Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je podle vás bezpečnější Windows či Linux?

Případnou akvizicí největšího poskytovatele internetu v USA a distributora/výrobce linuxového balíku Red Hat by se Microsoft asi zapotil. Že by se již brzy objevil po všech stránkách konkurenceschopný operační systém?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Yaroukh

Nebo je vše pouhým marketingovým tahem?
Proboha proc by to melo byt "pouhym marketingovym tahem"? Uvazujte - proc by mel zamestnavatel tohle po svych zamestnancich pozadovat jen "na oko"? Prijdete na neco? Ja ne. "Platim vas a spolecne vyrabime produkt. S tim produktecm maji leckteri zakaznici problem. Tak vy to dal vyrabejte patne, zakaznici si budou dal stezovat, ja vas budu dal platit a budeme si dal kaslat na nejakou povest. Koho zajima nejaka nase firma?"
0/0
13.9.2002 8:48

Ales Zitka

Alternativa zdarma - GNAT Box Light

http://produkty.infima.cz/gta/light.html

ANO, KOMERCE, NECHCI ZAHYNOUT HLADEM :-)))

0/0
17.5.2002 20:58

Jirka

Bezpecnost?
Jak uz tu bylo jednou receno, na serveru jedine nejaky UNIX nebo treba FreeBSD. Pokud jde o soupereni Linuxu a Windows, pak Linux z toho vychazi lepe. Je ale potreba sledovat konference a zaplatovat a zaplatovat, ale to je stejne pro kazdy system. Nebo muzete vypnout vsechny sluzby a hlidat vsechny porty, jako JXD nebo kolega s RH6.0 (viz starsi prispevek), pak je to ale cele k nicemu....
0/0
30.1.2002 7:55

Jan Holub

cau, potreboval bych poradit, po startu mi Wokna zacnou hazet chybovou hlasku: Windows socket error : ( 10084 ), on API " bind " PC jede v pohode, ale kazdych 5 vterin to vyhodi dalsi wokno se stejnou hlaskou. honza
0/0
26.1.2002 22:23

Re:
Format c:
0/0
30.9.2002 14:54

Alexandr Mareš

Celý tento článek je jeden blábol
Sledoval jsem na SN tuto akci a závěr byl tento: JXD Nechal připojenou k Internetu svoji Windows XP workstation s nainstalovaným firewallem od jiné firmy než MS. Tato workstation měla uzavřeny a zablokovány všechny porty a zastaveny všechny potenciálně nebezpečné služby. JXD se pak jen díval, jak se log firewallu plní záznamy třeba jen o pokusu ping na jeho stanici - čili žádná snaha o hack, ale jen obyčejný ping. Vyvozovat pak z toho, že se jednalo o pokus hacku je pitomost. Stejná pitomost je i to, je tvrzení, že WXP jsou bezpečnější než Linux. Stroj připojený na Inet bez spuštěných služeb je k ničemu - je to stejně jako tvrzení, že nejlepší ochrana PC proti virům, je nepouštět PC. Tento článek je matoucí, zavádějící a nesmyslný, protože neříká nic o okolnostech tohoto případu - to tvrdím jako uživatel obou zmiňovaných systémů.
0/0
23.1.2002 7:00

Zdenek

Re: Celý tento článek je jeden blábol
Plnej souhlas.... Zdenek
0/0
16.2.2003 18:10

Deus

?
To je vtip?
0/0
21.1.2002 19:49

Ondřej Lavička

Re: ?
Ne, opravdu to neni vtip
0/0
21.1.2002 20:57

Milanius

i to tam je

Osobne si myslim, ze srovnavame nesrovnatelne, linux JE bezpecnejsi nez windows. Pokud jde o pouzivani PGP je to tak ze tyto soubory sice nejdou ve windows napadnout ale je vseobecne znamo ze jdou smazat :-)) coz sice znamena ze si zpravu neprectete ale neprecte si ji ani adresat :-))

Milanius fon Stoupov

PS: nejake ucetnictvi pod Linux jsem uz nekde videl 

0/0
21.1.2002 17:39

Kuťas

finance pro Linux

ad vstup AOL do Linuxu a konkurence Windows....

Nebylo tohle tady už cca před rokem? S velkou slávou Corel oznamoval, že začíná dělat Linux..... a kde je teď Corel? :-( jen aby podobně nezkončil i AOL....

