Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký máte názor na program CloneCD?

Koupili jste si drahé CD a rozhodli se udělat si jeho zálohu. CD se však překopírování brání. Po hodinách experimentování zjistíte, že je chráněno proti „pálení“. Na legální zálohu máte přeci právo! Co s tím?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tohle neni warez server...
Divim se, ze redakce tady ponechava prispevky, jenz publikuji registracni informace a prispevky s ciste warezzackym nadechem....
0/0
5.11.2002 10:20

Ondřej Lavička

Re: Tohle neni warez server...
Bonuzel, prispevku s timto nadechem si nikdo nevsiml :( Uz se odstranuje a zavede se vetsi kontrola..
0/0
5.11.2002 15:49

Boris Plucnar

CloneCd
Myslím, že tento program nemá žádné chyby a je zcela vhodný i pro začátečníky. Já osobně jsem s ním zcela spokojen. S pzdravem, Boris
0/0
8.7.2002 10:23

Pepa

Jak na CloneCD
Čau, jsem úplný začátečník a rád bych si vypálil nějaké CD (záložní kopie) ale nemán ani ponětí jak na to. Hlásí mi to chyby. Díky
0/0
6.10.2001 20:12

oper

vypalování
Před českým člověkem nic neobstojí.
0/0
30.9.2001 7:53

Martin Bartoň

Nebudu kritizovat

Vážení přátelé.

Autor má jistě právo psát jak píše, když mu to někdo otiskne. Je pravda, že okruh čtenářů, pro který píše, patří spíše do kategorie těch méně zklušených.

O TO JE ALE HORŠÍ že pak bludy a nepřesnosti, které takoví autoři plodí musíme řešit my! Už jsem to to napsal u článku o DVD vypalovačkách, a chci věřit tomu, že všichni čtenáři to už vědí, že nejlépe je se odebrat na CD-R server, kde se o této problematice snad píše o něco lépe. Navíc tam máme i bohatá auditoria, včetně CloneCD.

Takže hurá na CD-R server (www.cdr.cz)!

0/0
28.9.2001 11:49

Re: Nebudu kritizovat
Tebe bych nejradsi vykastroval.
0/0
28.9.2001 12:51

Ondřej Lavička

Re: Nebudu kritizovat
Ano, vy vsichni, kteri clanek tohoto typu kritizujete, jste jiste dospeli k nazoru, ze tento server nebude urcen prave pro vas. Nejspis jste "hardcore" vypalovaci a o programech tohoto typu vite sve. Ano, ale take je zde mnohem pocetnejsi skupina, jez se o necem takovem dozvedela poprve a prave pro ni byl clanek primarne urcen.
0/0
28.9.2001 14:00

Martin Bartoň

Re: Re: Nebudu kritizovat

Ano, máte plnou pravdu, ale chtěl jsem jen naznačit, že určitě není dobré jen problém nakousnout. Dát vědět, že to existuje. To těm lidem moc nepomůžete. Když už teda, tak ještě více povrchně, nebo to napište celé. Co si chudák BFU počne, když začne nastavovat těch pár parametrů co se se tam dají vůbec nastavit. A co když se mu to podaří vypálit, ale ta jeho palírna vůbec SafeDisc 2 nezvládne? Cédéčko pod kafe.

Podívejte, já opravdu nemám potřebu se tu do vás trefovat. Já jen nemám rád polovičatou práci. Na Žive už jsem s komentáři skončil, tam to prostě nemá smysl. Když jsem obevil vás, zkusil jsem to i tu. Ale jak vidím, odeberu se tiše i od vás.

Třeba ta vaše recenze Soňáka. OK celkem dobrý, ale to jste nebyli schopní třeba změřit kolik ta palírna vlastně vůbec vypálí? Jestli zvládne SafeDisc 2 a další věci? Moc práce by vás to nestálo a lidi by byli taky rádi.

Ale jak myslíte...

