Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vaše názory na Invex 2001

Jaký byl letošní Invex z pohledu vystavovatele, návštěvníka a novináře? Jak by se Invex musel změnit, aby ho odborná veřejnost vnímala lépe? Nad těmito otázkami se zamýšlí vystavovatel, návštěvník a novinář Patrick Zandl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blbost
jsem jeden z tech co jezdi hromadne busem,ale jezdim taky abych se informoval,nevim proc bych mel byt mene informovany co se deje na trhu nez obchodnik je to picovina
0/0
22.11.2001 10:51

Stanislav Hruška alias SF2

Souhlas a jeste mala kritika a nazor!
Plne souhlasim s autorem tohoto clanku panem Zandlem! Vsichni vime, ze uroven Invexu je totalne v haji a BVV potrebuje velkou navstevnost kvuli vystavovatelum respektive jejich financim.Co me spise podivilo, ze nejmaldsi mobilni operator OSKAR vubec na Invexu nebyl! Z velice dobrych zdroju jsem se dozvedel, ze OSKAR mel objednane misto na Invexu avsak neuhradil fakturu za prostor ktery mel objednany a tak proste vubec nebyl vpusten do objektu BVV! Invex donedavna byl znamy, ze spousta firem predvedla sve novinky zakaznikum, ale letos vetsina firem nepredvedla zholanic, spise velky ramus a naprosty chaoz! Osobne jsem se zdrzel na Invexu pouze 3hodiny a znechucene radsi odjel pryc! Pevne doufam, ze tuto problematiku nekdo kompetentni vazne zacne resit a vymysli, jak z kazdorocni vystavy, ktera ma byti zamerena na technicke novinky nejen pro odbornou verejnost udelat opravdu zajimavou akci, ktera by zaujala 90 procent navstevniku.
0/0
4.11.2001 23:33

David

Byl jsem na INVEXU

Byl jsem na INVEXU a mám stoho dobrý dojem.

Syce byl INVEX o něco chudčí než minulí rok ale stáloto opravdu za  to.

0/0
25.10.2001 20:57

P.F.

Re: Byl jsem na INVEXU
Podle tveho pravopisu soudim, ze ani tve naroky nejsou zrovna vysoke.....potom tvuj nazor dost postrada dulezitosti!
0/0
13.11.2001 12:11

bukwicz

Re: Byl jsem na INVEXU
Vami napsane dve vety skryvaji  opravdu velice hlubokou HLOUPOST. Kdyz jsem u te gramatiky, ja myslil, ze aposyopeze jsou tri tecky a ne kolik pisatele napadne, zase tak svevolna pravidla pravopisu nemame. No a nyni príjde hlavní myslenka: Jak muze nazor ztratit vyznam tim, ze ho nenapiseme gramaticky spravne!? Spise to na vas vrha stin neschopnosti reagovat na nazor, ktery neni totozny s tim vasim, coz je prinejmensim smutne...
0/0
10.10.2003 20:34

Adam Křikava

jeden nesouhlas
Nesouhlasím pouze v jednom. Prezentace Microsoftu byla velmi dobrá a já jako uživatel jsem poprvé viděl Windows XP. zatím jsem si něvšiml, že jich je všude plno, aby si je mohl člověk osahat
0/0
25.10.2001 18:32

Filip Gloser

Ocima navstevnika, skolni zajezdy

Byl jsem (letos) na vystave jako navstevnik na novinarskych dnech a nemam tedy vubec hrozne vzpominky na spousty mladeze skemrajicich o propisky a CD. Presto mi prislo, ze informovanost a ochota personalu silne zaostava. Nejsem holt objednan k general manazerovi.

Me dojmy jsou hlavne stripkovite, protoze vetsinu vystavovanych veci:

a) již znám

b)nejsou pro mě (osobně, profesně, cenově, mimo oblast zajmu)

Jen malo veci je pro me nove a strefi se do oblasti meho zajmu. Informovanost o novinkach, produktech a sluzbach je dnes holt vetsi nez pred 3 ci 5 lety, kdy Invex kulminoval v navstevnosti. Moc se mi ale libi, kdyz si clovek domluvi 3 az 5 jednani u ruznych firem, ktere musi stihnout, tak je stihne, protoze na Invexu jsou vsichni na jednom miste. V tom bych videl budoucnost Invexu "pro odborniky".

Mimochodem, regulaci navstenvnosti delaji nekteri vystavovatele sami. Stanek Ericssonu z G2 (do pavilonu vstup za vizitku) byl ve stylu ohrady z vlniteho plechu. Jediny vstup dovnitr byl pres recepci, kde Vas ponekud vyzpovidali proc chtete dovnitr. Mel jset predstavu? Ano racte dal. Ostatni to odradi. Je to takova mala diskriminace asi jako Romove na letisti v Praze.

