Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co vás zaujalo na letošním Invexu? Jak jej hodnotíte?

I takové nabídky jako sledování automobilu přes mobil nebo odeslání elektronické pošty doporučeně lze najít na letošním Invexu. Na veletrhu bude možné vidět i klávesnici, pomocí níž je možné obsluhovat dva počítače zároveň či nástěnný interaktivní displej.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal Novacek

Invex
Pokud nekoho IT opravdu zajima, at si tam zajede v pondeli nebo v utery, 500 za vstupenku jsou pro opravdoveho nadsence porad jeste drobne. Kdyz se nekdo chce pobavit/zkourit se/ustrihnout mys/zmlatit ochranku/osahavat holky...no proste studentsky radovanky .)), at jede ve ctvrtek a patek.
0/0
15.10.2002 19:19

Lukas Pajac

Jak tak koukam tak tu vsici ste odbornici +15 co? Me je presne 15 a urcite sem na INVEX nejel rabovat(zdalo se mi ze nekteri si tam jeli akorat zakourit travu apod.). Slo mi o to abych se podival jak to vlastne chodi a skouknul ruzne veci ktere me zajimaji a prodiskutoval nejasnosti. GameHall byl opravdu naprd, podle me by kazdy mel mit omezeny cas na hrani na vystavovanych kompech s hrami. Nebylo vyjimkou ze sem tam videl malyho kluka co hral Age of Mythology a cas ukazoval neco okolo 2:40. Mel sem sto chuti ho odtamtud vyhodit, ale protoze tam stala i nejaka gorila(starsi kamarad/bratr) nechal sem si zajit chut. Chtel bych jenom podotknout ze ne vsichni "mali" kluci jsou pekny mrchy co jen rabujou a delaj bordel. Najdou se i svetle vyjimky, proto vas zadam abyste neodsuzovali vsechny deti <15.
0/0
14.10.2002 19:36

Lukas Pajac

Jo a jeste me tak napada, nevite co tam meli za kompy, ne kterejch se dalo parit? Me se zdalo ze se jim vetsina her neprijeme seka. Taky sem koukal na testy 3D MARK 2001SE na Athlonu 1700+ s RADEONem 9700Pro(nebo tak nejak, kdo se v tom ma vyznat) a nektery testy mi bezeli lip i s G4Ti4200... Dostal jenom cca10450 bodu, nekde sem videl ze z toho dostali cca23000 bodu!! Byl tam sice silnejsi procak a pretaktovali to, ale stejne...
0/0
14.10.2002 19:40

luks bar :)

Je to procesorem aby trochu jel tak musis mit rychlejsi procesor (Nového rekordu v programu 3D Mark 2001SE dosáhnul overclocker "Holicho" z Japonska. Na procesoru Intel Pentium 4 2,5 GHz taktovaném na 4 GHz společně s grafickou kartou PowerColor Radeon9700 Pro taktovanou na 479/378 MHz. Dosažené skóre 21513 je prozatím jednoznačně nejlepším světovým publikovaným výsledkem.)
0/0
15.10.2002 19:34

Honzi ***

jakoubečku musíš přiznat, že ta Lara( teda ta jedna znich) byla úplně k šežrání!! Sem Tě viděl jak jsi slintal

0/0
13.10.2002 20:20

necro man

Tedy nic moc

Byl jsem ve čtvrtek na Invexu a musím jen souhlasit s ostatními reakcemi v této rubrice. Organizace stála za....sakra ona tam nějaká organizace byla? Fronty před vchodem by mohly být určitě menší, pokud by se používalo více vchodů. Vzpomínám, jak se asi v 9.45 protrhla ochraná bariéra u zadního vchodu a touto mezerou proniklo do areálu asi 1000 lidí bez zkontrolované vstupenky....včetně mě (já ale vstupenku měl !!!). Stejně tak vystavovatelé, rok od roku menší počet. V každém druhém stánku se prodávaly náhradní náplně do tiskáren, což byl také jeden z mála produktů, který se dal na Invexu koupit. Letos totiž na Invexu chyběla tolik oblíbená Shopping hall což znamenalo, že na nákupy pro obyčejné lidi Invex rozhodně nebyl. Nu což, doufejme, že Invex 2003 bude lepší a že organizace bude lépe zvládnutá.

