Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Service Pack pro Windows XP prolomen

A přímo od Microsoftu. Jakkoliv se to může zdát podivné, je to pravda. Microsoft se k tomuto kroku uchyluje poté, co se crackerům nekorektním zásahem do systému podařilo prolomit ochranu dlouho připravovaného Service Packu 1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stragi

key code xp prof

Musel jsem přeinstalovat xp a neměl orig.cd tak jsem použil jiné boot a použil původní key, instalace proběhla ok i sp2 ale při přihlášení na net mi to hlásí že mám nelegál windows. Může mi někdo poradit?? Díkes[>-]

0/0
5.5.2008 0:44

Ctirad

Xp home edition
Potřebuji sériové a aktivační číslo na Windows XP Home Edition napištemi na Raflik@sezanm.cz 
Ps Spěchá !!!
0/0
7.3.2005 13:58

ralphy

xp key generation
ahoj neposlal byste mi někdo product key na windows xp home?? stahnul sem si xp generator jenže už sem zkusil nejmíň 200 klíčů a furt nic.tak nevim mam windows xp home service pack 1. díky
0/0
14.4.2004 20:13

Kevin

Kazza
Stahujete někdo přes Kazzu???
0/0
6.11.2003 16:14

LGL

Re: Kazza
Jo já stahuju přes kaazu, je to skvělé..
0/0
29.1.2004 15:58

Lukasek

Lukasek
Nemas prosim ta seriove ciselko na windows xp home edition. 
0/0
3.10.2003 7:23

Re: Lukasek
jasne ze mam?za500sk
0/0
3.10.2003 7:25

sezeryan

need help (ca you use regedit )

I have a problem which is everyones's frequently face to face problem, i want to update my xp but i can't ... please don't say me (use a program there are alot of..) they spoil my copy of windows :))

help !!!!!!!!! eheheh h

0/0
4.4.2003 16:25

jano-g

Serial Key Changer and Viewer

Mohol by mi prosim dakto z vas poslat Serial Key Changer and Viewer.

Diky

0/0
12.1.2003 11:29

Re: Serial Key Changer and Viewer
stáhni si ho přes kazaa nebo něco podobného. zadej XP Patch
0/0
16.2.2003 19:29

xxxxx

Re: Serial Key Changer and Viewer
kazza je shit :-)
0/0
12.3.2003 2:42

mesuge

XP RPO A SP1 ?!?

No nevim, nejdriv jsem byl take docela nadseny - ale nez jsem to zacal sam instalovat tak jsem se kouknul kolem na internetu a myslim ze jsem si usetril dost problemu. Spousta lidi si stezuje, ze s tim key generatorem a crackama na SP1 jim uplne odesla instalace nebo ze to proste nerozchodili. Proste ta uspesnost neni 100% - nejlip funguje zrejme mirne pohackovat registry ale to se mi opravdu moc nechce - necitim se nato. Viz diskuze na tweaktown foru..

??Ma teda nekdo uz 100% overenou metodu na SP1 do XP PRO ???

ktera jede uz alespon mesic bez problemu?? 

btw. mrkvosi jak znamo nespi a prubezne se proti tomu brani - takze pul roku stara metoda je asi dnes uz naprd..  

0/0
3.1.2003 20:27

xLomB

nevim o co se jedna......
0/0
20.12.2002 13:11

0/0
16.11.2002 15:40

Jiri Horak

odkay y WWW (2.)
Omlouvam se , samozrejme obrazek je *.gif ne *.jpg
0/0
2.10.2002 9:59

Jiri Horak

preklep v odkazu WWW
Opravte odkaz na obr.2 u screenshotu (...1.jpg ale ..2.jpg)
0/0
2.10.2002 9:56

K XP Profi
Uz mi jednou spadly, proste se ztratily ikonky a bylo po p.....i.
0/0
1.10.2002 12:44

Joop

SP1 Cze
Existuje uz cesky SP1 ??? Na webu Microsoftu jsem jej nemohl najit a anglicka samozrejme s ceskymi windowsi nefunguje :((
0/0
25.9.2002 14:29

