Diskuze

Máte již nějaké zkušenosti s elektronickou podatelnou? Povězte nám jaké!

Již od 1. října 2001 by měla mít většina úřadů veřejné správy zřízenu tzv. elektronickou podatelnu. Jak se daří aplikovat příslušné zákony a vládní nařízení v praxi? A jak se s tím naši úředníci vyrovnávají...?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaclav K.

19. 5. 2002 16:11
Je to tak..

Článek konečně pojmenovává problém, na úřadě kde pracuji jej máme také - pro elektronická podání neexistuje žádný automatizovaný systém, vše chodí 50-ti leté úřednici do Outlooku a ta všechny příchozí maily tiskne.

V úřadu je cca 40 úředníků a tato situace je neunosná..  

0 0
možnosti

Jakub

21. 5. 2002 0:03
Re: Je to tak..
Tak tak ... vime o cem mluvime :-)
0 0
možnosti

18. 5. 2002 11:17
Dan
Husty PRko...
0 0
možnosti

17. 5. 2002 17:37
PR clanky by se mely byt jasne oznacene
Nebo to neni mysleno jako PR clanek? Nebo se autor nechal uplatit tim, ze byl na tu tiskovku laskave pozvan?
0 0
možnosti

Marek Zouzalík

20. 5. 2002 6:46
Re: PR clanky by se mely byt jasne oznacene

Anonyme,
zurnalistika je o informovani verejnosti a problematika elektronickych podatelen je vec verejna, a to at se vam to libi nebo ne.  Tim take odpovidam na vasi otazku, neni to PR clanek... A uplatit me tim, ze me nekdo pozve na tiskovku? Nebudte smesny...

Btw: vy se neumite podepsat?

MZ

0 0
možnosti

jiri

17. 5. 2002 14:45
bezte s tim pr do jetele!
pr clanky jsou fuj!
0 0
možnosti