Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Upgradujete? Dávejte si pozor na praktiky některých IT shopů

Trápení našeho čtenáře, který nakupoval komponenty v IT prodejně, gradovalo následující den, a pak vlastně celý měsíc. Možná byste nevěřili, jak taková reklamace může člověka příšerně otrávit. Ale bohužel i v jiných shopech tomu není jinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marek

potřeboval bych poradit . Potřeboval bych nějaký vyhledavač , ale né kazza . dík za otpovět
0/0
7.6.2004 22:32

Anci

Alzasoft.
Tak mi to nedalo a podíval jsem se na stránky Alzasoftu. Moje firma dodává hlavně UPS a tak jsem se podíval hlavně na ně. To co jsem tam uviděl mi vyrazilo dech. UPS APC Smart je podle nich on-line. Jest-li je to i u komponent PC, tak chápu ty rozhořčené zákazníky.
0/0
14.9.2003 20:33

Merlin

Re: Alzasoft.
A jestlipak jsi jim frajere poslal informaci, ze to maj spatne na webu??? To by bylo urcite pro vsechny strany prospesnejsi nez na ne hazet spinu na diskuzich ...
0/0
1.1.2004 12:39

Kozel

Nakupovat jinak nez online? Jak naivni...

Pokud si myslite ze prijdete do kramu s papirkem a sepsanymi dily a vsechno co jste si vymyslel dostanete tak jste naivni. Prodejci IT proste nemuzou mit na sklade deset kusu od vseho. Hardware po prazskych obchodech kupuji hodne casto a muj system nakoupit online - overit telefonicky - zajit do kramu vetsinou vyusti v uspech. Vemte si z toho priklad pro priste...

Kozel

0/0
4.9.2003 2:06

Dcom

Re: Nakupovat jinak nez online? Jak naivni...
jj, souhlas .. pokud chci neco koupit, tak do ty firmy vzdycky nejdriv zavolam, zamluvim si to a pak teprv vyrazim ... jinak treba alzasofti ishop je uplne na nic, hlavne ty jejich pocty kusu vubec neodpovidaj, posledne jsem tam neoc kupoval a na strankach meli vic jak dvacet kusu a kdyz sem tam volal, tak mi ten chlapek rek, ze maj posledni ... jediny kde se tomu da verit je CC ..
0/0
20.10.2003 13:23

lac

alzasoft

Tak s podobnými popisovaným praktikami se záměnou komponent jsem měl i já.

Jelikož jsem reklamoval základní desku  MSI a celá reklamace trvala opravdu skoro celý měsíc s tím, že mi dali desku jinou výměnou. Po běžné prohlídce koukám, označení desky OK, vizuálně stejná - červená .... (neuvádím nezajímavé technické podrobnosti:) jsem desku zbalil a jel dom.

OVŠEM!!! Doma jsem zjistil, že deska je sice se stejným označením, ale starší verze!

Ta nepodporovala ani USB 2.0, (Měl jsem  4x USB 2.0 a 4x USB 1.1 celkem)

hm.. teď mám jen staré USB1.1. To mne zaujalo jako první - kromě toho, že při hlubším prozkoumání jsem zjistil, že na desce spousta součástek chybí - je tam ploška, ale součástky nikde :(((((

Tak to jsem fakt vyhrál :(((((

Mám to aspoń pro příště.

Teď PC fakt potřebuju a nedokážu si představit, že budu zase něco měsíc reklamovat :((

Stejně si koupím asi něco novýho.

0/0
15.8.2003 9:17

Jirka

Re: alzasoft - aneb jak ziskat rychlou rekalmaci

popisu ti prihodu, co se mi stala v alzasoftu.

Byl jsem na reklamacnim stredisku a predemnou stali 2 lidi. Kdyz asi po 10 minutach vyridili jednoho znich, tak jsem pristoupil blize k pultu abych se dozvdel neco o tom, jak to tam chodi. To jsem asi nemel delat. Pan reklamoval HDD. Zavolal si technika a rekl mu, ze na disku je nekolik bad blocku a ze by ho rad mel co nejdrive zpatky. Tak sepsali protokol technik vzal disk a zasel dozadu. Pochvili se co se vratil lezel na pultu spindl se 40CD.

Technik se zeptal : "Co je to tady za CDcka?"

Pan odpovedel : "To jsem prinesl CDcka pro Vaseho kolegu."

Technik "Jakeho?"

Pan "To je jedno."

Technik zahlesl, "aha", vzal CDcka a odesel dozadu. Za malou chvili se vratil a milemu panovi oznamil, "Pridte si zitra budete tady mit novy disk"...

:-)))))))))))))))) to jsem v zivote nevidel

:-))) uplaceni techniku za rychle reklamace :-)))))

ja tam mel disk mesic a jeste jsem je ke konci urgoval...

Takze nova deska neni problem...staci spindl CD za par korun :-))))

PS.Nevim jestli se mam smat, nebo plakat :-(

0/0
9.10.2003 23:51

mara nad

Re: alzasoft - aneb jak ziskat rychlou rekalmaci
hehe. no jo vitej v CR. skoda ze si pri sobe nemel RPG, mohl si tam trochu vymalovat !!!!
0/0
15.10.2003 16:10

swm

no nevim

ale z tehle diskuze si asi hodne lidi mysli, ze na internetu nakupuji jen skrblici, tak prinesu taky trochu na pobaveni:

1. jisty velky znamy nejmenovany ishop: objednal jsem si mikrovlnku s grilem (dodani do 2 dnu, dosla za mesic) a dosla bez grilu, po 3 mesicich volani a jedne pisemne stiznosti se podarilo ziskat penize zpet (obchod totiz garantuje, ze do 14 dni muzete zbozi vratit bez udani duvodu, coz nam poradila i hotline-slecna a do tydne vam zaslou penize zpet, ha ha)

2. pri pokusu koupit v jinych dvou znamych nejmenovanych obchodech, jsem skoncil uz pri dotazu na termin dodani. Jeden z nich mi cca po 14 dnech odpovedel.

3. objednavka darkoveho predplatneho casopisu s jednou adresou pro zasilani, druhou pro zaslani faktury: podarilo se az na druhy pokus (cca zase po 1 mesici, prvni obj. se nekde "ztratila"). Samozrejme, ze casopis prisel na fakturacni adresu, obdarovanemu prisla akorat postovni poukazka.

4. naposledy jsem objednal pocitacovou skrin: na dotaz zda jde je mozne bez zdroje, mi 2 ruzni zamestnanci odpovedeli ano a rekli mi, kolik to bude nova cena. Samozrejme, ze skrin prisla i se zdrojem... na telefonicky dotaz, proc to, jsem obdrzel odpoved, ze zdroj nesel vyndat (asi ty dva sroubky byly hodne utazene).

