Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Těšíte se na GeForce5 ?

Že ne? Tak se těšte, protože je opravdu na co. V souvislosti s reklamní kampaní "Are you ready" postupně vyplouvají na povrch další informace, které začínají dávat tušit, co tato novinka přinese. Ale pojďme pěkně popořadě - jak to všechno vlastně začalo?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David Petrla

Microsoft a nVidia

Microsoft hlavně nVidii pěkně vypekl s XBoxem. nVidia dala MS cenu, která vycházela z úplně jiného předpokládaného prodeje XBoxu, než jaký se děje.

Takže si myslím, že společné uvedení DirectX 9 je jedna ze splátek neúspěchu XBoxu.

0/0
18.11.2002 13:30

1) Az budou mit karty s chipem NVidia tak kvalitni vystup jako napr. Matrox, ATI nebo Kyro, tak o nich zacnu uvazovat. Driv ne. To co predvadel muj Geforce 2 GTS ve vyssich rozlisenich (1280x1024 a vyse), na to se opravdu nedalo koukat. Koupil jsem si R9700Pro a je to mnohem, mnohem lepsi.

2) Me osobne se grafika Dooma 3 nelibila. Hra svetel byla hezka, ale modely (ani ne tak priser jako prostredi) a textury byly slaby. Vsechno bylo takovy plochy. Ale je to jen alfa, takze finalni verze muze byt, a pravdepodobne i bude, uplne jina. Ale atmosfera, ta byla opravdu velice slusna, zvlast, kdyz jsem to poprve pustil sam doma v 11 vecer :)

0/0
8.11.2002 19:43

Tomas

ALPHA
Alpha verze co unikla (z ATI) byla verze ktera se zacala optimalizovat pro ATI 9700. Proto na s touto kartou jede vse vetsinou kolem 70-80 fps. Tim padem je jasne, ze na konkurenci karte GeForce4, pojede tato verze o poznani hure (4-40 fps). Dale bych s Vami nesouhlasil v tom, ze bude hratelny na nejvyssi detaily pouze na GeForce 5 (eclipse). Pokud vezmu z historie napriklad nedavny Unreal T. 2003. Tak verze ktera unikla 3 mesice pred uvedenim. Byla na GeForce4 nehratelna. A ted vse jede ok na max detaily a 1600X1200. Je tezke posuzovat jake budou hardwarove naroky. Vzhledem k tomu, ze tato alpha verze je skoro pulroku stara. :-)
0/0
8.11.2002 8:05

Graetar

Re: ALPHA

Pochopitelně - vždyť na E3 se to všechno plynule hýbalo (optimalizace), engine už plynule fachčil onoho loňského února při uvedení GF3, tedy před jeden a půl rokem, kdy ještě o dvou- a třígigahertzových procesorech neměl nikdo ani šajnu (i když je fakt, že to běželo na Macu, ale to už nehraje v daném případě roli). Zas bych se nebál - id Software jsou dobří ladiči enginů...

0/0
11.11.2002 18:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.