Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Microsoft tvrdí: Windows jsou bezpečnější, komfortnější a stabilnější než Linux

Jak bylo v sousedním Německu rozhodnuto, do Spolkového sněmu nepůjdou Windows, ale Linux. I přes již hotovou věc zaslal Microsoft do Bundestagu dopis, ve kterém svůj operační systém vychvaluje. Linuxu naopak hází klacky pod nohy. Že by se Microsoft něčeho bál?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Suicide Snowman

3x fuj woknum
jedinej duvod proc mam na disku W2k se menuje Ultima Online.... zatim sem nezprovozil wine... a K tomu panic Error narozdil od death blue screen sem ho nevidel(sice linux nepouzivam dlouho ale ve voknech bych ho za tu dobu zahlid asi 100x)
0/0
16.10.2002 21:42

V-Software http://vsoft.wz.cz

Re: 3x fuj woknum
Já bych ten nadpis řek navopak: Microsoft tvrdí: Linux jsou bezpečnější, komfortnější a stabilnější než Windows
0/0
9.7.2003 11:20

Breorn

Windows eXPerimental je vyhazování peněz oknem

Microsoft všude tvrdí, jak jsou Windows XP stabilní, bezpečné apod.

Já toto tvrzení nazívám lží. Mám Windows XP Professional dva měsíce a za tuto dobu jsem je již 8-KRÁT musel instalovat, protože se mi vždy stalo, že nabootovaly, pak se zničehonic restartoval počítač a naběhla hláška: Soubor C:\Windows\System32\Config\System je poškozen nebo chybí. Spusťte instalaci Windows a pokuste se problém opravit stisknutím R na první obrazovce. Pokaždé ta samá situace. Jak to mám opravit, když se po stisknutí R dostanu do konzole v MS-Dos a tam žádný takový nástroj pro opravu systému není. A to nemluvím o problémech s grafikou S3 Savage4. Ovladače pro Direct 3D jsou špatně optimalizované a mám pod nimi čtvrteční fps než ve Windows ME ( dokonce zamrzne i jejich spořič obrazovky s 3D hodinami ) a Open GL podpora úplně chybí ( no jo Direct 3D je od Microsoftu, ale nikoho z nich nezajímá, že je méně výkonný ). Microsoft porušuje zákon o plné informovanosti ( v instalaci se zmiňuje o podpoře her pro Open GL ) a uvádí nepravdivé údaje ( viz. jejich reklamní kampaně: A tatínku co je to software? ). Za nekvalitní produkt (a ještě za tak nehoráznou cenu) budu požadovat vrácení peněz, jako u jiného zboží.

0/0
14.3.2002 23:34

Chose (Josef Karliak)

Mrkvoshit zoufa.

Zdar lidi,docela se vasima reakcema bavim.Hadate se o privetivosti Woken nebo Linuxu.Vite,kdyby lidi nebyly liny se ucit novymu,tak by to bylo o necem jinym.Kdyz se lidi naucili prejit z textu DOSu do Woken,tak proc ne na neco pro ne novyho?!Jasne,neco co je ve woknech v linuxu neni,ale linux je na praci a ne ptakoviny!A bezpecnost?V linuxu treba nejsou viry,haknout ho neni tak jednoduchy jako ve woknech atd.Jasne,mam doma wokna,ale i Linuxe Suse7.3 a na Linuxe nenadavam.Nerikam ze vladnu linuxu,ale dostavam se do nej,pred dvouma rokama jsem ho taktak spustil,ted uz si treba doladim a udelam co potrebuju.Ale clovek se uci stale! JEN NEBEJT LINEJ SE NECO NOVYHO UCIT!

Co vy na to?Jsem zvedavej na vase reakce.