0/0
21.1.2002 11:17

Marek Trefny

Re: finance pro Linux
No uvidime, je to sazka do loterie. Byla by ale skoda pohrbit Red Hat. A bylo by moc fajn Micro$oftu ukazat, ze monopol skoncil.
0/0
21.1.2002 12:25

Drak Mrak

Pruchod-Dvere
Je to tak nevhodne polozena otazka, to nelze srovnavat je to jako porovnavat kolo a auto. Linux je neustale spickou a tam i zustane
0/0
18.1.2002 12:05

Halogen

Re: Pruchod-Dvere

spickou?  vcom spickou???? to by som fakt rad vedel. Skuste niekto fakt vazne realne napisat v com je linux spicka?

na server jedine unix alebo freeBSD

na desktop bezkonkurencne Windows

a vcom je potom spicka linux??

0/0
20.1.2002 2:49

ja

Re: Re: Pruchod-Dvere

na server jedine unix alebo freeBSD  OK

na desktop bezkonkurencne Windows --- jen na hry ! linux nema hry (na urovni a pocten proti Win ) a proto je na desktopu v dost velke nevyhode !   ' Skuste niekto fakt vazne realne napisat v com je linux spicka?   ' toto je na dlouhy povidani ale opravdu je ! as na ty vecne hry :-( !

0/0
21.1.2002 14:15

petr

Re: Re: Re: Pruchod-Dvere
linux je jeste mlade... delam grafiku atp a linux na to jeste rozhodne nestaci... pockame par let.
0/0
31.1.2002 3:45

eso

pozornost
Kdyby tem nesmyslum JXD internetovi novinari nevenovali pozornost, tak by byl klid.
0/0
18.1.2002 9:04

[vtm]

Ehm?
hmmm, zajimalo by mne, jak pan JXD (zjevne pocitacovy guru) zjistil pocet pokusu o hacknuti - podle poctu ocuchanych portu? smesne. Povazuji cely pokus za trapny pokus v tom okamziku zrejme sjeteho JXD zviditelnit se, pripadne si privydelat reklamou. Trosku trapne...
0/0
17.1.2002 18:46

david forman

srovnani

nejlepsi je rum v kombinaci s kolou 

0/0
17.1.2002 17:41

Josef

Windows
Windows mají dost problémů sami se sebou a tak prosím hackery - nesnažte se je napadat, oni se napadají sami
0/0
16.1.2002 16:46

jx
je to debi....
0/0
16.1.2002 15:10

Mysak

FXD
Ten Dolezal je fakt debil, jako by mu nestacilo jak se ztrapnil pri hrani si na velkyho hackera minule... Inu asi by se mel vratit k huleni travy a psani velice hodnotnych clancich o "alternativnich" vecech, ci skupinach typu "vysmazena hlava dostala k vanocum el. kytaru a druha hlava tuhle videla jak se hraje dajana" ....
0/0
16.1.2002 13:04

dedek

Neco k Apple.
V soucasne dobe mam trvale bydliste v USA. SLYSEL JSEM NEKDE, ze v dobe, kdy Motorola byla v licencnim svazku s Apple, a vyrabela pro Apple processory PowerPC, vyvinula divize Motoroly MCG PC system ktery byl schopen pracovat pod Windows. Unix a Aplle OS beze zmeny hardwaroveho vybaveni. Nebylo tedy zapotrebi specialniho hardwaru pro Apple OS. A co udelal Apple, kdyz prisel cas k obnoveni smlouvy? Samozrejme licenci neobnovil. Takze, za nerozsireni operacniho systemu, i kdyz povedeneho, si muze sam management Apple a jejich chamtivost. Nutno jeste dodat, ze tento system byl vivinut nekdy v dobe Windowsu 95, a je tedy duvod se domnivat, ze s jeho rozsirenim by OS od Apple byl schopen velmi dobre konkurovat Windows. S pribyvajicim prodejem by bylo mozno vice investovat do vyvoje a progresivne lepsiho operacniho systemu. To bylo tehdy. Momentalne se v Internetove komunite mluvi o tom, ze novy operacni system od Apple, OS X, by bylo mozno celkem "snadno" prepsat tak, aby bezel i na obycejnem PC. Nevim, kolik je na tomto pravdy, ale i kdyby to pravda byla da se predpoklavat jak se Apple znovu zachova presto, ze by si timto mohla znacne rozsirit uzivatelskou zakladnu. Stale verim, ze Apple je schopen, za urcitych podminek, konkurovat Windows. Jeste malickost, nevlastnim Apple. A gramatickym rypalum se predem omlouvam za pravopisne chyby, ktere mohou objevit.
0/0
16.1.2002 7:29

