejmensim 700Kc.
0/0
16.9.2000 20:18

pm

Zas tak ne
Zdrazeni o 30 korun mi ani tak nevadi (stejne to, co chci, v obchode nemaji). Spis mi vadi to, ze cenami jsou nicene kamenne obchody. Kdyz jsem byl naposledy v prazskem popronu, bylo to na panaka. Tam, kde driv v regalech lezeli Howie B, 4hero nebo Massive attack se ted valela ta zenska z jihoamerickeho serialu na Nove. Z ceske tvorby jsem nasel jenom country. Muj oblibeny obchod v Karlovych Varech, ktery nabizel rock, komisni prodej, alternativni hudbu, relaxacni kazety mimo tech klasickych lunetiku a Csakovickych Hulek, konci. Lidi nekupovali, takze tam taky asi budou levna CD, jak mi rikala prodavacka. Dobra je podle me prima cesta, tzn. prodej pres Net primo od umelcu.
0/0
15.9.2000 20:00

Roman

Kopirovani podporuje hudbu.
Kopirovani podporuje hudbu. Je-li nekdo audiofil a z rodinneho rozpoctu muze obetovavat pravidelne urcitou castku, pravdepodobne ji skutecne obetovava. Pokud nekopiruje, ziska kazdy mesic, dejmetomu(1200kc), 2 originalni CDcka, tedy 100 minut hudby. Pokud kopiruje, za stejnou cenu ziska napr. 50cd-r tedy pri mp3 teor. 25000 minut hudby. Samozrejme tolik neziska, protoze kdy by to sehnal, vypalil a poslouchal, tolik casu nema. Utrati za CD-R tedy treba pouze 200Kc/mesicne. Zbylych 1100 by urcite byl ochoten rozdelit mezi naklady na internet a honorar pro interpreta, pokud by to jinak neslo. Kdo tedy podporuje hudbu; ten kdo ma 100 minut, nebo ten, co ma za stejne penize 1000 minut hudby (a navic z jehoz penez obdrzi vetsi procento autor hudby) ? Pokud by original stal 80kc, audiofil by poridil misto 100minut celych 750minut hudby. HUDBU TEDY ZABIJI VYSOKE CENY ORIGINALNICH CD.
0/0
15.9.2000 15:32

Roman

Re: Kopirovani podporuje hudbu.
Pocitl jsem to dost nepresne, omlouvam se, na principu to nic nemeni.
0/0
15.9.2000 15:36

Roman

Kdo posloucha hudbu pro pozitek z hudby, tak mu je to stejne jedno, protoze napriklad na mp3.com je spousta kvalitni hudby. Original (treba) Lunetiku si muze koupit pouze pubertalni fanynka k vanocum, pokud cely rok setrila, nebo jinej pacvok zvedavej na obalku cdcka. Takovato hudba pro svuj zivot potrebuje medialni kampan a je zavisla na vydavatelich, protoze slyset ji na internetu, kde je zdrava konkurence, by o ni nikdo ani nezakopl. Proto si myslim, ze ruzna priserna prohlaseni vychazi pouze od obdobnych interpretu, zavislych na reklame. Coz utvrzuje v presvedceni, ze kdo takto blaboli, je slaby a jeho vytvory nestoji sami o sobe za nic. Az neco podobneho prohlasi treba Vangelis, ktery svoji hudbu nekurvi spatnym zpevem, zacnu se tim opet zabyvat(je neuveritelne, jak malo interpretu svuj hlas pouziva jako hudebni nastroj nebo zdroj originalnich zvuku (tvrdsi hudba) a ne jako zdroj hysterickeho jeceni prehlusujiciho nenapaditou hudbu, aby radsi nebyla slyset. Byt Vangelisem, tak Hulkovi vytrhnu jazyk).
0/0
15.9.2000 15:02

Jan Rynes

To už si z nás dělají srandu
s dražováním rozhodně nesouhlasím,podle mne jsou tyto ceny dost přemrštěné oproti cenám v zahraničí. Hudební společnosti by se měly nad sebou zamyslet a uvědomit si,že když budou levnější CD tak jich zákonitě prodají více a tím porostou tržby a z toho vycházející zisk! Chtěl bych poznat ty "chytré" hlavičky,které se zabývají touto tématikou,myslím tím představitelé hudebních společností.
0/0
15.9.2000 14:46