Btw. Opravdu pěkně mě letos překvapila hala K - Mistrovství ČR v Poč. hrách a naopak jsem byl zklamán, že na Invexu letos nebyla žádná hudební skupina. Děda Mládek byl na Invexu 2001 opravdu skvělý.

0/0
13.10.2002 13:55

Jakoubeček ;-)

Vysvětlení máš všude na netu, atp. Dneska skutečně neni důvod, proč by tam měli jezdit, když existuje věc, jako je již zmiňovanej i-net. Každej všechno ví, no řekni, byla tam nějaká novinka, o který bys nevěděl a byl z ní překvapenej? Dobře to bylo řečeno v Levelu, pravda, já to nepamatuju, na to jsem moc mladej, ale dokážu si to živě představit: Kde jsou ty časy, kdy každej školák/student netrpělivě čekal, aby se narval do autobusu, kterej ve čtvrtek odjíždí od školy, aby se do toho Brna podival. Za těch 12 let šel v tomhle ohledu vývoj šíleně dopředu a dneska akce tohodle typu prostě nejsou potřeba. A co se týče hudební skupina, byla tam. Stánek Levelu před pavilonem L určitě ve čtvrtek, asi i ve středu. Level měl letos vůbec docela vydařenou show. Snad vše......
0/0
13.10.2002 19:31

mara nad

bez her by to bylo v prd......
neco vam reknu nebejt her, tak tam nepachne ani noha. nikdo by na invex nesel. Ale ty buzeranty co tam zaridili tu tlacenici bych povesil.....
0/0
11.10.2002 14:12

Michal Doležal

Veletrh by byl sice menší, nicméně by se tam vrátili významnější firmy a hlavně by pro nás odbornou veřejnost byl INVEX zase zajímavý. INVEX je vlastně herní veletrh, ne veletrh s IT. Chápu, že hry k tomu patří, ale nechápu proč deseti až patnáctiletý parchanti lezou tam, kde stejně ničemu nerozuměj. Typický příklad: přišel jsem ke stánku s bezdrátovými technologiemi a chtěl jsem nabídku služeb a samozřejmně ceník - NEMĚLI, proč? Protože to parchanti rozebrali. Další příklad: S jednou nejmenovanou firmou jsem dohadoval možné podmínky dodávky serveru a šli jsme se na jedno z prezentovaných řešení podívat. No nepodíval jsem se, neb server byl v shutdownu a banda parchantů odtamtud mizela s drahou rackovou klávesnicí. Prostě šílenost. Celá řada firem dnes na Invex už nejezdí, protože to za ty náklady nestojí. Viditelně, dle reportáže BW, na to začínají přicházet i herní firmy (viz kauza se sloupem). Hry bych nechal až na poslední den veletrhu a povolil bych vstup jen nad 18 let.
0/0
13.10.2002 13:14

luks bar :)

ta tvoje poznamka : patnáctiletý parchanti lezou tam, kde stejně ničemu nerozuměj- mne pekne nasrala mne je patnact a kluky co znam a je jim taky patnact tak ti o pocitacich a jinejch vecech vedi vic nez nakej nad18tiletej debil. takze brzdi zmetku!
0/0
13.10.2002 19:28

Michal Doležal

ty brzdi taky. Jen idiot si to vezme na sebe tak jak si to napsal (tim netvrdim ze si idiot, ale minimalne si nepochopil smysl prispevku) . Pochopitelne sem myslel presne ty co delaj bordel. A pokud se nepletu tak jsem napsal 10-15 cili tech 15 je pomyslna psychologicka hranice.

Mozna opravdu patris mezi tech par skutecne dobrejch lidi, ktery se tam objevuji. Ja s tim mel docela problemy taky nemysli si. Pred temi 7 lety co jsem tam byl prvne jsem byl jen o rok starsi.  A nejsem 18ti letej debil, ale 23 letej zamestnanec firmy, ktera se specializuje na OutSourcing, cili cesky receno administraci IT siti ruznych velikosti.

Hele ted bez emoci, nemam nic proti tem, co jedou na Invex sbirat znalosti a zkusenosti, naopak pro ty je Invex urcen, ale naprosto nesnasim, kdyz se na Invexu motaj lidi kterejm de jen o tu jaksi materialni stranku veci a to mi promin vymezena vekova skupina dela takrka stoprocente, letosni Invex toho byl dukazem.