Re: Neco k Apple.
Pokud je mi znamo, Apple si nestezuje na malo pocetnou uzivatelskou zakladnu a troufam si rici, ze jeji rozsireni na ukor Windows neni prvoradym cilem managementu Apple.
0/0
16.1.2002 13:14

Enki

Re: Neco k Apple.

Už dlouho sem se tak nepobavil. Ne, že by W95 byly nějakej sqělej systém, ale každej, kdo tomu aspoň trochu rozumí ti řekne, že OS od MACa byly do verze 10 totální sračky, který měly 16bitový jádro a kooperativní (ergo nefunkční) multitasking. Byly to systémy na úrovni windows 3.1.

Jinak s tou desítkou to je fakt, ale proč by měl asi Apple, kterej vydělává na HW pouštět na svůj píseček někoho jinýho?

0/0
5.8.2002 10:21

Napadlo vás, že je JXD placený od počtu reakcí na svůj článek, jinak by to musel být magor?
0/0
16.1.2002 1:57

jirka

Kdo je JXD ? neni to ten exhib ? Co dela ve svete PC a na co si hraje ?
0/0
15.1.2002 21:19

Petr

Dobrý,
dobrý.
0/0
15.1.2002 18:21

Nobody

Je to LAMER!

Otazkou je co tim chtel JXD rici. Asi jen to, ze je neschopny linux nakonfigurovat a zabezpecit.

Jedna vec je jak je pocitac nakonfigurovany a zabezpeceny. Znam perfektni firewaly pro W2K i pro Linux. Je to jen otazka nastaveni.

Druha vec je, jak moc ten software obsahuje chyb, ze i pres spravne nastaveni je mozne system napadnout jako jsou zname stack-overflow bugy apod. Potom je otazka jak casto jsou zverejnovany security patche a updaty pro jednotlive moduly. Opet bych rekl, ze W2K a Linux jsou na tom pomerne stejne.

Cili jako shrnuti bych rekl, ze nazory JXD beru jako nazor jednoho lamera, ktery neumi linux nainstalovat spravne a proto mu ho hackly. Je prece jenom potreba neco vedet o linuxu a neni to jen jednoduch gui  instalace jako W2K+ZA

JXD - zdar a silu! Kdyz neco pises jako specialista v oboru privadis me casto do rozpaku. Ano kazdy muze napsat clanek, ale ty jen placas a placas a placas - kolik jsi za to dostal?

 

0/0
15.1.2002 17:28

jxd

Jo PR.....

 Rád napíšu pochvalný článek na kterýkoliv výrobek, který dlouhodobě užívám a se kterým jsem spokojen - takže až budete dělat PR pracovníka třeba Microsoftu nebo Zippa, s důvěrou se obraťte.

 

 

0/0
15.1.2002 17:20

brucewillis

Re: Jo PR.....

Novinář a pracovník PR jsou lidé na opačných stranách barikády (ačkoliv občasa přebíhají - jako třeba já). Kdybych jako novinář napsal článek, který by nějak razantně propagoval jakýkoli výrobek, měl bych proklatě velké problémy. A pokud bych to napsal tak okatě špatně jako vy, byl bych pravděpodobně na nějaký čas bez práce.

Tím špatně myslím vychvalování windows, ačkoliv je střežil ZoneAlarm. Je to něco jako kdybyste se snažil propagovat zippo, protože vám chutnají camelky, který si jím zapalujete.

Tato naše debata je důkazem, proč jsem před nějakým časem přestal číst Reflex (pokud zrovna nemusím prolistovat to které číslo kvůli své práci).