Stamina

Re: To už si z nás dělají srandu
CD levnejsi v CR byt nemuzou, protoze potom by bylo nebezpeci, ze se budou pasovat do zemi, kde budou drahy a nedovedu si predstavit, ze by na nich bylo na vsech natisteno FOR SALE IN CZ ONLY :]
0/0
15.9.2000 14:57

matous

a neni to jedno?
Ze se tim vubec zabyvate?
0/0
15.9.2000 14:00

Michal Trachta

Nad cim tady lamentujete?
Nechapu, proc se tady tolik lidi rozciluje. Koho z nas to zdrazeni OPRAVDU sere? Ja uz jsem 2 roky nekoupil originalni CD ani jako darek a nehodlam ho kupovat do doby, nez bude stat (v dnesnich cenach) tak 200 - 300 Kc. Jedu si v pohode po legalni ceste pujcovna CD (klub spoluvlastniku CD) - 20 Kc/ 1 CD - vlastni vypalovacka - 1 kopie pro vlastni potrebu. A ty zlodeji, pardon prodejci, jsou mi dost ukradeny. Jen se tesim, az je konecne nekdo obvini z (ve vyspelych zemich zakazane) kartelove dohody, ktera je v tomto pripade vice nez zrejma.
0/0
15.9.2000 10:49

Kampaň IFPI
Tak ještě nás v té protivypalovací kampani IFPI čekají Lunetic... Už se těším na ta moudra :-) Pominu-li Dana Bártu, který se tam pravděpodobně dostal nějakým nedopatřením (protože nevěřím, že by se sám zařadil do společnosti Csáková, Nedvěd, Lunetic), nějak se nám touto cestou nezviditelnili umělecky respektovaní muzikanti. Proč asi? Že by IFPI chtěla oslovit jen íkvé tykve?
0/0
14.9.2000 23:44

Re: Kampaň IFPI
Respektovany a premyslejici muzikant si pravdepodobne vazi sve zakladny fanousku a nenecha jiz sebou manipulovat, aby o svou popularitu prisel nejakymi nesmyslnymi prohlasenimi, jejichz vysledny efekt je stejne nulovy. Resp., myslim, nebude mnoho lidi, kteri po takoveto kampani aplikovane paralelne se zdrazenim tzv. originalnich cdcek prestanou vypalovat a najednou zacnou cpat penize vydavatelum (kteri se boji, aby si lide nahodou neprecetli autorsky zakon).
0/0
15.9.2000 14:18

Willi

Souhlasíte s dalším zdražováním cédéček?
Mame free MP3, takze dotaz je ponekud irelevantni :-)
0/0
14.9.2000 21:07

Joe

Ceny importovanych desek
Vzhledem k tomu, ze nase koruna diky debilnimu euru porad pada a dolar se vysplhal na neuveritelnych 41 Kc, vyleti ceny desek zahranicnich (americkych) interpretu urcite vzhuru. Jsem zvedav na novou Madonnu. Kvuli vyse uvedenemu se s tim ale asi tezko da neco delat. Zdrazeni domaci produkce je nepodstatnene, cim by byla levnejsi, tim vic by se prodavala. Leda ze by se zase z USA vozila nova draha technika a software do studii...
0/0
14.9.2000 12:48

Frenky

Re: Ceny importovanych desek
Novou Madonnu sem si stahnul z Napsteru. Poslechnul 2x a smazal. Experimentalni shit, ktery by nemel stat vic nez 400Kc. Rozhodne to neni pro kazdeho ... nez si to koupite, pozorne si to poslechnete - treba v obchode :).
0/0
15.9.2000 0:51