0/0
13.10.2002 20:18

Mirek    

Proto jezdim v pondeli. Je to preci o fous klidnejsi.
Jen letos jsem musel ve stredu (behani po uradech bylo potrebnejsi).
0/0
14.10.2002 9:31

Bohuslav Roztočil

Bezpečnost a zavřená vrata
Byl jsem ve čtvrtek v GameHall se svým sysnovcem a jeho kamarádem. Když jsem (někdy kolem půl jedenácté) viděl, jak zavírají bránu, hned mne napadlo, jak se asi dosteneme ven, kdyby třeba vypukl požár. Snažil jsem se zhodnotit, jak moc je asi pavilón hořlavý (asi moc ne, ale stejně), jak bychom se prodrali šílícím davem a kudy vlastně ven. A věru, moc příjemné pocity to nebyly...
0/0
11.10.2002 8:37

Martin Vrana

Ten Ondrůj je nějaký vypatlanec ne?
Proč si tam vydržují takovou neschopnou nulu? Já být vystavovatelem a ten pacholek mi uzavřít přístup k mé vystavovací ploše, tak nejenže nic nezpalatím, ale budu chtít po Ondrůjovi, aby mi zaplatil část nákladů, které jsem do expozice vložil.
0/0
11.10.2002 1:59

Roman Ondruj

Ten Vrana je nějaký vypatlanec ne?
Nejdřív si ten článek přečti a pak piš reakce.
0/0
11.10.2002 13:04

aligatorxx

Decka tam nemaji co delat
Nevim jaky nazor na to mate vy, ja jsem student vysoke skoly, ale myslim si, ze detem do 15 let nemuze Invex nic dat. To je nejvetsi blbost, aby to tak chodilo. Cloveka, ktery se zajima o IT jedine znechuti davy a davy pubertaku. Decka jenom sbiraji papiry, ktere stejne vyhodi, zmatkuji, rozkradaji expozici a delaji zmatky, nic vic. Je to zbytecne plytvani penez firem, proto se nedivim, ze se velek firmy snazi uz "neohromovat megaakcemi" ktere jsou zbytecne (viz napr. (byv)Paegas, Eurotel, Telecom v minulych letech) a snazi se oslovit zakazniky serioznejsim jednanim, ktere decka nelakaji... Je opravdu skoda, ze se za posledni leta zazilo v podvedomi zakladnich a strednich skol, ze je Invex vhodny pro male decka. Nemyslim si to
0/0
10.10.2002 23:04

___ LuboS___

naprosty souhlas, kdo ma rozum a zajem o IT, stejne jde na INVEX v utery ...

-LuboS

0/0
11.10.2002 0:11

Somebody 1969

Taky souhlas
INVEX by mel priste hry zcela ignorovat a pokud je o ne tak velky zajem, muze se udelat samostatny miniveletrh ...
0/0
11.10.2002 7:30

Woody PWX

Mozna ne tak uplne...
Rekl bych, ze prave deti jsou tim clankem, ktery donuti jejich rodice, aby jim poridily pocitac i s kompletnim vybavenim a hromadou her. Invex je reklama jako kazda jina vystava. Je pravda, ze na novy Opteron se muj 12 lety bratr podivat nepujde, ale u her a hernich zalezitosti by jeste radi meli byt pripraveni na naval deti, jejichz rodice jim koupi cokoliv at uz z lasky k nim a nebo jen proto, ze od nich chteji mit klid
0/0
11.10.2002 9:50

