Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Microsft to tají, ale nástupcem Windows XP budou opět Win XP

Z prvních informací ohledně uvedení další verze operačního systému Microsoft je patrné, že Windows Longhorn jen tak nebudou. Ale můžeme se těšit na vylepšenou verzi xpéček. Dočkáme se podobného kroku, jak tomu bylo u Win 98 SE, a nebo nás někdo taha za nos?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dan

help
Muze mi nekdo pls prozradit jak ziskam z CD widows 2000 cd-key nebo nemuze mi ho nekdo poslat napsat prosim
0/0
8.5.2004 16:54

Reakce na příspěvek od Martni, 20.11.2002 15:25

 

Kokot jsi ty. Má pravdu. A nuražej ostatni a bez do pr...

0/0
22.11.2002 18:20

Messi

Re:

Tak jsem to precetl az nakonec a vlstne tu jde oto kolik sekun je windows stabilni

Chpu kdyz spadne aplikace ale nechapu jk to ze pada system

Asi neni dobrej

Proc se vsichni brani linuxu je to jiny ja vim ale kdyz vas stve cena systemu jeho nestabylita a tvrdite ze byjste dali cokoli z stabylitu . Tak si stahnete zadrmo Linux dejte ho na jeden volnej stroj a zkuzte se tim prokousavat jako ja, stejne tu jste vsichni uz odbornici kteri Win maj v maliku  a nic vas na nich neprekvapi tak se stim nespokojte a dete doneceho novyho a treba zjistite proc jsem to zkusil i ja V Linuxu delam chvilinku jsem jeste v plenkach ale ten system se mi vazne libi kazdy den cim dal vic . linuxasi tvrdi ze umi to samy co win , ja jim neverim tak se otom presvedsuju a asi budou mit  pravdu jen jedno mi asi bude chybet (reinstal systemu :-) )

0/0
10.10.2003 3:54

Peťánek

Kvalita-Cena-Kompatibilita

Mám pocit, že každý, kdo sem něco napsal má vlastně pravdu:

Mám na kompu (taková slátanina, co "dům" kdysi dal ;-/, 700 AMD, 256 MB DDR, 40HDD, GeForska...nebudu to moc pitvat) W XP Prof., průběžně je aktualizuju a jsem s nima absolutně spokojenej. Proč? 1. Nehraju příliš her, (ale i tak mi tam leccos jede), 2. Mám dostatečný výkon (takže mě to jede parádně rychle, nepoužívám taky nic složitýho a náročnýho, pravda), 3. Dost místa na HDD (pravda, nikdy není dost :-)))), 4. Vyžaduju kompatibilitu jistých sofwareových produktů.

ALE: Jak už tady někdo psal, 98 SE má výrazné plusy, když jde o cenu, to je samosebou, když má člověk na (!) slušnou základní desku (a je vina každého z nás, že mnohdy šetří tam, kde nemají, co pánové či dámy? Takže, na desce NEŠETŘIT, blááázni o nervy snad přijít toužící!) A když chcete paaařiiiit, je to taky jasný, neboť na W 98 SE vám poběží (pokud vám ovšem vůbec běží 98 SE ;-)) drtivá většina všeho ;-).

ZÁDRHEL: Když nemáte na slušný hardware, jak chcete, aby vám běžely slušně i W 98 SE ?! Myslím tím slušný nikoliv výkonem (dle nových měřítek ani nelze měřit...tedy, u nás řadových PCistů), ale kvalitouuuu, aúúú?! Na to zapomeňte a šetřete...peníze i nervy. Když nemáte výkon, stejně se musíte spokojit se staršími hrami a nenáročnějším (což neznamená, že nekvalitnějším, mnohdy právě naopak, že ano) software, natož chtít použít W XP...

Východiska? No, když máte alespoň výkon jako já a nejlépe dvojnásobný HDD a chcete dělat něco rozumného a zároveň pařit hry, tak bych to (jako já to zkoušel, ale pro nedostatek HDD musel zavrhnouti) a mít o kompatibilitu postaráno, (předpokládám, že hardwareové problémy jsme si vyjasnili, nebo aspoň přiblížili, no prostě, však víte...co?) tak si nainstalujte Linux (třeba Red Hat sedmičku), W XP i/nebo W SE (doporučuju jen jedno, mít obé je rozežranost, a vy přece musíte vědět, co chcete, že ano, leda že by vám chyběly vychytávky XP v 98SE a hraní zas v XP, ale jak myslíte), ale to zní moc složitě, co?