0/0
7.3.2002 9:01

TM

Re: Mrkvoshit zoufa.
t.j. jen mít spoustu zbytečného času se učit něco, co jsem už vlastně uměl znovu a znovu ... ne, děkuji.
0/0
7.3.2002 14:17

havlis

Re: Re: Mrkvoshit zoufa.
Co je lepsi? Stravit cas ucenim se lepsiho, nebo furt neco preinstalovavat:)))
0/0
8.3.2002 9:58

www.hajzlove.cz

Bill a Jiri X Vyhulenec
skřípou zubama. Nice shot.
0/0
1.3.2002 0:45

Martin Reichel

Dva se perou, treti v klidu pracuje.
A tim tretim v oblasti serveru je Novell Netware. Pracuje naprosto spolehlive, a zvlaste nova verze c. 6 vraci Novell zpet do hry o trh.
0/0
28.2.2002 22:34

Markus

Re: Dva se perou, treti v klidu pracuje.

hahahahaha ... to se tady ještě stále najde někdo kdo věří Novellu? ;-))))))

Jestli chceš pořádnej systém, pořiď si AIX od IBM. Běhá tam suprově Oracle, Java i jiné věci. Krom toho produkty od IBM podporují i LINUX a některé jsou pro tuto platformu free (a nebo všechny v případě Eclipse)

0/0
1.3.2002 4:20

Ada

Re: Re: Dva se perou, treti v klidu pracuje.
Hmmm...... A coz takhle dat si OpenVMS !!!!!!!!!!!!!!
0/0
1.3.2002 10:49

Martin Reichel

Re: Re: Dva se perou, treti v klidu pracuje.
Verim Novellu. Vsechny tebou vyjmenovane produkty chodi i tam a navic treba NDS jiz dnes tvori pomalu prumyslovi standard.
0/0
2.3.2002 0:22

netro

lidi chcou linux
cau kdyby lidi nechteli volnej OS linux by nikdy nebyl tam kde je a linuxova komunita je rozhodne pisna na svoje dedatko ktere uz roste v dospeleho jedince a potom muze jit Mshit nekam mejte se.
0/0
28.2.2002 21:22

Honza "Bubák" Budín

Haleluja, v Bundestagu maji rozum
Nejsem drsny linuxar. Linux jsem dlouho nemel rad (na PeCkach na stole v kanclu), protoze jsem liny a klikozni uzivatel. Nicmene dneska je linux taky jinde (mam velmi rad distribuci SuSe 7.3). Taky nejsem nejmladsi a zacinal jsem na IQ151, PMD 85 a pamatuju prvni 286ky s DOSem. Ale uz se mi dostkrat v zivote stalo, ze sebou wokna vlastnimi chybami a nespolehlivosti splachla dlouhodobou praci jak moji (havarie PC), tak cele firmy (havarie serveru), prestoze zalohovani pro me patri mezi prioritu bezpecnosti OS/IS. Resim to tak, že na gamesky mam na compu W98, na serioznejsi praci W2K a na to nejdulezitejsi - ekonomicko/pravne/obchodni zalezitosti mam linux (stahl jsem si ho gratis a nepada). Tak to vidim ja. Btw servery u nas taky slapou na linuxu, Sicher ist Sicher.
0/0
28.2.2002 19:29

odpurce

Re: Haleluja, v Bundestagu maji rozum
Bohuzel nic neni dokonale, me samotnemu se stalo ze na masine, kde mi bezi linux mne po zdechnuti mozilly zmizely vsechny soubory v mem homu, coz taky zrovna nepotesi. Kdyz mi spadne system(napr wokna) a vezme sebou moje data tak to nastve, ale nastve me uplne stejne kdyz system prezije(napr linuch) a zmiznou pouze moje data.
0/0
1.3.2002 12:31

duskov

Re: Haleluja, v Bundestagu maji rozum
na tohle se dá říct pouze jedno... Zálohuj a nebude Ti to vadit. A to platí jak pro wokna, tak pro Linux. S Linuxem jsem žádné problémy neměl. Ze začátku jsem se musel něco málo o tom naučit, ale čím dál víc poznávám, že je to o hodně lepší systém, než wokna. Microsoft si udělal monopol... a Linux mu vzdoruje. A je to správný. Nic jiného se dělat proti tomu nedá. A pokud chcete informace o linuxu, tak ty najdete v pohodě. Tolik diskuzí... viz. např. www.abclinuxu.cz, www.root.cz, nebo obecné www.linux.cz . Máte o woknech tolik??? Těžko...
0/0
15.3.2004 19:52

