Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NVidii unikly další informace o NV30

O zcela novém čipu, který je vyvíjen pod kódovým označením NV30, se můžete dozvědět i vy. Přestože informací není mnoho, jsou zásadní a stojí se za to na ně podívat dokud jsou k dispozici - původní článek byl již stažen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

enki

FSAA

Je logické, že výsledky jsou kvalitativně dobré, ale výkon tím ke škodě hráčů nesmírně trpí. Pokud někdo chtěl hrát při rozlišení 1024x768 bodů se zapnutým FSAA, muselo GeForce renderovat, a potom zmenšovat velmi vysoké rozlišení 2048x1536 bodů. >>

Což celekem be problémů dělá (v případě mnou často využívaného quincunxu je to rozlišení myslím dokonce větší). Je to stále ale méně náročné, než vyrenderovat 5framů a z nich sestavit jeden, protože tam se fps prostě musí dělit alespoň třemi, zatímco jak vysoké rozlišení zvádne karta vyrenderovat záleží na engine (a většinou je ten rozdíl minimální).

Tím jsem chtěl říct, že jestli to nvidia připravuje, tak ne proto, aby ušetřila výkon, ale aby zvýšila kvalitu výstupu. Možná by neškodilo, kdyby autorovi nechyběly elementární znalosti o problematice .

0/0
12.7.2002 9:05

ňouma

Re: FSAA
Nechci do toho moc kecat - ale vyrenderovat obrázek s dvojnásobnou výškou a šířkou je na počet pixelů totéž jako vyrenderovat 4 obrázky v původním rozlišení :-))
0/0
16.7.2002 11:16

enki

Re: Re: FSAA
ee...neni, sou tam celkem záhadný techniky jak ten výpočet zjednodušit...což je třeba důvod proč ty framy neklesaj tak brutálně...třeba quincunx mi shodí framy jenom v těch opravdu hustejch aplikacích (třeba Morrowind)
0/0
16.7.2002 11:31

Kurth

Jsem první!!!!!!!!






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.