0/0
1.10.2001 2:34

Petr Jenicek

Jéé to je hrůza - recenze jako od žáka základní školy
No teda takhle amatérsky odfláknutou recenzi na jeden z nejpoužívanějších Duplikátorů jsem snad ještě nečetl. Nejenže autor má absolutně povrchní znalost a udává zavádějící informace (počet operační paměti pro provoz 128 MB - pche !] - ale asi celý program recenzoval stylem "jedoucí vlak" - ani zmínka o možnostech nastavení, HW SW korekce, čtení sub sectorů atd.... No hrůůůza.
0/0
27.9.2001 8:27

Ondřej Lavička

Re: Jéé to je hrůza - recenze jako od žáka základní školy
Omyl, tohle je PREVIEW. A stylu zaka zakladni skoly - patrime do rodiny iDNES, tot znamena, ze clanky ve stylu CW od nas opravdu cekat nemuzete
0/0
27.9.2001 9:08

Re: Re: Jéé to je hrůza - recenze jako od žáka základní školy

Tak to je docela trapna vymluva :)

To znamena, ze jako dneska je, kazdy novinar? Jste samoliby. Prej "patrime do rodiny iDNES, tot znamena, ze clanky ve stylu CW od nas opravdu cekat nemuzete".

0/0
28.9.2001 4:28

Ondřej Lavička

Re: Re: Re: Jéé to je hrůza - recenze jako od žáka základní školy
Opravdu tady nemuzeme hazet odbornymi terminy. Pokud se vam styl psani na tomto serveru nelibi, zrejme nebude urcen prave pro vas. A pokud nevite, jaky je rozdil mezi preview a recenzi, vas problem.
0/0
28.9.2001 14:02

Re: Re: Re: Re: Jéé to je hrůza - recenze jako od žáka základní školy

Myslel jsem si, ze Vam to doslo! Ale asi ne. Nemyslel jsem rozdil mezi preview a recenzi, ale jak je trapne zde psat, ze patrite do rodiny iDNES, kdyz to co jste tady napsal stoji za starou backoru.

+ je opravdu videt, ze se, kazdy, kdo pro nekoho neco napise citi hned jako novinar. pche!

0/0
30.9.2001 11:38

Ondřej Lavička

Re: Re: Re: Re: Re: Jéé to je hrůza - recenze jako od žáka základní školy
Ale pane, snazim se psat clanky, ktere budou pochopitelne (temer) pro kazdeho. Opravdu nejsme odborny server, za ten povazuji CD-R - aslespon v oblasti, do niz jsem zabrousil. Vite, on by nebyl problem napsat specifikace zminovaneho programu, vypsat vse, co umi... Ale kdo CloneCD pouziva, jiste vsechny (nebo temer) tyto informace vi. Clanek byl koncipovan tak, aby i laikovi byly podobne programy priblizeny. Pokud Vam ani toto vysvetleni nestaci a chcete si o zamereni naseho serveru poreferovat obsirneji, zastihnete me na e-mailove adrese.
0/0
30.9.2001 15:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jéé to je hrůza - recenze jako od žáka základní školy

To z Vas, ale jeste nedela novinare. Z nazvu adresy www.technet.cz mi nedoslo, ze nejste odborny server. To musela byt moje chyba. Ja, kdyz vidim server o hardwaru tak bych od nej cekal neco poradnyho. To, ze lidi, kteri pouzivaji CloneCD znaji jiste vsechny funkce(nebo temer)? Vy tomu opravdu verite. To by pak znamenalo, ze, kdyz nekdo pouziva urcity program nebo operacni system, ze zna vsechny jeho funkce! Ale no tak.

PS: Nerikejte mi, ze sem nezabrousi lide, kteri o hardware nemaji zajem a jen si ctou nejaky clanek, ktery jim rekne neco uplne noveho.

 

0/0
1.10.2001 3:17

Ja mam jeste P133 s 32MB EDO u toho mi normalne bezi vypalovacka bez prolemu. System je tam W95SP2.

