Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Líbí se vám tento počítač?

A je to tu. Po sérii podrobných recenzí počítačových sestav přichází konečně na řadu finální resumé a celkové zhodnocení toho, jak počítače v testu obstály. Pro názornost a vaši ucelenou představu jsme vše doplnili přehlednými grafy a okomentovali jsme ta nejdůležitější a nejzajímavější fakta. Srovnávací grafy rovněž nechybí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

theseus

sestava
za ty prachy pěknej hnuj...
0/0
25.8.2003 7:17

KAREL

?
Nazdárek počítačový pdborníci! Já mezi vás nepatřim a jelikož teď kupuju novej kom (do 32 000,-) tak je to pro mě docela peklo!Prosim Vás jestli máte chviličku tak mi doporučte nějakou zaručenou firmu panč já fakt nevim.Myslel sem Mironet, Brave nebo Impact ... Díky 
0/0
29.8.2002 12:42

Virgil

Výsměch
Jestlipak víte co je pro mě největší záhada.Jak takoví kvákalové co na neco nadávají můžou posuzovat něco,co ani neviděli.To jako by okecávali auto,ve kterém nejeli. Je mi z toho nablití.
0/0
28.5.2002 17:26

Lada

Moc ..........
0/0
26.5.2002 1:25

Jara

Anonym nebo Imbecil ?

Proc jsi anomyme proboha nevymislel neco mene ohraneho.

Jak muzes do vseho "zasvedcene" kecat a pritom se ani nepredstavit ?

Dale i pres sve "odborne" kecy neumis ani vyplnit kolonku e-mail,

nebo snad nevis co to je?

Anonyme Anonyme stale mne udivujes. cau

 

0/0
29.4.2002 19:40

Zdenda

špatná zkušenost
Kdysi jsem si objednal u firmy Mironet, konkrétně v Liberci, naprosto standardní sestavu. Čekal jsem dva týdny, třikrát jsem si zajistil odvoz ve slíbený termín a počítač stále nebyl hotový. A když už byl, přivezl jsem ho domů a hned jsem ho musel vézt do Prahy do Mironetu aby mi zapojili kšandu do CR-ROMky...přivezl jsem ho a zjistil že jsem dostal mnohem horší(jiný!!) monitor než objednaný, ale platil jsem za ten objednaný. Později jsem peníze dostal. No a nakonec jsem reklamoval NEKOMPATIBILNÍ HW! Konkrétně grafika neuměla víc než 640x480x256 barev, prý si nerozuměla s deskou :o( Takže nechápu, jak může takováto firma zvítězit v testu "Sestavy do 35k". Chtělo by to taky otestovat jejich chování při reklamaci v záruce a podobně. Kámoš je Mironet u nás ve městě a tvrdí mi, že Mironet je teď už jiná firma, nabízí přidanou hodnotu a tak. že lidi jako byli v LBC a moje příhoda jim dělali špatný jméno... Ale proč píšu? tenhle test je absolutní blbost, asi jeho účelem bylo aby si MIROSHIT mohl napsat do novin jak vyhráli velký test :o/
0/0
28.4.2002 18:02

LittleSnake

Zaplaceno
Autor článku dostal dobře zaplaceno od firmy Mironet a Autocont, to je vše...
0/0
29.3.2002 11:54

Wolfie

Cože?
Možná mi něco UNIKLO, ale opravdu Technet myslí vážně, že testuje tak zvané "počítače do 35.000" bez ohledu na to, jaké použije základní komponenty? Počítač s PIV za 35.000 a Athlonem za 35.000 je něco zcela jiného, ono není možné při zachování zdravého rozumu srovnat ani SDRAM PIV a DDRAM PIV POKUD EXPLICITNĚ NEŘEKNU, že mě zajímá například "poměr cena výkon", "vybavení v ceně" a podobně. Je jasné, že když ošidím jednu věc, můžu přidat něco dalšího. S výrazem mlčenlivé hrůzy hledím na věci typu "levný case, drahý case" (jak TOHLE propána ovlivní člověka, který si kupuje SESTAVU, do které nepoleze?!) či "drahá klávesnice, levná klávesnice" (myslící člověk si ji dle vlastních požadavků zvolí sám, PROBOHA vždyť jsou v cenovém rozmezí 150 - 5000!!!). Sestavu si myslící člověk kupuje ZA NĚJAKÝM ÚČELEM a o tom by měl mít jasno - "chci co nejvýkonnější, nejkompatibilnější a nejlevnější poč na hry", "chci co nejlevnější použitelný poč na kanclaplikace", "chci něco speciálního" (ultratichý, ultrakompaktní, na zpracování videa...). "Obecné srovnání" je úplná zhovadilost, to je jako srovnat "dopravní prostředky do 500.000", kde budou kola, motorky, náklaďáky, osobní auta, sporťáky... Tohle není jen nesmyslné srovnání, ale vytváří mezi lidmi zcela šílenou představu, že lze sestavy "obecně" srovnat.
0/0
17.3.2002 14:15

