Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NAPA DAV326 - vaše zkušenosti a názory

Exemplář jednoho z nejočekávanějších výrobků konce loňského roku uvízl v redakční síti. Nabízíme vám pohled na zbrusu nový MP3/WMA discman hongkongské značky A-MAX. NAPA DAV326 má na našem trhu nahradit starší výběhové modely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hubis

Zkušenosti s tímto přehrávačem.
No, tak jsem si přesně tuto NAPU koupil. Dostal jsem to asi za 700,- ve výprodeji v ATcomputers, což se mi zdálo být rozumné. A až měl zařízení doma na stole a spokojeně jsem si poslouchal, tak jsem se začal na síti shánět po nějaké recenzi. Našel jsem tuto a hned jsem si zkoušel, zda je pravdou, co autor píše o přehrávacích problémech. Jedním slovem: Není. Alespoň u tohoto mého kusu. naopak si myslím, že to je za pár stovek výborná koupě. Čte i hodně dorytá CD, samozřejmě výpalky s MP3, i výpalky CDDA, dopbíjí, zkrátka ujde. na lyže dobrý .-) Musím ale souhlasit s tím, že mechanika je hlučnější, ale zdaleka to enní žádná hrůza. A ještě jednu výtku mám: Chce to pořádná sluchátka. Připojil jsem k tomu svoje špunty panasonic a zvuk byl patrně lepší. Tedy závěrem: Pokud budete mít stejně jako já příležitost koupit někde tento přístroj za pár stovek, neváhejte. :-)
0/0
15.9.2004 17:24

Mmm

Moja NAPA
Asi pred tyzdnom som si napu kupil a je v pohode funguje super   Cita vsetko bez chyby, len mechanika je niekedy hlucna(iba ked nacitava cd) ale za tu cenu sa oplati, som s nou spokojny  
0/0
23.7.2003 10:50

Dzara

Napa DAV398 nemate nekdo?

Zdravim, tak jsem si chtel koupit NAPA DAV326 ale po precteni recenze a doporuceni dalsi lidi jsem chtel sahnout po iriver. Ale ted koukam ze uz je na trhu NAPA dav398 a fm, ktery by se hodila (iriver to ma az u vyssich verzi kolem 4500 :-( Nemate nekdo nahotou tenhle prehravac? Prosim podelte se o hodnoceni..... Diky

0/0
13.6.2003 10:06

Re: Napa DAV398 nemate nekdo?
Mel jsem a uz nemam. Podsvicen zelene misto modre (nejmensi chyba). Preskakovani pri mp3 i wma (tam obcas nedohral pisnicku a skocil na dalsi), mechanika pri nacitani silene hlucela... Pouzival jsem ho pouze na pevne podlozce a v aute - pripojeny k autoradiu (cestou k prodejci) - po necelych 2 pisnich jsem ho vypnul... Ted jenom doufam, ze ho prodejce vezme zpet a jdu do Chromaka
0/0
20.6.2003 13:32

Tomas

hmmm kram 326
hmmm - je zajimave, ze clovek najde recenzi/test az par dnu po tom, co si to koupil - ja jsem toto objevil za 3 hodky po nakupu .
uz jsem to jednou musel restartovat baterkema... vyroba 4/2003 , DAV 326 v 1.0
kdyz hraje tak zatim vubec nepreskakuje a to jsem s tim delal psi kusy..
prave jsem to 12.6.2003 v 15:43 vypnul, v 15:45 zapnul a: Reading TOC -...- Can`t Read - ackoliv mi to pred chvilkou hralo.. mel jsem si priplatit na irivera :-( cus
0/0
12.6.2003 15:39

Tomas

Re: hmmm kram 326
par dnu uzivani ..... TAK kdyz se smirim s tim, ze necte multisessiony (nekdy to nacte, nekdy jen jednu a nekdy vubec), tak jsim s tim i spokojen.. za 2 300,-.
0/0
16.6.2003 12:48

Miro

Napa DAV-398 FM alebo PA28 ?
Tieto prehravace sa uz dlhsiu dobu potuluju po nasom trhu, pomer cena vykon sa zda byt vynikjuci, ale po precitani tejto recenzie a diskusie sa clovek pravom obava ich kvality. Nebudete robit recenziu tychto prehravacov?
0/0
7.6.2003 16:34

Don Juan

Ale veď to funguje....

Páni - mne to funguje na 100percent. Pricitani tychto odkazov na nefunkcnost a chyby... som s nim robil cokolvek, skusal, triasol, otvaral zatvaral, pretacal a nic. vsetko OK. Vyrobeny ho mam 04/2003, takze asi si dali nejak povedat a spravili opravu.

Zatial som velmi spokojny, baterky dobija v poho. Stale sa ho snazim ohmatavat ci toci disk a tak raz za 8 minut roztoci. Uplne tichy, skvely prehravac.