king036

gatesi...ty blbe ja nechci mit misto pc TV!!!
linux je sice docela shit pro uyivatele a pro delani hudby ovsem tredstavatoho cvoka me desi....clk si sedne pred pc zapne jediny cudlik a cumi hodinu na reklamu na ms produkty a pak si zaplatpanbuh mozna i posle mejl...samosebou zkopirovanej a odeslanej na microsoft.woyeur@microsoft.com 
0/0
28.2.2002 17:14

poksuink

Re: gatesi...ty blbe ja nechci mit misto pc TV!!!
Clovek si zapne bednu, cuci hodinu na textovy blaboly o instalaci ruznych balicku a potom, po dalsich 2 dnech konfigurace a kompilovani jadra si mozna precte textak.
0/0
1.3.2002 12:27

obyčejný uživatel PC

Gates a Lenin

Oba spojuje stejný cíl = ovládnout celý svět. Také stejné postupy = kdo není s námi, je proti nám a svoboda volby je pro ně největší nebezpečí. Také budou mít stejný osud = jejich říše se rozpadnou a oba bude historie hodnotit stejně. Stejně umějí využívat propagandy = Lenin používal propagandu vhodnou pro mužiky, Gates používá propagandu vhodnou pro šéfy a současnou širokou veřejnost. Máme štěstí, že se kvůli software nestřílí a nezavírá (ačkoliv tím "licenční" bojovníci Microsoftu už hrozí).

Moje obrana: Linux jsem si již nainstaloval (není už to tak těžké) a cca do roka se mi snad podaří emigrovat do světa bez Gatese.

 

 

 

0/0
28.2.2002 16:24

.

Re: Gates a Lenin

Chacha!!!

Vy budujete komunismus bez Lenina? Já myslel, že je to váš nedostižný vzor! Ideologii používáte stejnou, stejně zblbnutelní mladíci používají hesla s horoucím srdcem pro jedinou a čistou pravdu (víru)! Každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb! Hlavně zadarmo!

Gatesovi jenom závidíte. Myslíte, že se lidičky (manageri) od jiných firem chovají jinak? Naivkové, možná hůř, jen nejsou tak úspěšní, bohatí a viditelní!

Jděte někam, Linux je pro lidi, kterým máma ráno maže svačinu. Pokud si na ni musíte vydělat sami, tak pochopíte, že věci zadarmo nemají cenu! A výška vstupních nákladů (cena za soft) je nic proti džungli tzv. "open softu".

Jdete si raději rekompilovat jádro...

 

0/0
28.2.2002 17:12

coro

Re: Re: Gates a Lenin
Tak ja ti nevim, ale znam firmu, a urcite neni sama, ktera diky tomu zdarma softu (linux) vydelava statisice mesicne!
Ano, mama mi opravdu rano maze svacinu, taky za ni dostane slusne zaplaceno a to hlavne z duvudu, ze usetrim spoustu penez za close soft a taky casu.
To je muj nazor.
0/0
28.2.2002 17:28

nekdo

Re: Gates a Lenin
To je nazor M$ pohunka kterej vi o systemech obecne naprosty ho...
0/0
9.1.2004 16:22

bla bla bla ?
Smesne vykriky nevzdelanych amateru proti Linuxu a podporujici Windows? Ti chlapci nevi a neumi... a nejspis blaboli z horecky .Corso
0/0
28.2.2002 15:11

havlis

Blůa, bla, bla
Tak nevim panove, zda se mi, ze spoustu kecu je tu jenom o nicem. Tak treba ty seriozni media, nemyslis nahodou Novu:)) Jenom by me zajimalo, kdyz tak pomlouvate Linux, jestli jste ho vubec zkusili. Ja s nim mam docela malou zkusenost, ale vim stoprocentne, ze kdyz jsem nainstaloval Wokna, tak mi to prepsalo celou FATku, ale pri instalaci Linuxu (Mandrake) se nic takoveho nestalo, jo a taky by me zajimalo proc jsou Wokna mezi sebou pomerne dost nekompatibilni. Kdyz jsou spolu na jednom PC, tak by se mohli sezrat. Moh bych psat jeste dal, ale uz me to nebavi. Jestli mi chcete neco vzkazat, tak mi napiste prosim na e-mail.Vsechny Vas zdravim:))
0/0
28.2.2002 14:45

tomy

linux ha.....ha...