Ramon deRojas

Decka tam nemaji co delat
Taky si myslim, ze by s tim poradatele meli neco delat. Invex prece neni primarne urcenej pro hrace, ale pro vicemene odbornou verejnost, ktera se zajima o technologie vyuzitelne v realnem zivote a ne v pareni her. Idealni by bylo, kdyby vznikl samostatny veletrh pro herni scenu. Tim padem by si Invex oddechl od masovych navalu skolaku, kteri akorat pusobi problemy serioznim zajemcum. Nejvic me ale s prominutim serou decka, ktery se tam motaji ve dnech pro odbornou verejnost. Strasne by me zajimalo, kdo jim dal ty listky nebo pozvanky na ty dva dny, kdy by tam mel byt relativni klid, kdyz jeden takovej listek se jinak prodava za 500,-Kc. Potom se clovek divi, ze klesa celkova uroven Invexu a zmensuje se pocet vystavovatelu, kteri voli radeji jine zpusoby osloveni zakaznika. Mimochodem vsimli jste si, ze uz spousta vystavovatelu nema zajem rozdavat informacni materialy o svych vyrobcich a kasle na to??? Kdo za to asi muze? 
0/0
11.10.2002 14:15

Alien Pilot

Dojemné
Je dojemné jak se tady každý stylizuje do role odborné veřejnosti, která by tam přístup mít měla, přitom každý z vás se tam co by 15letý capart snažil před pár lety dostat a ukořistit pár letáků a igelitek.
0/0
11.10.2002 14:52

Ramon deRojas

Re_Dojemné
...mluv za sebe!
0/0
11.10.2002 15:51

Michal Doležal

si děláš prdel ne? Když jsem na Invex jel prvně, tak byl prvně prezentován Come In Future, čili herní koutek, já tam ani nešel, proč, protože mě nebavilo se prát s lidma byť stejně starýma. Já se tam šel seriozně podívat a letáky, které jsem si přivezl jsem dost pečlivě studoval. Tenkrát mě zajímali hlavně HW firmy a věci jako tehdá prvně prezentované Pentium II. Bohužel už tenkrát jsem narážel na neochotu vystavovatelů cokoliv vydat (neb můj vzhled tehdá odpovídal 15ti letému hajzlíkovi). Nicméně s těmi odvážnými jsem si tenkrát krásně popovídal. Takže resumé, ne každý tam jede rabovat.

Nejlepší byl editorial z Chipu někdy z roku 1996, kdy popisovali, jak sousední vystavovatelé dokonce spolupracovali při odhánění capartů od svých stánků. Pamatuju se, že následující rok už byli takřka všechny letáky za vizitky a to vím, že byl relativně klid. Následující rok ale parchanti přijeli vybaveni tunou vizitek, takže zase kolaps no a potom to už bylo čím dál tím horší. No a dneska - hanba mluvit.

0/0
13.10.2002 13:23

luks bar :)

dej si baca aby ti ten 15ti lety hajzlik nadal na držku!
0/0
13.10.2002 19:36

--- Miser ---

jak to tady tak čtu tak se docela divím ...

... že vám ta "slavná" GameHall stojí za to ...

tlačit se jak sardinka v rozvášněným davu před/puberťáků jenom abych viděl na pár kompech (který jsou pochopitelně dokonale obležený) několik her, mrknul se na pár show (nevalné kvality), popř. si chytnul Sprite ... tohle zkrátka nepochopím

možná mi to vysvětlíte ....

cya

0/0
10.10.2002 22:28

Vladimír Navrátil

jo, videt tech nekolik her je fajn..
0/0
10.10.2002 22:48

dsffffd fdsf

Gamehall
Dneska to byla před gamehall opravdu sranda.Ve chvíli kdy mě dav dusil přimáčknutého na zeď a nejednou se objevil policejní vůz hlásící aby jsme se rozešli že může dojít k ohrožení života jsem si uvědomil jaká je síla tolika lidí že jde docela do tuhýho. Naštěstí se všichni alespoň na chvíli stáhli a bylo to zase k nadýchnutí.Dostal jsem se konečně dovnitř ale za chvíli mě opět málem smetla obrovská masa lidí když se otevřeli ty velký vrata a všichni vtrhli dovnitř. A když jsem se konečně dotlačil před tu show gemestaru, dostal jsem hned pěstí v jedné z těch bitek o Quaka, kterého rozhazovali moderátoři. Tak mě napadlo že by se tohle všechno mělo konat v mnohem větším a pořádně větraném pavilonu než je ta bouda L. Tady už jde opravdu o zdraví.
0/0
10.10.2002 21:37

Jaroslav Apolenář

zítra vyrážím...
no, já du na invex zítra, do gamehall jsem chtěl kuknout na nový gamesy a možná něco zakoupit u CD Projektu, ale jak to tady čtu, tak je to mnohem horší než loni (BTW na Invexu prolezu vždy fše, ale letos teda nevim...), já patřím mezi ty co rádi zadarmo získávají, atd., ale osobně bych se k nějakému kradení nikdy nesnížil viz. Dynamic Systems zavírají první herní sloup v GameHall, škoda, škoda.....no doufejme že zbytek bude dobrej.....
0/0
10.10.2002 21:31

Honzeecheck III.