 

fakt zadnej problem a zadnej stres

0/0
27.9.2001 6:22

Vita

Pravo na kopirovani CD!?
Prosim autora, nez zacne psat anotaci clanku, aby si overil, ze napise nesmysly. Na kopii CD (ani jineho dila chraneneho autoskym zakonem) nemate pravo - jen neni trestne tu kopii udelat. A to _je_ rozdil. V.
0/0
26.9.2001 19:13

smal

Re: Pravo na kopirovani CD!?
To je blbost, autorsky zakon se vyslovene zminuje o pravu na zalozni kopii. -smal-
0/0
26.9.2001 21:18

Ondřej Lavička

Re: Pravo na kopirovani CD!?
Podle zakoniku MA KAZDY PRAVO vytvorit si zalozni kopii pro SVOJI potrebu
0/0
27.9.2001 9:09

Marek

Re: Pravo na kopirovani CD!?
To je nazor do pranice. Tvrzeni, ze na vyrobeni kopie autorskeho dila neni pravo, nybrz, ze pouze neni trestne si tuto kopii vyrobit, je ponekud odvazny. Vsechno ovsem zavisi na vykladu pojmu pravo. Jestlize autor prispevku chape pojem pravo jako pravni narok, tak ma samozrejme pravdu, nicmene to se dostavam do teoreticke roviny vykladu pojmu pravo a pravni narok. V kazdem pripade autorsky zakon umoznuje vyrobit si pro vlastni potrebu kopii autorskeho dila v ramci tzv. zakonne bezplatne licence, takze dle meho soukromeho nazoru lze rict, ze kazdy ma pravo na porizeni kopie autorskeho dila, tj. i CD, pro vlastni potrebu.  
0/0
27.9.2001 15:55

OldWiinneettuu

Jo chlapci, mam CloneCD uz od verze 2.0 a funguje i s 64 MB SDRAM. Udelal jsem update na 512 MB a tak velky rozdil v tom neni. Procesor mam 466 Mhz Celeron.

Apropo na warez strankach si najdete seriove cislo a nic platit nemusite.

Ciao Old

0/0
26.9.2001 11:53

Ondřej Lavička

Re:
Je chybou vyrobce, ze staci najit cislo na warezu a pote produkt zaregistrovat. Redakce Technetu se ovsem od vsech podobnych praktik distancuje
0/0
26.9.2001 12:52

George Dastouch

Re: Re:
Hele, clovece jeste rekni ze mas vsechno legalne   bys teda byl svatej ...
0/0
26.9.2001 13:09

Ondřej Lavička

Re: Re: Re:
No v redakci mame soft na testovani, nekdy dlouhodobe testovani...  Jinak k vlastnimu compu, ktery je osazen legalnim! dosem a windows 3.11 , ktere mi kdysi vnutili pri koupi, se nedostanu, protoze vsechen cas travim v praci
0/0
26.9.2001 13:12

OldWiinneettuu

0/0
26.9.2001 22:28

dkas

Zajímavé...

"Jako každý "vypalovací" software, i tento je poměrně náročný na počítačový výkon. Minimem je 128 MB paměti a dvousetmegahertzový procesor."

Není to pravda, tento software provozujeme na stroji Pentium 90 MHz s 64MB operační paměti, HDD WD 1,6GB (mám pocit, že nemá ani U-ATA 33) a bez problémů funguje. Pálí i osmirychlostně (víc mechanika neumí) a je fakt bezva

0/0
26.9.2001 9:57

Ondřej Lavička

Re: Zajímavé...

Udaje jsou ze stranky vyrobce. Neni prostor ani cas testovat programy na nekolika konfiguracich, to je snad pochopitelne . Testoval jsem pod W2000, je tedy mozne, ze pod 98kami je soft na vykon mene narocnejsi. Ale at se prihlasi ten, kdo provozuje dvoutisicovkova wokna se 64 MB pameti

0/0
26.9.2001 10:06

dkas

Re: Re: Zajímavé...
To, že netestujete programy na několika konfiguracích chápu, jen jsem trošičku poupravil informaci o minimální sestavě . Ještě jsem zapomněl OS, takže tím jsou Windows 95B. Jinak si myslím, že Windows 2000 si "pouze" s 64MB RAM moc rozumět nebudou , i když je pravda, že jsem viděl fungovat Windows 98 s Office 2000 na nějaký šunce s 8(!!!)MB RAM  a světe div se, ono to fungovalo . Nebyl to sice žádnej šlágr, ale dělat se na tom dalo (teda, já bych u toho asi obrost mechem , ale majitelům to stačilo).
0/0
26.9.2001 12:20

Ondřej Lavička

Re: Re: Re: Zajímavé...

