- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vykonove je podle neoficialnich benchmarku na urovni GeForce4 Ti4200 (samozrejme v soucasnych - a tudiz "neoptimalizovanych" aplikacich...).
A datova propustnost je sice moc pekna, ale nejvetsi "brzdou" vykonu u nejlepsich GPU je stejne rychlost pameti a jejich propustnost, takze bych to nevidel zas tak ruzove... Podle me to dopadne stejne, jako reklamni trik s 128MB u nekterejch karet, kde tech 64MB navic je vicemene zbytecnejch (mozna s vyjimkou GeForce4 Ti4400 a Ti4600 - ty uz maj "docela" slusnej takt pameti...).
Ale ne, nezblaznil (teda alespon doufam ze ne ). Quaka III Arenu jsem pouzil schvalne jako priklad, aby si to kazdy dokazal nejak predstavit. Lepsi prirovnani me v tu chvili nenapadlo . Tak pardon.
Vim, ze jsou vykony tehle karty zahadou a mozna prave proto nebyly zverejnene zadne vykonnostni testy, protoze karta bude treba v leccems pomala a to by na ni mohlo vrhnout negativni stin. Lidi si reknou - jen 50 snimku v Qeuakovi? Fuj, to nechci! Ale uz je treba nenapadne, ze Quake je stara hra a ze na Parhelii neni optimalizovana.
Co jsem tak letmo koukal na architekturu cipu, tak me tak napadlo, ze by mohl bezet i 256bitove. Takze rekneme, (ciste teoreticky), ze si zaskrtnete v ovladacich neco jako "optimalizovat na Quaka III" a on pak pobezi 256bitove a 250 snimku za vterinu
Mirek Broz, Technet.cz
Prej chodí na 3x analog, ale obrázky jsou 3x TFT.
Fakt divočina.