Invex...
Náhodou INVEX je v pohodě pokud nečekáte herní festival.Jasně že mě tam téměř nic nezajímalo ale občas se daly najít zajímavý věci. A nemyslim jen hostesky. A Game hall? No nic sem nečekal a ani sem se ničeho nedočkal. Opravdu nechápu proč na nainstalovaných počítačích běžely hry typu Syberia nebo Emperor... Ne že by to byly špatný hry to naopak, jen si myslim že to neni hra typu zahraju 5 minut a běžim koupit. A jinak? Nevim mě opravdu nebaví koukat na lidi co koukaj na lidi kerý možná viděj co se ve předu děje ale příště určitě pojedu zas
0/0
10.10.2002 21:11

Vladimír Navrátil

jo, s tou Siberii etc. mas vcelku pravdu, ale stejne jsem rad, ze jsem IWD2 videl nazivo :D dneska se tam treba dela dopoledne pred Game hallou zvalstni vec, kdyz pousteli dovnitr jenom asi metr sirokyma dverma  nekdo z davu to vcelku trefne zhodnotil, ze je to hoesi nez na koncerte Depeche Mode, jinak Invex byl (jako skoro pokazde) pro mne, jako PC hrace uplne o nicem..
0/0
10.10.2002 21:20

Petr Doupal

Invex
V úterý jsem tam ještě nechtěl jet, ale ve středu jsem zjistil, že ve čtvrtek píšem z chemie, tak jsem se narychlo domluvil s kámoši a ve čtvrtek (dnes) jsem si na Invex teda zajel. Mám něco okolo 16 let a pro mě je Invex jako takový o ničem. Stánky jsou o ničem, zaujmou mě jen pár věcí (například světýlkou, které se zapojí do USBčka, super ne? Prodávají to tam Taiwanci za stovku. Co mám třeba dělat na stánku Microsoftu. Sledovat výklad o možnostech jejich dalšího skvělého programu, dívat se, jak se seká nějaká alfa verze RalliSport Challenge, jen tak koukat na jejich velkou expozici nebo jen projít dál? Já jsem prošel dál a tak jsem udělal u 99% procent dalších stánků. Až jsem nakonec došel k "hráčskému úseku". Minulý rok jsem totálně ztrvrd u show GameStaru, kde promítali zápasy v CSku, tento rok se toto dělo vedle v režii ProGamers, tak jsem tam strávil 70% času stráveného na výstavišti. Vlastně to byla jediná věc, co stála za to se na ní kouknout. Nakonec jsem si tam aji zabral sedátko, tak jsem tam seděl až do finálních zápasů. Ale do GameHall jsem taky vlezl, až se otevřela i ta vrata, a koupil jsem si tam příručku Warcraft III, jen tak, ať utratím penízky. Původně jsem si totiž chtěl koupit nové NFS, které bylo inzerováno na Q-Shopském letáku, ale jak jsem očekával, samozřejmě ho tady ještě neměli. Stejně tak ani No One Lives Forever 2 ani UT2003, ale to zas tak hrozné není. Jinak Cenega prodávala velké nic, asi tak 3 dobré hry a pak jen už levný výprodej. Aspoň ti ostatní (CD Projekti, Playmani atd.) si tu dovezli všechno a prodávali to za super ceny. Ale to všechno zas tak moc není, když tyto firmy jsou na trhu krátce. Jo, zase mě naštvalo Score, že zas nic. GameStar jsem tento rok ingnoroval a Level byl o ničem (teda až na tu kapelu, ta hezky duněla po celém výstavišti), jinak Kofola je hnusná, fuj. Soutěž v GP4 byla docela zajímavá. Někteří formulky uměli ovládat. Takže zítra si budu Monzu taky na mém kompu cvičit, ať si dokážu, že jsem lepší než oni. Já jsem se nějak rozkecal. Kurnik. No, prostě mistrovství ČR v paření a kvalifikace na WCG byla super. To ostatní stálo za prd. Už se (ne)těším na další ročník
0/0
10.10.2002 20:41