Jan Novak

Něco málo o cenách
Chtel bych se tu jen okrajove zminit o cenach vydavani CD atd. Nevim jak jsou na tom ostatni se zkusenostmi, ale ted budu psat jen sam za sebe. Mam zkusenosti jak s vydavanim desek na ceskem trhu, tak s distribuci zahranicnich titulu. Kdyz jsme se poprve rozhodli vydat desku (12" vinylovy singl) Zjistili jsme v Lodenicich (ceska lisovna CD a Vinylu i pro zahranicni trh, napriklad zakazky do San Franciska atd.) ze ceny jsou temer nulove oproti vysledne cene v obchodech. Jelikoz slo o nezavisly projekt v hip hopovem odvetvi, vydali jsme jen 200 kusu a i pri takto malem mnozstvi se dali prodavat za 200korun. S CD je to neco podobneho. Pri 5 000 kusu je cena za jedno CD asi 50 korun se vsim vsudy (potisk, booklet atd.) Je jasne, ze se k teto cene musi pripocitat cena studia ve kterem se nahravalo a spousta dalsi veci, jde vsak take o to, ze velke nahravaci spolecnosti nevydavaji nic jen tak po 5 000 ale treba pod 20 000 a vice. Smesne je take to, ze firma Universal (drive polygram) si nechava delat CD nekde v Nemecku (nebo Holandsku, ted jsi nejsem jist) a odtamtud se prevazeji do centralniho evropskeho skladu, zase do jineho statu, pak teprve putuji do CR. To vse je jen zbytecnym zvysovanim ceny.
  Pred nedavnem jsme navazali kontak s jednim anglickym hudebnim vydavatelstvim a zacli jsme projednavat distribuci pro CR... malem mi vyrazilo dech, kdyz jsem poprve slysel cenu za CD. Prodejni cena pro maloobchod bude 400 za album, 325 za EP a 200 za singl! (cena pro nas jako distributora je 275 za album, 200 za EP a 150 za singl) No neni to smesne? Jeste k tomu se jedna o odber CD v mnozstvi mene nez malem, cela objednavka je priblizne 40 CD a 20 vinylu. Neni to smesne? Proc tedy ostatni chteji zdrazovat
0/0
14.9.2000 11:13

Zdražování CD
Pokud vás zájímá zdražování CD konkrétně, mrkněte na MP3Shop, tam to je rozpitvaný.
0/0
13.9.2000 22:19

Standa

Kvalita tuzemskych studii
Souhlasim s prispevkem o patro nize :). Mam par kamaradu v radoby velkych studiich a kdyz vidim jak se tam "mastruje" - na warezu, protoze ty programy sou fakt drahy, na referencnich bednach za 10.000 - protoze ty lepsi proste nejdou okopirovat a navic s tim dela clovek co treba umi nazvucit rock, ale pop nebo klasiku neumi, tak je to vazne k placi. Ne zdrazovani, Ano free pristupu k hudbe.
0/0
13.9.2000 19:30

boa

600 Kč za hromadu vaty a 2 radiohity
Zdražovat již tak předražené zboží jako jsou originální kopie na audio nosičích je naprosto nechutné. Žvásty o snižování kvality jsou taktéž k ničemu, protože člověk vydá za nový titul až 600Kč a doma s hrůzou zjistí, že krom 2 omletých radio-hitů je zbytek pouze plnící vata. Další kapitolou do této ostré diskuze by mohla být zvuková kvalita většiny nahrávek. V rámci asi co nejmenších nákladů jsou zřejmě do nahrávacích studií najímáni levní "takyprofesionálové", kteří odvedou práci ve stylu "Německá technologie s Ukrajinským smyslem pro detail" a výsledný produkt s odpovídající kvalitou je hotov. Když pak nešťastník doma založí takové CD do kvalitnější aparatury má pocit, že poslouchá rozhlas po drátě. Tím pádem ho napadá jediná otázka: "Proč bych měl vydávat peníze za předraženej šmejd, když můžu s minimálním úsilím ten samej mít zadarmo?" Když se najde technologie, která při remasteringu dokáže "vyčistit" 50 let starou nahrávku z LP, pokládám kvalitu nahrávek na většině CD za výsměch a pohrdání koncovým zákazníkem! S takovou kvalitou za takovou cenu můžou jít všechny společnosti k šípku!
0/0
13.9.2000 17:16

