Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sony MP3 CD Walkman D-CJ01

Dnes vám přinášíme exkluzivní recenzi na nový CD Walkman od společnosti Sony, schopný přehrávat klasické hudební skladby i hudbu ve formátu MP3. Jak tedy vypadá takový kvalitní přehrávač přímo z vývojových laboratoří Sony? To se dočtete se v naší recenzi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kuba

Ovládání rm-mc11el
Sháním ovládání rm-mc11el,kdo mi může nějak pomoci budu velice rád.Díky moc předem Kuba
0/0
12.4.2003 23:55

máme na prodej discman Sony D-CJO1 za 4500,-.Bazar HIFILAND,Plzeň.

www.volny.cz/elektromaniak

0/0
17.10.2002 20:15

Thomas

Přehraje MP3 na RW?

Přehrává Vám to MP3 na RW? Já to v krámě zkoušel a nešlo to a přitom mi tvrdily, že to jde.

 

Díky za informaci Thomas

0/0
28.7.2002 23:09

Lubor Jarkovsky

Re: Přehraje MP3 na RW?
jojo..prehraje. v pohode.
0/0
12.9.2002 10:16

Lubor

ja to beru a uznavam. je to super vec, kterou vyuzije minimum lidi....tim ji neodsuzuju. pouze rikam, ze to obycejnej clovek neuzije.diky za link. mrknu na to.
0/0
8.4.2002 17:38

mpepper

pro anonyma - recenze na zive...
Koukni se na
4 odstavec, radek 2.
 
P.S.: Nejvychytanejsi je stejne ale podpora packet write, hlavne pro surfare, kteri si stahuji neustale novinky z netu, coz sice ja nejsem, ale i tak se to nekdy muze hodit.
0/0
8.4.2002 8:27

Nemas pravdu. Na pC zapisovaci mechaniky jsou a v Sony je maj. Maj i spec. datovej minidisk.

 Ta poznamka o penezich byly na toho druhyho experta. Ja minidisk mam a jsem spokojen. Mam dost kamosu a vetsina ho chce nebo ho uz ma. MD neni vubec mrtvy, to je chyba si myslet. Je to stejny jako s CD...tomu to trvalo taky pekne dlouho. G-Protection jsem sam zkousel a behal, sprintoval atd. Pri normalnim joggingu to drzi slusne a obcas to preskocilo, ale az o dlouhy dobe. G-Protection 2 je lepsi, vydrzi to dyl, ale stejne sjem to nepouzival, protoze s discmanem fakt nechodim behat. A pri chuzu se mi na prvni stupen ochrny nestalo, aby to preskocilo. Mel jsem to 10 dni a skoro porad u sebe. Tohle je moje zkusenost a realita, ktereou mi nevymluvite, protoze jsem to sam testoval. A G-Pro 2 je tam fakt na nic, protoze s tim bude behat 0,0001 procent lidi. Pri chuzu to proste nepreskakuje.

Inovace minidisku je znacna. Nevim jak sledujete vyvoj a jestli Vam napr. neco rika MD NET. Zkuste se mrknout. Ja uz za pristroje utratil taky hodne penez a mel jsem i jeden discman (fakt supe, sel upgradovat firmware, ale nikdy jsem to nepouzil a to jsem technickej typ, moji kamosi uz vubec ne) Vsichni jsme tam "tupe" nahrali MP3 a vyrazili do ulic. Ja jsem specialista na Sony, nejsem azujatej (jako:"Sony je nejlepsi"), ale sleduje je nejvic. ALe samozrejme seduju i vyvoj na jinejch stranach a napr. dalkovy ovladace maj podle myho nazoru nejlepsi. At se podivam na Panasonic ci Thompson nebo i nejaky neznamy a "neznackovy" firmy, vzdycky mi nejlip vychazi Sony (alespon u DO). Uz me nebavi vysvetlovat veci, ktery jsou naprosto zrejmy. Vy proste nemate rad Sony, je mi to jasny a Vas nazor akceptuju, ale i kdyz jejich vyrobky nejsou dokonaly, jsou predrazeny, furt jsou to nydprumerny vyrobky. A o to tady jde. Je to proste discman pro oibyc. cloveka, kterymu staci MP3 (to staci i mne a nejsem v tomhle ohledu obycejnej clovek-hlave proto, protoze mam rad kvalitni muziku, takze MP3 me nejak neoslovilo, ja radsi SACD ci DVD-Audio doma, nebo vinyl-furt nejlepsi). A jdete se podivat do Sony......maj tam datovej minidisk....je priserne drahej, ale maj ho.

Sorry za preklepy a chyby.....psal jsem to rychle a na kontrolu nemam cas.

0/0
6.4.2002 8:52

mpepper

Pro Lubora 2

Nesouhlasim se Strycem, nemyslim si, ze vam nekdo daval penize nebo neco jineho cpal pod nos. Ale je fakt, ze ten Sony MP3-man je k nicemu. Ten G shock uroven 2 je naprosta blbost. Zhorseni kvality zvuku je znatelne, zvlaste s lepsimi sluchatky. G shock uroven 1 je nedostatecna. Proste nelze predpokladat, ze nejaky imaginarni clovek, udela co nekolik vterin nejaky imaginarni pohyb. Lidi urcite poslouchaji za ruznych podminek.