Ta recenzia je trosku mimo. Sam autor dostal zly kus a tak to aj vyzera. Kludne kupte, pozrite na spodok a ak to je 4/2003 je to ok.

0/0
9.5.2003 14:17

lucc

Re: Ale veď to funguje....
No, on asi neni problem v tom, ze byly kdysi spatny kusy, ale v tom, ze nektere jsou dobre a nektere jsou smejdy se spatnou mechanikou a je tezke je rozeznat od sebe - A je jedno, kdy to bylo vyrobeno.
0/0
14.5.2003 15:16

Re: Ale veď to funguje....

Tiez mozem potvrdit skutocne NAPA DAV326 s datumom 4 2003 funguje bez spominanych zavad. Zvuk ma tiez dost obstojny ale ku tomu rozsahu 20Hz -20kHz co ma napisane v parametroch by som len dodal ze si to niekto pekne natypoval!!! S povodnymi sluchadkami to uz urcite nehrozi lebo maximalne co s nich nenarocny clovek dostane je 50Hz a o vrchnej hranici ani nebudem debatovat. Inac cital som recenziu od jedneho manika a po zmene povodnych sluchadiel na KOSS PortaPRO ktore sice stoja 2500,.Sk ale maju od 15Hz do 25kHz ze sa zvuk neuveritelne vylepsi comu urcite verim lebo mal som ich moznost odskusat, ale za aku cenu? to uz potom nema vyznam kupovat NAPA DAV326 kvoli jeho prijatelnej cene. Osobne doporucujem sluchadla AIWA typ presne neviem ale stoja okolo 250,- Sk a hraju na vsetkom uplne super a tam ich 20Hz - 20kHz mozem potvrdit. Inac su to sluchadla ktore boli pri walkmane AIWA JS415 ktory uz pred 10rokmi mal Dolby B NR a stale ma lepsie basy ako hociktory MP3 player takze aj NAPA DAV326 je po zvukovej stranke uplny smejd. A to uz neporovnavam zvuk v tychto sluchadlach ked hram priamo z PC cez vezu Schneider kde im dam skutocne zabrat a naplno vyuzivam ich kvalitny vykyv membrany. Jedinu nevyhodu maju vo vlaku ked zacne rezonovat vzduch pri otvorenych oknach nejakymi 2-3Hz ale to asi poznate, lebo tento pretlak a podtlak komplet prenesu a vtedy je hudba nepocuvatelna.

Este mala poznamka ku hlucnosti mechaniky. Asi to bude skutocne zalezat od natrafenia na solidnu mechaniku alebo som dost narocny lebo pod slovkom Uplne tichy prehravac si predstavujem nieco tichsie ako klasicke hodinky na ruku ktore su podla mna dost hlucne a keby som ich mal v miestnosti urcite by som nezaspal. Inac Sony radim az na stvrte miesto. Na prvom v CD mechanikach je u mna YAMAHA potom TOSHIBA, PANASONIC, a az potom je SONY. Vsetko overene praxou.

Testovanie na horskom bicykli som este neprevadzkoval lebo tam radsej vyuzivam MP3 player a radio co mam v mobile lebo je omnoho spratnejsi a pri mojej jazde v brutal terene by mi nepomohol ani 2 hodinovy anti-shock. Ale urcite to niekedy otestujem aspon ked nie kvoli prehravaniu tak kvoli odolnosti komponentov.

0/0
26.5.2003 13:17

DAV

Re: NAPA DAV326 SUPER!!! ale aj TREO 15 ma nieco do seba

Takze borci asi sa budem dost opakovat ale netusil som ze sa da zaradit clanok aj bez mena, takze mam este zopar poznamok ku niektorym clankom a hlavne ku hlavnej recenzii.

Musim suhlasit ze nieje kazdy kus elektronickeho zariadenia v tej istej serii rovnako kvalitny ale uplny odpis tohto MP3 playera by som nebral vazne aj keby to bola zrovna vyvojova verzia. Ja som asi ten viac vyteseny s datumom vyroby April 2003 teda aspon zatial lebo neviem co povie moj NAPA DAV ked ho zacnem bravat na prechadzky do prirody napriklad na skaly a to o jazdeni na horskom radsej ani neuvazujem. Lebo niakych 960sec vyrovnavacej pamate je na moje extremne zjazdy skutocne malo.

