Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký je váš první dojem ze serveru Technet.cz?

Co nového naleznete na serveru Technet? Jakým směrem se tento bude ubírat a co vše můžete očekávat? V průběhu uplynulých týdnů doznal Technet mnoha změn a další budou následovat. I vy je můžete ovlivnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

PeC@

nejlepsi je verze pro tisk
no, prave jsem si testnul verzi pro tisk. nadhera, nechcete takto obleknout cely technet ;o)
0/0
14.5.2002 13:36

Patrick Zandl

Re: nejlepsi je verze pro tisk
je tak oblecen - www.technet.cz/text - to je textová verze
0/0
19.5.2002 22:41

PeC@

obrazky a activex
zdravim, patrim, mezi ty, co maji pri bouzdani standartne vypnuty obrazky a activex prvky. ze mi exploder stale nadava, ze diky zakazanemu a-x nebude stranka v poradku jsem si zvyknul, ale u obrazku by to chtelo zadavat rozmery. jinak se rozplacnou podle alt-textu (ktery je dulezity pro citelnost stranky) a na prohlizeni stranky je mi obrazovka mala. jinak dobry...
0/0
14.5.2002 13:32

pawell

http://validator.w3.org

Uz jistou dobu existuje neco jako standarty HTML organizace W3C a validita stranek se da overit na http://validator.w3.org

Proc kdyz uz tedy menite design nejste schopni ten kod stranky napsat tak aby obsahoval platne HTML

Chapu ze to sice vetsina browseru schroupa tak jak to je a ze stejne vetsina vasich navstevniku pouziva brouzdatko od M$ kteremu je pojem  platne HTML cizi ale proc je tento pojem cizi i Vam nechapu.

Dekuji za odpoved

 

0/0
12.5.2002 23:57

Patrick Zandl

Re: http://validator.w3.org

Kod obsahuje platne HTML. Pokud se podivat skutečně do toho výpisu, tak zjistíte, že vynecháváme parametry označené jako doporučené, nikoliv vyžadované - tedy kupříkladu ALT, ten dělá cca. 60% "chyb". Kdybychom vyplňovali ALT u technických obrázků používaných například k odstazování tabulek, zbytečně bychom natahovali stránku. Podobně ostatní nepovinné parametry jako TYPE.

Validátor je teorie MSIE, Opera, Netscape a Mozilla, na kterých testujeme, jsou praxe.

0/0
13.5.2002 10:41

Hona

Odbornost

DD,

s nazvem technet jsem se domnival, ze pujde o necho opravdu technickeho. Nejake zamereni proste technictejsi, nez to co jsem nalezl. Zde clovek nachazi to co uz nekde urcite cetl. Vim a je mi jasne, ze iDnes se snazi sesrobovat vsechny informace pod jednu strechu, ale pro to bych pouzil pro normalni uzivatele trochu jiny nazev, i jim pak rekne vice nez TechNet :-)

0/0
12.5.2002 22:11

Ondřej Lavička

Re: Odbornost

Já mám zase pocit, že redakce TechNetu se snaží přicházet ze zprávami z oblasti IT jako první, nejen u pravidelně aktualizovaných zpráv tomu tak je. Co se týče článků - s konkurenčními servery drží TechNet přinejmenším krok. Je jasné, že se asi nezavděčíme každému, alespoň nějaký ze článků vás však snad zaujal..

Ondřej Lavička, Technet.cz

0/0
13.5.2002 10:14

Neuniklo Vám ...
Já jsem spokojen. Obzvláště kvituji rubriku "Neuniklo Vám" - pokud člověk nemá čas brouzdat pravidelně, je to docela užitečné...
0/0
9.5.2002 10:42

jakub jandera

velikost fontů
změna designu je jistě věc zajimavé. Mě osobně se líbí,mám jen jednu výhradu.Stránky jsou stále dělaný na rozlišení 800x600 a na 17" monitoru s rozlišením větším jsou ty písmenka opravdu malá.Stránky se pak tváří velmi nepřehledně.Stálo by určitě zato je o pár pixelů zvětšit.
0/0
6.5.2002 11:47

Faktor

Technet a Mac
Moc se mi libi vas server, jen mi muj IE 5.1 pro Apple obcas hazi chybova hlaseni.
0/0
5.5.2002 12:54