Ondřej Lavička

Re: SP1 Cze
Neexistuje. Prozatim byl vydan SP1 anglicky, nemecky a tusim cinsky. Na cesky si budeme muset jeste nejakou dobu pockat.
0/0
25.9.2002 15:33

nekurak

Stanovisko k XP
Jako IT manager rel. male spolecnosti do 200 pocitacu jsem pred nekolika mesici rozhodl, ze nakup novych pocitacu s XP se nebude v zadnem pripade provadet. Zakladni bezpecnosti chyby, problemy s vykonnosti a kompatibilitou, ani nebudu prokracovat. V tomto smyslu jsem informoval Compaq, ze dokud nezmeni politiku, budeme bohuzel nuceni nakupovat pouze IBM, ktere stale nabizi modely s moznosti W2k/XP. Jejich odpovedi bylo, ze tyhle signaly "maji" ale nemohou s tim nic delat, a ze si mam preinstalovat system. Coz je naprosto absurdni predstava, ze budu kupovat drahe stroje bez recovery CD a nepuvodniho systemu bez spolehlivych driveru a moznosti managementu. Vsichni obhajci skvelych XP vcetne autora clanku se pravdepodobne nikdy nestarali vic nez o dva PC nebo jejich cas ma nulovou hodnotu.
0/0
25.9.2002 9:25

mia

Re: Stanovisko k XP
Na svém PC v zaměstnání mám nainstalovány WinXP Prof a můžu říct, že nevím, jak vypadá "modrá smrt", tak jak jsem to před skoro rokem nainstaloval, tak mi to běží dodnes a dodnes stejně rychle a pořád stabilně... a to se s nima moc nemazlím - nezřídka je vypínám za provozu (tedy ne že bych chtěl, o to se mi starají energetické závody...), jako PC mám běžnou skládačku - MB Asus, PIII/450, 192MB RAM, 20GB HDD, 32x CD, ATI 16MB VGA, SB128. Takhle bezproblémovej systém jsem ještě neměl. W98 by za stejnou dobu byly už minimálně 5x přeinstalované... COMPAQ? Proboha, to si snad děláš(te) srandu? V životě už ne! Zkušenosti s nesčetnými večery (i nocemi), strávenými v zaměstnání opravami Exchange serveru (běžícího na PC zmíněné "značky"), reinstalace, přenosy dat a rekonfigurace na jiné PC (taky od nich), aby se za týden Exchange znovu zhroutil... poté rezignace, poskládání serveru z běžných komponent vlastníma rukama, instalace, konfigurace... a jede to bez problémů dodnes... říkám: NE, NE a stokrát NE COMPAQu! V životě tuhle značku nechci vidět. Mlsný je to (rozuměj-musí se tam strkat COMPAQ paměti, COMPAQ procesory, COMPAQ disky, COMPAQ CDROMky, COMPAQ síťovky.... COMPAQ myši, COMPAQ kryty na klávesnice...), každá věc je 2-3x tak dražší a pomalu k pitomé výměně větráku na CPU se musí volat odborný servisák, kterej si samozřejmě nechá zaplatit patřičný peníz, a pak se na to stačí škaredě podívat a servisák musí přijet znovu... COMPAQ utility hlásí, že je PC v nejlepším rychtyku (no jak by ne, přece by nepráskly stroj od stejné firmy) a software si vesele padá... a admin tráví mládí v práci. Nene, COMPAQu už nevěřím ani dobrý den...
0/0
30.9.2002 0:19

noname

Win XP CZE

 

Hmmm. WinXP CZE OEM stoji cca 5.000, plna krabice 10.000. Der maji hromadu, ale na pouziti na domacim pocitaci nezapojenem do internetu jsou dobra - diry nikdo nezneuzije. Kazdej comp, kterej je primo zapojenej do nebezpecne site, ma mit co nejmene otevrenych prilezitosti k napadeni - tedy zavrit co nejvic portu atd.  To se bohuzel musi delat rucne, nebot OS jsou vetsinou  prednastaveny pro maximalni funkcnost a na bezpecnost kaslou. Moje doporuceni je dat pred  muj vlastni dokonaly stroj libovolnej firewall....