Takze zacnem tym hlavnym. Kvalita zvuku je podla mna priemerna teda ked ho porovnavam nie medzi MP3 playermi ale celkovo a to mi High-End nadsenci urcite daju za pravdu. Ocenil by som 5% alebo este lepsie nastavitelne utlmovanie pri akoze tichu co je skoro v kazdom prehravaci na PC standard takze niaky neziaduci sum pri pauze na zaciatku a konci tam nehrozi co je pri NAPA DAV326 dost zretelne pocut za co ma moje uznanie lebo podla mna nielen z MP3 playerov ale aj CD prehravacov ma dost kvalitny zvuk. Sice aj tu mam jednu poznamku na obchodny tah lebo rozsah 20Hz az 20kHz u neho nehrozi a to som ako prve vyhodil biedne sluchatka co boli k nemu dodane. Momentalne pouzivam nielen ku PC ale aj ne mobil a vsetky zariadenia sluchatka od firmy AIWA typ ani nebudem uvadzat lebo vsetky tri maju uz par rokov a uz davno ich AIWA nevyraba ale zaklad je vinikajuci pomer cena a vykon ktory len NAPA DAV326 posunie o krok blizsie ku lacnemu a kvalitnemu MP3 playeru. Jeden znami ku tomuto MP3 playeru pouziva sluchadka KOSS PortaPro ktore som mal moznost testovat a na rozdiel od 250,- Sk kostockovych sluchadiel od AIWI je skutocne rozdiel pocut na hocijakom CD prehravaci. 2500,- korunove KOSS sluchatka vytvaraju izbovy dojem a skutocne nahradia slusnejsiu HI-FI sustavu takze asi su to zatial jedine sluchadla s ktorymi som sa stretol a mozem potvrdit ich rozsah od vyrobcu sa mi zda ze tam maju uvedene 15Hz-25kHz. Ale keby som chcel tolko investovat tak by som uz kupoval Treo 15 MP3 player www.edigital-store.com/treo15.html zo zabudovanym 15GB diskom za priblizne 7900,- Sk ktory ma sluchadla KOSS vo vybave.

Este nieco ku tichosti mechaniky. Nieje az taka ticha ako tu niekto podotkol lebo presun je hlasnejsi ako stare natahovacie naramkove hodinky co podla mna je dost hlucne ale asi som zhyckany lebo SONY je v CD mechanikach u mna az na stvrtom mieste na prvom je jednoznacne YAMAHA ako po zvukovej stranke tak aj po spolahlivosti potom je TOSHIBA tiez dost kvalitne technicke prevedenie a nakoniec Panasonic.

Este mi dost chyba vysunute ovladanie ktore nieje sucastou dodavky ale zjavne je prehravac na neho pripraveny. Preto by som hodil do placu otazku kde sa da teda ak sa vobec da dokupit niake podobne prislusenstvo k NAPA DAV326. Alebo je jednoduchsie pockat na DAV398.

Ku citaniu a necitaniu roznorodych nosicov sa vyjadrim tak ze moj NAPA DAV326 zatial precital vsetko aj ked pri multisession CD-RW sa mi raz stalo ze nacital len prvu session a na ostatne som sa dostal az po znovu zapnuti. Odvtedy to zatial nespravil asi je pravda ze pri citani TOC ho treba nechat v klude a neotacat ho popripade nepohadzovat si ho medzi sebou ako sa to podarilo v tomto pripade mne. Male otrasy ako vlakove alebo chodza mu pri citani hlavicky CD nerobi problemy.

0/0
26.5.2003 23:23

micro

Sem idiot
 Bohuzel sem to koupil. Prvni CD mp3 slapalo na 100% , pohoda. Pak sem vypalil stejnou znacku druhy.ani nahodou to necte!!  Tak sem to sel reklamovat a vratili to ze to dela kazda NAPA !!! A co se tyce ostatnich zavad, projevi se jednou za 8 hodin a to v servisu neprojevi, takze neni mozny presvedcit ze je to v haji..teď mam mp3 na verbatimce ( blue barvivo) a zase pohoda...!!!  ale vyskytujou se maly chybky jako ze prestane hrat a zacne znova cist ( jako pro door open ale door sou close) nebo se zapne pri holdu !!! je o shit, ale jak presvedcit prodejce na vraceni prachu ??? ( ta nalepka s vyrobnim cislem se uz setrela ,zajimavy ze tech.udaje maj ochranou folii)  funguje nekomu CD-TEXT ???  na krabici ze jo, CD ukaze Track 01 ....je to kram
0/0
30.4.2003 21:15

Re: Sem idiot

Mel jsem podobny problem s discmanem Thomson PDP2050/reklamacni list je kdesi v tomto foru/. Zajdi za pravnikem, at jim napise pokus o smir. Vepiste tam vsechny chyby. Mohli by na to zareagovat. Pukud ne, mohl bys to dotahnout az k soudu, musel by se vsak nechat udelat odborny posudek pristroje a podvrdit, ze je to kram. Znamenalo by to pro tebe investici, docela dost, ale pokud ses na ne nasranej, tak proc ne. Hlavne se nenechej zastasit kazdym vejebalem.