V zadnem z pripadu neslo o nakup kvuli cene, ale budto nemam chut obchazet obchody nebo to zbozi v miste meho bydliste proste neni... prestavam si myslet, ze je nakupovani na inetu pohodlnejsi :-/

0/0
22.7.2003 13:10

Re: no nevim
Pravda je, ze nedavno (v dubnu) jsem si tez objednaval autoradio (bylo v akci za dobre penize) s dodanim do 2 dnu. Po 3 dnech radio stale nikde, tak jsem se tez informoval a dostal jsem odpoved, ze do tydne bude u me. Jenze, behem tydne mi dosel mail, ze jiz je nemaji na sklade a dalsi dodavka bude az za 2 mesice. Tak jsem to neresil a zapomel na to. Behem tech 2 mesicu mi prisel mail, kterym se mi pripomneli, ale psali: nas dodaval dany vyrobek jiz nedodava, schanime jineho dodavatele.Pak jsem nevydrzel a asi po tydnu volani na jejich informacni linku (stale nikdo nebral a jiny telefon ci mail nebyl) jsem se dovolal. Slecna se hodne divila, proc ze chci tu objednavku zrusit, kdyz je uz pry maji mesic na sklade . Mezitim se ale nabizeli v akci jiny vyrobek a tak jsem tedy tento zrusil a zkusil jiny (take 2 dny dodaci doba). Objednal, zaplatil a cekal jsem. Opet tyden nic (nakonec doslo po 14 dnech a mych 5 zurivych telefonech). Reknete, neni Ceska Posta rychlejsi?
0/0
13.8.2003 12:38

Evžen

Re: no nevim

Že by patro.cz?

S nima mám totiž totožnou zkušenost...

0/0
20.8.2003 20:39

hhhhhhhhh
Zdar uhráci mastňáci.
0/0
18.7.2003 9:51

tom

Zdar počítačoví experti, jste fšichni poďobaní, uhrovaní, brejlatí mastňáci?
0/0
18.7.2003 9:45

ekspert

Re:
jen nekteri z nas. Jak ses na tom ty?
0/0
28.7.2003 16:33

Mr.Terabyte

Re:
Ja sice do téhle skupiny nezapadám. Ale musim ti říct, že jseš pěkněk kretén. P.S. Nejsi náhodnou zaměstnanec Monimy?
0/0
15.8.2003 9:25

steep

Reklamace u Autocontu a ProCA
Sice nejsem fanousek AC, ale je fakt ze mi tam vymenili disk do 24 hodin a to uplne bez problemu,byl jsem mile prekvapen. Stejne tak jakakoliv reklamace u spol. ProCa byla absolutne bez problemu a s profesionalnim pristupem. Jinde bych asi komponenty nenakupoval uz jenom kvuli tem reklamacim.
0/0
4.7.2003 9:51

Zorro

Impact Computers.
Ahoj, chtěl bych jen upřesnit, že Impact je skvělá firma! Nejen, že pan Lizner mu tu udělal skvělou reklamu - aby né když tam pracuje (nebo už né?), ale jsou tam prasata, co dokážou přivíst počítač ve stejným bordelu jako píše Jiřík dole. Měl jsem to super rozmrdaný, a kdybych si nevydupal nápravu po důkladných testech Sandrou a jinym test-softem, tak jsem pěkně prodělal. Samozřejmně, že se hrozně divili svým omylům, ale kdo je laik, má dnes možná doma v casu jiný věci a říká si jaký má dělo. Takže lidi - od velkoobchodu klidně, ale šlapat kjim na paty. Kdo platí? Tak ať se podle toho chovaj! Čau a levnějším komponentům zdar.
0/0
23.6.2003 18:45

Vasek

Re: Impact Computers.

Asi nevis ze Sandra je software uúplne nanic delam technika uz par let a vzdycky me dostane kdyz dorazi nejakej vocas jako ty s argumentama ze Sandry ktera pomerne v hodne pripadech lze kdyz nevychzi z Biosu ale na to ji skutecne nepotrebuji. Vocas a prase asi budes spis ty ja bych to videl spis tak ze ty firmy o kterych se tady nejvice mluvi maji hodne spatneho ale asi i hodne dobreho jinak by na trhu asď uz tezko byly viz Alzasoft mam dojem 1994 Monima netusim ale myslim tak 1996-98 impact 1994 atd osobne uz mam co do cineni se vsema firmama a myslim ze to je i v tom jak se k nim chovaji zakaznici. Tezko muze nekdo ocekavat ze se z nej poserou kdyz nastoupi do kramu nastartovanej ze mu ten procesor co muprodaly nejede a ze ho chce okamzite TED hned vymenit taky bych z takovyho cloveka nadsenej nebyl a ochotou bych zrovne necisel Myslim bud slusny a dostane se ti slusnosti takhle postupuji ja pak kompui uz jsem postavil a ve vsech obchodech dobre vychazim.

0/0
23.6.2003 22:51

Vocas

Re: Impact Computers - nejen pro Naprdenyho Vaschka Saska.
Vaskchuůů, tak dik za urazky ty chytroline. Mozna ze pro takovyho experta jako si ty, neni Sandra dost dobra, ale zamenenej procesor a jinej hardware za daleko horsi jiny znacky pozna. Navic jsem to netestoval jen Sandrou jak jsem psal ale vice programama. Skoro na 100% se shodli az na detaily. Jinak jako technika bych te chtel videt, jak by se Ti libilo cekat na pocitac 5 dni. Pak dostat uplne neco jinyho a nakonec kdy na to laskave prijdes tak jim to tam vést a cekat dalsi 3 dny na vymenu. Pak to prevzit a zjitit, ze tam neni zapojená 3,5"-ka a kabel jen visí. Takze o nejakym nastartovani na okamzitou vymenu a rvani, nemuze byt ani rec. To jsou asi Tvoje zkusenosti z firmy. Jinak na trhu ty firmy jsou ne diky profesionalite, ale diky nejnizsim cenam. Proto jsem psal prispevek. Nelibi se mi kdyz si na tu profesionalitu hrajou a kecaj o ni v takovejhle disk. fórech. At propagujou ceny a ne svoji (ne)schopnost. Stejne si u nich vsichni zase nakoupi. Kdyz na ne bude ale vetsi tlak, je sance ze zlepsi i kvalitu. Nebo to pak zvladne nekdo lip za ne, protoze lidi budou o jejich "sluzbach" vedet svy, a radsi si priplati u firmy, ktera je nebude jen slibovat.
0/0
24.6.2003 20:30