Linux: Linux jse skvělá věc, kdybychom si vzali příklad z SRN nebo Jižní Korey, hmmm, to by bylo žůžo! Shora (a již tak dost kvalitní, myslím nejkvalitnější) podporovaný systém podporuje uživatele, aby se zasazovali větší poptávkou o větší kvalitu a množství softwareu a pak třeba někdy i her (že, pařani)...mňam, to přijde. Dnes o Linuxu víme jen někteří, a mnozí, zkusili a hned se zhnusili, protože nevěděli, co s tím... versus WSE/WXP, jejichž prostředí je notoricky známé a dbá (aspoň ve většině případů) o rozhraní user's friendly (totiž uživatelsky přátelské)...kdyby to šlo nějak skloubit...Slyšel jsem, že má brzy vyjít Linuxovská obdoba Office - bohužel se delší dobu nepohybuju v Linuxu, ale jakmile to přijde, bude to pecka, a rána pod pás lotrům z MS, co říkáte?

No, a tak jsem zatím spokojen se svými (neopakuju se?) XP, kde mi běží všechno, co chci, chi chi chi...

P.S.: Mám tuhle starého Penťáka 366, 64MB DIMMky, 15" monitor, 4,2GB HDD, Riva TNT2 M64 32 MB Ram, SB AWE 64, atd. a zatímco na W98 SE mi všechno padalo (i 10x, 20x denně - pravda, mboard je dědeček, například jeden ISO slot odumřel), XP ještě (ani jednou !!!) nezaváhaly...a dávám jim, přes všechny jejich díry, které snad jednou zalepeny budou, velké naděje, jeje. To jsem se rozepsal...Tož čus.

0/0
21.11.2002 22:27

aaaaaa

???
98 bych si tam uz nikdy nedal.neni nad W2KSP3 a vsichni cosi o sobe mysli jak jsou chytri zkuste ze zeptat opravdeho odbornika kterej tomu rozumi a hadejte co vam asi rekne(pochybuji ze bude pet ody na 98:-)))nebo na nevychytany XP s dirama jako vrata)a treba takovej SP1 sice rezi diry potrebne na net atd ale u her je to K.O. misto zlepseni vykonu zpomaleni lol a toneni jen kec ale PRAXE
0/0
21.11.2002 8:48

Milan König

Re: ???

Jo? a koupil sis je? A kdybys mel ve firme 50 kompu, koupil bys na vsechny W2K? Nebo 98SE, ktere nejsou tak dobre, ale jsou _vyrazne_ levnejsi?

A co kdyz mas 100 legalnich instalaci 98SE? Povalis do obchodu s radostnymi vykriky pro 100 upgradu na W2K? Mas vubec predstavu jakej je to balik penez?

Proto jsou 98Se nejrozsirenejsim systemem.. Ne proto, ze jsou nejlepsi. Ale jsou rekneme akceptovatelne a nejsou drahe... Po nejake dobe budou jiste vymeneny (nejpozdeji s zelezem), ale ted radsi mluv o vecech, kterym rozumis.....

 

0/0
21.11.2002 9:40

fesak

Re: ???
Jenom souhlasim , mi tu mame v praci teda 60x WIN NT4 SP6a a jede na tom uplne vsechno co potrebujem. Pravda mame tu i jeden stroj s win2k pro snadnejsi zalohovani ale jinak si myslim ze winnt4 je system kterej by v pohode stacil kazdy normalni firme. Me v nich fakt nic nechybi. A kupovat novy OS nas ani nenapadne.
0/0
21.11.2002 11:27

Pepan

Re: ???

Mno, me fungujou uplne vsechny hry ... po SP1 uplna pohoda.... Konfig. AMD Athlon XP 1700+ 256MB, 80GB, GeForce MX2 400 DDR, Win XP HomeEd.

pokud nekdo ma trable s rozchozeni ... taky jsem je mel... muzete napsat na pepa.chmel@seznam.cz

0/0
21.11.2002 11:05

Stepan Dockal

Re: ???

