Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je lepší PC ne MAC?

Microsoft stáhl ze svého webu reklamní stránku, na které byl umístěn údajný dopis dlouholeté uživatelky počítačů Mac, která si chválila přechod na platformu PC pod OS Windows. Dopis však prý psalo marketingové oddělení Microsoftu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vopičák

re
Nikdy Jsem neřek tolik sprostejch slov a nadávek, jako při instalaci win a programů, které pod nima běží a nestačim se divit jak může běžný uživatel tento "systém" vůbec provozovat bez trochu hlubších znalostí PC-win jednoduše řečeno NEUVĚŘITELNÉ, je to něco na způsob jako kdyby výrobci aut prodávali auta již s přidřenou vačkou a neustále vás nutili navštěvovat servis, kde by vám montovali opět tuto špatnou součástku, aby ste alespoň zas týden mohli jezdit, /...já vim :kup si MACka a bude líp/ -asi to nakonec tak dopadne  
0/0
18.10.2002 15:40

David Petrla

Ta žena existuje, jmenuje se Valerie Mallinson

Jenomže MS její identitu skryl.

Cituji z:

http://www.wininformant.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=26978

"I guess I can tell the truth," says Valerie Mallinson, who works for Wes Rataushk & Associates. "It was me. I made the switch." Valerie was briefly featured in what appears to be a Web-based ad aimed at defusing Apple's popular "Switch" ad campaign, which presents former Windows users who switched to the Mac. But unlike the Apple ads, the Microsoft ad didn't identify Valerie.

 

0/0
17.10.2002 14:20

Kuňkus

Nevěřit!

Je to reklama a reklamám se prostě nedá věřit. Je to jenom šméčko na lidi.

0/0
17.10.2002 10:56

Fucida

Je snad nekdo z vas tak naivni, ze veri M$, potazmo podobnym firmam? Pripomina mi to Izera s Dobrodinskym a jejich "Volejte rediteli".
0/0
16.10.2002 12:06

Boris

Falešná spisovatelka se zájmem o hardware...
Každému, kdo si ten článek (na stránkách microsoftu) přečte, musí být jasné, že má před sebou další z "osvědčených" reklam s "autentickými" zákazníky... Jednak je ten chvalozpěv nepodepsaný (hledal jsem dlouho, ale jméno nikde). A jednak jsou spisovatelčiny postřehy a znalosti týkající se vybavení počítačů tak podezřele přesné, že se naskýtá otázka, zda by neznámou literátku nečekala radostnější a jistější budoucnost právě u microsoftu...
0/0
16.10.2002 11:39

Když "Společnosti Microsoft a Apple ..."
tak snad "... spolupracovaly", ne? To, že toto je elektronické médium, snad neznamená, že smí dělat chyby v příčestí minulém.
0/0
16.10.2002 9:17

Robert Němec

Tomu vážně někdo věřil?

Bohužel mnoho "svědectví" je různě vymyšlených. Dokud nedostanu přímý kontakt, málo čemu věřím.

Přece si nemyslíte, že by MS vypustil něco, co by před tím nebylo pořádně testováno, jak to zabere.

 

0/0
16.10.2002 8:51

Honza

Marketing
Můžeme sice Microsoft nenávidět nebo aspoň nemít rádi, ale řekl bych, že je to normální běžná marketingová strategie a reklama. Tak nevím, proč se z toho na Technetu snaží dělat nějakou senzaci. Nebo snad věříte doslova všem reklamám třeba s "doktorama" v televizi?
0/0
16.10.2002 8:26

Ondřej Lavička

Re: Marketing
Je to otazkou. Kdyby byla kampan bezna a nenavazela se do konkurence, zrejme by ji Microsoft na strankach ponechal. Stranky vsak byly stazeny a to o necem svedci. Ono takove negativni PR muze mit pro spolecnost neblahe dusledky, v minulosti se o tom jiz mnoho firem presvedcilo.
0/0
16.10.2002 8:35

Baron

Re: Marketing
Už vidím jak tato reklama bude nahrazena jinou, popisující přechod na PC z *běžného počítače*!
0/0
16.10.2002 11:22

m

Re: Marketing
To je stejně pádný argument jako ten předchozí. Ano, ve světě se dějí obdobné věci, ano, neznamená to, že Microsftu někdo zabrání dělat takové věci, ale to nemůže být omluvou.
0/0
16.10.2002 14:44

agentw4b

Re: Marketing
U pracích prášků to navážení do "běžného prášku" skončilo když jedna firma vyrobila prací prášek s názvem "běžný prášek" . Vypadal přesně jako v televizi, tzn. bílá krabice skoro bez nápisů. Tím pádem se museli všechny reklamy na prací prášky s "běžnými prášky"změnit, protože nemohli útočit na svého konkurenta. a ž někdo vyrobí "běžný počítač, tak se stane určitě něco podobného"
0/0
22.2.2003 14:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.