lucc

0/0
4.5.2003 14:07

Sucin

Nekupovat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zasranej zkurvenej discman. Vypíná se, přeskakuje, píská, protiotřesová paměť na hovno a usekává konce a začátky písniček. Fakt radím nekupovat. 2500 Kč v hajzlu.
0/0
23.4.2003 21:11

Anqel

Re: Nekupovat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
tak to reklamuj!!!!!!!§
0/0
18.5.2003 20:13

Anet*

NAPA DAV 326
RUCE PRYYYYYYYYCCCCCC!!!!!Nejvetsi chyba meho zivota!!!
0/0
16.4.2003 20:55

tomas

Chtěl jsem si ho koupit ale jak tak koukam tak je to velice nespolehlivé.
Chtěl jsem si ho koupit ale jak tak koukam tak je to velice nespolehlivé.
0/0
11.4.2003 11:34

Milan

DAV 326 - Reklamace

Zdravim, potreboval bych poradit. O vanocich jsem si Napu koupil pres inet. obchod Alzasoft a od te doby mi blbne. Myslel jsem ze mam spatne vypalene MP3, nebo ze neco delam blbe, ale po precteni prispevku ve me chyba asi nebude. MP3 se asi po 1/2 hodine hrani sekne a pak s tim asi 2 hodiny nejde nic delat...pak zase tak 1/2 hodiny hrani. Jeste nikdy jsem nic nereklamoval a potreboval bych poradit jak na to. Na jakou adresu to poslat, jakym zpusobem, co vsechno k tomu napsat...

Dekuji predem za rady.   Milan

0/0
12.3.2003 22:48

stepa

Katastrofa
Musim souhlasit s autorem. Koupil jsem ten kram a druhy den jsem ho reklamoval. Vcera mi ho vymenili za jiny a i ted si to dela co chce. Dalsi vec: nedej buh, kdyz chcete prehravat mp3 a soucasne pres adapter nabijet baterie. Zkuste si to vypnout a pak zase zapnout. Je slyset jen piskani. Musi se vytahnout zdroj, spustit cd jen na baterky a pak zapojit adapter. Hruza. Zajimalo by me, zda je to duvod k dalsi reklamaci.
0/0
4.3.2003 12:34

raftp

Re: Katastrofa
SAMOZREJME , reklamujte a chtejte penize zpet, a kupte si neco jineho nez NAPA 326 !
0/0
10.3.2003 11:05

Karlos

Hoď si to!!!
Je fajn , že ten kdo to testuje dostane do ruky něco asolutně nefunkčního a osatním to v klidu funguje..Fakt super recenze---prostě jak to nestojí aspoň 5000 tak je to výrobek na hovno...k tomu nemám fakt co dodat.
0/0
26.2.2003 8:35

Josef Komárek

Re: Hoď si to!!!
Vážený pane, zkuste si diskusi pročíst celou a porovnat počet funkčních kusů s těmi špatnými. Desítky reklamací a selhání i vyměněných kusů bohužel nesvědčí o kvalitě tohoto výrobku. S Vaším tvrzením ohledně pětitisícové hranice nesouhlasím, s předchozími výrobky této značky jsem byl spokojen a není důvod discmany nižší cenové kategorie hromadně odsuzovat.
0/0
26.2.2003 10:13

Tom

Re: Hoď si to!!!
Co na to rict?Kdyby sis precetl ty ohlasy na to,tak bys zjistil,ze VICEMENE (coz taky neni kdovico) je spokojeno naproste minimum ctenaru,takze ta recenze presne vystihla kvalitu.Tak tu nepis blbosti,ze recenze souvisi s cenou,apod...
0/0
27.2.2003 13:20

micro

dav 326 = zatim dobry

 Tak sem poridil jeden kousek v alzu a je naprosto FUNKCNI , TICHEJ ,PREHRAVA VSE (mp3,cd-da, wma , RW Verbatim multisession , cd r , HOLD FUNGUJE , OTRESY mu nevadej ( JENOM PRI CD_DA to dlouho nevydrzi bez dropautu ) jediny co sem este nezjistil je vydrz, pac ho mam teprv 2 dny, ale na ty nejhorsi baterky hral 2 hodiny MP3 a na nenabity z vyroby Ni-MH hral asi 3 hodiny , pac vetsinu casu hraje z interni pameti a roztoci se asi jednou za 15 minut.  Jediny co je blby je ze usekne zacatky a konce songu ( asi sekundu) , a parkrat se stalo ze na STOLE prerusil mp3ku  a  sel na dalsi (ale zatim jen jednou!!!)

Snad bude funkcni ( mam vyrobenej v lednu 2003 a zaruka 2 roky ) za ty prachy ( nejsem pracujici clovek) je squjelej!!