0/0
15.1.2002 17:37

Marek

Re: Re: Jo PR.....
Článek od JXD jsem už v Reflexu dlouho neviděl, nebo jsem si nevšiml, no každopaádně jej začněte zase číst, jsou dobří. A to není PR ani neskrytá reklama, to je názor. M.
0/0
15.1.2002 17:50

Marek Trefny

Re: Re: Re: Jo PR.....
To, co JXD pise do svych clanku zverejnovanych na Svete Namodro, se neda nazvat jako nazor. Je to kritika a urazka jednoho operacniho systemu a vyzdvihovani systemu konkurencniho. Clanky jsou cilene tak, aby zvedly vlnu nevole. A kdo vi, zda ne take proto, aby byl pocet kliku co nejvyssi=vyssi premie za ctenost atp.
0/0
15.1.2002 18:07

acho jo
pane dolezal, nechapu casopis, ktery muze otiskovat vase clanky. zamyslete se laskave nekdy nad smysluplnosti toho co pise.
0/0
15.1.2002 17:10

Marek Trefny

Re: acho jo
Články pana Doležala, alespoň ty otištěné v Reflexu, jsou na velmi dobré úrovni. Je vidět, že autor problémům, o kterých píše rozumí. To se ovšem nedá říct o tématech článků zveřejňovaných na Světě Namodro, kde jediným cílem je útok na linuxářskou komunitu.
0/0
15.1.2002 17:21

paolo

Re: Re: acho jo
De taky o to ze cim vic kliku ma svet na modro tim vic maj i penez za reklamu. Osobne clanky JxD nectu pac je to kreten ale ty reakce ty si prectu.
0/0
15.1.2002 20:11

Dan

Linux nebo Windows?

Byl bych rad, kdyby se objevila nejaka konkurence Windows, ale podle mych osobnich zkusenosti ji Linux bohuzel neni a asi hned tak nebude. Krome o hodne mene privetiveho ovladani, coz je pro normalni lidi (tzn. takove, kteri "nikdy neprekompilovavali jadro systemu") dost dulezite, mne rozladily hlavne neustale najezdy hackeru na nas Linuxovy server, pricemz NT serveru si nikdo moc nevsimal (ovsem az na virus NIMDA, ale to by bylo spise na debatu o virech). Nevim, zda je to tim, ze zdrojove kody Linuxu jsou verejne, nebo tim, ze tzv. "linuxari" se v hackovani vyzivaji, ale zajem hackeru o nas server byl az neuveritelny. Budiz, byly tam davno zname diry (jednalo se o Red Hat 6), ale ani moji znami propagatori Linuxu si s tim nevedeli rady. Bylo to az komicke, jak provadeli postupna zabezpeceni s tim, ze ted uz je to ONO, a druhy den mohli pokracovat. Nakonec jsme museli odpojit vsechny sluzby, kterymi jsme si chteli praci zprijemnit (od deraveho telnetu a FTP-cka pres Sambu a  SSH1) a nezbylo nez provozovat jedinou vnejsi sluzbu - SSH2, ktera ovsem (jako bohuzel temer vse na Linuxu) je znacne neprivetiva (ovladani z textoveho radku, graficke frontendy zatim bidne).

Je to samozrejme moje subjektivni zkusenost, verim, ze odbornici by mi jiste dali par dobrych typu, co a jak delat lepe. Muj celkovy dojem z Linuxu je ale proste horsi nez z Windows. Jedinou vyhodou Linuxu je jeho (nulova) cena. Mam ale dojem, ze i tato vyhoda je vlastne pro budoucnost nevyhodou, protoze vyvinout konkurenceschopny produkt proti Windows bude moci jen kapitalove velmi silna firma (nebo sdruzeni firem), a ta bude muset z neceho platit sve zamestnance.

0/0
15.1.2002 16:25

Ondřej Lavička

Re: Linux nebo Windows?

Jako jedinou konkurenceschopnou firmu shledavam spolecnost Apple. Ta dokazala, ze umi celit Microsoftim produktum a jit si vlastnim smerem. Bohuzel, rozsirenost Macu je v nasich koncinach minimalni. Zatimco v USA jsou iMacy honosne propagovany a treba ve skolstvi zaujimaji procento temer srovnatelne s produkty Microsoftu.

Nekdo by mohl oponovat - vzdyt Linux to dokazal take.. Porad je ale siren jaksi "pokoutne". Je vsak i prodavan; prave z toho duvodu, ze si jej vzaly do "opatrovani" nektere firmy a sve prepracovane a leckdy celkem privetive distribuce prodavaji. Ale i v tomto pripade, gigantu typu Microsoft se nemuze, alespon co do poctu pracovniku, jednotlivych odvetvi atp. rovnat nikdo. A mozna je to skoda..