No nechci ti nic rikat, radsi bych si u 2000 nechal nainstalovany sp2, protoze(osobne odzkouseno) SP3 WIN 2000 se diky microsoftu chova stejne jako win XP. Microsoft totiz u SP 3 spoleha na to, ze uzivatel je "trouba" a tak si nevsimne toho, ze z pocitace nejdou data zrovna tam kde by je vsechny chtel uzivatel mit. Zkratka receno urcite informace proudi k Microsftu a tim si s nema muze delat co chce.

Jinak proti SP 3 nic nemam je to skvely patch, ale me osobne ten tok dat smerem MICROSOFT trosku hodne stve.

0/0
21.11.2002 17:32

Daniel

Win98 nejlepsi ? nejprodavanejsi mozna !

Chapu ze spouste lidi dnes stale Win98 bohate staci, pokud potrebujete office, internet, sem tam si zahrat nejakou hru, tak je to ok. Avsak nemoznost omezit prava uzivatele znemoznuje pouziti ve firemnich siti (chudak spravce), nedusledne oddeleni aplikaci mezi sebou vcetne OS sameho casto vede k padu OS pri chybe pouhe uzivatelske aplikace. Zalezi vsak na pouziti, jestli je nekdo treba programator, tak Win98 nejsou rozhodne OS pro nej, rozumne programovat se da od NT 3.51 vyssi. Sam nyni pouzivam W2K a o XP zatim neuvazuji, nevim zadny podstatny prinos.

0/0
21.11.2002 6:36

Jarab - M59

Ste Lamy
Na zacatek uvedu ze nejsem priznivcem zadneho systemu, presto pouzivam Win, protoze hraji hry a pozaduji kopatabilitu. At si kdo chce pouziva co chce, sem prece lidi tak proc si nadavat za to ze nekdo poziva neco jineho nez ja, dyt je to jeho vec. Ale napsat ze Win 98 padaj jednou denne, to uz je lamerstvi, pac kdyz je nekdo blb a koupi si desku za 2 litry tak at se nedivi ze mu nedrzi system. Ja mam Abita a win 98 sm instaloval v breznu roku 2000 a od te doby nebyl jedinej problem.  A to instaluju a odinstalovavam hodne programu a softwaru. Takze to neni je systemem, kupte si poradnej hardware a mate klid. Ptacek
0/0
21.11.2002 1:04

Stepan Dockal

Win 98 vs Win XP

    Snazil jsem procist si tady tu diskuzi a pochopit jaky nazor maji lidi kteri zde pisi. Priblizny obrazek jsem si udelal. Dalo by se rict, ze za pravdu se da dat obema stranam. Ostatne kazdy ma pravo mit svuj nazor, ovsem je mi velice lito tech lidi, kteri utoci na microsoft za to, ze proste jenom je. Nechci se hadat, ale myslim si ze to byl Microsoft kdo tady ukazal cim muze byt operacni system. Je tady spousta lidi, kteri se odkazuji na Linux, a tak rikam kdyz je ten Linux tak dobry, tak urcite nema smysl si zkouset davat do pocitace SW od Microsoftu. Neco je k tomu musi tahnout, co to je to nrvim a nehodlam to ani pitvat.

    Ale ted bych radeji pokracoval v mem hodnoceni. Kazdopadne se se stabilitou priklanim k Win XP. Mam k tomu sve duvody, zazil jsem si docela dost a XP mne o sve stabilite presvedcily. Zase na druhou stranu se pod nimi hada spousta aplikaci a to jak her az po starsi programy. Druhe velke minus bych shledal v tom ze mi pod nimi nepobezi stara dosacka hra. Prece jenom kazdy se rad cas od casu vrati do minulosti. Urcite by se dalo najit spousta dalsich nedostatku, ale nechce se mi premyslet.