Petr Zlebek

Zive.cz
novy design technetu me dost pripomina zive.cz :)) ale ted je o dost prehlednejsi. Jo kez by byl prehledny i idnes.cz
0/0
2.5.2002 1:38

Ondřej Lavička

Re: Zive.cz
Když se podíváte třeba na Palmare, je patrný trend, který se osvědčil a bude zřejmě aplikován na většinu serverů, alespoň specifičtěji zaměřených. To již poznalo také Živě  K nejčtenějším článkům se čtenáři vrací už kvůli diskuzím (pokud ovšem reagují a sledují jejich průběh). Na Technetu se stále pracuje, design je celkem ustálený, pilují se detaily.. Jsme rádi, že se nový design líbí a budeme se snažit kvalitu webu neustále vylepšovat.
0/0
2.5.2002 11:13

Frankie77

Čitelnost, rozeznatelnost
Mohu jen říci, že tato změna je změnou k horšímu. Server je mnohem méně čitelný a řekl bych takový rozplizlý. Rozeznatelnost jednotlivých článků je velmi malá. I nové logo na mě pusobí poněkud amatérsky, jako že ho někdo vypálil během chvilky. Taková úprava u serveru, který má za úkol především informovat je pro mě zarážející.
0/0
29.4.2002 22:56

Zdeněk Polách

Re: Čitelnost, rozeznatelnost
Domníváte se, že změna designu zmenožní základní funkčnost serveru a sice informovat čtenáře?
0/0
4.5.2002 8:36

KoNG

 no na moje rozlišení monitoru se držíme moc při kraji nejde to trochu roztáhnout ???
0/0
29.4.2002 11:55

Pavel

Pismo je prilis male
Velikost pisma se neda nastavit velikosti v prohlizeci, stavajici velikost je nevyhovujici (na rozliseni 1024x768). Predchozi verze byla daleko lepe citelna.
0/0
29.4.2002 8:55

Ondřej Lavička

Re: Pismo je prilis male
V Internet Exploreru se velikost pisma samozrejme nastavit da, velikost webu je optimalizovana pro rozliseni 800x600.
0/0
29.4.2002 10:17

Pavel

Re: Re: Pismo je prilis male
Velikost se v IE sice nastavit da, ale vase stranky na toto nastaveni nereaguji. (jen nadpisy)
0/0
29.4.2002 12:54

Hujik

Design

Nový design se mi líbí více než starý, ale něco tomu chybí - zakončení stránky se mi zdá nějak divný. Chtělo by ten text v pravém sloupci lépe rozložit, nebo mírně zkrátit.

0/0
29.4.2002 7:33

Hnilokal

Design
Myslím že to neni zase tak spatnej design, ale mam pocit ze je to trochu pomalejsi.
0/0
28.4.2002 22:03

zeddd

podrubriky mizí

v rubrice software se nemohu dostat do podrubrik treba Grafika, Internet atd.

jinak to ujde jen by chtelo novy desing aplikovat na vsechny stranky

0/0
28.4.2002 13:02

Ondřej Lavička

Re: podrubriky mizí
Podrubriky ktere byly k nalezeni puvodne budou samozrejme v brzke dobe doplneny take, v nekolika dalsich dnech by vse melo byt jako pri starem.  Na zmene designu u vsech strankach se take pracuje.
0/0
28.4.2002 15:49

zeddd

Re: Re: podrubriky mizí
tak pokud to tak bude tak to bude fajn
0/0
28.4.2002 17:54

David

Písmo
Oproti minulé verzi je písmo hůře čitelné. Osobně bych se vrátil k černé. Na první skouknutí nic moc. Viděl jsem  už mnohem hezčí stránky. 
0/0
26.4.2002 16:42

Patrick Zandl

Re: Písmo
Trochu jsme barvu písma poladili, tak uvidíme...
0/0
28.4.2002 10:21

Mk

Fuj, aktualne je to osklive
velmi ale velmi NicMoc
0/0
26.4.2002 14:21

Ondřej Lavička

Re: Fuj, aktualne je to osklive
duvod?
0/0
28.4.2002 15:49

satma

celkem OK
je to celkem OK, az na to ze mi chybeji datumy u novinek, jen se v tom zorientovat a je to zase v pohode :-)
0/0
26.4.2002 12:31

Patrick Zandl

Re: celkem OK
Datum i čas jsme přidali, díky za upozornění.
0/0
28.4.2002 10:22

Ross

rozlišení

Stále jsou stránky optimalizovány pro pouze pro malé rozlišení 800x600. Na větším monitoru je vidět pouze proužek a zbytek bílo.