linux ? ...ha.....ha......haaaaaa.....

a delat na nem solidni praci........? Ha ha ha......StarOffice bude sice i ve verzi FREE, nicmene osekanej o spoustu dulezitych veci......

Kolik si myslite, ze z tech drsnej tvrdejch linuxaru (asi i  Ondřej Lavička...) ma svém počítači i Windows???? Aby vůbec mohla existovat a pracovat?

Spousta......

Linux...... HA HA HA

0/0
28.2.2002 10:24

Ondřej Lavička

Re: linux ha.....ha...
Hahahaha :o) Docela me pobavilo, ze pusobim dojmem "drsneho tvrdyho linuxare".. Jiste ze mam Windows, XP, jestli Vas to zajima. S Linuxem mam taky co docineni, avsak v mire o dost mensi. Na Linux mate svuj nazor, a ja ho nehodlam vyvracet. Ale ze by se pod timto open-source systemem nedalo pracovat ci neslo vykonavat solidni praci..? Hahaha :o)
0/0
28.2.2002 10:31

linux ha.....ha...2

DRSNYHO TVRDYHO LINUXARE jsem myslel ironicky ... :-)

Nikdo z lidi, kteri vychvaluji LINUX, nema na PC jenom Linux. (lidi co jedou pouze na linuxu, tem jsou nejaky WINDOWS ukradeny) 

Nehodlam vam vyvracet nazor na tento uzasny opensource system, nicmene predstava prace napr. grafickeho studia na systemu linux mne znacne desi. Mozna existuje nejaky fakt uzasny graficky program. Jenomze pod Windows tech uzasnych programu je spousta a mas na vyber. To same plati o hudebnich studiich. HAHAHA...

2) Myslis, ze kdyz "obycejne" sekretarce  naistalujes Linuxe a staroffice, ze jeji prace bude produktivnejsi nez pod Windows? HAHAHA...

Nebude umět otevřít ani disketu...

3) S linuxem občas také pracuji, nicméně nikdy by mě ani ve snu nenapadlo ho dát někomu na prac. stanici. To bych neudelal ani nepriteli. Linux na to jeste neni pripravenej.... mozna ze jednou bude... ale zatim pouze HAHAHA...

0/0
1.3.2002 8:39

PK

Re: linux ha.....ha...
ha ha ... kdyz na nem nic neumis, tak se nedivim tvymu ubohymu prispevku. Preju ti MODROU OBRAZOVKU!!
0/0
28.2.2002 11:19

Re: Re: linux ha.....ha...
Naprosto souhlasim... Jedu uz skoro dva roky vyhradne na linuxu a az na nekolik malo velmi specializovanych aplikaci, ktere stejne stoji horentni dolarove sumy a ktere vyuzivam ve skole, ja wokna nepotrebuju.... V linuxu si udelam absolutne vsechno A jeste jedno velke plus, mam system legalne, zdarma, ci za miniaturni poplatek....
0/0
28.2.2002 16:38

Taky anonym

Re: Re: Re: linux ha.....ha...
Preji ti KERNEL PANIC..................
0/0
1.3.2002 12:35

Re: Re: linux ha.....ha...
Profesionalni graficka studia vam na Windows nebo Linux serou - oni maji Apply a Mac Os...
0/0
2.3.2002 17:23

.

Re: linux ha.....ha...

Souhlas!

Doufám, že o krachu podobných projektů bude stejně široká informovanost jako o startu!

Kdykoli někdo řekne, že zavede Linux, tak se komunita může počurat radostí, běží to okolo světa jako tsunami. Když "projekt" nejde jak by měl, popřípadě úplně krachne, tak je slyšet leda pšouk.

