Diskuze

Je lepší PC ne MAC?

Microsoft stáhl ze svého webu reklamní stránku, na které byl umístěn údajný dopis dlouholeté uživatelky počítačů Mac, která si chválila přechod na platformu PC pod OS Windows. Dopis však prý psalo marketingové oddělení Microsoftu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vopičák

18. 10. 2002 15:40
re
Nikdy Jsem neřek tolik sprostejch slov a nadávek, jako při instalaci win a programů, které pod nima běží a nestačim se divit jak může běžný uživatel tento "systém" vůbec provozovat bez trochu hlubších znalostí PC-win jednoduše řečeno NEUVĚŘITELNÉ, je to něco na způsob jako kdyby výrobci aut prodávali auta již s přidřenou vačkou a neustále vás nutili navštěvovat servis, kde by vám montovali opět tuto špatnou součástku, aby ste alespoň zas týden mohli jezdit, /...já vim :kup si MACka a bude líp/ -asi to nakonec tak dopadne  
0 0
možnosti

David Petrla

17. 10. 2002 14:20
Ta žena existuje, jmenuje se Valerie Mallinson

Jenomže MS její identitu skryl.

Cituji z:

http://www.wininformant.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=26978" target="_blank" rel="nofollow">http://www.wininformant.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=26978

"I guess I can tell the truth," says Valerie Mallinson, who works for Wes Rataushk & Associates. "It was me. I made the switch." Valerie was briefly featured in what appears to be a Web-based ad aimed at defusing Apple's popular "Switch" ad campaign, which presents former Windows users who switched to the Mac. But unlike the Apple ads, the Microsoft ad didn't identify Valerie.

 

0 0
možnosti

Kuňkus

17. 10. 2002 10:56
Nevěřit!

Je to reklama a reklamám se prostě nedá věřit. Je to jenom šméčko na lidi.

0 0
možnosti

Fucida

16. 10. 2002 12:06
Je snad nekdo z vas tak naivni, ze veri M$, potazmo podobnym firmam? Pripomina mi to Izera s Dobrodinskym a jejich "Volejte rediteli".
0 0
možnosti

Boris

16. 10. 2002 11:39
Falešná spisovatelka se zájmem o hardware...
Každému, kdo si ten článek (na stránkách microsoftu) přečte, musí být jasné, že má před sebou další z "osvědčených" reklam s "autentickými" zákazníky... Jednak je ten chvalozpěv nepodepsaný (hledal jsem dlouho, ale jméno nikde). A jednak jsou spisovatelčiny postřehy a znalosti týkající se vybavení počítačů tak podezřele přesné, že se naskýtá otázka, zda by neznámou literátku nečekala radostnější a jistější budoucnost právě u microsoftu...
0 0
možnosti

16. 10. 2002 9:17
Když "Společnosti Microsoft a Apple ..."
tak snad "... spolupracovaly", ne? To, že toto je elektronické médium, snad neznamená, že smí dělat chyby v příčestí minulém.
0 0
možnosti

Robert Němec

16. 10. 2002 8:51
Tomu vážně někdo věřil?

Bohužel mnoho "svědectví" je různě vymyšlených. Dokud nedostanu přímý kontakt, málo čemu věřím.

Přece si nemyslíte, že by MS vypustil něco, co by před tím nebylo pořádně testováno, jak to zabere.

 

0 0
možnosti

Honza

16. 10. 2002 8:26
Marketing
Můžeme sice Microsoft nenávidět nebo aspoň nemít rádi, ale řekl bych, že je to normální běžná marketingová strategie a reklama. Tak nevím, proč se z toho na Technetu snaží dělat nějakou senzaci. Nebo snad věříte doslova všem reklamám třeba s "doktorama" v televizi?
0 0
možnosti

Ondřej Lavička

16. 10. 2002 8:35
Re: Marketing
Je to otazkou. Kdyby byla kampan bezna a nenavazela se do konkurence, zrejme by ji Microsoft na strankach ponechal. Stranky vsak byly stazeny a to o necem svedci. Ono takove negativni PR muze mit pro spolecnost neblahe dusledky, v minulosti se o tom jiz mnoho firem presvedcilo.
0 0
možnosti