- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jo, melo by se rozlisovat mezi vyrobcem a znackou compu. Firmy mnohdy vynakladaji ukrutne castky, aby nam vnutili svou "znacku" a pak to pisalek takle zkomoli.
Kazdopadne ja LYNXi prodavam a muzu rict, ze docela spokojenost. Proti tomu, jak jsem driv prodaval Electry od ABM, tak z LYNXu je na prvni pohled znat vetsi "profesionalita" v pristupu k zakaznikovi. Vlastni LYNX krabice, kam se pohodlne vejde nejen krabice s PC (klasicka krabice, co zbyde z case), ale navic dve krabice, kde jsou vsechny CD, klav, mys, TEST report, zarucak, proste vsechno, zakaznik si odnasi jednu trochu vetsi krabici, zadnou krabici od case o vpodpazdi klavesnici a v kapse mys atd.
Vykon hodnotit nebudu, to prislusi jinym, ale muzu rict, ze reklamaci mam neskutecne malo v porovnani s ABMkem. Navic tri z tech reklamaci jasne padaji na hlavu prepravcu, protoze se jednalo vetsinou o rozbity case ci vypadle karty asi opravdu hrubym zachazenim. Je to hruza, kdyz si predstavim, ze sposta veci prejede pul sveta a dostane se do CR v pohode, aby to pak rozmlatil prepravce mezi Prahou (Brnem) a zbytkem republiky!