Martin

Re: Impact Computers.
Ja jen ziram ne inteligenci nekterych prispevovatelu vsichni si stezujete neustale na stejne firmy ohledne komponentu Alzasoft Monima Impact nezarazi ctenare proc tyhle firmy ? neni to tim ze by byly nejhorsi ale protoze jsou proste nejlevnejsi a prodaji toho haldy. Kdyz si k nim jdete neco koupit usetrite nemale penize a stojite frontu ale jak proboha muzete ocekavat perfektni sluzby. Jen blbec by si tam nechaval namontovat treba grafiku a pamet do svyho kompu a protestovat. Je to logicke ty firmy operuji s tak malym rabatem a maji takovou honicku ze neni mozne aby vse provedly perfektne svoji praci na trhu odvadeji dobre prodavaji levne komponenty ale proboha nechtejte nikdo po nich aby Vam poskytly skvele sluzby. Uvazujte stojite v krame a cekate az Vam daji dohromady neco v pocitaci co jste si tam koupil s Vami tam cekaji dalsi dva a mezitim se tam vystrida dvacet zakazniku co se deje tedy asi za zdmi te firmy co vi nevidite ? Lidi tam poletuji jako blazni skladnici technici nikdo nema na nic cas jsou tady od toho aby toho prodaly co nejvic technik ktery musi otestovat cca 10 soucastek nebo upgrade pocitacu za pul hodiny to asi moc dobre neprotestuje tak na co si sakra stezujete SLUZBY nejsou zadarmo vsude ve svete je to nejdrazsi komodita na trhnu nemuzete chtit nejlevnejsi a zaroven nejkvalitnejsi to proste nejde a zrovna tak je to s tima reklamacema kdyz mate maly kramek kde koupite CPU tak Vam ho pravdepodobne do druheho dne vymeni ale kdyz si ho koupite v monime nebo v jinem zminovanem obchode musite pocitat s tim ze takovy obchod ma takovych reklamaci za den treba 50 a velkoobchod jim tezko vymeni 50 procesoru za den to by sel do pihele takze to posle vyrobci a ceka se az to vyrobce vymenia proto je to vse dlouhe a neohrabane v nicem jinem to neni tyhle firmy to umyslene nezdrzuji co by stoho mely akorat plny sklad vyreklamovanych veci ktery muzou pouzit na neco jineho fakt ziram nekteri lide zrejme jako Zorro nepremysli moc logicky. PS. tohle neni teorie ale praxe uz jsem v par vetrich firmach pracoval.
0/0
23.6.2003 23:05

Mave.Rick

Re: Impact Computers.
Kdybys psal carky, mozna by se v tom textu dalo i orientovat. U tehle firem nejde vubec o sluzby, jde proste o zakladni slusnost obchodnika. Problem je v tom, ze tem neplnoletejm klouckum, ktery znali PC jen od monitoru, ze zachtelo poznat vsechno trochu lepe, tak "to" rozebrali, tim padem jsou z nich odbornici a uchazeji se o pozici v Monime. Tam je vezmou, protoze ta firma ma obrovsky obrat nejen zbozi, ale i lidi (co tam chodim, tak tam vidim jen 1 staleho cloveka, ktery to tam ma asi na povel). No a tomuhle klukovi je uplne ukradena nejaka ucta k zakaznikovi, coz plati na prodejne i na reklamacich. Ja beru, ze sluzba=oprava PC,stavba PC,testy PC nemuseji byt perfektni, protoze jsou levne (= nejsem debil, abych jim nechal stavet moje PC), ale reklamace neni do haje sluzba, to je jejich povinnost. a pokud oni argumentuji tim, ze si to nekdo zamontoval do compu blbe, nemaji pravdu - podle zakona musi byt u vyrobku jasne napsano, jak se ma pouzivat. U OEM procesoru to samozrejme nebude, ale pak oni nemaji pravo odmitnout reklamaci kvuli spatnemu osazni, protoze porusili povinnost dat k tomu navod. Takze se tam pak s nima kazdej hada pul dne a sou z toho takovyhle diskuze
0/0
26.6.2003 11:21

Ondřej

Re: Impact Computers.

Tak. Normálně to nedělám, ale tohle mě fakt nasralo. Plácáš tady píčoviny o slušnosti obchodníků, o nezletilejch kloučcích a o hovadech, co urvou nohy na CPU když ho tam rvou obráceně. Takže mezi náma - pracoval sem u firmy Impact několik měsíců a mám poměrně slušnou zkušenost s lidma jako seš ty. Teď už tam nedělám a tak si tohle můžu dovolit - žádná obchodnická etika se mě netýká. Tak abych to vzal postupně:

ad1) Nevím, jestli zmínka o slušnosti se týká konkrétně exkolegů nebo snad mě. Můžu tě ubezpečit, že já konkrétně jsem se choval slušně vždycky, když to bylo jenom trochu možný. Pokud ti ale na krám vleze hovado, který si na doporučení nějakýho specialisty-kamaráda koupí 256MB DDR SDRAM @ 333MHz a narve to do desky jako je ECS K7S6A a diví se, že mu tuhne kompl a chce to vyměnit za "nějakou jinou paměť", protože tahle je "zaručeně vadná" a nenechá si vysvětlit, že tohle je jenom jeho problém, protože paměť se testovala několik hodin specializovaným sw. Pak už člověk může bejt v 5 večer trochu podrážděnej. Ta deska s tim má prostě problémy a já jako prodejce nejsem povinnej zjišťovat při nákupu komponent konfiguraci jeho stroje a RAMku mu prostě nevyměníme, pokud nebudeme chtít - to je ale jenom dobrá vůle - ani ne tak prodejce jako šéfa, kterýho každej prodejce má - to by sis měl taky uvědomit.

ad2) Pokud si myslíš, že jsem nezletilej klouček, tak jenom uvedu že je mi 24 a mám praxi s komplama HP, Compag jako tester / servisák, pak třeba v Impactu totéž (i když v omezený míře). Teď sám na sebe stavim 2 - 3 komply tejdně, servisuju (kdyby sis nevěděl rady ozvi se - po Praze přijedu). Co se týče mejch bejvalejch kolegů tak délka jejich praxe je 6 a 7 let v tomtéž oboru.

ad3) Tohle už sem trochu nakous - co se tady rozčiluješ ... pokud máš na to zastrčit Athlona do socketu tak to neřeš. Návod na instalaci procesoru je mimochodem součástí manuálu k MB - u OEM CPU ho fakt nenajdeš. Problém zaplatit 500,- za postavení a zahoření komplu pokud na to nestačíš nejni můj.

Ondřej Rovňan

0/0
9.7.2003 17:43

Vcelka Maja

Re: Impact Computers.

No jo no jo lidi si vzdycky rejpnou vsechno dokonaly neni a neni to nikde ani u Autocontu ani u Mironetu ani u Dellu ani u Impact  delaji tam totiz vsude lidi ctu si tady vsechny ty prispevky a myslim ze vsechno je to tam napul nekdo chvali nekdo hani je to proste stejne jako u kazdeho jineho oboru neco se proste povede a neco ne . tenhle mladik zrovna nadava na jednu firmu druhy ji chvali ale pravdu podle meho maji ty o par radek vic nechtejte za super levne penize skvele sluzby nic takoveho v evropske uniď ktera nas ted ceka nenď a neexistuje a divim se ze to vetsine lidem zde nedochazi tyhle vsechny firmy prodavaji hodne levne soucastky tak nejak nemuzu pochopit proc po nich chcete aby Vam davaly neco jeste zadarmo ne nechcete po nich zrovna male chcete aby kuly Vam zamestnaly o par techniku vic a par prodejcu vic o par obchodniku aby byly vsichni hodny odpocaty a v pohode lizt Vam do prdele ale to by jste potom vlastne nakupovaly treba jako v ATcomputers kde maji i na zalepeni krabice frajera a z toho logicky vychazi ze ty ceny by uz nebyly asi takove jake jsou napadlo z Vas nekoho prijit do jedne z techto firem a rict koupim tohle chci to namontvat a otestovat tady meta 500,-. Videly by jste jak to funguje dostaly by jste k tomu navdavkem hubana a vsechno by bylo perfektni a furt by Vas to vyslo levneji nez treba v tom Atcomp kde by jste podobne sluzby zapalatily minimalne 2000,-. Ne panove chteji prodejte mi to co nejlevneji nejlip za vasi nakupku a jeste okolo me hodinu litejte nekdo dole psal o tom kolik na tom maji pry 10% dovolte abych se zasmal podle toho jak na ty ceny uvedenych firem koukam a mam k dispozici nakupni ceny vetsiny uvedenych firem to odhaduji v prumeru na 3% a velice malo komodit jestli vubec nejaka presahne hranici 5% Cauves

