Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jste spokojeni se službami eBanky?

eBanka počínaje 1. dubnem letošního roku navyšuje mnoho poplatků. Jejich nárůst je patrný u mnoha z nabízených služeb a viditelný u zpoplatnění především takových transakcí, které doposud byly zdarma.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jana

Poplatek za prichozi platby

Ja mam canovy program student, a po celou dobu co ucet mam tak platim za prichozi platby. do ted to bylo 2 Kc....cili nevydim to zdrazeni jako zas tak hrozne...

co mi vadi vic jsou ty vybery z bankomatu...prece jenom jich moc ne ni a kdyz jsem si tuhle rekla ze je na andelu klientske centrum tak tam bude urcite i bankomat, tak jsem se pekne spletla.....

0/0
3.4.2002 23:25

teka

ebank
Skuste si pozriet Slovensku Tatrabanku. Lepsie sluzby, kopec bankomatov a pobociek a su podstatne lacnejsi. A stoji za nimi silna banka. Tu v Cechach ma dost hneva, ze neexistuje aspon tak dobra banka ako Tatrabanka. Predpokladal som, ze to bude skor naopak. Uz doteraz sa mi eBanka zdala dost draha a teraz to uz je uplny vrchol. Holt asi si budem musiet zvyknut...
0/0
2.4.2002 17:37

Petr

To jsou věci!
Všechny recenze psané minulý pátek měly negativní reakce a hlášky lidí o hromadném odchodu apod. Zde je to poprvé, kdy jsou vesměs samé pozitivní reakce, čím to je?
0/0
2.4.2002 16:32

BlaBla

Re: To jsou věci!

Mozna je to tim, ze jiz jsem rekl na Mesci i na Zive co si myslim a ze si mi to jiz potreti psat nechce.

Jinak kdyz jsem v sobotu rusil ucet tak jsem zdaleka nebyl prvni. Par kamaradu jeste vyckava na prvni nove vyuctovani a pak se uvidi.

Me ale vic nez posledni uprava poplatku vadi chovani banky po jejim prevzeti CP. A to je hlavni pricina meho odchodu - ztrata duvery v banku. Ostatne heslem CP bylo jeden cas "Cokoliv muzeme, udelame."

0/0
2.4.2002 19:10

Jan Ludvik

Tahle SVEVULE BANKY me pekne stve!!!
Nejde ani o to o kolik se zdrazi kdyz je klientovi dana moznost zvolit si cenovy program. Byl jsem majitelem cen. programu DRIVE...tedy jsem jednim ze zakladajicich klientu byvale Expandie... Nynejsi nove tarify zrusili a nahradili predchazejici. Ale nastvalo me ze z meho DRIVE se automaticky stal ZAKLAD a pri zadani zmeny na PLUS je mi oznameno, ze zmena bude platna od pristiho mesice. Takze mesic budu proste platit jako mourovatej za prichozi platby. Analogicky doporucuji eBance zavest pri financnich problemech tarif NIC_NEDOSTANES ktery zavede mesicni poplatek treba 6000 Kc a za kazdou transakci poplatek tak 300 Kc. Bude sice existovat jeste program NORMAL ktery bude mit normalni ceny, ale zmena na nej probehne az mesic po zazadani. Protoze ostatni tarifni programy budou zruseny a automaticky prevod bude do tarifu NIC_NEDOSTANES. Tak banka od kazdeho klienta plne legalne dostane 6000+ penez. Doporucuji tuto zmenu na letosni Vanocni svatky, nebot tak si v tom nastavajicim schonu nikdo nevsimne zmeny vyvesenych cen na strankach banky. No a po Vanocich budou vsichni platit, jako mourovati :-) Proc se z dobre az vynikajici banky stava prumerna dojicka penez. Jeste doporucuji prejmenovani klientskych center na kraviny, nebot z nas tak trochu delaji dojne kravy!!! S pozdravem Jan Ludvik
0/0
2.4.2002 15:16

