- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dovolte mi krátké zamyšlení. Proč firmy investují do drahých ochran které stejně vždy někdo překoná. Zbytečné utrácení peněz. Kdo si v dnešní době koupí drahé CD dejme tomu od 400-1000, nikoho takového neznám. Dle mého laického rozumu by se mnohem lépe prodávalo CD za 200 bez ochrany třeba i bez reklamní kampaně na zvýšení prodeje bez kvalitního bookletu a další zbytečnosti ale zato s kvalitní hudbou. Dnes v době kdy se výrobní cena Cd nosiče pohybuje někde okolo 5 kč za kus. Autorský poplatek je tuším něco kolem 50 korun (zde si nejsem jist nejspíše dáno individuálně smlouvou) , připočteme 20 korun nákladů za cover a obal plus návrh.Pak mi vychází nějakých cca 80 - 100 korun fyzických nákladů. Proč CD stojí 600 no aby mohl někdo jezdit v mercedesu. Kopírování zabíjí hudbu ale její cena už jí zabila.
Jo, kdyby jenom Strihavka. Taky bylo nemozne prehravat CD od Dana Barty. Ceskej koumes to vyresil tak, ze je prvne oprouzkoval lepici paskou, pak prevedl do MP3 formatu a nasledne zase na CD => a uz nic nebranilo vypalovani CD... Ono se neni cemu divit, 600 korun za ceske album je opravdu sila.