Midloch

To jsem z toho daněk
Zrovna jsem se chystal pořídit si svůj první domácí PC a tahle diskuze mně příliš nepomohla. Kdo se v tom má vyznat? Jedni bijou do druhých, a ještě, že tu nejsou třetí (jak už někdo poznamenal). Původně jsem chtěl běžet do Mironetu, ale ještě budu chvíli rozmýšlet.
0/0
12.2.2002 8:25

Re: To jsem z toho daněk
Já jsem z toho taky - daněk. Když se podíváte na stránky Mironetu, v cenníku sestavy 5046 je použitá skřín ATX 630 AP/S a ne KN 600. KN 600 jak je vyfocena v článku je se speciálním zdrojem a je o několi tisíc dražší!!? Takže cena sestavy s použitím KN 600 se určitě nevejde do 35tis.
0/0
27.2.2002 14:55

KAREL

Re: To jsem z toho daněk
No to máš docela pravdu a taky stejný problém.Mám 35 000 a chci za to co nejnadupanější komp a taky sem se rozhod pro mironet ovšem z těhle článků mi de hlava kolem.Mimochodem jestli už sis nějakej počítač koupil a si s nim spokojenej tak mi napiš co to bylo za firmu!Diky
0/0
29.8.2002 12:23

Ell

Chyba v chipsetu

Chtěl bych se zeptat na něco ohledně v článku zmiňované chybě v chipsetu VIA:

  1. jak zjistím, zda-li se chyba týká i mě?
  2. jak se dá případně opravit (flash biosu, zaplata do OS)?

Předem díki za info. Mám novou desku ECS K7VZA3, kde zmiňovaný chipeset je.

0/0
4.2.2002 14:52

Miroslav Brož

Re: Chyba v chipsetu

Tato chyba se tyka vsech pocitacu vybavenych zakladnimi deskami s VIA 686B SouthBridgem. Je to chyba, ktera ohrozuje data v nekterych specifickych rezimech a to pri kopirovani a zapisu. Neprojevuje se vzdy a k teto chybe dochazi po 7 az 15 zkopirovanych gigabajtech dat, ale nekdy mnohem drive, jiz po 200 MB. Projevuje se predevsim tak, ze zkopirovana data neodpovidaji svoji predloze na binarni urovni a jsou vetsinou poskozena a nepouzitelna. Problematika je slozitejsi, ale chybu odstranite, pokud napriklad pouzijete Program VIA Latency Patch v.1.4, ktery si muzete stahnout od nas ZDE.

Nainstaluje se jako zaplata a bude se spoustet automaticky pri kazdem startu operacniho systemu Windows. Tento program odstranite funkci "Start" - "Nastaveni" - "Ovladaci panely" - "Pridat nebo odebrat programy". (Tato verze neni urcena pro operacni systemy zalozene na jadru Windows NT)

0/0
5.2.2002 13:06

Nekdo

Male shrnuti

Faktem je, ze spousta testu je zavadejicich a proto je to lepsi nechat na lidech, tahle reklama na Mironet od ctenaru je docela otresna, zajimalo by me, jestli aspon nekdo pochopil ze jde o testy PC a ne o opevovani firem, myslim spis, ze jde o konfigurace, osobne se divim, ze v testu chybi od nejakeho producenta boardy MSi a skrine KME, rovnez Atiny snad jestli jsem dobre cetl, nejsou ani v jednou a cenova hladina je tu taky dost pofiderni, no co, snaha se ceni, kazdy muze tvrdit, ze by to otestovat zvladl lip, ale asi by ho cekal stejny osud jako tady pany redaktory, coz znamena, zdrbnul by ho stejne zas nekdo

Nekdo za CS21

 

 

0/0
31.1.2002 10:12

Miroslav Brož

Re: Male shrnuti
Kazde konstruktivni "zdrbnuti" se ceni. Alespon ja ho ocenuji. I kdyz to primo neomlouva, Technet je prilis mlady server (bezi 3-4 mesice) a ja doufam, ze ho konstruktivni kritika dostane na mnohem vyssi uroven, nez na jake se nachazi momentalne .
0/0
31.1.2002 18:21

Nekdo

Re: Re: Male shrnuti
Po pravde receno, nerikam ze uroven zde je spatna, jen kriteria hodnoceni jsou jaksi dle meho nazoru zvlastni, jak jsem rekl, hodnoceni by melo byt nestrane, podle danych kriterii, kde se jasne musi rici, pro kterou skupinu uzivatelu se to vlastne testuje, napriklad aby se procentualne zasahla ta cast, ktera v uvozovkach nakupuje nejvice, lide se uz pomalu ale jiste uci, ze kvalita (coz neznamena jen skladba komponent, ale uz i firma kde to koupi jako takova) a hlaven porovnavat ne firmy co nabidnou z vlastnich zdroju, ale spis by melo byt konkretni az temer technicke zadani, vim ze se tezko radi, ale spatne dela, ale jak uz v teto diskuzi nekdo rekl, nelze porovnavat hrusky z jabkama, ale pokud trebas stanovite kriterium cena, nutte ty firmy at to dodrzuji, coz ne kazda delai po testech samotnych.
0/0
1.2.2002 9:58