0/0
26.4.2002 11:36

Patrick Zandl

Re: rozlišení
Ano, to máte pravdu. aby se nám moc nerozlézaly obrázky v článku zarovnávané k okraji, tak je pevné rozlišení bezpečnější. Lidé s větším monitorem mohou používat textovou verzi, nebo si stejně okno stahují, jako třeba já
0/0
28.4.2002 10:23

Ross

Re: Re: rozlišení

Rozlézání obrázků mi není jasné - co si pod tím představujete? Stránky mobil.cz které mají podobnou strukturu takto pevně nastaveny nejsou a žádný problém s obrázkama jsem nezaznamenal.

0/0
28.4.2002 11:20

Patrick Zandl

Re: Re: Re: rozlišení

Je to tak, že když dáte obrázek zarovnaný ke straně, musíte počítat s určitou výškou odstavce, protože když následuje další obrázek zarovnaný na tu samou stranu a text mezi obrázky není dost dlouhý na to, aby obrázky od sebe oddělil, tak se ty obrázky překrývají nebo navzájem posouvají.

Těžko se to vysvětluje, to je potřeba vidět, asi jsem to moc nepopsal, co?

Zkusíme se ale nad plovoucí šířkou zamyslet. I tak, nelíbí se vám textová verze dostupná přes horní lištu pod reklamním bannerem?

0/0
28.4.2002 16:09

Ross

Re: Re: Re: Re: rozlišení

Dříve jako modemista na 33,6kb jsem textovou verzi používal, ale od té doby co jedu over cable jsem si zvyknul na full verzi. A navíc v textové verzi chybí seznamy rubrik a některé odkazy :-(

0/0
28.4.2002 18:18

Patrick Zandl

Re: Re: Re: Re: Re: rozlišení
Koukal jsem na to a máte pravdu. Doplníme tam rubriky i odkazy :)
0/0
28.4.2002 19:38

Pepa Celerin

Dojem ze serveru Technet.cz
Špatný. Jsem profesionální zvukař a na stránkách Audionetu jsem nacházel aktualně co jsem potřeboval. Nové přesměrování bez upozornění je přinejmenším neslušné. Na novém serveru se nedá nic najít, žádné články o technických novinkách a samá reklama. Je zcela jisté, že na tyto stránky už chodit nebudu. Pepa
0/0
24.10.2001 15:48

Zdeněk Polách

Technet vs. AudioNet - vysvětlení

Mobil Media a.s., dceřinná společnost Mafra a.s. zabývající se vydáváním odborných internetových periodik, se rozhodla s provozovateli serveru AudioNet.cz uzavřít smlouvu a odkoupit doménu a technické články ze serveru AudioNet.cz spolu s kontinuitou zajištěnou redaktory serveru AudioNet.cz. Z tohoto důvodu jste po zadání adresy www.audionet.cz přesměrováni na stránky serveru Technet.cz. Bohužel zatímco smlouva s Martinem Pilným, majitelem domény a zároveň člověkem, který se spolu s Josefem Komárkem stará o to, aby se na Technetu objevovaly kvalitní články ze světa digitálního zvuku, je již uzavřena a díky tomu funguje právě ono směrování domény na Technet.cz, v případě smlouvy s Lukášem Brožkem, majitelem obsahu, se ještě dořešují některé podrobnosti. Očekáváme ale, že i tato smlouva bude dořešena v průběhu několika málo dní a poté se v rubrice Audio na Technet.cz objeví jak všechny technické články ze serveru AudioNet.cz, tak i nové články psané ex-redaktory AudioNetu.

Zdeněk Polách, editor technického zpravodajství Mobil Media a.s.

