Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak na vás působí reklamní akce?

Od začátku září probíhá ve vybraných prodejnách jednoho obchodního řetězce s elektronikou speciální cenová akce. Co taková akce dokáže udělat z některých naších spoluobčanů se můžete dočíst dále.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S.Janeba

Klamou a vydelavaji na tom!!!
Vim ze je pozde na nejaky prispevek,ale neda mi to.Tato akce me da se rici uvizla v pameti,protoze sam v necem takovem podnikam a vim o mediich a jejich cenach docela dost.Tato cena byla vymyslena od sameho zacatku a vubec se nezakladala na pravde z jistych zdroju jsem se doslechl ze bylo opravdu koupeno par set medii za prijatelne ceny a posleze prodavano za onech 6,- Kc,ale vubec tim nebyla pokryta poptavka uz v prvnich hodinach jednoho obchodu natoz po vetsinu cast akce (zde platilo do vyprodani zasob asi tak 20 min)
0/0
30.4.2003 16:41

pata

Re: Klamou a vydelavaji na tom!!!

Joo a lidičky ještě má za letošní rok vyrůst 150 supermerketů

 

 

Co vy na tooooo

0/0
24.6.2003 19:47

anonym

Kdyby jenom CD...
Dobry den, za posledni tri mesice: discman zlevneny o cca 1000 Kc (uz je vyprodano, brali to po dvou), sluchatka zlevnena asi o 500 Kc (dnes nemame, ale je to v akci, urcite budou, ve Sterboholich maji - byl jsem tam a hadejte - nemeli!), nejnoveji discman zlevneny opet o asi 1000 Kc - to jeste nemame, privezou to az zitra. Je mi jasne, ze zitra v 9:01 bude vsech X>0 kusu, "ktere jsme meli", vyprodane. Jsou to sprosti lhari a hajzlove. Prodavaci jsou smejdi, ze na takove jednani spolecnosti pristoupi - ale chapuje, nekdo dokaze pro penize i zabit. Takze lidi: vy***te se na Electrocity a usetrite zklamani a mimo jine spoustu penez. Veci, ktere nejsou na letaku (a nekdy i ty na letaku) koupite u konkurence vzsy levneji. A nemusite jednat s takovymi chudaky. Vubec si nedovedu predstavit, jak se u firmy s takovym pristupm k zakaznikum resi reklamace... Vas Marek
0/0
2.12.2002 12:03

joy

na www.electroworld.com.ph není info o českých Electroworldech. lze někde najít i "českou" stránku ? Jde mi o aktuální nabídku (leták nebo tak podobně) . díky V.

 

0/0
27.11.2002 9:17

Marcel

adresa?
Lze se prosím někde podívat na stranky Electro World i s vyobrazením produktů. Předem děkuji Marcel
0/0
12.11.2002 15:49

Evka

Re: adresa?

Ano, lze

www.electroworld.com.ph

 

ahoj

0/0
13.11.2002 20:03

Z obchodních důvodů nemohu zveřejnit jméno

Češi se zas ukázali
 Fakt dost hustýý. Electroworld bude tímto způsobem "prasit" trh ještě tak 2 měsíce a pak nastaví normální ceny. Fakt žasnu, co jsou lidé ochotni podstoupit kvůli pár stovkám. Chudák datart vedle. Zkouší co může, ale lidi jsou zblblý electrowordem
0/0
11.10.2002 18:54

Gogo

Re: Češi se zas ukázali
Datart ani nelituju u nas v Teplicích je v Hypernově a to samý zboží je (když urazíš asi 150m levnější o 10-15%). Jsem rád že jdou ceny dolů vždyť už to bylo trapný jak se mohly ceny držet výš než v německu. Ještě bych tak nějak chápal rozdíly u Korejských nebo Tchajvanských "značek" ale když úplně stejný video SONY se pohybuje v jednom městě od 16990 až po 12599 to už je docela síla.
0/0
14.10.2002 8:13

Zaloba
 
Tak soud navrh na predbezne opatreni zamitl a Datart zaplati soudni naklady. Podle soudu se tedy o klamavou reklamu nejedna.
Zdravim Blackwolfa a vsechny pravni odborniky
0/0
19.9.2002 19:15