Re: Male shrnuti
Hele chlape, kde to sídlíte? Oceňuji ignorování tohoto amatérismu a asi u vás budu nakupovat. Je mi totiž na blití z týhle kýčovitý reklamy Mironetu. A jak tu už zaznělo MIRONET není profesionální firma aby mohla tak machrovat jak to zatím všude předvádí. Lituju, že jsem tam někdy něco koupil.
0/0
1.2.2002 2:35

Nekdo

Re: Re: Male shrnuti

www.cs21.cz

:-)

spis jsem se podepsal takto proto, abych se trebas neco co se zrovna u nasich zakazniku nesetkalo s pozitivnim ohlasem dozvedel, jinak nerikam, ze je to amaterismus, v podstate jsem videl "laboratore PC magazine"  takze korektni recenzentni prostredi se tezko vytvari, osobne si myslim, ze recenzovat by mel clovek ktery se v tom denne stoura, coz jsou treba technici, nerikam ze nasi, vsichni, kteri tim opravdu ziji a jsou u vyvoje obchodnich strategii vyrobcu uz od zacatku (mysleno treba v CR), nechci se nikoho dotknout, sam jsem kdysi technikem byl a vim co to je do 4 hodin do rana se s necim prat a ukecavat to aby to bezelo, nevim na jake urovni to ten clovicek co to tu ridi chce mit, ale tohle je aspon treba slibnej zacatek, i kdyz by mel umet volit lepe vhodnejsi kandidaty na porovnavani, protoze srovnavat DXT s Autocontem proste nelze, nemuzete porovnavat valchu s prackou. Uvedomte si, ze servisni zazemi a reklamacni podminky firem se sakra lisi, do testu preci nemuze kazdy garasmistr, nebo ze by byla jednou i kategorie bazarova PC ? :-) S pozdravem Nekdo

0/0
1.2.2002 9:20

Miroslav Brož

Re: Re: Re: Male shrnuti

Opet se musim branit. Pocitace do testu jsem nevybiral ja. Takze to co rikate presne vim - a dnes to (doufam) vedi i moji kolegove. V momente, kdy jsem prisel na Technet uz byly pocitace do testu vybrane a zbyvalo je jen orecenzovat...

Druhe hledisko a druha strana mince je, ze nalepka firmy neomlouva a nic neresi. Pokud mi totiz kutil z Horni Dolni posle pocitac do tesu a ja zjistim, ze se s nim piplal pul roku a ze to stoji i ve vykonech za to - pak nemam jinou moznost, nez kutila z Horni Dolni vyhlasit vitezem souteze/testu. Logicky totiz vyhraje nad seriove vyrobenym pocitacem. To, ze u kutila nemate treba zaruku je vec jina - a je to na uplne jiny a odlisny druh testu.

Cena jako kriterium neni uplne nejlepsi, ale momentalne me nenapada nic lepsiho. Vzdycky nekdo bude diky cene ve vyhode a nekdo v nevyhode  Pokud mate nejake napady, smerujte je prosim treba sem mb@technet.cz.

0/0
1.2.2002 16:38

Jan Krupicka

Test v MF Dnes
Vážený pane Broži, takhle příšerný test jsem už dlouho nečetl. Vím, že jste byli omezeni místem, ale např. popis komponent je zmatený, podle hodnocení toho taky moc nepoznám, ... Ale co mě naštvalo(pobavilo) je Váš názor na grafickou kartu pro práci s fotkama: doporučujete grafiku nejméně za 4000Kč, to myslíte vážně? Na tuto práci nestačí např. ATI Xpert2000Pro za cca. 1600Kč? Takhle oblbovat lidi :)
0/0
31.1.2002 8:06

Gandalf

Re: Test v MF Dnes
Máte pravdu......poslední dobou tu vidím jen články od bandy debilů a NEZNÁLKŮ !!!
0/0
31.1.2002 10:17

Miroslav Brož

Re: Re: Test v MF Dnes
Tak ten test v MF Dnes (co vysel v novinach) si dam osobne do vytrinky. Mate pravdu. Bohuzel. Chyba nebyla na moji strane (ja jsem to nepsal) a za idiota jsem ted ja, protoze byl jednak otisten muj mail, ve kterem jsem nekomu slusne nadaval a jednak jsem NIKDY NIKOMU nerekl aby daval do novin neco o cene graficke karty! Vydani jsem videl az po uzaverce......a to uz bylo pozde.
0/0
31.1.2002 17:49

Ivo

Bral bych to!