Petr Doupal

Invex pokračování
Teď jsem si to po sobě přečetl a zjistil jsem, že jsem si to měl přečíst dřív, něž jsem dal "odeslat". Ty věty potřebují učesat a srozumitelnit, no nic, teď už to dělat nebudu. Jo, viděli jste takovou babu v modrých plavkách (nebo něčem takovém přilnavém:-) někde v pravé části pavilonu B? Nemáte ji někdo vyfocenou? A vlastně dejte linky na obrázky všech bab z Invexu!!!
0/0
10.10.2002 20:50

Michal Polesný

re

Myslíte některou z těchto dvou? http://objektivne.cz/invex/1.jpg 

Jeden obrázek najdete hned u prvního článku o INVEXu na Zive (http://zive.cz)

Jednu z těch slečen máme i na videu, záznam vyjde pravděpodobně v ponděli na Doupěti (http://doupe.cz), zda má nějaké fotografie přímo Bonusweb, to bohužel nevím...

p.s. toto není reklama, jen odpověď na přímý dotaz

0/0
11.10.2002 13:57

Bohdan Dlouhý

Způsob organizace herní části Invexu je ostudný. A přitom by to bylo tak prosté - větší pavilón a oddělit soutěže, u kterých se shlukují davy diváků, od prezentační a prodejní části. To, co se v Game Hall děje v posledních letech, nemá s herním veletrhem nic společného. Je to normální šílenství. A upřímně lituji všechny vystavovatele, hostesky a ostatní nešťastníky, kteří v tom příšerným prostředí musí strávit několik dní. Mně stačí pár minut, abych toho měl zase na rok plné zuby.
0/0
10.10.2002 20:37

blgojguol hjkhougo

Bylo to zajimavy - ta tlacenice
Ja v te tlacenici byl a ne ze lidi pousteli po castech, dorazil jsem kolem 11-12 hod a vrata zavreny, pred nima hroznej dav a otevreny jen maly dvirka, v kterych stal nakej policajt nebo vratnej a za pul hodiny tam pustil asi 10 lidi a ke konci meho pobytu v davu tam asi tak 30 min nepousteli vubec. Behem te doby se tam tlacil dav a nekteri hravi jedinci se "bavili" tvorenim vln - zezadu se natlacili na lidi dopredu, pekne cely dav pomackali a nasledne se vlna odrazila od zdi u dveri a vratila se zpet - pozdeji i par lidi hromadne popadalo (ja si uz myslel ze tam nekoho podrezali nebo neco slohli a ted hledaji pachatele a pousti jen zadnim vchodem). No proste takovou idiocii jsem jeste nevidel - tak jsem se na to vyprdl a sel obhlidnout zbytek, za hodku uz bylo otevreno.
0/0
10.10.2002 20:35

Dragula Všemocný

Právě jsem se vrátil z....INVEXU

Mno, podle mně to je rok od roku horší... Vystavovatelů pořád méně a méně...skoro nic k videni a ty mačkanice furt stejné...Na vlastni kůži jsem si zažil to maso v GameHallu a v přilehlém okolí a musím říct, že už vím, jak se cítí mastný zbytek z prasete v klobáse (mimochodem ty klobásy tam nestály za nic...blee) Totálně, absolutně tedy komletně nezvládnutá organizace mně připravila o všechen, už tak znechucený požitek z Invexu 2002. Podtrhnuto, sečteno: ve stupnici od 1 do 10 dávám 0,00000000000000000000000001 bodu. Myslím, že po dnešku nejsem sám....

Mějte se všichni fajn

dragula-1@post.cz

P.S.:Kdo je stejného názoru, tak at mi napise - budu rád za každou zpřízněnou duši.

0/0
10.10.2002 20:23

Jiri Kuncl

ceskej xindl
no, opet se ukazalo, jakej my cesi jsme xindl. Nemuzeme jit na vystavu, podivat se a odejit. Ne, my musime slohnout nejakou tu mysku, plakat, tuzku, igelitku nebo alespon tu samolepku, co tamhle lezi! Az EU pozna, co si pozvala mezi sebe, tak zaplacou!
0/0
10.10.2002 18:46

Wazikasi ...

