Diskuze

Ekomerce - obchodování po internetu. Vaše názory na její budoucnost.

Dosavadní vývoj e-komerce, obchodování po internetu, ukazuje na dva hlavní závěry: e-komerce se stává jen jedním z komunikačních kanálů se zákazníkem a bez kamenného zázemí to opravdu nepůjde. Proč?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Valerij

16. 11. 2003 19:27
LATĚ

Střešní latě 3 x 5 cm / 4,0 a 4,5 m 6 kč b.m.

Místo odběru Mělník.

E-mail: binomcz@quick.cz Kontakt: 603 943 715  Předem zavolat.

0 0
možnosti

Majk

11. 12. 2001 8:47
Lidé se nemění, obchod také ne...
Vážení, dovolím si přidat svůj názor na obyčejného zákazníka v naší zemi. A to je cca 80 procent poptávajících /kupujících/. Pokud si věc neošahám, nevidím ji v realu , tak nevěřím, že to funguje a svoje peníze nepošlu do světa a počkám, až obdobné zboží bude v pevném krámu a případně bude sleva. A třeba si pro něj dojedu, ať to stojí co to stojí, /projeto 200 - ušetřeno 100/. Další argument, na netu je to drahé, někde jsem to viděl v krámě /reklamním katalogu - nabídce/ levnější.     Článek je velice zdařilý a dle mého názoru přesný... Majk
0 0
možnosti

Pavel Dostál

11. 12. 2001 10:33
Re: Lidé se nemění, obchod také ne...
S pripominkami souhlasim, jen bych doplnil, ze neduvera panuje take v moznostech placeni. Kdo vyuziva sluzeb typu eBanka, jistou duveru v placeni ma, ovsem neduvera panuje stejne, predevsim v mozne nedodani zbozi. To by ovsem platil predem zrejme naivni clovek. Napriklad v ruznych aukcich je tomu ale jinak, mnoho lidi bylo napaleno a z inzerovaneho "skveleho" vyrobku se vyklubal totalni SHIT, napriklad mobil s rozbitym displejem, nefunkcni klavesnici atp..
0 0
možnosti

Jan Ondroušek - Žokej

10. 12. 2001 20:43
Nezbývá než souhlasit, i když ...

Ne opravdu, zůstávám věrný svému nadpisu. Nezbývá než s autorem souhlasit. Myslím si, že v takto krátkém článku byly naznačeny všechny důvodu, proč to tak bude a musí fungovat. Tomu slovíčku musí bych se trošku bránil, ale nejspíš to tak bude.

Je pravdou, že bez zázemí se i-shop provozuje docela ztuha. Můžete ve své virtuální prodejně nabízet sice tisíce položek zboží, ale nakonec je někdy pro zákazníka musíte reálně mít. A pokud se spolehnete jenom na klasické distribuční kanály, těžko si vystačíte, víme jak funguje Česká pošta. Pokud si myslíte, že budete prodávat zboží, které můžete docela v pohodě skladovat u Vás v pokoji a posílat poštou, pak to budou nespíš CD, ale těchto obchodů je na netu celá řada a tudíž konkurence je docela široká. Už i knížky vyžadují aspoň suchou garáž.

Nemyslím si ale, že se nedá začít budovat i-shop od začátku, pronajmout si nevelký sklad, pořídit server s trvalým připojením na net, ojetej tranzit nebo pick-up neni dneska zase tolik nákladná investice. Pokud jste šílenec a budete pracovat 20 hodin denně a vezmete k sobě třeba stejně zapálenou manželku, myslím si, že začátek bude docela v pohodě. Pokud se navíc vykašlete na sortiment, který nabízejí všichni (CD, knížky, PC sestavy, mobily, elektronika) a najdete si skutečně zboží, které se na netu nabízí zřídka, máte docela slušnou šanci žít.

Sám jsem velký příznívec nakupování na netu. Už jsem něco zboží po netu koupil, ale některé zboží najít vyžaduje docela fušku. Tak třeba značkovou sportovní obuv nebo značkové oblečení, které v běžných krámech nekoupíte, protože sortiment toho kterého obchodu je značně omezen a přitom výrobce toho nabízí tolik.

Najde-li se ten výše zmíněný šílenec a bude prodávat výše zmíněný sortiment budu jeho stálý zákazník.

I-shopům, nebo chcete-li e-komerci zdar.

Jan Ondroušek.

0 0
možnosti

Patrick Zandl

10. 12. 2001 22:21
Re: Nezbývá než souhlasit, i když ...

No, v zásadě souhlasím, pokud je někdo zapálený a má trochu peněz a dobrý nápad, tak mu to jistě dlouho bude vycházet. Jenže si musí najít dobrý tovar - když bude konkurovat Vltavě s knihami nebo CD, tak to už bych na něj nevsázel. Když bude nabízet svářecí elektrody, tak má šanci ovládnout český internet v tomto zboží, otázka je, zda jeho cílová skupina ocení nákup na internetu.

Takže bych řekl, že je to jako vždy v ekonomice - vybrat si vhodnou příležitost a vhodný obor a jít do toho s vervou. To není patent na ekomerce, to je patent snad na všechno

0 0
možnosti

Radek Ondra

10. 12. 2001 19:54
No
Tak jsem si precetl clanek a chystav se precist vzdy tu nejlepsi cast kazdeho clanku - tedy diskuzi a vono tady nic neni :-))))  jakou to tady ma ctenost? To se divim,  lidi do Hlavenky tlucou o 106 a do Zadnla nic???
0 0
možnosti

Patrick Zandl

10. 12. 2001 22:17
Re: No
No, článek si zatím přečetlo cca. 1200 lidí, není to ani málo, není to ani moc, za Živě by to mělo tak 4000 lidí v tuhle dobu. Přízpěvků je tady fakt málo, také jsem čekal, že tu budou kontroverznější typu "podívej se na ně, ty to dokázali" - že bych to fakt vysvětlil tak, že mi všichni věří?
0 0
možnosti