Mno mozna minimalni sestavu poupravim v databazi  Mno a 98 na osmi MB RAM asi byla fakt sila. Ja provozoval 95 na 8 mega, a byl jsem donucen v te dobe upgradovat na 32, aby se v nich dalo pracovat  

A propos, zkusil nekdo XPcka na 128 MB? A jestli ano, schvalne, jestli byl donucen rozsirovat

0/0
26.9.2001 12:50

fuki

Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

Mozna te prekvapim, ale doma mi bezi WinXP na 64MB RAM pouzivam tento komp jako pristup do i-netu a malicko, ale fakt malicko na praci. Jinak na druhem kompu mam 128 a tam XP bezely svizne... staci si s nema totiz trosku pohrat...

Spis se zeptam, podarilo se nekomu nahodit uz modrou obrazovku v XP?

0/0
26.9.2001 16:23

Ondřej Lavička

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...
Ja osobne je jeste nezkousel, nejak jsem se k tomu nedostal. Ale kolega uz vesele asi tyden XPckuje a upgradoval ze 128MB. Ale asi je fakt, ze hodne zalezi na nastaveni. Ovsem XP na 64MB... Nechci se hadat, ale chtel bych videt
0/0
26.9.2001 16:30

fuki

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...
Mno yo nic jineho mi nezbylo... nic se na nem v podstate nedela, ale jedeto a kdyz potrebujes, chvilku si pockas :) pracovat se s nim da.
0/0
26.9.2001 22:20

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

Zkousel jsem XP asi mesic a BLUE SCREEN jsem videl az moc casto, ne sice casteji nez u 98, ale rozhodne casteji nez u 2k. A kdyz jsem mel trochu stesti, aplikace byla nasilne ukoncena drive samotnym OS, nez stihla shodit celou masinu !!! No jeste maji M$ co dohanet, nez to vyladi...

0/0
27.9.2001 10:17

Sarula

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...
No ja mam XPcka uz dost dlouho a zatim furt bez modre obrazovky. Mozna to je taky tim, ze mam PIII450 a 384MB RAM.
0/0
27.9.2001 19:20

Ondřej Lavička

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajímavé...
No jestlis to zkousel pred mesicem, jeste nebyla finalni verze. A dost zalezi na sejiti se komponent v compu, jednou divoci grafika, podruhy se woknum nelibi dalsi veci... Zkratka windows jsou nevyzpytatelna. Ale presto je 99% vsech pouziva
0/0
27.9.2001 19:50

XP a 128
To mě pobavilo. Mám XPčka už pěknou chvíli a nevidím důvod, rozšiřovat paměť. Všechno funguje pěkně (ovladače ATI) a padaj určitě míň, než 2k. Nejlepší jsou sice NT, ale ATI All In Wonder pod nima nefachá :-((. Navíc se odchylujete. Proč nepřiznat chybu. Clone CD si v paměti neukrojí, protože potřebuje spíš místo na disku. Nevidím důvod, proč by nechodil i pod W95 s 8M paměti a P60. Možná by stačila i 486 (zvlášť bylo li by k dispozici SCSI HDD a CD-R) Honza
0/0
30.9.2001 18:37

F.Navrátil

Re: Re: Zajímavé...
W2k s 64MB a P200MHz. Měl jsem k tomu HDD IBM 20GB/7200ot. a dokonce jsem na něm dělal i ve 3D CAD. Nevím proč by to nešlo.....A šlapalo to. Záleží jak se vám sejde HW. Jo a tenkrát to byl 3roky starý PC, jen ten HDD jsem měl nový.
0/0
26.9.2001 14:15

Ondřej Lavička

Re: Re: Re: Zajímavé...
Asi mate pravdu - "jak se sejde HW". Ale 64MB a W2k... Mozna opravdu kouzlil harddisk  Je pravda, ze pracovat na takovem stroji se snad i dalo, ale velice omezene, pri otevreni napr. vice oken v exploreru si pocitac nejspis slapal na jazyk... Stejne to byly casy, ted neni problem si za par kacek koupit 256MB pameti a je vystarano...  
0/0
26.9.2001 14:23

Re: Re: Re: Re: Zajímavé...

Pul roku jsem mel tuto sestavu:

Windows 2000 Pro , 64 MB SDRAM , Celeron 466 Mhz

A fungovalo to super.Ted mam navic jen 512 MB SDRAM.

Ciao

 

0/0
26.9.2001 20:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.