Diskuze

Test kancelářských balíků

Dnes vám přinášíme závěrečné shrnutí srovnání kancelářských balíků, ve kterém jsme vám představili nejznámější balíky kancelářských aplikací dostupných na českém trhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hotelglobal

15. 5. 2004 12:11
Lotus word

Vlastním Lotus word por z roku 95 a dle mého názoru na něj žádný jiný softwer nemá ale bohužel se mě při nové instalaci poškodila instalační disketa č.4. Prosím jestli někdo ještě používá teneto program jestli může pomoci

Jiří Mareš

0 0
možnosti

Pepa

6. 8. 2002 22:25
Outlook Xp

poradí nekdo jak zajistit ukozeni pristupovych hesel k POP serverum v Outlooku Xp - zatrzeni policka "ulozit heslo" fakt nefunguje ;-) Nasel jsem neco o registrech, ale jen na  NT a 2000, v XP se mi to nepovedlo

pokud znbate reseni napiste

diky pepa

 

0 0
možnosti

Petr

6. 7. 2002 23:13
Approach Millenium
Nevite kde by se dala ziskat zkusebni verze Approach Millenium nebo 9.6, pripadne 9.61? Diky
0 0
možnosti

ory

10. 1. 2002 14:57
Star Office podla SUN Slovakia lokalizovany bude
Star Office podla SUN Slovakia lokalizovany bude
0 0
možnosti

Petr

10. 1. 2002 13:28
O krabicich tam neni ani slovo
No právě, a "vo to go". Ten komu je tento SW, jak píšete určen, ten nebude kupovat 10"krabic", ale koupí si 10 licencí v MOL a v tom případě už MSOff 2000 nesežene.  nebo">http://www.technet.cz/grafika/smile2.gif'> nebo spíš. Tento problém s menší firmou totiž již 3 měsíce řeším. Pro">http://www.technet.cz/grafika/smile5.gif'> Pro většinu zaměstnanců jsem zavedl PC SUITE, ale určitý počet zaměstnanců je donucen jiným SW využívat MS Off od 95 výš. Jediné řešení byl downgrade z XP. JInak">http://www.technet.cz/grafika/smile5.gif'> JInak nelze balík již koupit.
0 0
možnosti

Marek Zouzalík

10. 1. 2002 13:51
Re: O krabicich tam neni ani slovo
Ale zde není řeč o Office 2000!!!  ">http://www.technet.cz/grafika/smile2.gif'> ; Zkuste se podívat ještě jednou .... Aáááááááááááááá .... Ono je to napsáno u Windows XP  ">http://www.technet.cz/grafika/smile4.gif'> ;...
0 0
možnosti

Petr

10. 1. 2002 12:14
Primárním trhem ... tak bude ... podniková sféra.

Jak píšete v závěru: "Primárním trhem pro tento kancelářský balík tak bude s největší pravděpodobností výhradně podniková sféra." Podniky nakupují většinou MOL a nebudou zhánět "zapomenuté krabice" v regálech menších distributorů.

0 0
možnosti

Marek Zouzalík

10. 1. 2002 12:22
Re: Primárním trhem ... tak bude ... podniková sféra.
O krabicích tam není ani slovo  a">http://www.technet.cz/grafika/smile8.gif'> a pokud je tam zmíněno "kancelářský balík" tak se jedná o produkt obecně, bez ohledu na typ licence - pokud ovšem pomineme akademickou sféru  ">http://www.technet.cz/grafika/smile4.gif'> ;...
0 0
možnosti

lavicky

10. 1. 2002 9:59
A co Linux?
Je sice pravda, že česká PC a kanceláře zatím ovládá Bill Gates, ale i ve světě Linuxu existují mocné a - !!!pozor, překvapení!!! - i s dokumenty M$Office kompatibilní (nejméně natolik, jako různé verze M$ udělátek) kancelářské balíky - např. testovaný StarOffice (v distribuci SuSe počeštěný - pravda, zatím ve verzi 5.2) nebo KOffice. Nestálo by za to vyjít za brány a porozhlédnout se i za okny? Dá se na tom hodně ušetřit a to nejen peněz.
0 0
možnosti

Jirka

10. 1. 2002 10:34
Re: A co Linux?