Perfektní, mám sám počítač od Mironetu, není z těch TICHÝCH, ale je přesto skoro bezhlučný (na rozdíl od toho, co mám v práci - Autocont). Mironetu fandím!

Ivo L. , Skalice, okr. Znojmo

0/0
30.1.2002 18:39

Tomik_one

BIOS na základní desce.
No co se týče chudičkého BIOSu na té desce od ECS K7S5A tak to neni tak docela pravda, existuje spousty OCBIOSů pro tuto desku a každou chvíly je na inetu i nová verze od ECS. takže, za půl roku bude bohatý více jak dost. Navíc obliba této desky ( výkon,cena) je opravdu výborná kolem 3100,- s DPH, takže různej OC BIOSů určitě přibude. SIS se vytáhl, ECS se stouto deskou vydělá a MIRONET na tom bude profitovat a to je pro ně dobré, že se nelekají jít do poměrně nové desky s novim chipsetem. Je vidět že jejich technici jsou na pravém místě, a že umí vybrat. Jediné co mohu této desce vytknout je u SDRAM možnost měnit 100a 133 MHZ. U procesorů se 100vkovou sběrnicí to jednoduše nefunguje, Nastavim 100procesor a 133 paměti, počítač se tváří že je to OK ale při tom paměti běží jen na 100MHz !!!! Procesor a paměti musí běžet synchroně na stejné frekvenci. Jinak je to deska super a hlavně je stabilní.  
0/0
30.1.2002 18:14

Nekdo

proc se nekdo neucastni ?

CS21 takove testy bojkotuje, vsimli jste si toho ?

 

0/0
30.1.2002 16:05

vlada

Jsou opravdu dobří hlavně ve Znojmě

Co dokáží ve Znojmě v Mironetu to nedovede skoro nikdo...

Vše dělají moc dobře....

Klanim se pánové......

0/0
30.1.2002 15:56

Severák

Re: JSOU TO AMATÉŘI!!!
Hmm, to se máš. Svoje příšerný zážitky z MIRONETEM od nás v Ústí bych nikomu nepřál...
0/0
1.2.2002 2:30

baron

TESTY ZVUKU

Domaci poc se kupuje hlavne pro multimedia a tak je zvukovka stejne dulezita jako grafarna a  repraky jako monitor.
Me tedy zajima jak hodnotite parametry zvukovky a repraku? Merenim ci sluchove? Jaka hudebeni CD jsou jako reference? Kolik procentualne ovlivni jednotlive posuzovane kategorie celkove hodnoceni?

diky za odpoved

p.s. je lepsi vypsat vsechny komponenty jednotlivych pocu - lepe se to porovnava, protoze hledat to u vyrobce nebo poskytovatele na jejich vebu je mnohdy narocne.

0/0
22.1.2002 11:07

Mirek Broz

Re: TESTY ZVUKU

Uprime receno jak kdy a jak co. Zvukovky normalne spektrometrem nebo pres vystup ze zesilovace, ale kdyz si tam nekdy nahodim nejakou frekvenci a mix, tak staci i poslechem. Basy "noname" zvukovky nezvladaj, vysky take ne a to pozna i lajk poslechem, stejne tak, jako se nekvalitni zvukovka pozna podle toho, jaky cip je pro ni pouzity - no a pak neni co resit, leda ze by to byl od vyroby zmetek. Urcita kvalita nekomu staci a nekomu ne, takze to hodnoceni je dost subjektivni.

Ja jsem napriklad na kvalitu zvuku dooost haklivy, ale nekdo nepozna rozdil mezi walkmanem za 300,-Kc a vezi od Technicsu. U pocitacu je navic ten problem, ze kvalitni zvukova karta musi byt doplnena kvalitni reprosoustavou - a kvalitnich repro soustav je na trhu zalostne minimum. (Ja jsem v nabidkach ceskych firem videl veshovsudy 1, slovy jednu!) Kolikrat se tvari dobre a "namakane", ale je to ve skutecnosti brak. No a jak sam uznate, vykonny pocitac, vybaveny jeste navic kvalitnim zvukem, neprijde na 35 tisic, ale na mnohem, mnohem vic. Je to skoda, ale je to tak.