0/0
23.10.2001 17:03

jakub

Re: Technet vs. AudioNet - vysvětlení
No konecne ! To to ale trvalo, nez se nekdo kompetentni mrknul do diskuse a dal na vedomi, jestli a jak bude zarucena kontinuita audionetu ! Pozde, ale prece.
0/0
24.10.2001 13:33

Re: Re: Technet vs. AudioNet - vysvětlení
Ziadnu rubriku AUDIO som nenasiel , skusim neskorsie alebo vobec !!!
0/0
6.11.2001 0:51

dorf

Re: Technet vs. AudioNet - vysvětlení
Zkratka a dobre: vylizali jste tomu p***l, jedna z nejzajimavejsich stranek na ceskem webu sla ke dnu, podobne jako PCtuning, ktereho ke dnu poslal Zive...
0/0
27.10.2001 19:44

Martin

stary audionet
Stary obsah muzete najit take tady www.soundblaster.cz
0/0
23.10.2001 8:19

dorf

Probuh, co se stalo?
Kde je Audionet? Co se stalo?   To je des! Ze by i tohle meli na svedomi teroriste?
0/0
18.10.2001 23:14

Karel

Audionet
Chtěl jsem Audionet a dostal jsem tohle. Bleeee
0/0
17.10.2001 9:30

pavel

První dojem? Kde je Audionet???
Zklamání a rozčílení. Jediné, hledal jsem e-mail, kam poslat dotaz, kde je audionet až jsem zkusil tuto diskusi. Bohudík, zde jsem mezi svými! Podepisuji vše, co bylo řečeno přede mnou včetně oznámení přesměrování.
0/0
17.10.2001 7:37

karel

Díky Audionetu!
Sluší se poděkovat všem kdo se podíleli na fungování Audionetu. Takže ještě jednou díky. Vše nasvědčuje tomu, že pánové z IDNES jsou pěkný hovada, takže sbohem.To se můžu rovnou přihlásiit na www sony ček a nepotřebuju žádnej idiotskej technet. Víte-li někdo o přijatelným servru (kromě cd-r.cz), dejte vědět.
0/0
16.10.2001 10:50

Re: Díky Audionetu!
zkus http://crevue.zpravy.cz
0/0
12.5.2002 17:33

safa

puvodni obsah AnudioNetu
2ALL) ... jinak puvodni obsah AudioNetu je (zatim ??) pristupny na www.audioserver.cz
0/0
16.10.2001 1:10

safa

Pino, stalo ti to za to ?
I me, jako ex-redaktora Audionetu prekvapila jeho absence stejne jako vas. Souhlasim, ze se na serveru melo objevit alespon vysvetlujici prohlaseni sef-redakce, ale bohuzel se tak nestalo. Ostatne ani nam, redaktorum dodnes (doted - 16.10.2001) nebylo nijak sdeleno co se vlastne stalo, coz me o to vic mrzi. Pokud si vzpominam (Pino,) tak AudioNet.cz zacinal jako nekomercni projekt s hostingem na free serveru a clanky pro nej se psaly zadarmo. Rekneme, ze se prechod do placene komercni sfery nezdaril, ale pak nechapu, proc bylo nutne domenu prodat (stalo to za ty penize ???) namisto toho zachovat jeji archiv (ktery je ostatne jiz zaplacenym majetkem serveru a nezroji zadne dalsi penize) a pokracovat opet na nekomercni, v podstate zajmone ci amaterske bazi. Jiste, pocet prospevovatelu a cetnost prispevku by ze pravdepodobne hodne snizila (kdyz clovek nepise za penize tak se hoolt musi nejak zivit), ale i tak to je podle meho lepsi reseni nez to stavajici. Nevim, k jake roztrzce meji tebou a Lukasem doslo (tobe jsem se nedovolal, takze mam jen Lukasovu verzi), ale aspon jste mohli neco rict ;-((((((((( .
0/0
16.10.2001 1:08

Dodo

som znechutený !!!!!!!!!!!!
Kto je to ten p./pako?/ Veselý. To on je zodpovedný za tuto ****** !?               Parchanti ! 
0/0
15.10.2001 20:28

kiki_z

Co vy na to pane Veselý
Tak co jak jste spokojen s názory čtenářů a návštěvníků těchto stránek pane Veselý? Mně jste vytkl, že jak mohu hodnotit server po tak krátké době. Myslím, že to co se tady objevila za diskuze, již o něčem svědčí. Jsemjenom zvědav co mi odpovíde teďkom na můj názor a proč, nereagujete na ostatní. Asi Vám nestojí Tito čtenáři za pozornost, hlavně že se udělá někomu naschvál.
0/0
15.10.2001 17:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.