 

 

0/0
25.2.2003 19:42

rady

re: Programování
Jestli myslíte iRiver 150 tak samozřejmě.....
0/0
20.2.2003 15:47

Pavel

Programování

Je možné na tomto typu naprogramovat přehrávání jen nekolika skladeb a jak ?

Já jsem to v návodu nenašel.

0/0
20.2.2003 7:26

rady

RE: UFF.... to jsem moc rád !
Jo a má nádhernej modrej display :-)))
0/0
19.2.2003 21:31

rady

UFF.... to jsem moc rád !
Tak se mi podařilo vyreklamovat NAPA326 a zkoušeli mi dát nový ,ale dělal to samé tak jsem jim to hosil na hlavu - dostal jsem zpět penízky a hupky dupky pro iRiver 150 a můžu (vám všem kteří si nechcete přiznat chybu že jste koupili 326) na rovinu říct že se to prostě nedá srovnat. Podpora naprosto super (firmware), čte to všechno !!!! co tomu strčíte a možnosti nastavení v menu jsou snad neomezene. Porpora češtiny ID3 Tagu atd atd atd ...Nepíšu to proto abych si ho tu vychvaloval ale když porovnám tyhle dva MP3 discmany tak vlastně není co porovnávat. A jestli někdo měl možnost je taky porovnat tak mi jistě dá za pravdu.
A rejpálkové kteří říkají že je o 1300 dražší ať mají dál krám který skoro nic nečte, přeskakuje, usekává skladby a je hlučnej. Mě ty prachy za to stály a mám klid. Takže doporučuji REKLAMOVAT a koupit něco jiného (výběr už nechám na vás, ale 326 není jediná levná a jsou i levnější a myslím že i lepší !!!)
MP3 zdar a čus.
Rady
0/0
19.2.2003 21:28

Daniel Prentis

Re: UFF.... to jsem moc rád !

pote co mi v alzasoftu konecne vratili penize (po druhe reklamace DAVu), jsem to vyresil tak, ze jsem si u www.empei.cz objednal prehravac SAFA SMCD-100. zbozi jsem objednal pres internet tak v 6 hodin vecer- a uz rano jsem ho mel doma..

SAFou jsem *naprosto* uchvacen- je to maly/velky technologicky zazrak za pouhych 4990kc. je velmi kvalitni proveden, je malilinkaty, cte uplne vsechno, ma vyborny zvuk, dalkove ovladani, nabijeci baterky v cene a umi je nabijet dokonce pri prehravani- proste: i kdyby DAV326 fungoval tak jak ma, tak ma tenhle "kousek", podle me, mnohem lepsi pomer vykon/cena. Zatim sice neexistuje update firmware, ale ta zabudovana verze je naprosto ok (v1.10).

- muzu vrele doporucit!

0/0
20.2.2003 23:02

Andy

MULTISESSION vpohode

Precetl jsem si recenzi a zacal jsem se trochu bat, pak jsem si ale oddychnul, ze jsem stastnejsim majitelem s plne funkcnim strojem, na kterem vpohode funguje neuzavrena multisession RW Verbatim 650 4/10x.
Dokonce se s nim da behat, ale delsi trasy jsem nezkousel.
Snad mi jeste nejaky ten patek vydrzi.

0/0
13.2.2003 19:10

Pepa

České názvy MP3 souborů

Dlouho jsem váhl s nákupem MP3 přehrávače a nakonec jsem koupil NAPA DAV326. Originál sluchátka jsem ani nevybalil a připojil jsem rovnou svoje starý špunty Sony - hraje to jako divý okolo 20-25 a víc ani nevydržím. CD-DA to hraje úplně všechny (originály i pálený kopie) a načítá je téměř hned. CD-R s MP3 to hraje z 99% taky všechny. CD-RW s MP3 to hraje taky všechny, ale znatelně déle se načítají (nejhůř Verbatimky a Samsung). Jedno CD-R se mi nenačítá a to asi protot, že na něm jsou Rebelové s českými názvy souborů. Po vložení CD to napíše TOC Reading... a to je vše. Když to vypálím jako AudioCD (klidně i na CD-RW), tak můžu poslouchat i Rebely. Takže jsem skoro úplně spokojený, jen mě ještě vadí, že to při slabých baterkách (bliká symbol baterky) přestává načítat. Napíše Can't read a dost. Ale stačí připojit adaptér a zase to jede, jen to musím ještě někdy vypnout a zapnout, protože to z neznámého důvodu začne pískat. Taky by to mohlo ukazovat zbývající čas skladby a celkový čas alba, ale to bych za ty prachy chtěl hodně ... :-)) Ale nejvíc mi vadí, že nemá ten slibovaný modrý displej.