 

0/0
23.6.2003 23:21

asimov

Re: Impact Computers.
Nákup u Impactu Monitor Hansol 920D 5009,- bez DPH. Prodej 5209,- bez DPH......Počítat umíme :) 
0/0
9.7.2003 19:04

Josh

Re: Impact Computers.
Impact je o nicem. Objednal jsem si jednou u nich pametovou kartu do fotaku, nejdriv ji z Prahy poslali na jinou pobocku a pak me ten jejich vymakovany vedouci pobocky ji prodal pred oblicejem navzdory tomu, ze predtim se mnou 5x mluvil (2x po telefonu a 3x osobne). No a kdyz jsem si na nej stezoval u jeho nadrizenych, tak jsem jim ani nestal o odpoved a oni jen ten mejl preposlali tomu prodejci, at si to vyridi sam. U PetraComputers jsem ji druhy den koupil v pohode a nikomu ji neprodali, kdyz jsem ji mel zamluvenou jako u Impactu, kde mi ji po 10dennim hororu tak vesele strelili nekomu jinemu 
0/0
4.11.2003 13:08

t.a.z.

Pár vynechaných maličkostí

-Autor článku zapoměl na několik málo detajlů. Například Vám v tom obchodě vůbec neměli prodávat procesor a paměť v pytlíku. OEM verze komponet zákazníkům vůbec nejsou určeny do rukou.Pro koncové zákazníky jsou určeny krabicové verze :)

-Autor neuvedl jestli má dostatečnou odbornost k provedení montáže počítače. Pokud ne reklamaci mu v prodejně vůbec nemusejí uznat. Ale to pouze v případě že u zakoupené zboží bylo uvedeno kdo a jak má montáž provádět, což typuju že nebylo, takže je to fuk.

-Sám Autor uvedl, že si vyhledal nejlevnější kšeft který našel :), tím odpovězeno na otázku jestli firma opravdu musí šetřit na kvalifikaci zaměstnanců.

-Snad se někteří z tohoto článku poučí a nebudou na prvním místě hodnotit cenu, protože ta klesá ruku v ruce s kvalitou, a to služeb i komponent. :)

Jinak autorovi děkuji za skvělý článek. PS: Nechtělo by se Vám někdy napsat článek z druhé strany? Z pohledu IT prodejce? Podnětů by byla určitě spousta :)

0/0
9.6.2003 12:38

acid 23

Re: Pár vynechaných maličkostí
namam pocit, ze by z duvodu nizsich cen mela jit dolu i kvalita komponent... komponenty nevyrabeji sami prodejci na koleni, ale kupuji je z velkoskladu, tudiz koupi-li nekdo nejaky komponent draz nebo levneji, stejne nema zaruceno, ze na 100% pujde... jinak se zbytkem prispevku nezbyva nez souhlasit...
0/0
3.9.2003 12:19

Medved

jojo je to presne tak

uz jenom proto, ze si autor necha vymenit zbozi za jine si myslim, ze moc odbornosti nema. Odpalit procesor tako neni 2x problem, a ze mu ho vymenili, to uz celkem vyhral (normalni firma ma v reklamacnim radu, ze vypalene veci se nereklamuji)

Bohuzel neni praxe takova, ze by se "koncakum" ty veci vubec neprodavaly (OEM)

Jednoducha vec - end user spatne nasadi chladic na CPU, to shori - ale on si nerekne, aha jsem uplne levej, ale jde ho reklamovat - to je docela podvod ne?

Rada prodejcum, co se tomu chteji vyhnout - PC mu postavte, a dejte si na case pecet, kterou kdyz porusi tak ma po zaruce "varanty void if removed" ne?

Z vlastni zkusenosti vim, ze komponentu za litr, mit na ni obligatni kilo se spis nevyplati, nez vyplati.

0/0
18.9.2003 13:23

prof.Tulka

směju se a zírám
nad naivitou , hloupostí . Koho ? Všech. Jak firem , tak zákazníků. Ale především zákazníků. Je jasné, že si mnozí z vás pletou dojmy a pojmy. Obchod a velkoobchod. Takže  až budete chtít zase někdy ušetřit, pak nechodte  se slepým střevem do nemocnice za někým kdo je MUDr., ale běžte k babce kořenářce. Tam za 80% ceny  nemocničního  odborného ošetření dostanete nějakou mastičku, pofoukají vám to, a výsledek ? Ten snad každý chápe.   Já to řeším tak, že mám "svého" domácího odborníka na PC, provádí mi jak systémovou údržbu tak upgrade, pomáhá odstranit jak HW tak SW problémy.Navíc mi dodává  tonery, cartridge, komponenty, jako starému zákazníkovi s výraznou slevou oproti cenám běžně v Brně a na internetu. Takto spolupracujeme od roku 1993, a neměl jsem dosud jediný důvod být nespokojen. Ne že by se něco nepokazilo, ale vždy mi byla závada bez potíží odstraněna. A tak jak pro mne, pracuje tato firma pro mnohé mé známé.  Tulka Brno
0/0
7.6.2003 9:19

pras

Pane "PC Kutil" dobre Vam tak. Nejlepe za malo penez hodne muziky co?!
0/0
6.6.2003 13:23

alahoo

prodej&reklamace

Zdravim vsechny nespokojeny lidi. Sam jsem delal ve firme zabyvajici se prodejem vypocetni techniky a tyto problemy me nejsou cizi. Je mi jasny ze koncovy uzivatel(zakaznik) chce co nejvice muziky za co nejmene penez. Priznam se, ze jsem necetl uplne vsechny prispevy, ale souhlasim s nazorem, ze koncovy zakaznik pokud chce nejakou podporu, nemuze nakupovat ve velkoobchodech. Mirne zvysena cena do 10% u dealera mluvi o minimalni podpore zakaznika. Pri rabatu 15-20% se da mluvit jiz o nejake podpore a pokud chcete mit hodne dobrou podporu, pocitejte s rabatem cca kolem 25-30%. Mozna se Vam to zda hodne, ale pokud si spocitate cenu pohonnych hmot, cas technika, testovaci komponenty a podobne, zjistite ze prodejce nakonec vydela jen minimum, cca 3-6%. Tak jeste si myslyte ze vydelat na pocitaci za 20000,-kc jen zhruba 800,- korun je neco prijemnyho?
Pokud ale nechcete podporu, da se vzdy domluvit s obchodnikem rozumna cena. Osobne jsem lidem, kteri nechteli podporu prodaval s rabatem cca 10%, coz jsou na celem pocitaci 2000 - z cehoz je asi 100,- doprava z velkoobchodu, 100,- doprava k zakaznikovi, 300,- - 500,- korun montaz 200,- pripadna instalace software a 100,- pro obchodnika. Zbytek je teprve zisk, coz znamena 1000,-. Z techto 1000,- korun musite zaplatit THP, najem, spotrebu energii, reklamu, podporu prodeje. Vysledek? 50,- kč čisty zisk pro firmu. Tak a ted muzete pomlouvat.