Kazdej tebe podle sebe...
No opet se ukazalo, ze jsou mezi nami nadlidi, kteri nikam nepatri a tak muzou shora posuzovat ostatni. Jeste ze je mame. Jinak bychom museli zrejme vymyslet jednoduche poucky o slozitych vecech sami. Nebo si zajit pro nejaky ten trefny a zarucene moudry nazor do ustavu pro retardovane? V kazdem pripade jsem rad, ze jsou v mensine, ackoliv je obcas nekde zaslechnu. Mozna by mohli zalozit nejaky klub, treba xindl-klub a tam si vykladat jaky ze jsou to vsichni ale xindlici a poradne to rozebrat. Nu rekl bych, ze nekomu proste neni dano prekrocit sve hranice a nevidet jenom to co zrovna ted chci. Tak hodne uspechu.....a prijemne zakomplexovany zivot.....              Loe.
0/0
10.10.2002 19:12

Tomáš Čapek

:-)
v podstate, pokud se ma program gamehallu rozmelnit mezi ta kvanta nadrzenych paranku, ve vysledku z toho nema nikdo nic a cim dal tim vic lidi uz zkusenost z INVEXU nehodla opakovat (vcetne me). Problem je v tom, ze pocitace jako prostredek zabavy jde do kurzu takovym tempem, ze kazdy rok se tam cpou tisice tech, kteri tam jeste nebyli. Proste tam bude porad tak nehorazne narvano, ze kdyz bude chtit clovek znat novinky z herniho trhu a vsechno, co s tim souvisi, udela mnohem lip, kdyz zustane u staryho dobryho Bonuswebu :-)) (za tuhle reklamu sem nedostal ani korunu :-)
0/0
10.10.2002 16:37

Neni dulezite

Staci, kdyz tam budes jako kazdy normalni clovek jezdit v pondeli nebo v utery...
0/0
11.10.2002 10:23

fantomas fantomas

zlatý hřeb
No tak to je je dobrý - teď se bude ve statistikách Invexu vedle návštěvnosti a zastavěné plochy uvádět i počet padlých :-) No nic, věřte člověku, který byl na Invexu už dvanáctkrát: Jde to z kopce. A rychle.
0/0
10.10.2002 15:19

Pavel Šťastný

Asi moc rychle ne,když to trvá už 12 let.   sete
0/0
11.10.2002 19:11

Pepca Dvorak

Škoda že je to až v Brně a já nemám víc dní dovolený.
0/0
10.10.2002 6:54

Neni dulezite

Mas delat ve slusny firme, ktera te tam "vysle" (a sama doveze :)
0/0
11.10.2002 10:25

ZeeZ ....

Jedu taky ve ctvrtek, a nenecham si ujit tu konferenci "Digitalni media a piratstvi", jedu tam nabizet warez :-).

Gamehall je samozrejme pro hrace povinnost.

0/0
7.10.2002 19:24

Radovan Vlk

:-)
Jen doufám, že to zase nebude přecpané dětmi ze ZŠ, jako obvykle, kteří jen s otevřenou pusou koukají na hry a kvůli kterým jsem měl loni dvakrát problém protlačit se k pultu, když jsem si chtěl něco koupit :-)
0/0
8.10.2002 6:50

Neni dulezite

:)
Mas tam jezdit v pondeli (nebo v utery)...to jsem byl i vicekrat behem dne u toho dlouheho pultu Cenegy uplne sam a naproti me 3 prodavaci :)
0/0
11.10.2002 10:09

Johnny Montana

...

povinnost? byl jsem tam 2x a stačilo mi to

opravdu nemám páru proč by zafuněná hala se stovkama fuckanů a několika počítači měla být pro hráče povinností

0/0
8.10.2002 11:56

Václav Kalbáč

naprostej souhlas ... na Invexu jsem letos ani nebyl protoze uz je to prezitek.
0/0
10.10.2002 13:45

Jana Darmopilová ml.

INVEX
Už aby byl čtvrtek a já se vypravila na INVEX, kam jinam než do GAME HALL!! :-)
0/0
7.10.2002 19:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.