0/0
11.2.2003 18:50

Lucas

Zkusenosti s reklamaci
Rad bych navazal na svuj prispevek uvedeny nize, mel jsem velke problemy s NAPOU, ale po reklamaci u Alzasoftu mi dnes prisel novy kousek, uz na prvni pohled je trosku o necem jinym,po otevreni krabice ten novy "voni" novotou mnohem vic, je sice taky vyroben v prosinci, firmware v1 atd.,jen seriove cislo se lisi,reklamace probihala bez problemu,neubehl ani mesic a novy prehravac je doma,po vlozeni CD hned nacetl a moje prvni prekvapeni, mechanika je ticha!!!Ted uz verim,ze je to SONY, ta stara rvala, ze se nedalo poslouchat v noci, tady ta nova je super ticha oproti stare, pri vymene CD neni nutno prehravac vypinat jako driv, nacte bez problemu, CD ktere jsem driv nenacetl, ted nactu bez problemu,prehravani AUDIO bez zasekavani a preskakovani i ve vertikalni poloze,tlacitka jsou mekci a v zadnem pripade nezpusobi preruseni prehravani,ten prehravac je uplne jiny nez ten prvni, vsem co maji problemy radim reklamovat, pana Komarka, co psal tuto recenzi prosim,aby si sehnal model bez problemu a vyzkousel a pripadne svoji recenzi poupravil,tento novy si takove hodnoceni nezaslouzi, za cenu pod 3000 je to prehravac naprosto super, samozrejme,ze drazsi jsou urcite mnohem lepsi kvalitou zvuku i zpracovanim, ale za 3000 SUPER! P.S. pri zapnutem blokovani tlacitek se opravdu nezapne, napise bye a konec.
0/0
30.1.2003 20:43

Josef Komárek

Re: Zkusenosti s reklamaci
Tak na tuhle Napu "v1.5" jsem opravdu zvědavý!
0/0
31.1.2003 15:48

Daniel Prentis

Re: Zkusenosti s reklamaci

prave jsem nakoupil v alzasoftu tento prehravac- muj "kousek" je zrejme nekde v pul cesty mezi vasim a recenzovanym. verze je 1.0 vyrobena v prosinci 2002- design ma porad jak kdyby vypadla z ponorky a ne to stribro s modrym podsvicenim jak se jevi na strankach a-maxu a v snad ve vsech cenicich, ktere jsem dosud videl, ale to by mi zas tak nevadilo...

skutecne prehrava audio cdcka bez problemu- originaly, CD-R i CD-RW. mechanika obcas nejake zvuky vydava, ale ani to mi nevadi- koneckoncu je to prenosne zarizeni, tak se ceka ze na sobe bude mit clovek sluchatka- neni o nic hlasitejsi nez muj 2 a pul roku stary AIWA XP-R210.

problemy nastavaji pri prehravani cdcek datovych- zatim se mi nepodarilo prehrat jedine cdcko bez nahodneho vypadavani zvuku, odsekavani skladeb a obcasneho vypadku zvukoveho signalu- a to ani cerstve 8mi-rychlostne vypaleny CD-R multidisk (bez jedineho skrabnuti). o prehravani datovych CD-RW muzu jen snit- hudba je neustale prerusovana preskakovanim- to samozrejme vse pri klidovem stavu prehravace- v pripade ze to CD dokaze vubec nacist. jinak se stridaji kouzelne hlasky "bad disk" a "no file". take se mi stalo, ze po chybnem nacteni cd jsem musel vyndat a znovu zandat baterky abych pristroj donutil k dalsi spolupraci.

krome toho je linkovy vystup tak tichy (pri nastaveni maximalni hlasitosti- proc to zavisi na hlasitosti vi Buh), az mam podezreni ze je rozbity. ve sluchatkach se objevuje slysitelny sum, ktery lze "prebit" nastavenim vyssi hlasitosti. vsechno pusobi dost levne, talcitka maji tvrdy stisk. pri prehravani audio cd bez ESP, zpusobuje zamknuti tlacitek kratky vypadek zvuku., atd., atd.

takze budu reklamovat..

0/0
8.2.2003 14:59

Josef Komárek

Re: Zkusenosti s reklamaci
Tak to bohužel jen dokresluje skutečnost, že se to liší kus od kusu. Další recenze by asi byla zbytečná, protože kdyby se mi náhodou dostal do ruky funkční kus, zase by stál proti spoustě těch špatných.. Asi by byla zajímavá anketa, komu to hraje bez chyb, komu zlobí CDDA, komu zlobí datová cd, komu nehraje skoro nic...
0/0
8.2.2003 17:50