Roman Všetečka

Re: Zaloba
Obávám se, že věc se má trochu jinak. Soud žalobu zamítl pro její neurčitost. Datart tedy žalobu doplnil a podal znovu.
0/0
20.9.2002 17:39

jolly

O co tady vlastne jde???
Docela mne pobavila diskuse o CD-R, jestli se jedna o cenu za jednotlive kusy, nebo za cely pack. Osobne neznam cloveka, ktery by kupoval CD po jednom kuse, takze je uplne jedno jestli je cena udavana za kus, nebo za pack treba 20 ks.
0/0
18.9.2002 10:54

Kooko

Za videa zastřelit autora
Nebo ho alespoň pověsit za něco do průvanu (třeba za pásek od foťáku, kterým to natočil). Je to mnohem horší, než nic.
0/0
17.9.2002 7:55

Ondřej Lavička

Re: Za videa zastřelit autora

Vazeny pane, kvalita videi odpovida tomu, ze byla porizovana nahodou, pouze webovou kamerkou. Neplanovane. Tudiz se autor nestihl pripravit tak, jak je obvykle.. tzn. vzit si poradnou kameru. Neni tedy na miste, ze by mel byt redaktor, kteremu se dva clanky na toto tema mimoradne povedly, vesen. Nehlede na to, ze trest smrti za cokoliv byl v Cesku pozastaven pred vice nez deseti lety :)

Ondrej Lavicka, vedouci redakce Technet.cz

0/0
17.9.2002 9:24

Bad

Re: Za videa zastřelit autora

no jeste, ze mel autor zrovinka v kapse webovou kameru z pametovym modulem a i z moznosti nahravat zvuk a klopit clony ( 4 - 5s). Dobrej, ale dost trapnej pokus. Ja bych to typnul sapise na digi-fotak, ne?

Jinak ale jsou videa docela slusna a podle me dostacujici. Snad jen, ze neni dobre u neceho co dela 10 snimku za sekundu, rychle pohybovat rukou!

Bad

0/0
3.1.2003 16:29

Martin

V zahranici
Ono, ja mam podobne zkusenosti i ze zahranici. Konkretne z Italie. Byl jsem na dovolene v jizni Italii a vyrazil jsem se podivat do nejakeho mistniho hypermarketu. V letaku jsem nasel nabidku na Ericsson T65s + mp3 prehravac ericsson to cele za 199,90 EURO. Super cena, rikam si. Koupim. Shanel jsem, kde ten telefon maji. Nasel jsem ho ve vitrine a u nej poznamku, ze telefon s MP3 prehravacem neni za 199,90 ale za 205,90. Rikam si OK, to uz neni rozdil. Sehnal jsem prodavace a po asi pul hodine dohadovani (ja anglicky, on italsky) mi rekl, ze mi ho nemuzou prodat s MP3, ale jen bez nej. Bohuzel moje znalosti italstiny nejsou takove abych pochopil proc. Nakonec to dopadlo tak, ze jsem nekoupil a oni k nemu povesili dalsi papir, kde bylo, ze Ericsson s MP3 co je v letaku za 199,90 ted stoji bez MP3 205,90. Super kauf ne?
0/0
17.9.2002 7:51

L.B.

10pack neni 1 CD
Pripojuji se k nazoru ze 10pack je jiny vyrobek nez 1CD! A to z jednoho primitivniho duvodu: Jde o DVA ROZDILNE vyrobne procesy at se to nekomu libi nebo ne! Delam obrat 3 mld rocne a presne takhle nam to dodavaji dodavatele !
0/0
17.9.2002 7:51

Kuťas

Re: 10pack neni 1 CD

nedělám sice obrat 3mld ročně, ale vím, že vše je otázka účetnictví. Takže pokud Vám někdo dodává 10pack, tak není problém to účetně naskladnit po 1ks.

10pack neni 1CD - to je pravda, ale když se chce, tak jde všechno.

0/0
17.9.2002 10:06

Martin Dvorak

akce EC alias Globus

Nemam zkusenosti z nakupu v EC ale jsem spokojen s nakupy v Globusu. Pokud v akci poptavam zbozi a to zbozi je momentalne jiz vyprodane, tak mne jako zakaznika zapisi do sve databaze se slibem, ze se do tydne tel. ozvou jakmile zbozi dorazi. Zatim se tak vzdy stalo a pokud uvedene zbozi jiz nebylo, dostal jsem podobne ktere bylo navic drazsi. Naposledy to byl el. sporak za 5990Kc, misto nej sem dostal jiny, vybavenejsi od stejneho vyrobce, ktery tam stal o cca 3000Kc draz. Jejich pracovnik sel se mnou ke kase a upozornil prodavacku o nizsi cene jinak drazsiho sporaku a zduvodnil ji mou objednavkou pred tydnem na zbozi, ktere momentalne neni. 