    Jako druhe tady byly proklamovany Win 98. Podle mne zpusobily prevrat na poli OS hlavne jejich druhe vydani. Na tehdejsi dobu vyborna stabilita a podpora nejnovejsich, ale i starsich formatu. Jejich obrovske plus, proc se v dnesni dobe stale drzi na spici je si myslim prave tato kompatibilnost. Pokud mam mluvit za sebe, tak jsem si snad az na tu stabilitu nestezoval. Ostatne nekdo vyse psal, ze minimalne jedenkrat za den restartovat. Ano stavalo se to. A opet se vlozim ja s mou zkusenosti, nekdy si pocitac postavil hlavu a stalo to za p*d, no a nekdy bezel treba 4 dny v kuse(Zadny zazrak, ale je to lepsi nez w95).To ze Microsoft chce jenom sproste vydelavat na neznalosti uzivatelu je jina vec, ale s tim se musime bohuzel smirit je to nejspis jev doby.

    Aco rict na zaver? Snad jenom to ze jsem nic moc nerekl a ze zitra cekam jestli jsem nekoho nakrknul, ci se nekdo postavi za mne.

0/0
20.11.2002 23:11

Tomas Nadvornik as Fidel Kastrol

Re: Win 98 vs Win XP

Tak tomuhle rikam velice povedeny clanek.... vic nic k tomu nerkenu...

me nazory jsou na 99% stejne...

       Fidel Kastrol uzivatel Microsoftu

 

0/0
21.11.2002 0:59

Messi

Re: Win 98 vs Win XP

Tenhle prispevek jasne mluvi proc ne Microsoft ale radsi Linux

Stabylita kompatibilita ze starsimi verzemi sistemu atd....ale to by asi bylo spis do diskuse Microsoft VS Linux

Taky delam v Win ale prechazim na Linux pac zesebe nenecham tahat penize za neco co jinde je Free

Ale nemm 60PC ale jen 5 tak to budu mit snassi

 

0/0
10.10.2003 3:36

HotDog

tak to as nebude

nebudu se zastávat toho či onoho názoru na to cej lepší a co ne, každýho věc. není to ani tak o tom OS ale o tom čím ho zaserete a jak kvalitní aplikace na něm používáte a na jakým HW to běží.

MSN 5.0 jak už někdo psal je delší dobu final k mání. To že Win XP SE budou se ví už od počátku a nikdo se tím netají, tka proč ten stupidní nadpis článku ? To co je uváděno jako Longhorn bude Longhorn a nebude obsahovat Internet Explorer, protože MS už ví že to byla chyba že ho integrovali do systému. Proto IE 7 bude poslední verze IE vůbec ! Longhorn používá místo toho MSN Explorer.

0/0
20.11.2002 23:00

Ales

WIN 98 SE
ty jsou opravdu jedny z nejlepsich...at si rika kdo chce co chce...je jasny ze windows na pc na kterym je kazdy den nove nainstalovanej program ci hra tak dlouho nevydrzi...ale neni preci problem si udelat pomoci GHOSTU obtisk a rozbehnout system je otazka 10 minut. A hlavne ... i na pomalejsim pc behaj slusne rychle
0/0
20.11.2002 18:03

st.tom

MSN

Nevim nevim, ale MSN 5.0 uz je finalni. Build 540. Co se Windows XP SE tyce, tak je to jasna vec, jelikoz spousta veci co je videt na Alpha Longhorn screenshotech, mela byt uz v XP. Side bar mel byt ve Windows XP Home Edition. To co je jako Alpha Longhorn, bude nakonec XP SE. Na Alphu je to totiz neuveritelne promaknute. I ten Build naznacuje, o co se jedna. Myslim, ze Microsoft XP SE vyda nekdy Zari-Rijen 2003. Vlastne i musi, jelikoz ma vydat i .net server 2003 a spousta veci zde obsazenych bude i v novych XP SE. Jeste jeden duvod proc je musi vydat je licencni politika, primo potom SA.

0/0
20.11.2002 16:42

Steve Ballmer

LINUX rulez!!!
Nejlepsi je stejne LINUX! M$ zadne flikny dlouhodobe nepomuzou. Technicke muzeum je pripravene.
0/0
20.11.2002 15:50

Kája

Re: LINUX rulez!!!

A komu to cpeš ???

Už mě vopravdu ser.. takovýhle debílkové co v každý diskusi o Windowsech píšou "linux je stejně nejlepsi". Nikdo vam ho nebere tak držte huby !!!