Lucas

Re: Zkusenosti s reklamaci
Po delsi zkusenosti musim uznat, ze nekdy pri prehravani datovych CD preskoci nepochopitelne v pulce pisnicky na dalsi,ale spis jsem predpokladal,ze je spatne CD, ale kdyz maji ty problemy i jini...sum zustava pri nizsi hlasitosti, kolem 15 uz je to docela v poradku,ale nizsi je opravdu slyset, treba min nez pet nejde poslouchat,line je hodne slaby vystup,ale nesumi,takze se da poslouchat bez sumu,i kdyz hudba ztraci dynamiku,kvalitu, neni to ono,ale ten sum bych pricital spis nizsi cene pristroje,tlacitka mam v pohode, opravdu mi jeste nezpusobily preruseni prehravani, no file, nebo bad disc mi jeste nenapsal a pouzival jsem ruzna CD, dokonce i ta, ktera drivejsi necetl, bez problemu bez vypnuti prehravace (sice stopnuty) vymenim CD a nacte,to driv neslo, RW jsem teda nezkousel, takze nevim, ja to beru tak,ze za 3000 to ma svoje chyby,lepsi uz to asi nebude...mechanika je tissi, CD co mam doma prehrava, zvuk mi staci, na lepsi mam vez, nebo pocitac, ale pokud s reklamaci uspejete a ten novy bude lepsi, tak nam dejte prosim vedet...proti tomu co jsem mel doma poprve je tenhle ten skvely, bojim se, ze pri dalsi reklamaci bych si opet pohorsil, s timto jsem spokojeny.
0/0
11.2.2003 13:34

Lucas

Re: Zkusenosti s reklamaci
Tak jsem mel vcera konecne moznost pouzit poradna sluchatka a rozdil byl teda znatelny, hlavne ty basy, zvuk je naprosto spica,sum se snizil na prijatelne procento, jsem s nim opravdu maximalne spokojeny,poslouchal jsem vcera asi 4 hodiny a ani jednou nepreskocil,nebo neudelal nic nezvykleho,za ty penize asi nelze chtit vic, baterie vydrzi dlouho, drazsi prehravace budou urcite kvalitnejsi atd. Ale na moje poslouchani to staci, vic penez do toho nedam...
0/0
12.2.2003 8:16

Daniel Prentis

Re: Zkusenosti s reklamaci

ach jo, me uz ta NAPA zacina vazne bavit.. ;) kousek cislo 2: ne jenom, ze odsekaval skladby, navic - a ted pozor - *zapadl konektor pro sluchatka* !!! - mam silne pochybnosti o tom zda byl vubec pripajenej :)

takze uz se nenecham NAPA-lit.. o kousek cislo 3 uz vubec nemam zajem- budu chtit penize abych si mohl konecne poridit funkcni zarizeni.. snad to pujde, kdyz u tohoto byl rok vyroby 2003..

kazdopadne doufam, ze vy budete mit vetsi stesti- snad jeste existuje par funkcnich kusu?

0/0
13.2.2003 0:21

Josef Komárek

Re: Zkusenosti s reklamaci
ehm, skutecne smutne, ale clovek se neubrani smichu
:o)))))))))))))))))))))))))))))
0/0
13.2.2003 11:00

Lucas

Re: Zkusenosti s reklamaci
Tak jsem asi opravdu kapnul na dobry kus, multi session naprosto bez problemu, hned, po paty minute pisnicek nepreskakuje,asi jsou opravdu kazdy kus uplne jiny, ale ja jsem naprosto spokojeny
0/0
17.2.2003 7:34

Petr

Re: Zkusenosti s reklamaci
I já jsem na začátku ledna koupil DAV 326. Chovala se přesně jak popsal pan Komárek v recenzi. Reklamoval jsem ho a toto pondělí mi volali, že pro mě mají nový kousek. Tak jsem tam včera byl, opravdu načítal bez problémů a rychle všechna možná CD včetně CDRW, multisession atd. Mechanika byla tichá, prostě to vypadalo dobře. Vyroben byl 4.2.2003, takže opravdu nový kus. Ale pak to začalo. Zjistil jsem, že delší skladby klidně po 5 minutách přeruší a začne přehrávat následující. Taky u dlouhých skladeb byl problém se vrátit na začátek této skladby. Playlisty sice většinou našel všechny, ale když jsem si chtěl nějaký zvolit, tak už mi nenabídl všechny, ale jen některé ! A když jsem se do nějakého playlistu dostal, chyběla vždy první skladba ! Tak jsem ho šel dnes vrátit a dostal zpět peníze. Teď musím vymyslet, co koupit místo něho.
0/0
12.2.2003 10:03