Takovy pristup se mi libi - neni to o tom odfakovat zakaznika slovem "uz nejsou a nebudou". 

p.s.- neberte to jako reklamu ...

0/0
16.9.2002 23:39

Martin

Re: akce EC alias Globus
Globus je v pohode, taky jsem spokojenej.
0/0
17.9.2002 7:51

venomak

Re: akce EC alias Globus
teda pokud si tam nedáváš prdelačku :-))))
0/0
22.10.2002 16:22

Robert Vlach

Electrocity podvádí už léta

Electrocity využívá klamavé reklamy již dlouho. Česká obchodní inspekce jej v této souvislosti vyšetřovala již při otevření prodejny v Brně v roce 1999 a ve Zlíně v roce 2000. S jakým výsledkem, to samozřejmě nevím, pokutami se firma nechlubí, ale jak se zdá, pořád se jí vyplácejí. Electrocity se nestydí ani za jiné věci. Před pár lety vydírala zaměstnance, že pokud neuzavřou penzijní připojištění u firmou vybraného fondu, budou vyhozeni nebo jim bude odebrána pohyblivá složka platu. Zarážející je, že se v něčem takovém angažovali i zaměstnanci ING. Ale ona provize za několik stovek klientů je holt nad nějakou etiku. V tomto případě bylo podáno trestní oznámení, takže záleží na policii co bude dál. Pokud by měl nějaký novinář zájem, mohu tato tvrzení podepřít písemnými důkazy, ale pouze diskrétně, nechci přijít o zaměstnání.

Závěrem snad jenom poznámku, že Electrocity naštěstí není jediná prodejna u nás a je věcí svobodné volby každého z nás, komu dá vydělat.

0/0
16.9.2002 19:16

Re: Electrocity podvádí už léta
Clapče vůbec to co tu tvrdíš není pravda a pokud jsi si něco nasmolil a násladně tomu uvěřil, tak navšiv prosim doktora Chocholouška !!! A nešpiň něco co ty vživotě nedokážeš. Jseš jen chudáček.
0/0
22.10.2002 10:36

MAX

700 Mb za 5 Kč
700 Mb za 5 Kč www.fan.cz
0/0
16.9.2002 17:07

Adamantium

Re: 700 Mb za 5 Kč

No to je zaokrouhlení a ještě k tomu bez daně, takže pro normálního uživatele (ne dealera) vyjde CD na 6,83 Kč.

Apropo, není tohle taky klamavá reklama?

0/0
6.11.2002 14:26

jmeno

ne vsrava
0/0
16.9.2002 12:02

Pinochio

Kde se daj sehnat 700 MB CD za 7 Kč?
0/0
16.9.2002 10:53

Re:

ne sice za 7 ale za 8,29 meli akci v Hypernove, byl to spindl 100ks. Bell 80min. 32speed, palim na ne bez problemu (cca 25ks bez chyby).Zkus to v HK jich jeste par meli. Ondra

0/0
16.9.2002 13:03

King

Re:
CD ve spidlu 100 kusů za cca 680 Kč 32speed www.monima.cz a 40speed 625 Kč www.alzasoft.cz , vše je v Praze
0/0
6.11.2002 14:29

Mr.Slider

Kde???
A kde?
0/0
16.9.2002 9:41

J.L.

jazykové okénko
Váženy autore, není "člověk ráno stává" ale "vstává". Nebo to bylo opravdu myšleno tak, že "člověk stává na tramvaj"?:)
0/0
16.9.2002 9:30

TomCat

Re: jazykové okénko
Není to náhodou "vztává"?
0/0
16.9.2002 10:21

TomCat

Re: jazykové okénko
Byl to samozřejmě vtip. Ale autor se pouze překlepl, tak nevím, proč ho hned lynčovat.
0/0
16.9.2002 10:25

J.L.