0/0
25.9.2002 2:07

demon

Sam hackuju
No sice v praci si vsechny licence hlidam, aby vse bylo OK, ale proste hackovat me bavi - na tom ani Mrkvosoft nic nezmeni. Nejsem sice zadny extra hacker, ale takovy blbiny jak si zmenit product key, apod. to snad najde a pouzije kazdej. Mejte se
0/0
17.9.2002 8:01

ralphy

Re: Sam hackuju
a jak to mam udělat mam program na generaci ale už sem zkusil asi sto klíčů a žádnej nefachá prosím napiš
0/0
12.4.2004 1:07

Mark

Nejako ste odbocili od temy

Kde prosim Vas zozeniem program ! Serial Key Changer and Viewer !

 

Dakujem

0/0
10.9.2002 4:24

lazo

Re: Nejako ste odbocili od temy
posli mi mailovu adresu
0/0
11.9.2002 22:46

Re: Nejako ste odbocili od temy

http://www.tweaktown.com/document.php?dType=guide&dId=350&dPage=1

tu je link o nainstalovani SP1, aj programky k tomu potrebne, na Corporate verziu winXP

0/0
13.9.2002 10:31

Dan Dee

Re: Nejako ste odbocili od temy

Ty ten prográmek máš?Můžeš mi ho poslat?

danielno@seznam.cz

0/0
29.9.2002 11:57

Re: ALL

Co je to české myšlení:
- Když se starám jak a kde sehnat za co nejmenší peníze co nejvíce
- Když je mi jedno co si myslí ten který je na tom škodný.
- Když si můžu vzít něčí věc a jemu vlasně ani fyzicky nechybí, sice kradu, ale nikdo mě za to nezavře, tak proč bych se bál, když jsme kradli 40 let za komančů a kradem dál, jenom si to každej víc hlídá.

Já bych to tak černě zase neviděl.
Když si domyslíme, že trh se softwarem tu existuje už nějakej pátek tak je vcelku logické, že se vyvinul v simbiotickou rovnováhu mezi Legály a Piráty. Jing a Jang, na to už přišli před pár tisíci lety, takže se stím stejně nebude moct mnoho udělat. 

Takže Legálové! :
Nepřestávejte s piráty bojovat, jinak se zastaví vlna pokroku a piráti zničí to co vlastně sami chtějí.

Piráti! :
Nezoufejte žádná ochrana není stoprocentní a vždycky se bude dát sehnat to, co by jste si za peníze nikdy nekoupily ať už na to máte nebo ne.

0/0
9.9.2002 11:02

bloody

ja
som ten cracker.
0/0
7.9.2002 11:49

babicka

Re: ja
a ja jeho babicka.
0/0
8.9.2002 0:12

alpha

warez má smysl
je jasné že většina firem vč. MS si je warezu vědoma a ani se mu nebrání jak jinak by asi získávali nový talenty (programátory atd.) vy myslíte že lidé kteří dělají grafiku a programujou ve 20 a mín letech a dnes těm firmám vydělávaj miliardy přemlouvali rodiče aby jim koupily 3D studio za 100 tisíc, nebo že je to naučily ve škole, kdepak bez warezu by byli mrtvý a myslím že je to logický.
0/0
7.9.2002 10:14

jmeno

hmm

to je skoro jak v socialismu ... prestoze vsichni kradou nikde nic nechybi a system(Microsoft) funguje

mozna by pomohla rozdilna strategie ke ktere budou muset stejne jednou sahnout - licencovat os jen pro firemni zakazniky

a nebo by treba taky mohli zacit tetovat carove kody zakaznikum na rameno...

0/0
6.9.2002 12:47

Jirka

Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí
Domnívám se, že Bill a spol. musí ochranu windows před nelegální instalací nechat tak jak je. Proč? Protože ve chvíli kdy každý uživatel, který bude chtít windows používat, bude muset sáhnout do kapsy pro 8000 Kč nebo kolik teď winXP stojí, tak si to hodně rozmyslí zda dát tak nekřesťanské peníze za takový šunt a radši si nainstaluje nějaký freewarový systém. A bude mít i větší záruku stability. :-)
0/0
6.9.2002 9:57