Mirek Broz, Technet.cz

0/0
22.1.2002 12:05

Glassman

Re: Re: TESTY ZVUKU
O přístupu k testu se tu radši ani nechci rozšiřovat, proto ani nepíšu ;-) Kvalita zvuku a PC! konečně se o toto téma někdo zajímá! Můj názor na věc je asi následovný: kdo si zvuku a hudby neváží, ať si klidně používá onboard zvukovky a připojí na ně nějaké ty prskláčky k PC, ale pro nás, co zvuk OPRAVDU zajímá, existují zhruba tři možnosti: 1. - ideál: zvuková karta s digitálním výstupem + Dolby Digital receiver 2. - analog: zvuková karta s co nejlepším D/A převodníkem + hifi zesilovač 3. - sluchátka: opět velice kvalitní zvukovka + sluchátky cca 2.500+ Kč Já se připravuji na třetí variantu. Sluchátka jsou vybrána, zbývá zvuková karta... KDE JE NĚJAKÝ TEST??? (...no jistě že nikde) A proto: nechtěli byste podniknout menší, ale zato důkladný exkurz do těchto vod? Nechce se mi věřit, že zrovna Creative je na tom se svými Live a Audigy nejlépe. Co takový Terratec? Zoltrix? Kdyby se takového testu někdo ujal, byl bych velice vděčný - a urřitě bych nebyl sám...
0/0
31.1.2002 21:24

Miroslav Brož

Re: Re: Re: TESTY ZVUKU

A co třeba Hercules, že ano!

 My to víme, respektive já to vím, ale problém je v tom, že to je, že zvuk je, tak specifické odvětví, že já nejsem schopen se svými  znalostmi z této oblasti momentálně říct: Ano, tohle je lepší špičková karta a tohle horší špičková karta. Protože nemám prostě zatím takovou odbornou úroveň, abych o tom něco zajímavého dokázal napsat  a rozlišit dvě špičkové karty. Ale pracuju na tom a pokud vydržím tohle tempo studia materiálů (nejenom o zvukovkách, ale o všem hardwaru) a nezhroutím se, tak se určitě nějakých testů jednou (třeba za půl roku) dočkáte.

Jinak: Dávám tomu rok, maximálně dva...

0/0
31.1.2002 21:52

Alan

Re: Re: Re: Re: TESTY ZVUKU
Super, v tomhle vám fandím. Větší test zvukovek opravdu chybí. Je to věc, kterou koncový zákazník těžko zjistí sám, pokud by si nechtěl koupit 10 zvukovek a pak 9 prodat :-)
0/0
14.2.2002 21:32

Bee

DXT
je fakt lepsi nez MIRONET!!!
0/0
20.1.2002 11:58

Re: DXT
toto povazuji za pokus nekoho z DXT si trochu prispet do diskuse.

Text opravdu odrazi celkovou inteligenci prodejcu z DXT.


Jinak dle meho nazoru melo dojit v testu k rozdeleni na tri kategorie

1. garazove firmy (nulova podpora zakaznikovi)
DXT, Alzasoft

2. distribuce (dodavky PC bez podpory)
Libra - Leo, TS Bohemia - Barbone

3. Firmy s vyraznou pridanou hodnotou
Siemens, AutoCont, Mironet


Ja jako spravce site volim ze skupiny 3, protoze pro firmu neni mozna jina rozumna volba, ale kazdy at nakupuje tam, kde mu to vyhovuje.
0/0
25.1.2002 19:28

Re: Re: DXT
pro skupinu 1. se by se hodilo spise pojmenovani garazove firmy (ojebani zakaznika pri zarucnim servisu)
0/0
25.1.2002 19:31

Pavel Neužil

PRAVDA A LÁSKA ZVÍTĚZÍ NAD TUPOSTÍ. DOUFEJME
Tak vážený, po přečtení celý diskuze je nad slunce jasný, že jsi zástupce Mironetu nebo snad dokonce zaměstnanec!! Tohle je vrchol, příspěvky tohodle typu bych hned mazal, protože to co předvádíš je ubohý!!!!!! Já mám taky ke spoustám firem výhrady, ale co příspěvek od tebe to napadání nějaký firmy, tuším, že pokaždý DXT. Tohle se ve slušný společnosti prostě nedělá. Čtu, že chválíš Internet, to je jasný, tady se totiž kdejaký slaboch schová pod přezdívku či pseudonym a kritizuje, prudí a do každýho se naváží. Tady v diskuzi, jsem taky jednoho takovýho našel, ale nic osobního - teda nic proti všem kromě tebe! Dej mi na sebe mail a klidně si s tebou rád vyměním nějaký zkušenosti a věz mi, že to co předvádí MIRONET NEMÁ OBDOBY!!! Tváří se jako firma velikosti IBM a přitom to je pár lidí a jejich pobočky jsou jen nezávislý dealeři!!! A jen pro tvou informaci a svůj klid jsem si cenu u DXT uvěřoval a skutečně je za 34990, takže než zase něco plácneš přesvědč se, že je to pravda, jinak drž radši hubu. O kvalitě pracovníků nic nevim, ale to už neni můj džob. Prostě NENÁVIDÍM lidi tvýho typu. Jde to i bez urážek kohokoli a hlavně s názorovou tolerancí.
0/0
16.1.2002 0:57