0/0
15.1.2002 16:38

Dan

Re: Re: Linux nebo Windows?
Pravda, na Apple jsem zapomnel. Trochu ho znam a sam se nekdy divim, proc krome USA se jinde moc nerozsiril. Jedina jeho nevyhoda, o ktere vim, je vyssi cena za pocitac PC stejneho vykonu, ale pry to snad uz dnes neplati.
0/0
15.1.2002 16:47

Ondřej Lavička

Re: Re: Re: Linux nebo Windows?

Cert vi, v cem vezi neprilis velka rozsirenost pocitacu Apple. Asi je to jako se vsim, tezko se neco prosazuje oproti vetsine, v tomto pripade proti PC IBM kompatibilnim. A s frekvenci a cenou..nekoho mozna odradi, kdyz vidi, ze nejvyssi frekvence je 500, 600 ci 700 MHz, zatimco druha strana uz presahla cilovou pasku s 2 GHz. Ale srovnavat vykon techto dvou rozdilnych pocitacu na zaklade frekvence se neda. Cenove mi pocitace Apple prijdou srovnatelne, clovek si s nimi kupuje i OS, ktery se musi do vysledne hodnoty nejak promitnout.

Je to skoda, bylo by zajimave sledovat vzestup Macu na nasem trhu v pripade, ze by byly mnohem vic propagovany..

0/0
15.1.2002 17:00

brucewillis

Re: Re: Re: Re: Linux nebo Windows?

Problémem maců je v Česku nejspíš jejich nebývalá předraženost. Zatímco v USA jsou cenově srovnatelné s PC, u nás je cena vždycky mnohem vyšší.

A srovnávat frekvence fakt nejde. Tuším Adobe provedlo testování a výsledkem bylo, že Apple G4 je nejrychlejší počítač na trhu. Při uvedení G4 na trh dostala údajně firma Apple doporučení americké vlády, aby nedistribuovala tento produkt na některé nestabilní trhy, protože výkon počítače byl tak ohromující, že by mohl snadno být využit například k navádění raket.

Nejde taky jenom o výkon procesoru, celý železo Applů je skvělý a parádně funkční. Kdo pracoval na Macu, velmi nerad se bude vracet na Billovy produkty.

Šetřím na nový počítač a čím dál víc jsem přesvědčen, že bude mít ve znaku takový malý nakouslý jabko... I když Apple je koupen Microsoftem (pokud ne celej, tak jeho podstatná část).

0/0
15.1.2002 17:15

Marek Trefny

Re: Re: Re: Re: Re: Linux nebo Windows?

S předražeností v Čechách máte pravdu, vyplatí se dovézt jablíčko z USA, byť stolní počítač se převáží bez proclení těžko  

Ale kde jste přišel na to, že Apple je koupen Microsoftem? Mám za to, že Apple je samostatná, konkurenční firma, od níž Microsoft pouze "opisuje".

0/0
15.1.2002 17:19

brucewillis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Linux nebo Windows?

S tím Applem vlastněným MS si fakt nejsem jist. Četl jsem to někde v diskusi a slyšel v debatách s počítačově zdatnějšími přáteli. Právě to, že jsem to slyšel z více zdrojů, mě nějak říká, že by to mohla být pravda.

A s tím opisováním. 100 % souhlasím. Měl jsem tu čest pracovat na Applu z roku 1991 a přiznám se, že mi připadalo velmi zvláštní, když Bill přišel v roce 95 s poměrně výraznou kopií - tedy aspoň co se uživatelského prostředí týče.

0/0
15.1.2002 17:31

Marek Trefny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Linux nebo Windows?

Vazne nevim, ze by Microsoft kupčil akcie Apple. A co se opisovaní týče, vždyť se stačí podívat na WinXP a Mac OS X. Ten tu je ovšem již nějaký ten pátek a ikspéčka se mu nápadně podobají...opět.

Nevyužívání Macu je, aspoň u mě z finančních důvodů, neměl jsem možnost ze Států přivést si počítač a zloděje u nás dotovat nebudu.

