- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud si myslite ze prijdete do kramu s papirkem a sepsanymi dily a vsechno co jste si vymyslel dostanete tak jste naivni. Prodejci IT proste nemuzou mit na sklade deset kusu od vseho. Hardware po prazskych obchodech kupuji hodne casto a muj system nakoupit online - overit telefonicky - zajit do kramu vetsinou vyusti v uspech. Vemte si z toho priklad pro priste...
Kozel
Tak s podobnými popisovaným praktikami se záměnou komponent jsem měl i já.
Jelikož jsem reklamoval základní desku MSI a celá reklamace trvala opravdu skoro celý měsíc s tím, že mi dali desku jinou výměnou. Po běžné prohlídce koukám, označení desky OK, vizuálně stejná - červená .... (neuvádím nezajímavé technické podrobnosti:) jsem desku zbalil a jel dom.
OVŠEM!!! Doma jsem zjistil, že deska je sice se stejným označením, ale starší verze!
Ta nepodporovala ani USB 2.0, (Měl jsem 4x USB 2.0 a 4x USB 1.1 celkem)
hm.. teď mám jen staré USB1.1. To mne zaujalo jako první - kromě toho, že při hlubším prozkoumání jsem zjistil, že na desce spousta součástek chybí - je tam ploška, ale součástky nikde :(((((
Tak to jsem fakt vyhrál :(((((
Mám to aspoń pro příště.
Teď PC fakt potřebuju a nedokážu si představit, že budu zase něco měsíc reklamovat :((
Stejně si koupím asi něco novýho.
popisu ti prihodu, co se mi stala v alzasoftu.
Byl jsem na reklamacnim stredisku a predemnou stali 2 lidi. Kdyz asi po 10 minutach vyridili jednoho znich, tak jsem pristoupil blize k pultu abych se dozvdel neco o tom, jak to tam chodi. To jsem asi nemel delat. Pan reklamoval HDD. Zavolal si technika a rekl mu, ze na disku je nekolik bad blocku a ze by ho rad mel co nejdrive zpatky. Tak sepsali protokol technik vzal disk a zasel dozadu. Pochvili se co se vratil lezel na pultu spindl se 40CD.
Technik se zeptal : "Co je to tady za CDcka?"
Pan odpovedel : "To jsem prinesl CDcka pro Vaseho kolegu."
Technik "Jakeho?"
Pan "To je jedno."
Technik zahlesl, "aha", vzal CDcka a odesel dozadu. Za malou chvili se vratil a milemu panovi oznamil, "Pridte si zitra budete tady mit novy disk"...
:-)))))))))))))))) to jsem v zivote nevidel
:-))) uplaceni techniku za rychle reklamace :-)))))
ja tam mel disk mesic a jeste jsem je ke konci urgoval...
Takze nova deska neni problem...staci spindl CD za par korun :-))))
PS.Nevim jestli se mam smat, nebo plakat :-(
ale z tehle diskuze si asi hodne lidi mysli, ze na internetu nakupuji jen skrblici, tak prinesu taky trochu na pobaveni:
1. jisty velky znamy nejmenovany ishop: objednal jsem si mikrovlnku s grilem (dodani do 2 dnu, dosla za mesic) a dosla bez grilu, po 3 mesicich volani a jedne pisemne stiznosti se podarilo ziskat penize zpet (obchod totiz garantuje, ze do 14 dni muzete zbozi vratit bez udani duvodu, coz nam poradila i hotline-slecna a do tydne vam zaslou penize zpet, ha ha)
2. pri pokusu koupit v jinych dvou znamych nejmenovanych obchodech, jsem skoncil uz pri dotazu na termin dodani. Jeden z nich mi cca po 14 dnech odpovedel.
3. objednavka darkoveho predplatneho casopisu s jednou adresou pro zasilani, druhou pro zaslani faktury: podarilo se az na druhy pokus (cca zase po 1 mesici, prvni obj. se nekde "ztratila"). Samozrejme, ze casopis prisel na fakturacni adresu, obdarovanemu prisla akorat postovni poukazka.
4. naposledy jsem objednal pocitacovou skrin: na dotaz zda jde je mozne bez zdroje, mi 2 ruzni zamestnanci odpovedeli ano a rekli mi, kolik to bude nova cena. Samozrejme, ze skrin prisla i se zdrojem... na telefonicky dotaz, proc to, jsem obdrzel odpoved, ze zdroj nesel vyndat (asi ty dva sroubky byly hodne utazene).
V zadnem z pripadu neslo o nakup kvuli cene, ale budto nemam chut obchazet obchody nebo to zbozi v miste meho bydliste proste neni... prestavam si myslet, ze je nakupovani na inetu pohodlnejsi :-/
Asi nevis ze Sandra je software uúplne nanic delam technika uz par let a vzdycky me dostane kdyz dorazi nejakej vocas jako ty s argumentama ze Sandry ktera pomerne v hodne pripadech lze kdyz nevychzi z Biosu ale na to ji skutecne nepotrebuji. Vocas a prase asi budes spis ty ja bych to videl spis tak ze ty firmy o kterych se tady nejvice mluvi maji hodne spatneho ale asi i hodne dobreho jinak by na trhu asď uz tezko byly viz Alzasoft mam dojem 1994 Monima netusim ale myslim tak 1996-98 impact 1994 atd osobne uz mam co do cineni se vsema firmama a myslim ze to je i v tom jak se k nim chovaji zakaznici. Tezko muze nekdo ocekavat ze se z nej poserou kdyz nastoupi do kramu nastartovanej ze mu ten procesor co muprodaly nejede a ze ho chce okamzite TED hned vymenit taky bych z takovyho cloveka nadsenej nebyl a ochotou bych zrovne necisel Myslim bud slusny a dostane se ti slusnosti takhle postupuji ja pak kompui uz jsem postavil a ve vsech obchodech dobre vychazim.
-Autor článku zapoměl na několik málo detajlů. Například Vám v tom obchodě vůbec neměli prodávat procesor a paměť v pytlíku. OEM verze komponet zákazníkům vůbec nejsou určeny do rukou.Pro koncové zákazníky jsou určeny krabicové verze :)
-Autor neuvedl jestli má dostatečnou odbornost k provedení montáže počítače. Pokud ne reklamaci mu v prodejně vůbec nemusejí uznat. Ale to pouze v případě že u zakoupené zboží bylo uvedeno kdo a jak má montáž provádět, což typuju že nebylo, takže je to fuk.
-Sám Autor uvedl, že si vyhledal nejlevnější kšeft který našel :), tím odpovězeno na otázku jestli firma opravdu musí šetřit na kvalifikaci zaměstnanců.
-Snad se někteří z tohoto článku poučí a nebudou na prvním místě hodnotit cenu, protože ta klesá ruku v ruce s kvalitou, a to služeb i komponent. :)
Jinak autorovi děkuji za skvělý článek. PS: Nechtělo by se Vám někdy napsat článek z druhé strany? Z pohledu IT prodejce? Podnětů by byla určitě spousta :)