 

 

0/0
3.6.2003 9:13

Re: prodej&reklamace

Zdravim jeste jsi zapomel pripsat cca 500,- na busouci mozne naklady s reklamacema administrativa vyhledavani v databazi kde byl jaky úposkozeny komponent koupen pak ho poslat takze naklady na dopravu k dodavately a podobne s timto nazorem naprosto souhlasim nechapu na co si tady vlastne lidi stezuji na Alzasoft ? Tak proc maji denne furt pres 6500 lidi navstevnost na strankach ? Tim ze to delaji spatne asi ne ale tady si vsichni myslim ze za prakticky velkoobchodni cenu dostanou DELL se vsema priplatkama za sluzby a podobne jen tak pro predstavu konkretne DELL to co koupite smontovane u Alzasoftu za 20000,- dostanete u DELLu za 70000,- racte se podivat ano DEll je trosku drazsi ale jako priklad toho kolik se plati za sluzby to urcite staci !!!!

 

0/0
23.6.2003 23:10

Mr.Terabyte

Re: prodej&reklamace

Je mi to jasný. Ale jen uvedu, že pokud vlezu do Alzasoftu jako nakupující, tak přesně vim co chci nadiktuju kód zboží zaplatim odcházim nenechávám si radit... nic od nich nechci... když musím zajít na reklamace tak NIKDY nenosím celej komp jako někteří borci ale jen ten jedinej kus HW, kterej jsem doma vyzkousel prostým prohazováním HW mezi 2 počítači a uvedu v čem spočívá problém  a co musí přesně udělat aby se problém projevil. Domnívám se, že to je vše co servisní technik potřebuje takže když mu to takhle podáte tak on to skutečně zapojí řekne posaď te se za 20min to bude otestovaný já si sednu počkám on mezitím vyřídí reklamace další pak se vrátí zezadu a řekne: "ano HW byl vadný" tady je nová komponenta... přesně takhle to proběhlo u grafické karty Sapphire Radeon 9700 128MB a mám tu skušenost i s pamětí a motherboardem. Čili takhle bych já viděl základní spolupráci s technikem. Není pak žádný problém. Ale to co se mi stalo v Monimě jde naprosto mimo reklamace čtěte:

Že nevíte co se mi včera stalo? V pondělí 11.srpna 2003 si objednávám ve firmě Monima repro od Geniusu 5.1 SW Home Theater asi za 3800,- s daní. Byla to dobrá cena, protoze v konkurencnich obchodech se to houpalo kolem 4200-4300Kč s DPH. Ale neměli je na skladě takže jsem jim poslal v pondělí email s požadavkem a oni mi ho v úterý potvrdili a napsali, že budou ve středu v 15hodin připravený. Takže ve středu nahodim web a podivám se jen tak pro informaci jestli cena těch repro třeba ještě neklesla. Bohužel cena naopak stoupla a to o 300,-Kč !!! Takže ještě ráno volám do Monimy za kolik tedy u nich ty repro koupím a oni, že za cenu v době objednávky (tj za 3800Kč). Čekám na 15hodinu a pro formu tam ještě volám jestli už jsou připravený a oni, že ne že jsou na centrále a že teprve dorazej. Já jsem na to docela spěchal takže jsem se jí zeptal jestli si je můžu vyzvednout rovnou na centrále, ale pro jistotu jsem se zeptal za jakou cenu je tam budou mít a ta "příjemná! slečna mi zdělila, že neví a že se musí zeptat (ráno tvrdila, že budou za starou cenu). Za chvíli mi volá a sděluje mi, že ty repro přišly v nákupu příliš draho (haha obvykle bývá cena nadsazena o 20-30% jen oproti zahraniči!!! např. USA a to neberu v potaz, že to nakupují přímo z tchajwanu) tak že mi je tedy prodají za novou cenu (4200Kč). Tohle se mi opravdu nelíbilo a nechávám se spojit s majitelem jak je možné, že mi každou chvíli tvrdí něco jiného a on mi sdělí: Ne, nemůžeme Vám to prodat za starou cenu. Tak jsem mu řekl, že to je drzost největší a že ať tu objednávku zruší. A sdělil jsem mu, že o tomhle se tedy dozví média a on mi řekl: Mě to je jedno já mám velkých zakázek dost! Tak takhle tedy ne položil jsem telefon a jel koupit ty repro do Electroworldu, už jen z principu. (Měli je tam za 4249,-Kč) A do Monimy už mě NIKDO NIKDY NEDOSTANE!!! A vám tedy radím nechoď te nakupovat do Monimy nestojí tam o zákaznika. P.S. A to už jsem si zvykl na ty kyselý ksichty těch prodejců, které tam byly na dením pořádku, ale tohle je příliš...

0/0
15.8.2003 9:49

hadr

Re: prodej&reklamace
No, ja mam zas horsi zkusenost s Alzasoftem... kleknul mi disk, Maxtor 40 GB 7200rpm, tak sem jim to dovez, popsal sem zavadu (umrel), sepsal sem protokol a zeptal se kdy by mohla byt reklamace orientacne vyrizena. "Mozna tejden, mozna mesic...". Ted uz maj muj disk 3 tejdny a porad nic, dvakrat sem jim volal a porad to samy "reklamace se vyrizuje". Bejt bez disku 3 tejdny neni az tak velka sranda takze bych ho dostal pochopitelne co nejdriv... Naopak dobry zkusenosti mam s Czech Computerem. Objednal sem si tam RAMku OCZ 256 MB DDR433 CL2 Enhanced Latency, stala asi 1400 bez dph, pres e-shop. Bud ted den nebo nasledujici (presne si to nepamatuju) mi napsali email ze zbozi momentalne neni skladem a asi ani hned tak nebude a ze cenu asi taky neudrzi, a jestli teda chci objednavku stornovat nebo jestli mi maj nabidnout alternativu. Rek sem ze pockam a pak se rozhodnu (podle toho jaka bude cena). Mezitim se byl u nich jednou v obchode a tam sem se zeptal a dostal sem odpoved se ramka nejsou, nevi kdy budou a asi pudou dost nahoru. V ceniku uz staly 2500 bez dph... Asi 2 tydny po objednavce mi prisla sms "Vase zbozi je pripraveno k odberu. Vas CC", tak jim volam za kolik, a dostal sem odpoved "Samozrejme za cenu uvedenou na objednavce.". Takze sem mel jeste ten den ramko za 1400 bez dph, prestoze v ceniku uz bylo na 2800 bez dph... Za ty roky sou uz takhle nakupuju ruzny HW komponenty sem si uvedomil ze ceny nemusi bejt to nejdulezitejsi, klidne sei priplatim 3% kdyz pak nebudou problemy s reklamaci apod.
0/0
19.8.2003 13:02

Tomas L

Berte priklad IMPACT Computers

Mam starej komp se starou VGA nekde na svete hardware jsem se docetl ze v Impactu sedej lidi co radi poradi i lidem ktery nemaji nic u nich koupeny tak jsem to zkusil a sledujte moji komunikaci s nima ziram jako blazen asi vsechny firmy na jednu hromadu nepatri je dobre predem upozornit ze zminovanou kartu mam od uplne jine firmy