No - nevim, nevim
nechapu, proc by ten prispevek musel psat nekdo z konkurencni firmy DXT a nevim proc prave mironet, ktery ten test vyhral a z konkurencnich firem asi bude ten posledni, kdo to ma zapotrebi :). Nekdo tady shrnul prispevky nekolika lidi z minulosti, kteri na sebe zverejnili maily a divili se proc v ceniku DXT je ten pocitac vyrazne drazsi, nez se uvadi v testu. To, ze to dxt na svych strankach potom zmenilo je vec jina. Jini lide zase kritizovali fungovani dxt, je tu kritika i na ostatni firmy. Fakt je, ze na dxt je podstatne nejvetsi ... cim to asi bude :)
0/0
16.1.2002 20:36

MIRONET - verbež
jo, jo, taky mám s Mironetem VELICE špatné zkušenosti, ale taky tim tady nikoho nevotravuju
0/0
17.1.2002 10:31

Láďa

Re: MIRONET - verbež
Hmm, možná jo, ale ze všech tady zmiňovaných firem je nejhorší ALZASOFT. TO JE TO ČEMU SE ŘIKÁ GARÁŽOVÁ FIRMA V PRAVYM SLOVA SMYSLU
0/0
17.1.2002 21:46

Re: Re: MIRONET - verbež
Těžko můžeš nazývat firmy s milionovými obraty gárážovými IMHO
0/0
18.1.2002 19:06

Re: Re: Re: MIRONET
Alzasoft je garaz diky jednani se zakazniky. DXT je vsak smele dohani [vlastni zkusenost] osobne nakupuji ve velkoobchodech, ale od znamych jsem o Mironetu slysel spise samou chvalu.
0/0
25.1.2002 19:19

omk

Re: Re: MIRONET - verbež

mě osobně alzasoft vyhovoval a vyhovuje,

nepříjde mi že je to garážová firma mam už od nich druhý počítač, a ani s jednim nebyl sebemenší problém a když mému známému ( co má od alzasoftu taky comp) se podělal motherboard tak ho naprosto vklidu vyměnily do druhýho dne. Vždycky byly příjemní a snažily se....

Jen je škoda že nedělaj taky odhlučněný compy jako mironet.

0/0
31.1.2002 18:26

Martin

Podvod ze strany DXT
Nechápu, že jste z testů nevyřadili počítač, DXT. Pokud se podívám do starších příspěvků, tak čtu o podvodu při recenzi - chtělo by k tomu nějaké vyjádření:

viz.starší příspěvky v diskusi:

Protože při součtu jednotlivých cen podle návodu DXT on-line shopu to hodí:
Cena sestavy (bez DPH) 39 491,00 Kč
Cena sestavy (včetně DPH) 47 537,00 Kč
a pokud to tak chápu, tak tes měl posuzovat standardní nabídku firem za 35.000. To, co dalo do testů DXT, příspěvek MrMara a trapná snaha od DXT zachránit situaci - tak to považuji za ukázkové odhalení zlodějiny (když čtu info o vymámení chip-tipu stejnym zpusobem, tak sice ne první, ale ted zato jisto jisté)- vivat Internet.

K testu : u DXT je hodnota z testů nepodstatná - je to jedno, kolik test dává výsledky. Tento počítač tak jako tak nikdy nekoupíš.

DXT v testech podvádí - vyhráli test v CHIPu, tak jsem si šel počítač koupit a on nebyl k dispozici, protože "už se model vyprodal" - den po vyjití testu. Nabídli mi to samé za cenu o 27% vyšší - jen s jinou základní deskou. Přitom ve veškeré propagaci neustále uvádějí onen "chip-tip" - vítězství nad počítači všech značek.

Když si sečtete teď ceníkovou cenu na jejich stránkách, tak se dostanete na cenu přes 40.000Kč!!!!!! (u tohoto počítače s cenou údajně pod 35.000)

jo muzu potvrdit DXT je silena firma, jak jednaj se zakaznikama a ten servis je neuveritelnej, jen kdyz sem tam cekal tak vyhodili 2 lidi ze jim to proste nereklamujou, ze maj smulu. A ze zkusenosti vim sam co je to za podvodniky...

DXT je jedna z nejhorších firem, kterou znám.
Jednou jsem potřeboval nějakou dorbnost a DXT mám blízko domova - opravdu by "bodlo" kdyby k testu počítače byla k dispozici reportáž typu "hodina na prodejně skrytou kamerou"... v tomto případě čtenáři přichází o hodně. Několik prodejců s špatnými znalostmi o výpočetní technice zde "fakuje" jednoho zákazníka s reklamací za druhým (a co mohu potvrdit - vyhazují zákazníky i od prvního poslechu se zcela prokazatelnými záručními závadami).... Potkal jsem zde dva zákazníky, kteří si něco kupovali a více něž deset, kteří počítač reklamovali.