Jen vzpoměňme (se slzou v oku ) projektu RedEscolar (Rudá škola - jak symptomatický název pro prvobytně pospolné komunistické hnutí ) v Mexiku. Po letech jsou na Linuxu asi 2 školy (ze 30000). Když to startovalo to bylo slávy, dnes už o tom nikdo neví.

By, kluci! Nashle ve Windows

0/0
28.2.2002 13:02

Nelinuxar

Re: Re: linux ha.....ha...
No, ja nevim, ale kdyz chces neco psat o projektu Red Escolar, tak si o nem neco (alespon) precti (muzes zkusit redescolar.ilce.edu.mx). Mexiko je jednou ze zemi v nichz RE bezi. Krome Mexika funguje v cele Latinske Americe. A zemi, ktera se v projektu RE asi nejvice angazuje a angazovala je Guatemala. Linux a RE spolu souvisi asi jako hodinky a holinky - oboji se natahuje. Rozhodne neni pravda, ze v ramci projektu RE je Linux nasazen na dvou skolach. S tim pocuranim se blahem - kdykoli nekdo rekne, ze zavede Linux, cela Windowsova komunita se muze pokakat strachy a zacne psat dopisy na vsechny strany. Pro klid tve duse - mam Windows i Linux. Do Windows bootuju cca jednou za dva tydny na jednu hodinu abych mohl vyplnit pracovni vykaz, v Linuxu jedu po zbytek pracovni doby. By, chlapce! Nashle ve Windows :-).
0/0
28.2.2002 13:50

.

Re: Re: Re: linux ha.....ha...

Jak vidíš zrovna kakáme :-))))) BTW my nejsme komunita, my jsme "celý svět".

Výsledky projektu určitě půjdu zjišťovat na servery, které mají dokázat, jak je to skvělé!!! Takový trouba nejsem. Najdi si, jak o takovém projektu referují seriózní média.

Pro neklid - Linux nikdy na nic nepotřebuji!

Už od mala stráááášně věřím na věci, které běhaji "v celé Latinské Americe" stejně jako na země, kde "kde zítra již znamená včera".

 

0/0
28.2.2002 14:19

windows killer

Re: Re: Re: Re: linux ha.....ha...

Takove zpitmele uzivatele nechapu.

Ja pouzivam jak Windows 2k, tak Linux, oboji na stejne urovni. Nicmene kdyz rikate, ze na LInuxu se neda nic delat, tak si zjistete, jak se animoval napriklad film Titanic, myslite ze na win?

Linux je open source, linux je zdarma, linux nema tajemstvi.

Ale jak se ma odkryt zdrojak windows, tak microsoft musi dat jenom miliardu $ pravnikum, aby to na chvili pozdrzeli. Jinak by totiz windows nikdy neziskal nadvaldu nad MacOS, Linuxem a hlavne nad Netscape Navigatorem a Mozille apod. uzivatele by se totiz na nejaky IE pekne z vysoka vy...li.

BTW. - máte pravdu vy nejste komunita, vy jste posrani pirati software, protoze neverim ze by nekdo z vas windowsaru mel nainstalovane wokna legalne, zvlaste vy.

Tím seriózním médiem míníte tyto: http://www.microsoft.com ?

Jo a nejvice me v clanku pobavilo, jak ms argumentoval tim, ze poskytuje lepsi antivirovou ochranu. CHA CHA, kdybych nemel Norton AV, tak uz mam system kvuli windows kompletne zniceny.

Na Linux jsou taky AV programy, ale jsou temer nepotrebne,  protoze na Linux neexistuji temer zadne viry, ne jako na win, kde se pripojit na internet bez antiviraku je jako spachat harakiri vlastnim prirozenim. (zeny vyjimaje :) ).

Windows mam, ale temer k nicemu jej nepotrebuji, protoze hry nehraju!

Sbohem - "SUL8ER" you fucking bastard.

PS: e-mail je pravy, pokud mi neco chcete poslat, tak klidne muzete.

Gates, Bill

0/0
2.3.2002 11:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.