--------

Ke skolnim zajezdum. Verim, ze rada z nich je silena. Ale jeden muj znamy organizuje od nich ze skoly zajezd na Invex, kdy autobus vyjizdi v 5:20 a prijizdi v 20:30 (asi), takze se ditko nejen uleje ze skoly, ale venuje tomu cely den a jeste zaplati ke dvoum stovkam za cestu. Tedy jedou jen nadsenci. Od sveho ucitele pak jeste kazdy dostanou jeden vyzkumny ukol, coz je ma odradit od straveni celeho dne v Game Centru. Ukol je treba sezente nejlevnejsi laserovou barevnou tiskarnu na trhu a dokazte to letacky od 3 vyrobcu laserovek.

A vystavovatele bych se ptal, das mu letak nebo nedas?

Celkem vzato, viz nez organizatori maji veletrh ve svych rukou vystavovatele.

 

0/0
25.10.2001 18:23

Jiří Bareš

INVEX - no to je dílo!!!
Reaguji na článek p. Zandla a v mnoha ohledech s ním musím souhlasit. Zvláště proto , že za sebou mám povícero let v počítačové branži , asi pět let , kdy jsem Invex absolvoval jako vystavovatel a dále nemálo návštěv na veletrzích v Hannoveru , Mnichově či Vídni. Invex je opravdu dílo a to dílo ryze české. Nechtěl bych se nikoho dotknout , ale česká blbost, malost,jěšitnost,závist a kdovícoještě nám kouká opravdu z bot. Ať je to jak chce neustále mě to nutí ke srovnání s činností organizací provozující veletrhy v zahraničí. Dá se přece použít to dobré a rozumné z toho co už někdo vymyslel a aplikovat to do českých podmínek. Jen na ukázku několik drobných nápadů , které jsem již někde viděl. 1. Firmy , které jsou na veletrhu rok co rok a dávají správě veletrhu slušně vydělat by měly mít možnost mluvit do realizace plochy , tak aby se k nim potenciální zájemci příchozivší ke stánku vešli. Nemyslím na stánek , ale před stánek. Vrcholnou ukázkou toho jak tohle lze zvrtat byl letošní ochoz v pavilonu B , kde byly firmy vystavující hardware. 2. Jen velice málo se na invexu praktikují sdružené stánky . Dvě či více firem vystavují společně produkty , které se navzájem doplňují. Tradicí je samozžejmě Microsoft, ale ten ostatek je spíš bída. Co takhle zvýhodnit firmy , které se do něčeho podobného pustí. 2 nebo tři firmy se snáze pustí do prezentace formou přednášky ( vystřídají se), odbornou veřejnost to přiláká, budou schopny podstatně lépe vybudovat zázemí a lépe se věnovat potenciálnímu zákazníkovi. 3. určitě by stálo za úvahu změnit postoj BVV vůči vystavovateli. Pořád jsem viděl , že "Ti kteří tu vystavují po nás něco chtějí. ", ale mělo by spíše platit " Ti co tu jsou nám dávají vydělat" . Nebomna to jako češi nemáme ???
0/0
23.10.2001 17:43

Karel Balas

Uspesnost Invexu

Plne chapu clanek p. Zandla. mam vsak nekolik otazek. Proc vystvovatele doslova laduji penize BVV, kydz dobre vedi ze vynalozene prostredky se nemohou nikdy vratit?

Opravdu jde tolik o   image firmy? Neni to trochu drahy spas? Vzdyt pokud firma zaplati rekneme 1 milion (coz pri slehlednuti nekterych produkci je dost podhodnoceny odhad) vysleny prinos muze spatrovat max. ve prave zvysenem image. Avsak nikoliv u te spravne skupiny zakazniku.

Apropos Mobil Media na Invexu prezentoval svuj system genesis 2. Nebylo by lepsi investovat vynalozene  prostredky spise do lepsich stranek produktu, nebo cenovho zvyhodneni?

P.S. Videl jsem p. Zandla osobne jak prezentuje produkty teto spolecnosti, a tak  mi rika, ze i pres veskerou kritiku (opravnenou) jej uvidim i napresrok .

 

 

0/0
23.10.2001 14:44

Patrick Zandl

Re: Uspesnost Invexu

No, samozřejmě by šlo místo účasti na Invexu rozdat několik plných instalací Genesis 2 zdarma, jenže my si stále myslíme, že přes všechny chyby pro nás Invex smysl má.

Důvodů je několik:

1) potkáme se s našimi klienty, oni vidí, že existujeme, že máme nějaké tváře, posedí a popovídají si o novinkách. Samozřejmě na ně chceme udělat dobrý dojem, ale chceme je také informovat o tom, co se u nás děje a co pro ně můžeme udělat.

2) hledáme nové klienty a ti se hledají dobře i přes veletrh typu Invex. Je stále hodně lidí, kteří se třeba právě na Genesis přijedou podívat a až na místě je přesvědčíme, že i pro ně to má smysl nejenom praktický, ale i cenový. Z web presentace (nemáme ji zlou) se toho sice dost dozví, ale až reakce na jejich požadavky a potřeby je zpravidla přesvědčí.

3) reklama musí být. všichni víme, že dvě třetiny inzertních peněz jsou vyhozené. Problém je v tom, které dvě třetiny

0/0
24.10.2001 10:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.