 

 
Dobry den,
 
na jednom serveru (svet hardware) jsem ve faq nasel kontakt na vas, ze by jste mi mohli poradit. Mam geforce2 mx/mx 400 64MB od firmy ManLi a kdyz spustim nejakou graficky narocnejsi hru, tak se po chvili cely pocitac sekne a nezbyva nez reset. Jenomze se takhle se seka i jen pri kopirovani, psani dokumentu a nekdy i pri necinnosti. Zkusil jsem tam dat starou voodoo3 a s tou chodi vse v pohode. Detonatory mam nejnovejsi, sestavu mam duron 1,1 GHz, desku M807 s AGP4x. Rad bych se zeptal, zda muze byt problem v karte a jestli ma cenu jej nosit k vam do servisu, resp. jestli uz se na vas nekdo obracel se stejnym problemem a zda to jde opravit, nebo jestli je ta karta zrala do srotu.
Diky za odpoved.
 
S pozdravem Tomas Lizner
 

Tomas Lizner
+420732173010
http://tomcat.fnet.cz

 

Odpoved nasledujici den,

 

Dobry den, podletoho co popisujete je karta vadna ikdyz nechapu
proc se Vam seka a restartuje PC i pri kopirovani souboru osobne bych
tipnul ze je problem i v necem jinem. Problem muze byt take v
nejnovejsich detonatorech zkuste nejdrive nejake starsi nebo nejlip
original ovaldace mohlo by to pomoct. Dale pisete jestli je karta do
srotu zalezi na tom jak ji mate dlouho a jestli je v zaruce. jestl
neni a nepomuzou ovladace a skutecne jste si jist ze vsechny problemy
ustaly kdyz jste tam dal staricke voodoo a nebudete mit jinou moznost
nez kartu vyhodit tak ji prineste k nam a nechte ji u kolegu nahore na
me jmeno ja se pokusim Vam ji vyreklamovat u dodavatele u ktereho
vzhledem k vysokem obratum mame jista privilegia. Jestlize je karta v
zaruce hodte ji vasemu dodavateli na hlavu. Ale nejdrive bych urcite
zkusil puvodni ovladace a kdyz to nepomuze smazte HDD a naistalujte
system znovu a zase stare puvodni ovladace. Mohlo by se stat ze nove
ovladace s kartou dobre nekomunikuji a kdyby jste nahral puvodni furt
by tam zustavaly kousky tech novych a nic by jste nezjistil proto ta
preinstalace. Kazdopadne ne opravna instalace ale instalace na cisty
pevny disk nejlepe format c:.
Dejte vedet jak jste dopadl ja myslim ze to pomuze ale takhle na
dalku se neda rict. Zarazi me ze Vam to blbne i pri jinych
standardnich operacich to je vazne divne.

Preji prijemny zbytek dne
Servis Impact Computers

At uz je rada dobra nebo ne nekdo kuly me stravil docela dost casu a mohla se na me vykaslat protoze me vubec nezna a zadny zisk jsem mu neprinesl ba naopak je ochoten vzit do reklamace moji kartu od jineho dodavatele a vymenit ji.
Chtel jsem to tady napsat protoze jsem si precetl predchozi prispevky kde vsichni pisete o spatnych zkusenostech Monima Alzasoft atd tak aby bylo jasne ze vsichni do jednoho pytle nepatri.

 

 

 

 

0/0
29.5.2003 10:02

scarab

Re: Berte priklad IMPACT Computers
Myslim, ze zalezi na lidech. Ten kdo ti odpovidal jeste nereprezentuje postoj jinych zamestnancu firmy Impact Computers. Ja tam koupil v lete pred rokem komp (zvolil jsem komponenty, nechal postavit a odvezl domu - cca 45km). Co se delo dal zkratim do nasledujicich udaju: 4 reklamace (vysoka teplota, spatnej hadr-vyklepany plotny, jine komponenty nez objednane). Spocitejte si naklady na dopravu(zaplatili asi jen 2 cesty od nich ke mne), starosti s vyrizovanim, celkem asi mesic bez kompu a v neposledni rade ujmu na psychice a vyjde vam neco moc oskliveho. Nastesti ma posledni reklamace a sahodlouhy dopis technikovi(bud tam byl nekdo soucitny nebo ode me proste uz chteli mit pokoj :) spolu s ruznymi "vyhruzkami"(zaloba, narokovani vraceni penez atd.) zajistily konecne kvalitni opravu spojenou s nejakymi "bonusy" (kdyz to shrnu tak jsem si po dobu reklamovani "vybojoval" lepsi MB, Athlona 2000XP misto 1800XP, o 20 GB vetsi disk, sundani stupidity, ktera si rika "zarucni pecet" a kompletne 2 letou zaruku na vsechny komponenty(tehdy jsem mel na vetsinu z nich 6 mesicu) :))) Holt se nesmi clovek bat prosadit se a aspon trochu znat sva prava (ovsem i povinnosti). Zaver: Chcete-li u Impactu nebo i jinych podobnych firem nakupovat, pokud jsou levni(a oni vetsinou jsou-ceny pak byvaji vetsinou jedinym kladem), jdete do toho, ale montovani PC, vymenu komponentu atd. nechte na kamosovi, co se vyzna, v lepsim pripade pak na sobe :o) Kvalitnimu a opatrnemu nakupu zdar!
0/0
30.8.2003 17:27

DeeDee

nákup/reklamace
Alzashit je banda zgumlejch blbů, skoro měsíc sem tam denodeně chodil jestli maj ATI R9100 128 MB ViVo... neměli...Monima to samí...růžovku neřešim....všichni "bude bude, jenom nevíme kdy" a to to maj v ceníku...tak sem jí nakonec splašil v Mironetu, tak jak ten shop nemam rád tak se mi tam líbil jejich přístup... a byla tu i první reklamace (chyba v OpenGL), bezproblému vyměnily z fleku, karta už je v pohodě... Další nákup... AMD Athlon XP 2200+, ten sem bohužel koupil v monimě a už nikdy to neudělam...dali ho akorát do toho kousku plata (nevim jak se tomu řiká) a na dotaz jak to mam dotáhnout domu a jestli by mi daly aspon antista.obal ... "nemáme" .. v tom byla růžovka aspon o trochu líp, tam sem ten den kupoval z druhý ruky AMD K6-2 a hned sem ho dostal v pytlíčku... XP cestu nepřežil...a reklamace se táhla měsíc...další věc : A4Tech RFKB-2548.. jelikož jedinej kdo jí měl tak rychle byl Abacus tak sem si jí koupil od nich... dokonce sem jí dostal těžce pod cenou (2k oproti 2k5).. po tejdnu a půl vyšel novej model tak mi ho i dokonce zadarmo vyměnily...Abacus má výhodu v tom že maj zaměstnanci ICQ veřejně takže člověk se může v klidu dohodnout...já mam prostě s monimou a alzashit děsný zkušenosti a s růžovkou a abacusem zase docela dobrý...
0/0
27.5.2003 2:00