No, podle mě je potíž v tom, že na Linuxu je tím jediným použitelným programem právě Star Office - o KOffice si zatím moc iluzí nedělám (mám na mysli samozřejmě MS kompatibilitu, protože ta je bohužel prvořadá). I když mám legálně koupené tři licence Windows, přesto pošilhávám po Mandrake - problém je ovšem skutečně především v nedostatku konkrétních programů na konkrétní (často velmi speciální) účely - příkladem budiž třeba i účetnictví. Zcela to chápu, je to prostě dáno poměrem rozšíření Windows a Linuxu ve světě (speciálně na desktopech)... Pro 100% kompatibilitu v kanceláři je třeba mít např. Star Office nebo 602 SUITE a k nim ještě pro jistotu MS viewery (právě takto to mám ve své malé firmě) - poslední dvě položky mi ovšem jaksi pod Linuxem nepoběží (emulátory Windows pod Linux neuvažuji, je to něco jako škrábat se pravou rukou za levým uchem...).

Základní špatnost je v prakticky monopolním postavení a z toho vyplývajícím jednání MS; jakékoliv monopoly mi vždy způsobovaly žaludeční nevolnost a snažím se proti nim bojovat, jak umím. Bohužel to při zhlouplosti a stádovitém chování větší části světa není jednoduché... Příklad: zkuste se řadového, kancelářský balík používajícího zaměstnance (zvláště větší nebo ještě lépe zahraniční firmy) zeptat, jestli zná např. 602 SUITE, Star Office apod. Bude si myslet, že mu nadáváte, a to se přitom stále jedná o programy pod Windows .... Co dodat?

Myslím, že je dobře, že Technet vůbec upozornil právě třeba už jen na existenci jiných programů, než MS. Možná to bude i německým majitelem v pozadí (?) - je znám vztah Němců k MS a v tomhle případě je to vítaná protiváha. Mám dojem, že být iDnes v amerických rukou, takovýhle článek by měl o poznání menší šanci.

0 0
možnosti

Petr BLECHA

10. 1. 2002 9:45
Trochu vedle
Nechci rýpat, ale jak můžete srovnávat něco, co již není na trhu. MSOffice 2000 bylo z trhu staženo po uvedení MSOffice XP.
0 0
možnosti

Ondřej Lavička

10. 1. 2002 10:59
Re: Trochu vedle
MS Office 2000 se stále prodává. Tuto skutečnost jsme si zijšťovali, a i když byla předchozí verze u větších prodejců nahrazena balíkem Office XP, stále lze dvoutisícovky v mnoha obchodech nalézt.
0 0
možnosti

Karel

4. 1. 2002 16:03
blábol
PC suite i MS Works jsem používal a mohu zodpovědně prohlásit, že Works jsou spíše hračkou, která nadto (světe div se) není kompatibilní s MS office. PC suite sicenejsou stejně obsáhlý balík jako plnohodnotné MS office, ale oproti Worksům to je jako nebe a dudy. Co tedy pan autor srovnával skutečně nevím, nicméně si dovolím prohlásit, že to co napsal je blábol.
0 0
možnosti

20. 2. 2002 20:44
Re: blábol
Souhlas. Delal jsem neco podobneho. Me osobne jen vadi , ze PC SUITE nema neco jako equation editor. Worksi jsou skutecne tak hracka na prvni stupen zakladni skoly.
0 0
možnosti

JaF

2. 1. 2002 12:10
Proč není test seriózní
Kompatibilita je zamozřejmě věcí zásadní, ovšem pokud autor činí závěry, aniž by čtenářům předložil fakta na základě kterých k nim došel, je to tristní. Nebudou-li u článku uvedeny konkrétní testovací soubory a následně i konkrétní tabulka kompatibily či nekompatibility formátů jednotlivých balíků, tj. které formáty program umí zcela, částečně či vůbec ne, pak pak je všechno jen slohové cvičení. Ne každého zaujme fakt, že se ztratí hypertextové odkazy nebo případně výzdoba tabulky není zcela věrná, tudíž by měly být rozlišeny věci zásadní a podružné. Ono stačí se podívat na kompatibilitu jednotlivých verzí MSOffice, mezi 95 a 97/2000 je v Excelu nulová (pokud schválně neukládáte ve starém formátu), i ve Wordu najdete spoutu chyb např. v převodu polí, vzorců apod. A to nemluvě o srovnání MSOfice a Works. Takže prosím ještě jednou a lépe!
0 0
možnosti

Miki

10. 1. 2002 15:25
Re: Proč není test seriózní
 Ve">http://www.technet.cz/grafika/smile0.gif'> Ve včerejší MFD byl Váš příspěvek citován - ovšem bez kritické úvodní části! Jinak s Vámi v zásadě souhlasím
0 0
možnosti