Harry

Legalni kopie
Tak jsem si poridil vypalovacku a muzu si konecne porizovat legalni kopie. Myslim, ze se mi pri cene originalnich CD brzy zaplati.
0/0
13.9.2000 12:59

Roman

Re: Legalni kopie
Za chvilku nebude "originaly" kupovat skoro nikdo. Z duvodu udrzeni zisku tedy zdrazi CD v obchodech casem na treba, placneme, 6500. Tim mene se budou tedy kupovat. Zacarovany kruh. Nakonec budou cdcka kupovat pouze pujcovny (akorat se bojim, ze pak pujcovne vyjde na 300 na den). Pak konecne vydavatele zkrachuji a bude od nich pokoj. Navic v televizi prestanou vysilat debilni reklamy na debilni hudbu.
0/0
15.9.2000 14:34

Matej Grulich

Cože zabíjí mladé hudebníky?
Teda Franto (Nedvjedede) to si trochu přehnal!!! To co zabíji mladé hudebníky není kopírování CD, ale naprosto neunosné ceny v obchodech hudebních nosičů. Jak je asi kapele, která se prosadí u firmy, natočí CD a to nikdo nekoupí protože stojí 400-500 Kč. Možna spiš si mysliš, že to ničí tvého syna, ale to je proto, že jeho písničky jsou hrozný a to je jiný připad. Nicméně já osobně si budu CD rád kupovat až budou levnější (nebudou). A že je lze udělat levněji je fakt. Jenomž to by pak manažeři hudebních firme neměli min. 250 Kč rabat a to by je mrzelo. O tom, ale že lze prodávat CD za 180 Kč se zeptejte například skupiny Boron, která, i když nejsem příznivcem tvrdé hudby, to dokázala několikrát i tomto tržním Babylonu. Cau Matej Grulich
0/0
13.9.2000 8:00

deathka

Re: Cože zabíjí mladé hudebníky?
Jojo, Boron jsou důkazem, že to jde levně. Jenže oni chodí do práce a hudbu dělají, protože je to baví a chtějí tím něco říct. CD Franty Medvěda by taky mohla stát 180 korun, ale představa jak maká někde ve fabrice je docela komická :-).
0/0
15.9.2000 6:34

Re: Re: Cože zabíjí mladé hudebníky?
Vychazite z predpokladu, ze hlavni prijem muzikantu je z prodeje cdcek, coz je dle mych zkusenosti krav.. predpoklad spatny. To by fsichni muzikanti davno pochcipali hlady.
0/0
15.9.2000 14:39

Lada Soprano Hodonin

Jeste drazsi CD - absolutni nonsense !
Momentalne(4ty rok)ziji v Usa.Ceny CD i zde jsou velmi drahe a nechapu nahravaci spolectnosti co tim zamysleji,protoze kazdy tak jako ja jsi bude ztahovat pisnicky radeji z Napsteru. Chapu umelce ze se brani unikum zisku,ale oni musi chapat nas bezne uzivatele,ze vzdy pujdeme za levnejsim!Vzdyt to je zakon prostoty ze kazdy clovek nebo i firma jdou za lepsi cenou! Snad si nemysli ze budeme kupovat cim dal drazsi CD kdyz si je muzeme poridit zadarmo.Zaverem bych chtel ovsem rici ze kdyby od pocatku CD nebyli tak drahe,ale stali by tady v americe napr.$4. tak bych si je stale kupoval a nepremyslel o ztahovani odnekud! Ale na to uz je pozde! S pozdravem Lada Soprano
0/0
13.9.2000 3:12

Jirka Urbanik

Re: Jeste drazsi CD - absolutni nonsense !
Je to tak. Momentalne jsem v USA taky a prosel jsem nekolik obchodu s hudbou. Novinky tu stoji 17.99, normalni cena vetsiny CD je 14.99 a ve vyprodeji obvykle pod 9.99 nejdou (vse v US dolarech). Taky si to do tech obchodu chodi vetsina lidi jen poslechnout, kupuje to malokdo.
0/0
16.9.2000 3:54

grebec

Prepalovanie
Prepalovanie to nezastavi ani hudobny format MP3. Tazko sa konkuruje niecomu co je dobre a zadarmo!
0/0
12.9.2000 11:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.