0/0
15.1.2002 17:40

brucewillis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Linux nebo Windows?
Tak tak. Snad by šel iBook. Ten snad půjde provízt bez proclení.
0/0
15.1.2002 17:56

Dadly

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Linux nebo Windows?
Nejsem si prilis jisty ale zda se mi ze pred cca dvema roky koupil Microsoft cast akcii Applu, kdyz byli ve financni krizi ale ruku do ohne bych za to nedal. A o tom ze Macy nejsou prilis rozsirene tak na to mam svuj nazor, zatim jsme zeme kutilu, kde si velka cast uzivatelu dela s pocitaci co chce, coz je u macu nemozne. (myslim tim rozsirovani ramky, dokupovani komponent apod.) a druha podstatnejsi vec jsou HRY nemuzu si pomoct ale pred chvili jsem cetl ze skoro 42% domacnosti ma u nas pocitac a kdyz se podivat na nejvyssi navstevnost www stranek tak v prvni desitce se drzi herni server. No a Mac a hry nebudte smesni jest u nas, kde se nelegalni hry sezenou rychleji a levneji nez flaska Tequily. To jsou duvody proc PC vedou. ale jinak jsou Macy super taky jsem na jednom jednou pracoval, ale domu bych si ho nekoupil. Zatim Dadly
0/0
15.1.2002 21:53

Pat

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Linux nebo Windows?
Apple and Microsoft: Steve Jobs, who by now was being referred to as "interim CEO," made the keynote speech, and spoke of the company's upcoming aggressive advertising campaign, upcoming new Macs, and Rhapsody. He also announced an almost entirely new Board of Directors, including Larry Ellison, CEO of Oracle. But he saved the best for last. In a ground breaking decision, Steve Jobs announced an alliance with Microsoft. In exchange for $150 million in Apple Stock, Microsoft and Apple would have a 5-year patent cross-license and, more importantly, a final settlement in the ongoing GUI argument. Microsoft agreed to pay an unreleased sum of additional funds to quiet the allegations that it had stolen Apple's intellectual property in designing its Windows OS. Microsoft also announced that Office '98, its popular office package, would be available for the Mac by years end. Je to tak trochu ironie osudu, protoze Applu nebylo v te dobe ekonomicky nejlepe - krachoval a bylo to jedine reseni (myslim, ze i sam velky Bill koupil par akcii, jen tak aby to mel, ale tim si nejsem jist). Zajimave je, ze stale pokracuji s Motorolou tj. zacinali radou 6800, pak 680XX (kdysi tezka konkurence 80x86, kdeze ta doba je, pak prisla rada 88XXX od Motoroly, rok 1988, jedny z prvnich RISC-32 bit, ale uspech nebyl, ani nevim jestli tento processor zkouseli nebo ne, pravdepodobne asi ne. Tento processor kdysi chlouba, jenz mela prevalcovat 386/486) a nyni PowerPC opet od Motoroly resp. MPC7450, nikdy nepresedlali na Intel - nebo o tom nevim. Mejte se a Rgs, Pat
0/0
16.1.2002 5:28

sedma

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Linux nebo Windows?

Apple je predrazenej vsude, nejen v Cechach. V Kanade je rozdil minimalne dvojnasobnej za srovnatelny vykon a to same v Americe. A jejich rozsirenost neni nijak velka. K videni je vetsinou ve skolach, ale i tam je pomer Apple v. PC 1:10.

Microsoft opravdu vlastni podil v Apple.

0/0
19.1.2002 6:30

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Linux nebo Windows?
Nehledal jsem sice ceny PC v USA ale Mac, o nemz zde pisete tam stoji mezi 2500-4000 US$. Vykonem srovnatelne zelezo PC by u nas stalo 1600US$ (vcetne systemu NT/2K) a nejak se mi nezda, ze by ve statech byly PC 2x drazsi nez u nas. Ovsem muzu se i plest, jelikoz tam neziju. Dalsi vec je, ze pri testech vetsinou pouzili Intel s Win98. (testy Intel vs. AMD konci vetsinou trochu lip pro AMD) ... o cem ze byla puvodni diskuse? :>
0/0
19.1.2002 2:09

Standa

Re: Re: Re: Re: Linux nebo Windows?
No otazka jestli windows nebo linux je skoro jasna Linux pac je skoro zadara. Jen zatim cekam nez prejdu z w2k az  ho budu ja jakozto neodbornik schopen dobre nastavit a delat s nim vse co s w2k.
0/0
15.1.2002 22:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.