A jeste k tem minidiskum, to je dalsi vec, proc jsem na Sony velice nastvany. Uplne tento format pohrbili. Je pravda, je to mensi, komprese neni zvukove spatna, ale proc proboha davno neexistuji vypalovacky na PC, podpora ruznych formatu, vice vrstev, jako na DVD? Proc Sony tvrdosijne podporuje jen ten svuj ATRAC, vzdyt je to stejne jen jinak zabaleny princip preemptivni komprese (jako mp3). Pro me je tedy MD mrtvy, zadna inovace. Verte ze vim o cem mluvim, mel jsem nekolik pristroju a slusnou sbirku minidisku a musim rict, ze jsem na tom akorat ztratil hodne penez.

A vase poznamka, ze na takovy vyrobek nekdo nema a proto jej kritizuje, je smesna. Prave proto, ze nan nej a jine veci mam a kupuju je, a pak jsem zklamany, nasrany, proto ztracim cas a pisu do teto diskuse.

0/0
6.4.2002 3:02

Lubor Jarkovsky

RE: Pro Lubora

Ja vyrobek dostal na test. Ve svy recenzi pochvalnou odu nevidim. Nektery veci se mi nelibej, ale celkovej dojem z vyrobku je dobrej. Cena je vysoka, ale ta s kvalitou vyrobku nic spolecnyho nema. Nikdo mi nic necpal a takhle to u nas nechodi. Vase reakce jsou pro me nepochopitelne a vysvetluju si je tim, ze si proste takovy vyrobek nemuzete dovolit a tak ho musite aspon zkritizovat. Ja sam si toho discmana nekoupim, ja jsem pro minidisk. Proc tahat v kapse obrovsky CD, kdyz muzu mit maly minidisky s malym prehravacem. Ale pro ty, kdo chteji discmana, je to slusna volba a pokud nemaji financni problemy a mohou si to koupit, tak nevidim duvod, proc ne. ja osobne chapu, ze Vam vadi, ze je to drahe, jsou na tom chyby, nepodporuje to napr WMA a ze nejde upgradovat firmware. Ale zkuste si uvedomit, kdy jste WMA pouzil. Vsichni stejne pouzivame MP3. Bylo by lepsi, kdyby vyrobek tyto klady mel, ale nema. Je to obycejny discman s MP3 za hodne penez. Ale je to dobry discman. P.S. A jestli jste si vsiml, tak u vyrobku neni hodnoceni, jde o pouhe predstaveni kladu a zaporu. A od Sony zadne penize nebereme, snazime se byt seriozni server a takoveto praktiky jsou pod nasi uroven.

0/0
5.4.2002 13:23

stryc

pro Lubora...
Se nedivim, když ti ho cpali pod nos zadarmo a ještě možná něco SONY přidal. Si k tomu klidně píšeš pochvalný ódy. Je to přežitej šmejd kterej se probral z ospalýho mamuta jménem SONY.
0/0
5.4.2002 11:47

Lubor Jarkovsky

Toto nebyl srovnavaci test. Pouze hodnoceni vyrobku jako takoveho. A samotny vyrobek spatny neni. Je to nadprumerny discman. Jsou lepsi, nikdo netvrdi, ze ne, ale u Sony je zazrak, ze neco takoveho vubec vydali. Jeste jednou upozornuju, ze nejde o srovnavaci tetst ci duel dvou vyrobku. Je to drahe, to je pravda, melo by to stat o 4000,- min, ale je to dobry kousek a ja byl s pouzivanim spokojen.
0/0
5.4.2002 6:07

mpepper

Je to smejd
Lidi, uz proboha neverte tem "novinkam" a "uzasnostem" od Sony. Kouknete se na www.iriver.com na SlimX a uvidite, co to je MP3 prehravac. Upgrady firmwaru, nekolikaradkovy display, 8 minut anti-shock, podpora vseho mozneho - vcetne cestiny (to ostatne vyplyva z upgradovatelneho firmwaru). At jde G protection do haje. Mam jej na D-ej01, pry nejlepsi co Sony kdy udelala (taky pekelne drahe) a preskakuje to porad. O vecech jako nastaveni nekolika desitek polozek (napr. automaticke vypnuti), podpore playlistu typu M3U (k cemu programovat pomoci titernych tlacitek) si muze Sony nechat jen zdat. Sony zmar!!!
0/0
5.4.2002 4:25

czbird

Re: Je to smejd
No ja nevim, Miso :-) Ten muj Sonak, co jsem koupil v CO nebyl sice kdovico, ale proste nepreskakoval... To se mi na nem nejvice libilo. Ale stejne pujdu radeji do SlimX. No more Sony in da house.
0/0
8.4.2002 9:46

phen

Re: Re: Je to smejd
jestli mas adresu kde Slima sehnat,sem s ni!!!!
0/0
8.4.2002 12:04

czbird

Re: Re: Re: Je to smejd
V CZ treba na empei, nebo 12345 (obe za 9.990,-). Jinak prakticky kdekoliv, cena kolem $200 vcetne p&b. (cca 7500)
0/0
8.4.2002 12:10

phen

Re: Re: Re: Re: Je to smejd
presne to sem potreboval,dekuji moc
0/0
8.4.2002 12:33

Jacek

Re: Je to smejd
Koupil jsem si SlimX a je proste super! Ackoli normalne kupuju SONY, tentokrat jsem risknul pro me neznamou znacku a vubec nelituju. Slim X se da koupit i na www.pjbox.cz (pravy sloupec).
0/0
12.4.2002 10:27

Standa

Re: Re: Je to smejd
nejlevnejsi je na www.12345.cz
0/0
13.4.2002 22:43

sony

Re: Re: má slim x hry
má slim x hry a jaký a jakej typ od iriver to je??????????????
0/0
19.8.2003 13:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.