Barbonak

Re: nákup/reklamace

Zkus Impact Computers maji dost veci skladem antistatik urcite maji taky :-)
kupuji tam dost dlouho a vse je v klidu je lepsi si to akorat zarezervovat dopoledne a odpol si prijit aby to mely asi toho prodavaj dost. Jo jinak maji na vetsinu veci lepsi ceny nez Alza a Monima o Mironet nemluvim  Tu 9100 maji a hned nekolik modeli skladem bez cekani se mrkni tady to mas

Výrobce Produkt - název Cena bez DPH Cena s DPH     A B C
HERCULES 3D Prophet (G14) 9100 64 DDR,TV Out/DVI-OEM 2 368  Kč 2 889  Kč Koupit Zásoby javascript: ShowQue(6224) Ano Ne Ano
MANLI MANLI (M62) ATI Radeon 9100 64MB DDR 1 801  Kč 2 198  Kč Koupit Zásoby javascript: ShowQue(6004) Ano Ne Ano
MANLI MANLI (M63) ATI Radeon 9100 128MB DDR 2 234  Kč 2 726  Kč Koupit Zásoby javascript: ShowQue(6086) Ne Ne Ano
MANLI MANLI (M66) ATI Radeon 9100 VIVO 64MB DDR 1 977  Kč 2 411  Kč Koupit Zásoby javascript: ShowQue(6169) Ano
0/0
27.5.2003 12:18

Krásně tu pláčete
Velevážení koncoví uživatelé (EU). Nadáváte na praktiky velkoobchodů, ale musíte si uvědomit, že byste tam správně neměli ani co dělat. Je jen jejich dobrá vůle, že vám prodávají. Take kupní smlouva, kterou at písemně nebo nepísemně uzavíráte se řídí Obchodním zákoníkem a nikoliv Občanským. Nadáváte na servis...Musíte si uvědomit, že i ten něco stojí. Odborníci na reklamacích také nechtějí dělat za pár stovek. Takže když si to dáte do souvislostí....v Obchodním zákoníku není o nějaké lhůtě pro vyřízení ve dnech ani slovo. Když na židli na reklamacích sedí kluk, kterému je 19 a na PC umí hrát jen hry nemůžete čekat zázraky. Prostě servis si budete ať chcete nebo nechcete zaplatit. Také nezbývá než souhlasit s názorem, že kdo nikdy počítač nestavěl, má si ho nechat za 400 Kč postavit s tím, že riziko nese ten, kdo ho stavěl. Pokud si díl zničí sám nemůže se divit, že mu ho nechtěji vyreklamovat. A je fakt, že mnohokráte jsem viděl, co End User dokáže...ulámané nožičky u CPU, procesory spálené jen proto, že nekdo nesundal z chladiče ochranný papírek na gelu, ohnuté konektory u nových monitorů atd. Buďme objektivní....pokud chcete ušetřit ve velkoobchodě, počítejte s tím, že tam bude poslední ve frontě a před vámi budou obchodníci, kteří najednou berou X dílu a vy jen jednu grafickou kartu a ještě to smlouváte na cenu A nebo dokonce S.
0/0
23.5.2003 10:18

Pietro69

Re: Krásně tu pláčete
Moje řeč!
0/0
30.5.2003 12:41

Mave.Rick

Re: Krásně tu pláčete
OK, ale neberu ten nazor o "odbornicich na reklamacich". Podle me nejsou v Monime (osobni zkusenost) odbornici nikde a na reklamacich vubec ne. Jestli je kvalifikaci to, ze clovek pracuje 1 mesic v IT, tak prosim. Ale jejich argument na spaleny chip na zakladni desce, ktery po me informaci, ze to asi vyhorelo znel "asi Vam to vyhorelo" neni podle me kvalifikovany ani odborny. Chapu argumenty ohledne ceny a jim umernych sluzeb, ale zadny dodavatel nema pravo odlisovat sve zakazniky podle obratu. Pochopitelne, ze kdyz od nich nekdo odebira za 100k mesicne, chovaji se k nemu jinak, nechtej prijit o ksefty. To, jestli se koupe ridi obcanskym nebo obchodnim zakonikem se ridi typem zakaznika, nikoliv prodejny. Pokud prodavaji fyzickym osobam, ridi se toto odpovidajicimi zakony.
0/0
23.6.2003 15:32

Martin

Monima jsou opravdu tragedi
Kupoval jsem u nich 5.1cky od Geniusu ve dreve. Nesel jeden kanal a tak sme je samozrejme s predchozim telefonatem o reklamaci poslali zpet. Ani po dvou tydnech nebyli schopny rici zda je dostali do reklamace, natoz aby nam dali jakykoliv papir ktery ma byt sepsany podle zakona pri prijeti zbozi do reklamace. Asi po dalsich 2 tydnech volani co s tim bude se po 30 dnech dostalo hlasky ze to dovozce nevyreklamoval protoze sem si ten kanal udajne znicil sam (melo se jednat o vrazeni zebrovani chlazeni do dreva, takze docela pekna zavada). Vubec se se mnou nebavili a rekli mi ze jestli to chci tak musim zaplatit 1800 za opravu. Samozrejme sem odmitnul a oni ze se pokusi neco udelat ale mam si byt jistej ze to budu muset zaplatit. Nakonec se po 2 mesicich od zacatku reklamace ozvali(poprve za nasich zhruba 15 telefonatu volali oni!) ze to opravili a ze dokonce to bylo opraveno zadarmo na zaklade dobrych vstahu mezi monimou a dodavatelem. Clovek aby se bal poslat neco na reklamaci, protoze tam to znici pote jeste vic. Uz bych si u nich nic nekoupil, protoze je to nejhorsi firma co znam!
0/0
20.5.2003 8:37

Tomas

Re: Monima jsou opravdu tragedi

Naprosto souhlasim jednani je otresne kdyz neco kupujete jsou super

ale kdyz reklamujete nejradsi by Vas poslaly reklamovat nekam do pr....

 

0/0
26.5.2003 10:19

radsi anonym

k Monime

Tak sem si to tu precet, clanek ponekud postarsi, ale neco pripisu.

Pral bych vsem poznat alespon sprostredkovane v soukromem rozhovoru s nejakym zamestnancem, jak to tam chodi. Kdo je z Prahy a chodi tam castejc urcite potvrdi, ze lidi se tam stridaj jak na bezicim pasu. Casto to neni tim, ze by nebyli ochotni nebo schopni, ale naopak prave proto. Tito lide totiz odmitnou prodavat shitozni komponenty, ktere majitele nekde "vyhodne" koupili, protoze chteji zakaznikum skutecne poradit (aspon co vim, tak zamestnanci, kteri funguji jako technici do toho celkem vidi, u prodejcu uz si tim jisty nejsem). Jenze pani majitele na jejich nazor nedaji a vesele kupuji komponenty, kde se jich klidne 80% vrati na reklamaci (slavne IBM Hungary, ruzne zasilky levnych pameti ... ). No a pri takovem mnozstvi reklamaci se neni cemu divit, ze se snazi je nevyrizovat. Vim napr., ze reklamacni technici vymenovali zbozi ktere bylo skladem ihned (pokud byl cas na otestovani, tak na pockani), ale majitele to zakazali. Nic tim neziskaji, protoze jim stejne z VO prijde bud to same nebo neco trochu lepsiho, akorat sou zakaznici nasrani, takze jsou neprijemni na zamestnance, a ti jsou pak logicky neprijemni na ne.