Re: jazykové okénko
To bylo jen tak na odlehceni ponekud dusne atmosfery diskuze:)
0/0
16.9.2002 13:44

adsad

Kupuji 700MB bezne za 7Kc
Kupuji 700MB bezne za 7Kc kdy se mi zachce....
0/0
16.9.2002 8:37

Milan

Re: Kupuji 700MB bezne za 7Kc
To sice jo, ale i s plasovym obalem? Lze ho sehnat za 5,- bez dane, ale i bez obalu.
0/0
22.10.2002 5:46

martyn

Re: Kupuji 700MB bezne za 6,50Kc
kdy se mi zachce
0/0
29.4.2003 23:12

blackwolf

jeste dodatek: ano, blackwolf je anonym stejne jako tvuj nick. Nechapu proc o tom mluvis. ?
0/0
14.9.2002 6:17

blackwolf

to s tim ze jsi si vyhledal me prispevky jinde a pouzivani sprostych slov bylo na me????!!! ukaz kde, protoze ja o nicem takovem nevim

co se tyce zakonu, jaky myslis? ze ti nemuzou hrabat ve vecech?zeptej se podnikoveho pravnika

0/0
14.9.2002 6:13

Honza

Electrocity...

Jen tak mimochodem, když už jsme u Electrocity. Zkusili jste se podívat na doménu www.electroworld.cz? Co tam najdete? Odpověď - This domain is already registered. A hádejte kým? Podívejte se na nic.cz, ale to asi nebude ani potřeba, ne...? I tak se dá trochu komplikovat situace konkurenci. A kdybyste to chtěli zkusit třeba s pomlčkou jako electro-world.cz, tak tuto adresu si vzali pro jistotu taky.

Škoda, že tu není nějaký zákon zamezující takovýmto spekulacím s doménami.

0/0
12.9.2002 13:46

Re: Electrocity...
To je přece běžné všude ve světe troubo !!!! Máš takovou domenu jakou registruješ a zaplatíš !! A nějaký zákon je přece cesta zpět !!!
0/0
13.9.2002 14:23

Petr

Re: Electrocity...

Tak nevim, ale NIC.cz mi rekl asi tak tohle:

Id Vlastník od
EW-001 Electro World s.r.o. 13.09.2002

takze se pomerne rychle dohodli, ale neustale nestacili udelat prezentaci :). A s electro-world.cz je to obdobne.

0/0
10.10.2002 11:55

ELECTROCITY A ELECTROWORD
Opravdu si myslíte, že po otevření Electrowordu bude situace lepší ?? Loni otevřel Electroworld svou prodejnu v Maďarsku a dělali a budou to dělat úplně stejně. Všichni budou mít zboží jen v omezeném množství !!!! Pokud skutečně chcete kvalitní zboží tak za 500,- kč ho nebudete mít nikdy !! Líbí se mi co jsou lidi schopni udělat kvůli pár stovkám. Se běžte někdy podívat...
0/0
11.9.2002 15:18

aaa

Nač ta trapná diskuze?
Princip je jednoduchy, firma udelala obrovskou reklamu na superlaciné neexistující zboží (možná v lepším případě existovalo pár kousků, které se nedostaly ani na všechny zaměstnané prodavače) a tím natáhla k sobě spoustu zákazníků, kteří by tam jinak nezabloudili ani náhodou. Že jsou teď pěkně nasraní, už jí asi nevadí...............
0/0
11.9.2002 9:54

Re: Nač ta trapná diskuze?
No treba dneska rano zbozi bylo, na vlastni oci sem videl TV CDR i magnetaky, lednicky i strojky maj porad, akorat se na mne nedostalo, a sem maleho vzrustu, bojovat nehodlam
0/0
11.9.2002 10:38

blackwolf

anonym:-))))))

tak na tohle ani reagovat nemohu, autor se dokonale ztrapnil

 

0/0
10.9.2002 23:13

Re: anonym:-))))))
Nebudes nebo nemuzes? Mozna slovni zasoba je chudsi, ne?
0/0
11.9.2002 9:37

blackwolf

Re: anonym:-))))))
hele anonyme, jsi fakt ubohouckej. Nechtel jsem reagovat, protoze si mlel same kraviny. Tak ted te rozeberu po castech prodavaci. Kdyz hazeli kameni na MC Donald, bylo mi to jedno. Koks jsem nesnupal, mozna to doporucuji prodavacum v EC, nevim! Ty asi moc o té globalizaci moc nevíš vid? Davali něco na Nově a tak jsi "pro". Jenze nejde byt pro ani proti. Je to proste jev, ktery se neda zastavit. No a samozrejme pravo chranit si svuj soukromy majetek uznavam, proto nenechavam ruznej povl z vizitkou security smejdit mi ve vecech. Tvoje kecy, ze vstupem do prodejny davam souhlas.... Klidne tam muzete dat cedulku, ze vstupem do prodejny davaji zeny souhlas k soulozi. Dejte si tam co chcete. Ale to nic nemeni na tom, ze nemate pravo. Jo a o CD za 6KC jsem se dozvedel az tady na technetu, jen jsi me proste bavil a bavis nadale. A jestli si pod pojmem svoboda podnikani predstavujes, ze muzes tvrdit ze 10CD je jiny produkt nez jedno CD tak je mi te fakt lito. Snaz se otroku, treba z tebe jednou udelaji vedoucího prodejny!!!!!
0/0
12.9.2002 1:13

