Diskuze

Upgradujete? Dávejte si pozor na praktiky některých IT shopů

Trápení našeho čtenáře, který nakupoval komponenty v IT prodejně, gradovalo následující den, a pak vlastně celý měsíc. Možná byste nevěřili, jak taková reklamace může člověka příšerně otrávit. Ale bohužel i v jiných shopech tomu není jinak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marek

7. 6. 2004 22:32
potřeboval bych poradit . Potřeboval bych nějaký vyhledavač , ale né kazza . dík za otpovět
0 0
možnosti

Anci

14. 9. 2003 20:33
Alzasoft.
Tak mi to nedalo a podíval jsem se na stránky Alzasoftu. Moje firma dodává hlavně UPS a tak jsem se podíval hlavně na ně. To co jsem tam uviděl mi vyrazilo dech. UPS APC Smart je podle nich on-line. Jest-li je to i u komponent PC, tak chápu ty rozhořčené zákazníky.
0 0
možnosti

Merlin

1. 1. 2004 12:39
Re: Alzasoft.
A jestlipak jsi jim frajere poslal informaci, ze to maj spatne na webu??? To by bylo urcite pro vsechny strany prospesnejsi nez na ne hazet spinu na diskuzich ...
0 0
možnosti

Kozel

4. 9. 2003 2:06
Nakupovat jinak nez online? Jak naivni...

Pokud si myslite ze prijdete do kramu s papirkem a sepsanymi dily a vsechno co jste si vymyslel dostanete tak jste naivni. Prodejci IT proste nemuzou mit na sklade deset kusu od vseho. Hardware po prazskych obchodech kupuji hodne casto a muj system nakoupit online - overit telefonicky - zajit do kramu vetsinou vyusti v uspech. Vemte si z toho priklad pro priste...

Kozel

0 0
možnosti

Dcom

20. 10. 2003 13:23
Re: Nakupovat jinak nez online? Jak naivni...
jj, souhlas .. pokud chci neco koupit, tak do ty firmy vzdycky nejdriv zavolam, zamluvim si to a pak teprv vyrazim ... jinak treba alzasofti ishop je uplne na nic, hlavne ty jejich pocty kusu vubec neodpovidaj, posledne jsem tam neoc kupoval a na strankach meli vic jak dvacet kusu a kdyz sem tam volal, tak mi ten chlapek rek, ze maj posledni ... jediny kde se tomu da verit je CC ..
0 0
možnosti

lac

15. 8. 2003 9:17
alzasoft

Tak s podobnými popisovaným praktikami se záměnou komponent jsem měl i já.

Jelikož jsem reklamoval základní desku  MSI a celá reklamace trvala opravdu skoro celý měsíc s tím, že mi dali desku jinou výměnou. Po běžné prohlídce koukám, označení desky OK, vizuálně stejná - červená .... (neuvádím nezajímavé technické podrobnosti:) jsem desku zbalil a jel dom.

OVŠEM!!! Doma jsem zjistil, že deska je sice se stejným označením, ale starší verze!

Ta nepodporovala ani USB 2.0, (Měl jsem  4x USB 2.0 a 4x USB 1.1 celkem)

hm.. teď mám jen staré USB1.1. To mne zaujalo jako první - kromě toho, že při hlubším prozkoumání jsem zjistil, že na desce spousta součástek chybí - je tam ploška, ale součástky nikde :(((((

Tak to jsem fakt vyhrál :(((((

Mám to aspoń pro příště.

Teď PC fakt potřebuju a nedokážu si představit, že budu zase něco měsíc reklamovat :((

Stejně si koupím asi něco novýho.

0 0
možnosti

Jirka

9. 10. 2003 23:51
Re: alzasoft - aneb jak ziskat rychlou rekalmaci

popisu ti prihodu, co se mi stala v alzasoftu.

Byl jsem na reklamacnim stredisku a predemnou stali 2 lidi. Kdyz asi po 10 minutach vyridili jednoho znich, tak jsem pristoupil blize k pultu abych se dozvdel neco o tom, jak to tam chodi. To jsem asi nemel delat. Pan reklamoval HDD. Zavolal si technika a rekl mu, ze na disku je nekolik bad blocku a ze by ho rad mel co nejdrive zpatky. Tak sepsali protokol technik vzal disk a zasel dozadu. Pochvili se co se vratil lezel na pultu spindl se 40CD.

