Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Internetová reklama: vaše názory, připomínky a zprávičky

Internetová reklama: T-Mobile již na internetu, živě vkládá reklamu i před natažení článků, nová Pandora, soutěž Měšce vyhodnocena a nakonec novinka z USA - bannerová konzole pro zvýšení odklikovosti reklamních bannerů. A Svět namodro v novém kabátě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

YOak

by Redakce a povest lidi

Mila redakce,

sice jste zabili peknych par odstavcu zpravou o T-Mobile, bohuzel je o nicem, stejne jako vase vtipne a nepodlozene narceni o tom, co dela nebo nedela dobrou povest planovacum. Pokud bude tato sekce Technetu vyvozovat zavery timto zpusobem, maji se jiste ctenari na co tesit.

honza

0/0
10.4.2002 10:22

Štěpán Termíř

Re: by Redakce a povest lidi
Myslíte, že je to ničím nepodložené nařčení, když někdo nezvládne naplánování reklamní kampaně v jednom médiu a ta následně ani neodstartuje? to mi nepřijde...
0/0
10.4.2002 10:25

YOak

Re: Re: by Redakce a povest lidi
nemyslim si ze start kampane pozdeji, nez by jste udelal Vy, je nezvladnute planovani ale pouze firemni strategie...
0/0
10.4.2002 11:16

Štěpán Termíř

Re: Re: Re: by Redakce a povest lidi

Víte, bohužel mnoho informací od lidí, kteří s reklamou pracují, svědčí tomu, že je to nezvládnuté, nikoliv strategie. Strategie by bylo, kdyby to bylo chtěné...jenže ono není.

Ale dovolil bych si odhadnout, že jste zrovna postižená husa, že

0/0
10.4.2002 11:19

YOak

Re: Re: Re: Re: by Redakce a povest lidi
Mozna byste mel davat na informace od odpovednych osob a ne podle "lidi, kteri s reklamou pracuji", zvlaste pokud jste redaktorem. Mel byste se dopidit presnych udaju a ne hazet Vasimi hodnocenimi jen tak kolem. Tohle mi pripomina spise "Bleskove" megazpravy
0/0
10.4.2002 11:24

Štěpán Termíř

Re: Re: Re: Re: Re: by Redakce a povest lidi

Ale já jsem dal na informace od zodpovědných osob a dopídil jsem se přesných údajů, už proto, že mne to zajímalo. Jen mi nepřišlo nutné vše publikovat.

Bohužel, je to tak, jak to je - tu reklamní kampaň nezvládl UniMC naplánovat. Spekulaci a blezkovou zprávou už by bylo dumat nad tím, proč, do toho opravdu nevidím přesně, ale svůj názor mám a nejenom svůj...

0/0
10.4.2002 11:26

YOak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: by Redakce a povest lidi
Vase informace jsou spatne ...
0/0
10.4.2002 11:32

Štěpán Termíř

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: by Redakce a povest lidi
A jaké jsou tedy správné informace?
0/0
10.4.2002 13:38

Robert Němec

Jenže rectangle je nejúčinnější
Mám v počítači včera mi zaslanou studii od eMarketeru, kde se naopak říká, že large rectangle má účinnost (as a % of change in brand index*) 86 %, kdežto large skyscraper jenom 64 %.
0/0
10.4.2002 9:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.