Jan Soska

Napa DAV326
Tak ja neviem, kupil som si tento player len vcera a zatial som za tie prachy uplne spokojny. sice mi zopar CD mp3 nenacital, ale to prezijem. Dnes to podrobim podrobnejsim testom, antisok na mp3 je totalne skvely, audio cd ma az tak nezaujimaju ale zda sa mi priatelny, normalne s tym chodim.faktom je, ze iste problemy sa tu vyskytuju, zrazu mi to audio zastalo a neslo dalej, pomohol az reset...ale audio je pre mna nepodstatne, celkovo mam tusim az jedno :-) A rozhodne za sam NEZAPNE ak je locknuty, pekne vypise LOCKED, autor tohto clanku je asi slepy. Po jednom dni prevadzky som s nim co sa tyka mp3 a wma spokojny na 90%. mal som predtym prehravac som sonicBlue a ten preskakoval v mp3kach jedna radost. tento naskace vobec, a to som tie mp3 pocuval pri chodzi, v bude i v elektricke.... no uvidime co poviem po dnesnych testoch
0/0
30.1.2003 15:54

Josef Komárek

Re: Napa DAV326
Autor tohoto článku to viděl na vlastní oči. Po stisku Play sice vypsal LOCKED, ale spustil přehrávání. Paradoxně už přehrávač nebylo možné vypnout, protože tlačítka byla přece zamčená...
0/0
30.1.2003 16:46

Jan Soska

Re: Napa DAV326
ako hovorim, vypise locked a potom BYE a zdochne... alebo sa to lisi kus od kusa? :-)
0/0
30.1.2003 18:08

Josef Komárek

Re: Napa DAV326
Já už začínám věřit tomu, že ano... dělali to někde na koleně, některý kousek se povedl, jiný méně...
0/0
31.1.2003 15:47

Jan Soska

Re: Napa DAV326
nuz takze po tyzdni prevadzky mam nasledovne skusenosti. Nenacital mi 2 z 12 mp3 CD. no co uz, to by som prezil. ALE nenacital ani jedno multisesnove CD !!! fakt neviem preco. ak tam nie je multisesion, ide to v pohode, skusal som aj 48x napalovane, no problem. Ale ked tam je multisesion, je to jak zabite. Ale aj to dokazem prezit. Dalzim zlym zistenim je, ze akosi nacita ani RW, zatial som skusal len jedno, takze neviem. Ale podme k pozitivam, mp3 prehrava neskutocne dobre. bol som si zabehat, prehravac skakal hore-dole 30cm a ani nesekol coby len raz. Ten antisok je absolutne super... moj stary rio-volt sa nan ani nechyta, ten skakal aj pri beznej chodzi. Celkovo mam zmiesane pocity, lebo to fakt nerobi celkom to, co ma podla specifikacie (multisesion a rw), ale v podstate sa to da prezit...uvazujem, ze chvilu pockam kym sa na Slovensko dovezie nove varka (s opravenymi chybami) a potom ho zreklamujem, ved to ma rok zaruku... este uvidim....
0/0
10.2.2003 16:37

Monika xxx

NAPA DAV 326

Dostala jsem tento diskmen pod stromeček a juchala nadšením.Né dlouho!!!MP3 mi přehrává,jak kdy a co se mu zrovna chce.Nepomohla ani má námaha si pořídit CD-R BLACK 700Mb a mnoho jiných od Werbatimy po nou namy a MP3 na něj vypálit nejmpomalejší rychlostí 4x(600kB/s).Můj milý diskmen mi odpověděl  NO FILE.No x hodin práce z MP3 nazmar.Audio cedla mi přehrává celkem bez problémů tedy zálohy!!!Originály nežereZálohy vypáleny také co nejpomaleji.Kupodivu při cvičení,tedy otřesech vydržel,jen sem tam se posunul o pár písní dál.Co dodat?Uplatním reklamaci a vrátím jej,pokud nemám ještě nervy úplně v kýblu a počkám na jiný zázrak v této podobě

 

0/0
29.1.2003 12:24

Vlado

vymenim za 380
nevimenite nekdo za napu 380?
0/0
29.1.2003 10:18

Radek

No problem
Dobry den, nemohu si pomoct, prave jsem Napu 326 ctyri minuty protrepaval a poklepaval o stul a hraje jako vztekly (pravdepodobne by vydrzel i vice ne 4 minuty, ale uz me chytaly krece do zapesti). Pravda pri nacitani mu trvalo trochu dele, nez nasel playlist, ale i to se podarilo. Popravde se mu ani moc nedivim, protoze dostal tri roky starou poskrabanou verbatimku. Equalizer mi prijde lepsi nez u Napy 316, uvital jsem moznost vlastniho nastaveni. Prijemne me prekvapilo prochazeni skladeb a podsviceni (pravda, je hnusne zelene, ale v noci si nemusim svitit na display mobilem jako u 316 :-)). Podle meho nazoru je 326 celkem slusny low-endovy prehravac. Skoda, ze v baleni opravdu neni dalkove ovladani. Kdyby jste nekdo vedel o Eshopu, kde se da dokoupit, budu vdecny za radu.
0/0
28.1.2003 21:48

Jan Soska

Re: No problem
uplne suhlasim, za tie prachy je v pohode.
0/0
30.1.2003 15:56