- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Střešní latě 3 x 5 cm / 4,0 a 4,5 m 6 kč b.m.
Místo odběru Mělník.
E-mail: binomcz@quick.cz Kontakt: 603 943 715 Předem zavolat.
Ne opravdu, zůstávám věrný svému nadpisu. Nezbývá než s autorem souhlasit. Myslím si, že v takto krátkém článku byly naznačeny všechny důvodu, proč to tak bude a musí fungovat. Tomu slovíčku musí bych se trošku bránil, ale nejspíš to tak bude.
Je pravdou, že bez zázemí se i-shop provozuje docela ztuha. Můžete ve své virtuální prodejně nabízet sice tisíce položek zboží, ale nakonec je někdy pro zákazníka musíte reálně mít. A pokud se spolehnete jenom na klasické distribuční kanály, těžko si vystačíte, víme jak funguje Česká pošta. Pokud si myslíte, že budete prodávat zboží, které můžete docela v pohodě skladovat u Vás v pokoji a posílat poštou, pak to budou nespíš CD, ale těchto obchodů je na netu celá řada a tudíž konkurence je docela široká. Už i knížky vyžadují aspoň suchou garáž.
Nemyslím si ale, že se nedá začít budovat i-shop od začátku, pronajmout si nevelký sklad, pořídit server s trvalým připojením na net, ojetej tranzit nebo pick-up neni dneska zase tolik nákladná investice. Pokud jste šílenec a budete pracovat 20 hodin denně a vezmete k sobě třeba stejně zapálenou manželku, myslím si, že začátek bude docela v pohodě. Pokud se navíc vykašlete na sortiment, který nabízejí všichni (CD, knížky, PC sestavy, mobily, elektronika) a najdete si skutečně zboží, které se na netu nabízí zřídka, máte docela slušnou šanci žít.
Sám jsem velký příznívec nakupování na netu. Už jsem něco zboží po netu koupil, ale některé zboží najít vyžaduje docela fušku. Tak třeba značkovou sportovní obuv nebo značkové oblečení, které v běžných krámech nekoupíte, protože sortiment toho kterého obchodu je značně omezen a přitom výrobce toho nabízí tolik.
Najde-li se ten výše zmíněný šílenec a bude prodávat výše zmíněný sortiment budu jeho stálý zákazník.
I-shopům, nebo chcete-li e-komerci zdar.
Jan Ondroušek.
No, v zásadě souhlasím, pokud je někdo zapálený a má trochu peněz a dobrý nápad, tak mu to jistě dlouho bude vycházet. Jenže si musí najít dobrý tovar - když bude konkurovat Vltavě s knihami nebo CD, tak to už bych na něj nevsázel. Když bude nabízet svářecí elektrody, tak má šanci ovládnout český internet v tomto zboží, otázka je, zda jeho cílová skupina ocení nákup na internetu.
Takže bych řekl, že je to jako vždy v ekonomice - vybrat si vhodnou příležitost a vhodný obor a jít do toho s vervou. To není patent na ekomerce, to je patent snad na všechno