PS: Kdyby Linux byl best, tak nemá podíl na trhu takovej, jekej má. Zamysli se nad tim.

A bez keců. Skončil jsem.

0/0
20.11.2002 19:30

Steve Ballmer

Re: LINUX rulez!!!
Klidek praseci hlavo! Uz ti z tech padavejch Widli asi hrablo. Bez si je preinstalovat. LINUX RULEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
20.11.2002 19:55

vicini

Re: LINUX rulez!!!
The best of the bests je MAC OSX. Vulgo Jaguar.
0/0
20.11.2002 20:35

Standa

Re: LINUX rulez!!!
Jestli ten vyssi podil Windows na trhu neni zpusoben tim, ze Microsoft ma lepsi system prodeje. I kdyz ma kvalitativne horsi produkt ....
0/0
25.2.2003 12:12

Messi

Re: LINUX rulez!!!

K tomu podilu na trhu

Jestli to neni zpusobeno tim ze ve skolstvi se prevazne cpe M$ a neni takrka zadna moznost k Linuxu se normalni cestou dostat ja to znam prosel jsem si vyvojem M$ od 15 let se vtom babram je mi 27 uctihodnych 12 let mi trvalo nez jsem nasel cestu k Linuxu a je tojen otom ze kamkoli prijdu je M$ ale myslim ze to nebude dlouho trvat dnsni graf. nastavny linuxu jsou slusny a kdyz si vemu ze M$ jadro dela par maniku zamklych nekde v kanclu a nikdo jiny nema pristup ktomu jak je to delany a Linux si muze zkouknout kazdy kdo tomu rozumi je preci jen sance ze Linux bude asi bezpecnejsi vsak nanem stoji Internet nebo se snad mylim :-)

0/0
10.10.2003 3:44

Josef Cejka

Re: LINUX rulez!!!
A ty budes asi velky odbornik, co? Uz jenom to, ze se ani nepodepises (nebo nepouzijes svuj nick) ukazuje, nakolik si za svym nazorem stojis. Ostatne, takovym jako tobe ani neverim, ze o Linuxu vubec neco vedi.
0/0
21.11.2002 18:52

Bilbo

no...Win 98 nejlepsi? ja na nich musel bejt asi tejden a reknu vam, ze kdo zkusi XP, se na 98 nemuze vratit. tehdy to byl nejlepsi system...ale dneska? v podstate se v nich neda uz poradne pracovat....skoro kazda instalace novyho hardwaru vyzaduje CD Windows...atd. Nevim, nevim...ale vyjadreni, ze Win 98 jsou nejlepsi, zvlast kdyz se v prumeru hrouti zhruba 1 denne a to po kazde jakmile spadne nejaky program, je na me uprimne receno drsne.

0/0
20.11.2002 14:55

Alber

Re:
Proč se pánové rozčilujete? Autor nepíše (zřejmě je ještě nezkušený zajíc) v čem nejlepší. Jediné, co mě napadá, je prodejnost...
0/0
20.11.2002 15:35

Tom

Re:
no.... musim se autora zastat , i v dnesni dobe mi pripadnou pro spoustu lidi win 98 se nejlepsi system , servisuji spuostu instalacii ktere nespadli uz min pul roku , to ze k pridani hardveru je potreba instCD se resi nakopirovanim win98 na disk, jsou hardwarove nenarocne a jednoduche.... jedinou nevihodou je ze jiz nemaji dalsi podporu , servis packy .....WIN XP jak home tak profi tak WIN2k jdou do kytek stejne casto a bohuzel uplne, nejdou proste nijak spravit.... :-) . Win98se se hopnou do nouzaku a tam se da dat 90% do kupy...
0/0
20.11.2002 17:10

Pepa

Re:
plnej souhlas, co se týká tohodle názoru. Ikdyž je fakt, že XP se mi zdaj o dost stabilnější, než 98SE - dost ale záleží na hardware a provozovanym software. Všimli ste si, že Windows na "těch zbytečně předražených" značkových PC nepadaj tak často, jako na kdejakym splácanym PC? Ani Intel a výrobci MB se neodvážej dát velkejm firmám (IBM, HP..) míň kvalitní CPU atd.
0/0
20.11.2002 17:56