JL

Re: Tahle SVEVULE BANKY me pekne stve!!!
no je tam par chybek, ale ja v tom neprehlednem dialogboxu neumim po sobe nic precist...takze sorry. JL
0/0
2.4.2002 15:17

Petr

Re: Tahle SVEVULE BANKY me pekne stve!!!
Zavolej si svemu bankeri a on ti to zmeni ke dni, kdy mu zavolas, neni v tom zadny problem, tohle tam maji kvuli tomu, aby si to nejaky chytrak nenastavoval kazdy den jinak (treba jeden den ceka 100 prikazu, tak nastavi na jeden den PLUS) :-)))
0/0
2.4.2002 16:24

Jan Ludvik

Re: Re: Tahle SVEVULE BANKY me pekne stve!!!
No ja jsem tam volal a pry od pristiho mesice to bude zmenene, tak nevim. Ale vecer jdu do klientskeho centra, tak jeste uvidime. JL
0/0
2.4.2002 17:26

Pepan

No, jsem spokojen :o)

Zdrazeni me netesi.....

Ale jinam bych nesel... kdyz posloucham lidi okolo jak si stale stezuji na sve banky....

0/0
2.4.2002 14:44

Re: No, jsem spokojen :o)

...musim plně souhlasit....zdražení není zas tak hrozivé a pořád je to lepší, než stát 15 minutový fronty a "dojíždět" za svojí bankou ;-)

...lepší el-bank u nás asi není...

0/0
2.4.2002 16:37

Martin

eBanka a poplatky

Musím souhlasit s předcházejícími články - e-bankovnictví má eBanka nejlepší, to je bez diskuze. Osobně mám u ní účet jak firemní, tak osobní (využívám i platební systém pro OnLine obchody na Inetrnetu, jehož srovnatelnou podobu žádná banka v ČR nenabízí) a nikdy jsem neměl pocit, že by něco někde nefungovalo...

Jenom ty poplatky by mohly jeste trochu spise snizit anebo alespon otevrit vice pobocek - to je ostatně věc, která mi vadí v současné době nejvíce - pobočky...Nejde mi ani tak o výběr peněz nebo tak něco (platim stejně kartou...) ale spíše o opačný jev - vkládání peněz.Mám spoustu známých, které od založení účtu v eBance odrazuje právě nepřítomnost pobočky v našem městě (Chomutov).

Myslím si, že otevření alespoň "malé" pobočky by stálo určitě zato. Jinak nemám proti eBance žádných námitek...

0/0
2.4.2002 14:09

Petr

Re: eBanka a poplatky
eBanka má jednoznačně nejlepší služby na e-bankovnictví a nechápu, proč by někdo potřeboval pobočky kvůli vkládání peněz - výplata od zaměstnavatele (nebo třeba zaplacení faktury) může přece jít na účet a v nejhorším případě si lze peníze poslat složenkou nebo přes jinou banku... Jsem u eBanky od začátku (ještě když se jmenoval Expandia) a mám stále jeden z prvních cenových programů (alfa), dosud z hlediska služeb nemám jedinou výtku - nějaké zdražení za příchozí platby v řádu pětikoruny snad nemůže nikomu vadit.
0/0
2.4.2002 14:22

Petr

Re: Re: eBanka a poplatky
Levné řešení je převést si peníze, chci-li vybrat, na vkladní knížku pošt. spořitelny (je to asi do 4 dnů, co jsem zkoušel) a pak to zdarma na poště vyberete (tehdy bylo nad 10000 Kč výběru poplatek 10 Kč za ověření zůstatku). Vyjde to levněji než si peníze (větší sumy) posílat složenkou C (a doba je stejná) nebo vybírat na pobočce v hotovosti.
0/0
2.4.2002 16:27

Re: Re: eBanka a poplatky

Omlouvám se, že jsem se špatně vyjádřil - resp. ne zcela .