Milan König

Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí
Jo? Predstava, ze si moje manzelka instaluje nejaky linux me naplnuje nadsenim, ale je asi dost nepravdepodobna. Lidi, kteri jsou schopni si neco takovyho nainstalovat, udrzet v chodu a smirit se omezenym vyberem softu, kterej na tom pojede bude dost malo.... Koupil jsem si Millenia. To byla chyba. XP mam nelegalni. Kaslu na to, abych se porad snazil nekde neco obechcavat a travil spoustu hodin nesmyslnemi reinstalacemi dalsi desitky hodin nastavovanim systemu, instalaci vseho potrebneho. Nestoji me to za to. Proste prodam stroj a dalsi co si koupim, bude s OEM XP za 3K. Nadru se dost, abych mel za malo tajtrlikovat jeste okolo warezu. A myslim, ze nebudu s takovym nazorem sam. A myslim, ze dost levnyho casu na takovy hrani maji akorat tak deti. Kdyz se bude synek bavit tim, ze bude instalovat warez a pak se zaujetim prekonavat problemy, ktere to prinasi.... At si hraje.
0/0
6.9.2002 10:22

Ondřej Lavička

Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí
S OEM souhlasim, asi jedina prijatelnejsi cesta, jak se dostat k legalnimu softwaru za pomerne rozumny peniz. Mozna jen s Linuxem bych trochu odporoval, ono v dnesni dobe to uz neni o tom, ze by bylo nutne se salodlouhze prohrabavat nastavenim. Instalaci zvladne laik, opravdu to neni nic sloziteho a troufam si napsat, ze kdo umi nainstnout Windows, zvladne i Linux (pravda, jen nektere distribuce, trebas Mandrake). Pak se staci trochu zacvicit v instalovani programu a clovek se muze usmivat a linux objevovat, co vsechno nad windows umi..
0/0
6.9.2002 10:35

Martin Preklep

Re: Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí

No mnel jsem i Linux Mandrake i Redhat. Jsem programator ale dlouho jsem neobjevoval. Asi 14 dni. Proste nebylo co a to co jsem objevil bylo i na programatora user-enemy a kdyz ne tak proti moznostem Windows Linux porad nenabizi nic na normali prumernou praci.

A to ze MS skonci - nebal bych se! Jeste dlouho bude nabizet ty technologie driv nez svet Linuxu za ktere jsou zakaznici ochotni plait. A to je podstatne.

0/0
6.9.2002 14:01

Bron

Re: Re: Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí

Ja jsem otestoval asi 150 distribuci Linuxu a vsechny "operacni systemy" od MS a nemuzu pochopit, proc lidi stale kupuji ty zmetky od Microsoftu. Asi ze stejneho duvodu, proc se lidi cpou hamburgry a jedovatou chemikalii Coca-Colou... Zblbli reklamou... Ty jsi programator? Ale asi odkojeny Microsoftem, co? A psat umis jenom mysi, ne? Tak to je tvoje vec, sponzoruj Microsoft placenim licenci (ja tomu rikam sponsoring, ne nakup, protoze oni ti za tve penize nic neprodavaji - jsou to podvodnici a zlodeji) a my ostatni platit dal nebudeme a budeme pouzivat kvalitni operacni, databazove, informacni a jine systemy...

Linux ma nejen vyhodu ze je zadarmo, ale hlavne ze chodi. A po instalaci chodi roky, bez toho ze by system spadl nebo se potom dokonce ani nenabootoval, tak jak to rady delaji (vsechny klony) Windows... A po nastaveni systemu nevyzaduje zadnou udrzbu! Zato MS doporucoval preinstalovat jejich nepouzitelne sytemy kazde 2 roky aby aspon chvilku fungovaly...

Mimochodem, ja doma mam cracknute WindowsXP (i kdyz mam od univerzity licenci i pro domaci pocitac), jednou jsem to naistaloval (jeste nez XP bylo v obchodech), pouzil prvni klic, jaky jsem na Netu nasel a od te doby mi to "chodi" a nemusel jsem nic menit ani po instalovani ruznych service packu a patchu... Ma problem s licenci vubec nekdo, krome redaktoru IDNES? Ty XP, server2K a .NET mam doma ale jen proto, ze su taky programator a nekteri zakaznici chteji MS pouzit (prestoze jim to vymlouvam)...