Banda lidí v DXT jsou amatéři a zloději. Kupoval jsem u nich komp, bohužel jsem tehdy ještě nebyl schopen si jej sestavit. Az doma jsem zjistil ze si za kompletaci naúčtovali témeř 8.000,- Kč!!!! Dodnes mám s počítačem problémy a zhruba třetinu "vnitřností" jsem již musel vyměnit. Po určitých zkušenostech s "techniky" z DXT se uz ani nesnažim nic reklamovat.

Zkrátka a dobře - DXT - to je nekvalitní zboží, amatérizmus nejhubšího zrna. DXT je garáž a vždy bude garáž.

Nějak jsem zapomenul zaplnout html :)
0/0
15.1.2002 9:12

Pavel Neužil

NEKALÁ KONKURENCE!!!
Tak vážený, po přečtení celý diskuze je nad slunce jasný, že jsi zástupce Mironetu nebo snad dokonce zaměstnanec!! Tohle je vrchol, příspěvky tohodle typu bych hned mazal, protože to co předvádíš je ubohý!!!!!! Já mám taky ke spoustám firem výhrady, ale co příspěvek od tebe to napadání nějaký firmy, tuším, že pokaždý DXT. Tohle se ve slušný společnosti prostě nedělá. Čtu, že chválíš Internet, to je jasný, tady se totiž kdejaký slaboch schová pod přezdívku či pseudonym a kritizuje, prudí a do každýho se naváží. Tady v diskuzi, jsem taky jednoho takovýho našel, ale nic osobního - teda nic proti všem kromě tebe! Dej mi na sebe mail a klidně si s tebou rád vyměním nějaký zkušenosti a věz mi, že to co předvádí MIRONET NEMÁ OBDOBY!!! Tváří se jako firma velikosti IBM a přitom to je pár lidí a jejich pobočky jsou jen nezávislý dealeři!!! A jen pro tvou informaci a svůj klid jsem si cenu u DXT uvěřoval a skutečně je za 34990, takže než zase něco plácneš přesvědč se, že je to pravda, jinak drž radši hubu. O kvalitě pracovníků nic nevim, ale to už neni můj džob. Prostě NENÁVIDÍM lidi tvýho typu. Jde to i bez urážek kohokoli a hlavně s názorovou tolerancí.
0/0
16.1.2002 0:54

No - nevim, nevim
no a nevim, nevim, proc to sem pises dvakrat - copak ty asi jses zac :)
0/0
16.1.2002 20:38

Martin

DXT - podvodníci - počítač za 47.000Kč dle ceníku
Nechápu, že jste z testů nevyřadili počítač, DXT. Pokud se podívám do starších příspěvků, tak čtu o podvodu při recenzi - chtělo by k tomu nějaké vyjádření:

viz.starší příspěvky v diskusi:

Protože při součtu jednotlivých cen podle návodu DXT on-line shopu to hodí:
Cena sestavy (bez DPH) 39 491,00 Kč
Cena sestavy (včetně DPH) 47 537,00 Kč
a pokud to tak chápu, tak tes měl posuzovat standardní nabídku firem za 35.000. To, co dalo do testů DXT, příspěvek MrMara a trapná snaha od DXT zachránit situaci - tak to považuji za ukázkové odhalení zlodějiny (když čtu info o vymámení chip-tipu stejnym zpusobem, tak sice ne první, ale ted zato jisto jisté)- vivat Internet.

K testu : u DXT je hodnota z testů nepodstatná - je to jedno, kolik test dává výsledky. Tento počítač tak jako tak nikdy nekoupíš.

DXT v testech podvádí - vyhráli test v CHIPu, tak jsem si šel počítač koupit a on nebyl k dispozici, protože "už se model vyprodal" - den po vyjití testu. Nabídli mi to samé za cenu o 27% vyšší - jen s jinou základní deskou. Přitom ve veškeré propagaci neustále uvádějí onen "chip-tip" - vítězství nad počítači všech značek.

Když si sečtete teď ceníkovou cenu na jejich stránkách, tak se dostanete na cenu přes 40.000Kč!!!!!! (u tohoto počítače s cenou údajně pod 35.000)

jo muzu potvrdit DXT je silena firma, jak jednaj se zakaznikama a ten servis je neuveritelnej, jen kdyz sem tam cekal tak vyhodili 2 lidi ze jim to proste nereklamujou, ze maj smulu. A ze zkusenosti vim sam co je to za podvodniky...

DXT je jedna z nejhorších firem, kterou znám.
Jednou jsem potřeboval nějakou dorbnost a DXT mám blízko domova - opravdu by "bodlo" kdyby k testu počítače byla k dispozici reportáž typu "hodina na prodejně skrytou kamerou"... v tomto případě čtenáři přichází o hodně. Několik prodejců s špatnými znalostmi o výpočetní technice zde "fakuje" jednoho zákazníka s reklamací za druhým (a co mohu potvrdit - vyhazují zákazníky i od prvního poslechu se zcela prokazatelnými záručními závadami).... Potkal jsem zde dva zákazníky, kteří si něco kupovali a více něž deset, kteří počítač reklamovali.