Technik se zeptal : "Co je to tady za CDcka?"

Pan odpovedel : "To jsem prinesl CDcka pro Vaseho kolegu."

Technik "Jakeho?"

Pan "To je jedno."

Technik zahlesl, "aha", vzal CDcka a odesel dozadu. Za malou chvili se vratil a milemu panovi oznamil, "Pridte si zitra budete tady mit novy disk"...

:-)))))))))))))))) to jsem v zivote nevidel

:-))) uplaceni techniku za rychle reklamace :-)))))

ja tam mel disk mesic a jeste jsem je ke konci urgoval...

Takze nova deska neni problem...staci spindl CD za par korun :-))))

PS.Nevim jestli se mam smat, nebo plakat :-(

0 0
možnosti

swm

22. 7. 2003 13:10
no nevim

ale z tehle diskuze si asi hodne lidi mysli, ze na internetu nakupuji jen skrblici, tak prinesu taky trochu na pobaveni:

1. jisty velky znamy nejmenovany ishop: objednal jsem si mikrovlnku s grilem (dodani do 2 dnu, dosla za mesic) a dosla bez grilu, po 3 mesicich volani a jedne pisemne stiznosti se podarilo ziskat penize zpet (obchod totiz garantuje, ze do 14 dni muzete zbozi vratit bez udani duvodu, coz nam poradila i hotline-slecna a do tydne vam zaslou penize zpet, ha ha)

2. pri pokusu koupit v jinych dvou znamych nejmenovanych obchodech, jsem skoncil uz pri dotazu na termin dodani. Jeden z nich mi cca po 14 dnech odpovedel.

3. objednavka darkoveho predplatneho casopisu s jednou adresou pro zasilani, druhou pro zaslani faktury: podarilo se az na druhy pokus (cca zase po 1 mesici, prvni obj. se nekde "ztratila"). Samozrejme, ze casopis prisel na fakturacni adresu, obdarovanemu prisla akorat postovni poukazka.

4. naposledy jsem objednal pocitacovou skrin: na dotaz zda jde je mozne bez zdroje, mi 2 ruzni zamestnanci odpovedeli ano a rekli mi, kolik to bude nova cena. Samozrejme, ze skrin prisla i se zdrojem... na telefonicky dotaz, proc to, jsem obdrzel odpoved, ze zdroj nesel vyndat (asi ty dva sroubky byly hodne utazene).

V zadnem z pripadu neslo o nakup kvuli cene, ale budto nemam chut obchazet obchody nebo to zbozi v miste meho bydliste proste neni... prestavam si myslet, ze je nakupovani na inetu pohodlnejsi :-/

0 0
možnosti

13. 8. 2003 12:38
Re: no nevim
Pravda je, ze nedavno (v dubnu) jsem si tez objednaval autoradio (bylo v akci za dobre penize) s dodanim do 2 dnu. Po 3 dnech radio stale nikde, tak jsem se tez informoval a dostal jsem odpoved, ze do tydne bude u me. Jenze, behem tydne mi dosel mail, ze jiz je nemaji na sklade a dalsi dodavka bude az za 2 mesice. Tak jsem to neresil a zapomel na to. Behem tech 2 mesicu mi prisel mail, kterym se mi pripomneli, ale psali: nas dodaval dany vyrobek jiz nedodava, schanime jineho dodavatele.Pak jsem nevydrzel a asi po tydnu volani na jejich informacni linku (stale nikdo nebral a jiny telefon ci mail nebyl) jsem se dovolal. Slecna se hodne divila, proc ze chci tu objednavku zrusit, kdyz je uz pry maji mesic na sklade . Mezitim se ale nabizeli v akci jiny vyrobek a tak jsem tedy tento zrusil a zkusil jiny (take 2 dny dodaci doba). Objednal, zaplatil a cekal jsem. Opet tyden nic (nakonec doslo po 14 dnech a mych 5 zurivych telefonech). Reknete, neni Ceska Posta rychlejsi?
0 0
možnosti