0/0
7.9.2002 9:32

Pavel

Re: Re: Re: Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí

Ty jsi programator? Ale asi odkojeny Microsoftem, co? A psat umis jenom mysi, ne?

Jste arogantni idiot... Kvalita programatora se nepozna podle systemu, pro ktery programuje, stejne jako se nepozna povaha cloveka podle toho, jake auto ridi. Ale to Vy asi stejne nepochopite, pane Linuxovy GURU.

0/0
9.9.2002 11:20

Bron

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí
Ja jsem mozna odpovedel trosku arogantne, ale co si myslet o cloveku, ktery mi hned nadava do idiotu? Ja jsem nehodnotil kvalitu zadneho programatora, ja jsem se bavil o operacnich systemech od Microsoftu a o Linuxech. Kvalitu operacniho systemu nemuze kritizovat nikdo (ani nevimjaky programator!), kdo ho mel naistalovany 14 dni, predtim zvykly jen na Windows (a na mys)! To je arogance, nerku-li ignorance! Naistaloval sis treba C nebo Javu a Oracle nebo jen Postres nebo MySQL a zkusil sis napsat aspon "Hello world" nebo jednoduchou databazovou aplikaci nebo website pod Linuxem? Ja myslim, ze ne. To bys za 14 dni nestihl, myslim tak, abys mohl porovnavat systemy... Mne to pripada, jako kdyz programator Basicu nebo Pascalu nebo FoxPro vidi poprve v zivote C++, Javu nebo dokonce Assembler. Ano, vypada to na prvni pohled hrozne, ale stoji za to to zkusit (ale ne jen 14 dni) a zjistit, v cem se lepe pise a v cem napsane aplikace lepe bezi... 
0/0
9.9.2002 13:48

Mraca

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí
Take jsem driv horlive obhajoval linux a OpenSource ale casem clovek zjisti ze ten hnusnej MS ma neco do sebe, at si rikame co chceme tak penize hejbou svetem, kazdej programator casem zjisti ze potrebuje za neco zit, koupit si auto barak ... a na to si programovanim freeware nevydela. Takze upusti od sveho treba skveleho programu a zacne delat neco co mu ponese penize, tim jeho projekt ztrati podporu, aktualizace ... A tak to holt je, podivejte se realne na co kdo v soucasne dobe vede technologie, kde je nejaky naznak MS BizTalku, ci .NET s WebServices proste ostatni spolecnosti totalne zaspaly a MS je at se nam to libi nebo ne jednicka. A jeste k tomu porgramator odkojeny mysi, to urcite nejsem vzpominam na programovani na textovem terminalu v ASM, ale prace ve Visual Studiu .NET je mnohem pohodlnejsi a hlavne mnohem efektivnejsi a to je to nejdulezitejsi. Jazyk C# ma obrovsky potencial a budoucnost.
0/0
26.9.2002 10:58

Bron

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí
Tak s timto bych souhlasil - ja sam nejvice penez vydelavam na implementaci technologii od Microsoftu (i kdyz MS nenavidim) a take pripoustim, ze MS s .NET konkurenci trosku predhonil (i kdyz polovina novych veci v .NET je okopirovana z jinych uz roky existujicich technologii, napr. Javy a Corby). Ale stale tvrdim, ze MS technologie jsou sice komercne uspesne, ale kvalitativne ubohe, asi tak jako sveho casu "hudba" od Michala Davida nebo Hlozka a Kotvalda... Samozrejme, ze je v nich i cosi zajimave, inovativni, ale za ty prachy a nervy to nestoji za to.... Asi to chce cas, nez lide (amateri i profici) na to prijdou...
0/0
26.9.2002 14:49

kurt

Re: Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí

Jestli delas GUI tak mas asi i pravdu .....

Je fakt ,ze v unixech asi VB moc nevyuzijes ....