Banda lidí v DXT jsou amatéři a zloději. Kupoval jsem u nich komp, bohužel jsem tehdy ještě nebyl schopen si jej sestavit. Az doma jsem zjistil ze si za kompletaci naúčtovali témeř 8.000,- Kč!!!! Dodnes mám s počítačem problémy a zhruba třetinu "vnitřností" jsem již musel vyměnit. Po určitých zkušenostech s "techniky" z DXT se uz ani nesnažim nic reklamovat.

Zkrátka a dobře - DXT - to je nekvalitní zboží, amatérizmus nejhubšího zrna. DXT je garáž a vždy bude garáž.
0/0
15.1.2002 9:10

Dorkmo

Hey everyone!
this is some english speaking guy from the us visting your guy's cool siite. see ya later!
0/0
15.1.2002 1:31

DAN

SAMÝ MED ... KRITIKY POSKROVNU
Tak nevím jestli jsem jen věčně nespokojený rýpal a nebo to je obsahem tohoto webu. Určitě nejsem sám, kdo zaznamenal obrat o 100%. Odborník žasne, laik se diví - pravý opak než v recenzích se projevuje ve finálním srovnání, samá chvála, kritika téměř neexistuje. O dílčích recenzích je možné zase říci samá kritika, chvála žádná... No, v každém případě jste pánové alespoň učinili první krok k profesionalizaci sajtu, gratuluji (upřímně). Možná až na to absolutně zbytečné zatracování Alzasoftu jen kvůli case. Už to někde tady zaznělo - když si budu chtít koupit počítač, tak mě v prvé řadě zajímá výkon a velikost pamětí a na design či koncepci skříně se dívám až naposledy. A co teprve úplný laik? Ten po nějaký bedně ani nezdychne.. Jinak, co se týká tohoto závěrečného srovnání, tak to je přesně to, co jsem si představoval a co mi tady nějak unikalo... kdyby to bylo publikováno najednou neměl bych námitek, takhle je to zbytečně roztahaný mišmaš, informační hodnotu to má až teď... Jinak počítám s tím příštím testem PC, tak mě nezapomeňte kontaktovat... Dan
0/0
15.1.2002 1:08

Mirek Broz

Re: SAMÝ MED ... KRITIKY POSKROVNU

Obrat? Kde? Kdy? Delame svoji praci stale, opravdu stale stejne. Nekdy pravda trochu hure, nekdy trochu lepe, ale tomu se nevyhneme - jsme jenom lide. Nicmene, to bylo nepodlozenych reci o amaterech, ze ano - a najednou jsme profici. Hm, no dobre, jak myslite. Alespon jsme si hezky zadiskutovali .

Jinak na case pocitace zalezi. A to opravdu hodne. Muzete se zeptat koho chcete. Kazdy profesional Vam to potvrdi. Me to klidne verit nemusite - ale ja dobre vim co pisu, proc to pisu a proc to take kritizuju. Absolutne vsechny firmy zucastnene v testu znam velice dobre a znam dobre i Alzasoft. Znam jejich chovani k zakaznikum, princip reklamaci a dalsi "zakulisni" veci. Nabidku skrini Alzasoftu znam pochopitelne taky a placnout sestavu do tohoto vybehoveho "economic" modelu case, byl, bez debaty, nesmysl a chyba. Ctenar pracuje jen s temi informacemi, ktere mu my poskytneme - a kdyz mu je neposkytne nikdo jiny, tak my mu je poskytneme radi.

Ohledne toho Vaseho PC do testu. Pokud Vas zajem stale trva, kontaktujte prosim sefredaktora, pana Patricka Zandla. Email je Patrick.Zandl@technet.cz . Dohodnete se primo na podminkach, zahrnujici legalne predinstalovany operacni system atd.

Mirek Broz,      Technet.cz

0/0
16.1.2002 16:01

Wolfie

Re: Re: SAMÝ MED ... KRITIKY POSKROVNU
Ne, OPRAVDU nevím, proč by mělo záležet koncákovi na case, který nikdy nebude otevírat, prostě proto, že by přišel o záruku... Koncákovi jest zcela lhostejno, zda má např. zabroušené hrany či nikoliv, mohou ho zajímat všehovšudy tři věci: 1) Zda tlumí hluk, 2) zda je kompaktní, 3) zda vypadá dobře. A pochopitelně za 4) zda je levný či drahý. Přiznám se, že mi je pustou záhadou, jak jste přišli na to, KTERÝ z těchto faktorů je pro koncáka nejvýznamnější (většinou jsou to faktory značně antagonistické). Kategorie typu "dobře řešená ventilace" mohou být koncákovi ukradené, buď je počítač jako celek stabilní a nebo ne.
0/0
17.3.2002 14:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.