Barbar

Re:

Musím tě bohužel poslat do těch míst jako autora! Protože win98 SE jsou tak nevychytaný - dyť je jde zhodit i příkazem s IE... Ale jen tak pro info Win9x - ME a W2k-XP pracují na odlišném jádře... a tam kde win98se normálně padaly mi běží moje XP v pohodě! Ono taky ten tvůj názor na XP může být vyvolanej tím, že jsi se neseznámil s finální verzí XP, ale asi jen s tou crackouvanou XP Home, která je dělaná z nějaké čornuté alfy a rozšířila se po republice přímo lavinově, ale asi málokdo má WinXP Professional final version, corp. - v obchodě stojí přes 10 000,-, a nepotřebuje aktivaci!! Já ji používám samozřejmě nelegálně, protože se na ni dá v pohodě vygenerovat CD-KEY, a s instalací SP1 jsem neměl žádný problémy, instaloval jsem přímo z windows update a nemusel dělat žádný úpravy ve woknech... navíc win98 nedokážou pracovat s větší pamětí než 512MB ram a taky je zbytečný si kupovat dnešní rychlé procesory když tam chceš mít jen 98!!

No co se týče nouzáku, tak to je k hovnu, protože v XP si v pohodě za chodu jen vypnu ten program co "spadnul", ale systém mi jede stabilně dál (a osotatní spuštěné programy taky) a nahodím si nebo se mi sám nahodí Správce úloh, kde mám tak milion možností jak ten problém vyřešit!

A taky v XP jde zapojit/odpojit, naformatovat a normálně rozhodit HDD za chodu bez restartování!!!

Prostě podle mě ta verze XP co jsem říkal + SP1 je to nejstabilnější, co může být - a jestli to má někdo právo porovnávat tak rozhodně já, protože jsem poznal všechny omerační systémy dávno před win3.1 a všechny po něm a vážně musím říct, že kdo si koupí dnes P4 a dá si na to 98 je cvok, protože si mohl ušetřit prachy za stejnej výkon!

0/0
20.11.2002 18:06

Re:
Viděl jsem dost legálních XP abych věděl, že když se jim chce, tak exnou opravdu ukázkově a žádnej Správce úloh nikdy ani neuvidíš. To, že silnej proc je s 98 k ničemu je lež (kdo hraje, ten to ví), 512M limit 98 není dodnes žádnej problém a ještě dlouho nebude... Jo a zapojení odpojení disku jde taky, stačí disk mít nastavenej jako removable drive.  Jedinej průser je pád ovladače, ale na rozdíl od XP starý windoze bootujou děsně rychle. Kdo si to umí vychytat, tomu to jede. 90% lidí dělá s ofisem, hraje hry a tak je pro ně OS stejně jenom launcher na aplikace.
0/0
20.11.2002 21:57

tom

Re:

ADD1   Ono taky ten tvůj názor na XP může být vyvolanej tím, že jsi se neseznámil s finální verzí XP, ale asi jen s tou crackouvanou XP Home, která je dělaná z nějaké čornuté alfy

 Instaluju 1 az 2 pc denne a spravuji jich taky celkem hodne a jel se se vsema verzema XP v CR a i anglickejma . vse legalni.... 

ADD2  No co se týče nouzáku, tak to je k hovnu, protože v XP si v pohodě za chodu jen vypnu ten program co "spadnul", ale systém mi jede stabilně dál (a osotatní spuštěné programy taky) a nahodím si nebo se mi sám nahodí Správce úloh, kde mám tak milion možností jak ten problém vyřešit

 A to si bud jistej ze ty xp pro  dokazou spadnout stejne natvrdo jako Win98 , a co horsi obcas sebou vemou i soubory potrebne k obnove a konfiguraci a je nutna reinstalace :-( . u 98 to slo kolikrat v nouzaku zachranit ,nebo z dosu .... :-)

SP1 na XP Home zatim ani neinstalujeme , v mnoha pripadech spomalujou se a to vyrazne ...

Konecne : pro uzivatele ktery nepotrebuje ruzna prava a spravovani PC adminem .... jsou Win98 porad dobra volba..

 

 

0/0
21.11.2002 15:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.