0/0
16.3.2003 20:24

Rattle

Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí
Zrejme jsem nepochopil, co to znamena tajtrlikovat okolo warezu... Warezove "sluzby" jsou dnes na takove urovni, ze dodavky funguji rychleji (produkty jsou k mani casto o nekolik mesicu drive) nez oficialne, program ma instalator a nekdy byvaji programy navic odladeny. Napriklad originalni verze nekterych programu -mimochodem, novy vyplod Win XP jsou zarnym prikladem- se snazi jako E.T. "phone home" a v klidu se bez tazani uzivatele snazi registrovat, a nezridka odesilaji informace o sestave PC a uzivateli, ocz crack nikdy delat nebude. Myslim, ze cela otazka v mediich by mela znit jinak: proc Microsoft nezverejni kernel svych neuveritelne spatnych operacnich systemu, aby je uzivatele, vesmes pirati, odladili. De facto takto funguje Linux, prochazi denodenne upravami a mutacemi, a funguje naprosto spolehlive. Microsoft postavil Win 95 na prahcspatnych zakladecha  na nich se snazi stavet dalsi a dalsi patra. Doporucuji se podivat na stranku venovanou patchum k Windows, najdete na nich asi 1 GB (!) updatu a patchu, po jejichz na instalovani by mel system zacit delat to, co, ma - fungovat. Az to bude delat standartne, muze MS pozadovat nejake penize. V soucasne dobe nas jen svym monopolem tlaci k pouzivanim suntu a brani rozvoji kvality operacnich systemu a nastaveb.  
0/0
6.9.2002 22:13

Jan

Re: Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí

Jo tak to odbornik promluvil. Koukni se na stranku RedHatu a pak neco vykladej. Vetsi "sajz" nez nektere distribuce Linuxu, ktere si rikaji userfriendly nenajdes. Po instalaci je to tak deravy, ze i zkuseny admin ma tyden co delat aby se to dalo bez problemu pouzivat.

Windows 2000 a XP ma s Windows 95 spolecneho asi tolik jako ruchadlo bratri veverkových s novou skodovkou. V dobe, kdy Microsoft vytahl win95 byl Linux dostupny v distribucich jako Slackware a spol. a nainstalovat ho, byla prace pro hodne "trpelive" lidi a vysledkem bylo, ze se clovek mohl vyborne ukajet ve vi a psat maily. X rozjel jen pokud mel to stesti, ze se trefil do 20 podporovanych grafickych karet.

Abych rekl pravdu, tak uz mam nekterych vypadu na stranu windows plne zuby. Me pripada, ze pro nektere zakomplexovane magory je to jedina cesta k ukojeni vlastniho ega.

Hosi utrete si kanouci slinu, prestante serfovat po erotickych strankach, vytahnete ruku z trenek a radeji se naucte neco skutecne delat.

0/0
7.9.2002 9:30

Pila

Re: Re: Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí
Jenze kamo Linux je zadaco a wokna za tezky prachy, to je krapet rozdil.
0/0
7.9.2002 21:54

miroslav.kucera

Re: Re: Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí
No rozdil to je, ale pro lidi, kteri WinXP ukradnout, je to jedno :)
0/0
14.9.2002 8:11

Re: Re: Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí
Ty vole, když mi mají oknousy šlapat tak jak mají, tak než tam namlátím firewaly, který standartně nemá a všechno nastavení, protože od MS je mizerný, tak s tím strávým celej den. A když je tam chyba? Tak si můžu políbit prdel, protože dokud někdo v MS nevymyslí zase nějakou opravu, tak můžu jenom čekat. V Linuchu si můžu spoustu věcí udělat sám. Intalace RedHat 7.3, to vzládne i moje máma. A kterej systém dokážu lépe nakonfigurovat: Ten co vím jak má fungovat, nebo ten co vím jak funguje?
0/0
8.9.2002 19:56

Re: Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí
 nezridka odesilaji informace o sestave PC a uzivateli, ocz crack nikdy delat nebude - nevíš o čem píšeš, Rattlíku. Stahovali jsme něco z astalavisty a to by ses divil co to chtělo cpát do registrů...
0/0
26.9.2002 12:35

monika

Re: Microsoft to tak musí nechat - jinak skončí
Souhlasím. Ne každý si kupuje nový počítač, aby s ním dostal levné Win a kdyby se nové verze nedali kopírovat nebo jen složitě, tak se více lidí poohlédne po něčem jiném. A tím by Win přišly o své výsadní postavení. A to nechtějí, a tak bojují proti kopírování jen přiměřeně, aby zachovali současnou rovnováhu.
0/0
6.9.2002 14:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.