Re: anonym:-))))))

Hele Cerny Vlku (indian?) nebudem si nadavat, jo. Takze. Nejsem Prodavac. To mi ver. Kvuli tem pitomcum, co hazeli kameni na Mc donald sem se nemoh dostat domu, nastesti sem jejich barikadu prorazil, i kdyz mi posramotili auto. Dotaz,kolik je Ti let? Me je tricet. Pokud neakceptujes upozorneni, muzou Ti v tech vecech smejdit, jako ty jim smejdis v JEJICH prodejne. Mozna zakony mluvi jinak, ale ja tohle uznavam. Jo napis mi prosim, podle ceho na to prodejny nemaji pravo? Jo a ta souloz, kdyby to tam bylo napsano, asi by tam zadna zena nesla, ne? Tak proc tam chodis ty, kdyz se ti podivaj do batuzku. Co v nom mas, ze se tak bojis? Znovu opakuji, nechod tam.Ty zeres hlinu? Ty nepracujes? Ty nepotrebujes penize?Svoboda podnikani, je opravdu to, ze kdyz neco zabalim jinak, nemusim to rozbalovat a prodavat po kuse. Proste koupis jedno stoji tolik, koupis 10 stoji jinak. To je ta svoboda.Az budu vedet, kolik ti je, muzem to probrat dal.

S pratelskym pozdravem Anonym Promin jestli sem se Te dotknul.

 

0/0
12.9.2002 9:53

blackwolf

Re: anonym:-))))))

no nevim proc bych ti mel rikat kolik mi je, mozna 50, mozna 10. Ale k veci. Sam si odpovidas, viz:Pokud neakceptujes upozorneni, muzou Ti v tech vecech smejdit, jako ty jim smejdis v JEJICH prodejne. Mozna zakony mluvi jinak, ale ja tohle uznavam.

takze mily anonyme, co ty uznavas nebo ne, neni podstatne, chapes? Podstatne je to, co rika zakon. Je zvlastni, ze jsem si svuj batoh vzdy obhajil. Proc asi co??!

ano, svoboda podnikani je take mimo jine nekde v posledni rade o tom, ze muzes nerozbalit 10 CD a prodavat je pouze komplet, ale stale je to jeden a tentyz produkt. Vy si ho klidne oznacte jako dva RUZNE produkty, ale fakticky to jeden produkt je.

A na zaver tajemstvi: vis, na technetu nejsou lidi, co by museli poslouchat nejake kecy debila s vyucnim listem z electrocity, pro ktereho je firma prvni a posledni. Holt tady neuspejes

toho debila s vyucnim listem jsem nemyslel osobne, ale predpoklady mas

0/0
12.9.2002 20:20

Re: anonym:-))))))

Fajn, tak nadavat si teda nebudem, ses tolerantni, diky. Prosim ukaz mi ten zakon, jestli ho znas, tak z nej urcite cerpas. Nemusis rikat, kolik Ti je ja si to troufam uhadnout. 50ti lety nenosej batuzek,(nejsou batuzkari) a na 10 let mas vyssi IQ. (takze cca 15, kdyz se za to stydis) Nemam vyucni list (ten davali na ucnaku, ze) uz vubec ne z Electrocity. O tom packu 10 a jedno CD na to mame oba jiny nazor a rozsoudit by to mohl asi az soud, tak to uz nerozebirejme. Co je pro tebe prvni a posledni? Pro mne rodina a priorita abych ji uzivil. Co ty? Jo blackwolf je taky jako anonym, nemyslis? Nikdo mne prece poslouchat nemusi, tohle je diskuze, rad si poslechnu lidi z druhe strany barikady a nemusime na sebe rvat debile, ne? PS: najdi mi ten zakon prosim. Diky

 

 

0/0
13.9.2002 9:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.