Nekdo tu psal, ze tam delal cca mesic. Musim s jeho vyjadrenim souhlasit. Ostatne neznam nikoho, kdo po mesici bude vedet, kde v tom "bordelu"(citace jednoho zamestatnce) ve sklade najit danou vec.

Neustale fronty nejsou dane jen malym poctem zamestnancu (majitel si naopak pry neustale stezuje, ze jich je moc), ale take "dokonalym" systemem "on paper". Osobne nedokazu pochopit, jak firma podnikajici v tomto oboru pri denich obratech kolem 1M Kc muze vest evidenci objednavek metodou "stoh papiru". Pak se nemuzete divit, ze si neco objednate a nikdo o tom nevi. Nebo se taky muze stat (a taky se stalo) ze si nekdo prijede pro sestavu 100km, pri cemz si vse telefonicky overi, nacez se zjisti, ze jeho monitor se prodal nekomu jinemu.

Souhlasim s prispevky, ze clovek ktery vzivote PC nestavel si ma radsi tech 500 priplatit a nechat si to udelat. Znam totiz takovy pripad, kdy pribehl spravne "nastartovany fotrik" se svym cca 15ti letym synem na reklamacni oddeleni, co ze jim to prodali za smejd, ze to nefunguje. Pak zacal blabolit neco o firme na ho* atd. Koupili si samozrejme pouze komponenty. No po rozebrani CASE a 2s kontrole mu byl utnut tipec. Deska byla prisroubovana primo na plech. Meli ovsem stesti, protoze zdroj diky skratu nenabehl, takze po premontovani a uhrazeni montaze to vse fungovalo.

0/0
13.5.2003 12:30

sebulba

Re: k Monime
Ještě jednou - když firma vše vyměňuje(pokud je to skladem,tak prodělává PR..L,obzvlášť při dnešních maržích na PC komponenty!!!!!!!!!!!!
0/0
14.5.2003 12:59

Jendajenik

Re: k Monime&Impactcomputers
Kupoval jsem u monimy a uz tak nikdy neudelam. Koupil jsem u nich asi tri veci nejaky cas po dobe a vzdy byl problem nemluvim s kvalitou komponenet co si clovek vybere tak ma ale s terminy dodavek ochotou a podobne. Vcera jsem objednal asi bez trech soucastek vecicky v Impact Computers asi do 20 moniut od chvile kdyz jsem odkliknul nakup volaly ze zbozi jestli si budu prat je dnes u me. A jak blo receno stalose a co je nejzajimavesi krome cen ktere jsou srovnatelne i levnejsi nez v Monime a skutecne me odrovnalo? V krabici se zbozim byly dve CD-R Verbatim 700MB a software s licenci na preklady textu podle ceniku na netu OEM baleni za 370,- Kc + podekovani prani prijemneho dne a ze posilaji jako podekovani za nakup male darky. Clovek si rekne ze to neni nic moc ale uz jsem o tom mluvil s kamaradem ktery u nich koupil pres eshop zatim jen mouse aby videl jak to u nich funguje nez objedna vic a dostal to same co ja takze vzhledem k cene mouse 67,- Kc Genius netscroll odhaduji zisk na mouse tak 20,- maximalne plus pribalene 2xCD-R plus soft a katalog knizek Computer press zda se mi to az pohadkove a pro Impact asi az prodelecne vypada to ze se asi hodne snazi zachranit jmeno e-shopů jako takovych ktere nici nize popisovane firmy, nebo tam proste delaji lidi co se nesnazi videlat i za cenu ze budou lidi nestastny. No nic, chtel jsem to sem napsat popravde receno jsem se tesil co Vam budu moct napsat uz pred tydnem kdy jsem vedel ze budu objednavat a mel jsem tak trochu strach.
0/0
16.5.2003 20:04

Cond

Ať žijí sopláci
Dělám ve výpočetce VO prodejce tak to vidím z jiné strany, firmy které umí technicky poradit a pomoct si logicky tenhle servis musí započíst do ceny, pokud někdo chce komponent za nejnižší cenu, tak support nemá v ceně. Kdy lidem dojde, že za služby se musí platit. K nám do VO chodí sopláci, kteří půlhodiny bádají nad grafikou a pak chtějí cenu nejlepšího dealera, který přijde nadiktuje a odejde.
0/0
18.4.2003 13:29

Netopejr

Není náhodou řeč o MONIMĚ?
Dle pisatelova popisu jednání a přístupu personálu mi to připadá mou nedávnou, téměř na chlup stejnou zkušenost s MONIMOU. Já to měl o to chutnější, že jsem si kvůli reklamaci nefunkčního TV výstupu na graf. kartě musel vzít volno - nejsem z Prahy. Po téměř půldenním čekání na otestování karty mi technik sdělil, že na to nemá čas a že jemu TV výstup taky nefunguje. Vzdal jsem to, pouze všechny známé a tímto i Vás varuju před nákupem u této firmy..
0/0
18.4.2003 0:59

sebulba

Re: Není náhodou řeč o MONIMĚ?
Mimochodem grafiku lze poslat poštou. Dělám servisáka v jedný poč firmě a když sem přijde zákazník,že se mu po půl roce vysypala grafika,chce jí samo hned vyměnit a když to tak neni,tak nadává v diskusích tohoto typu. Další si v rámci šetření koupí desku za 1800 a má ten poč na účetnictví.No a deska levná - deska šitozní,po dvou měsících klekne a chce to hned vyměnit(to opravdu nelze).My jí ale pošleme k dodavateli a ten si ji tam tři nedělě nechá,takže šetřílek je skoro měsíc bez poče a za ušetřenej litr při koupi zaplatí nemožností vydělávat na účetnictví. Proč to nejde vždycky vyměnit hned? Ceny komponentů za dva měsíce dokážou spadnout i na polovinu a on by musel od nás dostat komponent za nižší cenu,dodavatel nám po třech nedělích pošle nový komnponent, a my už ho za původní cenu neprodáme a často se jde do mínusu. Jasně,ono se řekne třeba tři stovky,ale vynásobit si to denně 40-50x a je to sazba. K tomu,jestli měl,nebo neměl technik čas - když má na stole něco jinýho,tak to nebude hned schazovat,aby vyzkoušel TV - out.To by z toho zešedivěl.Pápá
0/0
28.4.2003 13:30

Standa

Teď se strhne bouře názorů
Lidičky,asi před 5 rokama jsem měl doma počítač,teďka tačínám přemejšlet o tom,že si nějakej zas koupim,ale více méně jsem se jakoby vynořil z pravěku.Takže na sestavení vlastní mašinky se rozhodně necejtim,spíšbych to všechno zvojtil a když tak čtu názory na všechny možný firmy,tak mám dojem,že dneska koupit komp je umění.Takže vžijte se do člověka,kterej si chce koupit počítač za rozumnou cenu se slušnym výkonem a co nejspolehlivější a pora´Dte dík.Odpovědi i na mail přivítám.
0/0
14.4.2003 13:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.