18. 7. 2003 9:51
hhhhhhhhh
Zdar uhráci mastňáci.
0 0
možnosti

tom

18. 7. 2003 9:45
Zdar počítačoví experti, jste fšichni poďobaní, uhrovaní, brejlatí mastňáci?
0 0
možnosti

ekspert

28. 7. 2003 16:33
Re:
jen nekteri z nas. Jak ses na tom ty?
0 0
možnosti

steep

4. 7. 2003 9:51
Reklamace u Autocontu a ProCA
Sice nejsem fanousek AC, ale je fakt ze mi tam vymenili disk do 24 hodin a to uplne bez problemu,byl jsem mile prekvapen. Stejne tak jakakoliv reklamace u spol. ProCa byla absolutne bez problemu a s profesionalnim pristupem. Jinde bych asi komponenty nenakupoval uz jenom kvuli tem reklamacim.
0 0
možnosti

Zorro

23. 6. 2003 18:45
Impact Computers.
Ahoj, chtěl bych jen upřesnit, že Impact je skvělá firma! Nejen, že pan Lizner mu tu udělal skvělou reklamu - aby né když tam pracuje (nebo už né?), ale jsou tam prasata, co dokážou přivíst počítač ve stejným bordelu jako píše Jiřík dole. Měl jsem to super rozmrdaný, a kdybych si nevydupal nápravu po důkladných testech Sandrou a jinym test-softem, tak jsem pěkně prodělal. Samozřejmně, že se hrozně divili svým omylům, ale kdo je laik, má dnes možná doma v casu jiný věci a říká si jaký má dělo. Takže lidi - od velkoobchodu klidně, ale šlapat kjim na paty. Kdo platí? Tak ať se podle toho chovaj! Čau a levnějším komponentům zdar.
0 0
možnosti

Vasek

23. 6. 2003 22:51
Re: Impact Computers.

Asi nevis ze Sandra je software uúplne nanic delam technika uz par let a vzdycky me dostane kdyz dorazi nejakej vocas jako ty s argumentama ze Sandry ktera pomerne v hodne pripadech lze kdyz nevychzi z Biosu ale na to ji skutecne nepotrebuji. Vocas a prase asi budes spis ty ja bych to videl spis tak ze ty firmy o kterych se tady nejvice mluvi maji hodne spatneho ale asi i hodne dobreho jinak by na trhu asď uz tezko byly viz Alzasoft mam dojem 1994 Monima netusim ale myslim tak 1996-98 impact 1994 atd osobne uz mam co do cineni se vsema firmama a myslim ze to je i v tom jak se k nim chovaji zakaznici. Tezko muze nekdo ocekavat ze se z nej poserou kdyz nastoupi do kramu nastartovanej ze mu ten procesor co muprodaly nejede a ze ho chce okamzite TED hned vymenit taky bych z takovyho cloveka nadsenej nebyl a ochotou bych zrovne necisel Myslim bud slusny a dostane se ti slusnosti takhle postupuji ja pak kompui uz jsem postavil a ve vsech obchodech dobre vychazim.

0 0
možnosti

t.a.z.

9. 6. 2003 12:38
Pár vynechaných maličkostí

-Autor článku zapoměl na několik málo detajlů. Například Vám v tom obchodě vůbec neměli prodávat procesor a paměť v pytlíku. OEM verze komponet zákazníkům vůbec nejsou určeny do rukou.Pro koncové zákazníky jsou určeny krabicové verze :)

-Autor neuvedl jestli má dostatečnou odbornost k provedení montáže počítače. Pokud ne reklamaci mu v prodejně vůbec nemusejí uznat. Ale to pouze v případě že u zakoupené zboží bylo uvedeno kdo a jak má montáž provádět, což typuju že nebylo, takže je to fuk.

-Sám Autor uvedl, že si vyhledal nejlevnější kšeft který našel :), tím odpovězeno na otázku jestli firma opravdu musí šetřit na kvalifikaci zaměstnanců.

-Snad se někteří z tohoto článku poučí a nebudou na prvním místě hodnotit cenu, protože ta klesá ruku v ruce s kvalitou, a to služeb i komponent. :)

Jinak autorovi děkuji za skvělý článek. PS: Nechtělo by se Vám někdy napsat článek z druhé strany? Z pohledu IT prodejce? Podnětů by byla určitě spousta :)

0 0
možnosti

acid 23

3. 9. 2003 12:19
Re: Pár vynechaných maličkostí
namam pocit, ze by z duvodu nizsich cen mela jit dolu i kvalita komponent... komponenty nevyrabeji sami prodejci na koleni, ale kupuji je z velkoskladu, tudiz koupi-li nekdo nejaky komponent draz nebo levneji, stejne nema zaruceno, ze na 100% pujde... jinak se zbytkem prispevku nezbyva nez souhlasit...
0 0
možnosti