Pro ty pobočky beru případ drobného živnostníka, kterému se zkrátka nechce lítat po bankách a čekat 15minut u přepážky jenom kvůli tomu, aby dal příkaz k úhradě. Tomuto živnostníkovi se "točí" peníze většinou v kase v obchodě (standardní obchod, že?). Po každém dni, respektive určitém období, chce živnostník peníze uložit do banky, odkud například platí faktury dodavatelům apod.Na účtu potřebuje mít peníze IHNED, tudíž odpadají transakce typu složenka, kde, dle mého názoru, bude transakce trvat podstatně déle.

Dále také musíme vzít poplatky s tím spojené...Za složenku dávat 25,- Kč je doopravdy moc a platit jiné bance 50,- za to, že převede moje peníze na můj účet je také přehnané...

Takže otázka zní: JAK VYŘEŠIT TENTO PROBLÉM bez poboček??? Vždyť ty nemusejí být mamutí, ale jen dvě kancelářičky, kam se bude moci klient uchýlit k podobným transakcím....

0/0
2.4.2002 16:33

Ondřej Lavička

Re: eBanka a poplatky
S pobočkami je to u eBanky asi velký problém, co vím, tak v Praze je jich relativně dostatek, i když - po zdražení výběru hotovosti z jiných bankomatů se před tím na Václaváku tvoří často fronty. Ale v jiných městech to bude horší, snad se v této oblasti eBanka polepší, takhle je sama proti sobě..
0/0
2.4.2002 16:15

Radoomek

eBanka je v podstate monopol

eBanka je kvalitni, ma precizne propracovane skuzby, mlady personal, zkratka same klady. Ber jak ber, se tim dostala do pozice, kdy nema realnou konkurenci a to nikoli diky ostrym loktum, ale kvalite. Kdyz ji prohlasim za de facto monopol na ceskem e-bankovnim trhu, tak se moc neseknu.

No a monopoly maji tendenci si s cenami delat co chteji. A zakaznici maji tendenci to snaset, protoze namaji kam jit jinam. Neni to prilis fer, ale takovy je zivot. Nakonec mit ci nemit konto v bance je na svobodnem usudku obcana:)

0/0
2.4.2002 11:00

Wolf

Dotaz

Mam dotaz k tomuhle:

"Změn doznalo zpoplatnění trvalých příkazů; namísto odstupňování ceny dle jednotlivých tarifů je nyní paušál stejný - za každý příkaz či inkaso je odečteno 30 Kč. "

Podle noveho ceniku eBanky je zavedeni trvaleho prikazu zdarma,zmena ci zruseni trvaleho prikazu je za 30 kc a odeslani castky v ramci trvaleho prikazu je zpoplatneno dle tarifu.

Tak kde je pravda?

 

0/0
2.4.2002 10:34

Ondřej Lavička

Re: Dotaz
Samozřejmě máte pravdu, došlo k přehlédnutí. Ono kdyby se za každý příkaz platilo 30 korun, asi by eBanka nebyla v takové pozici jako doposud  Díky za upozornění Vaše i kolegů v práci
0/0
2.4.2002 15:06

Xylofon

Katastrofa
Je videt, ze eBanka se neboji konkurence...
0/0
2.4.2002 9:45

Re: Katastrofa
Hahaha, to jste me rozesmalJake konkurence proboha?Ostatni internetbanky jsou slabym odvarem a kdo to mysli s bezpecnosti a rychlosti jen trochu vazne jde k ebance.Se zdrazenim si to u me trochu pos*ali ale i tak na ni nedam dopustit.Jen ten generator/kalkulacku jsem jednou stratil a vynalozeny skoro dva litry za novou me serou doted
0/0
2.4.2002 10:27

Marek Trefny

Zdražení
Služby Ebanky využívám již více než rok a jsem nadmíru spokojen.Co jsem slyšel od ostatních na další elektronická bankovnictví,ebanka jednoznačně vede.Zpoplatnění transakcí mě netrápí, za kvalitu se holt platí.V ceníku se jen nedozvím úročení u jedntolivých tarifů,právě úroky mě trochu mrzí,mrzkých pár korun je spíš k smíchu.
0/0
2.4.2002 9:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.