Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

''TESmedia + Intercable CZ = rychlý kabelový internet v desítkách měst za příznivou cenu

Fúzí dvou společností provozujících kabelovou televizi, z nichž jedna umožňovala rovněž připojení k internetu přes kabel, vzniká po UPC a jeho službě Mistral další významný hráč na poli kabelového internetu. Plánuje rozšíření do desítek měst, cena a rychlost budou více než zajímavé. A co Mistral od UPC?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kaja

Skutecna rychlost
Jak je to ale ve skutecnosti s rychlosti. Napriklad ja mam zaplaceno 320/96 od UPC. Ve skutecnosti jedu  rychlosti 31 - 35kB/s  / 9,1kB/s. Coz je v podstate velice rovno slibovane rychlosti. (Jsou ovsem pripady kdy stahnu vetsi soubor rychlosti 42kBs.) Pokud vim od kamaradu, tak TESmedia dodrzuje rychlosti (alespon v Praze) take velice dobre, ale jak je to napriklad s ADSL. ISDN od telecomu mi totiz jelo velice pomalu. Napriklad dvoukanal 128kbs mi jel sotva 10kBs, coz je velice spatne. Ac se to Telecom snazi okecat, ze dochazi k ruznym zdrzenim "po ceste", UPC  128 / 96 mi jelo pravidelne 14 - 16 kBs, takze evidentne neni problem nastavit rychlost tak, aby byla jak se slibuje.
0/0
24.5.2003 13:31

Fireball

Moje rec
0/0
25.1.2003 0:02

Jiri Hubka

Tak nevim, co mate proti TESMedia
Cus lidicky, Ctu si tady vase reakce na nabidky TESMedie a zustavam stat v uzasu, poslechnete si moje zkusenosti: 1. Jsem jeden z tech, co bydlej na Praze 8, konkretne v Kobylisich. 2. Internet po kabelu jsem si objednal 27.12.2002 a 2.1. jsem to mel doma funkcni a jeste se mi omlouvali, ze to nebylo rychleji.... 3.Kdyz mi zatuh kabelovej modem a ja to hlasil, do deseti minut se ozvali a po telefonu vyresili. 4.5Gb je tak akorat - doted jsem stahnul 1.7 Gb (a je skoro konec mesice) - a to net pouzivam hodne nejen surfovani, ale i IP telefonie (nevim kde jste vzali, ze to nechodi, me Buddy Phone normalne funguje), gamesim po netu taky dost. A platim 800 za mesic, protoze v balicku s kabelovou televizi je net o 200 levnejsi nez bez ni.(Tarif 200+) Takze fakt nevim co tady resite.
0/0
24.1.2003 12:58

Bronyak

TESMEDIA
Jsem připojenej přes TESMEDIA. Je to rozhodně lepší než telecom, ale nefunguje třeba telefonování přes internet což se mi nezdá jako nějaká nadstardartní funkce. Po telefonické konzultaci mi lidé z TESU sdělili, že to lze, ale jen za příplatek 200Kč měsíčně !!! Zřejmě obchodní trik. Nefunguje mi ještě pár věcí založených na podobný technologii. (přes modem mi vše fungovalo a teď mám problémy)
0/0
23.1.2003 13:20

Zek

Re: TESMEDIA
To neni trik, ale verejna IP adresa :)
0/0
23.1.2003 20:45

Badax

Re: TESMEDIA
tak, tak
0/0
23.1.2003 20:49

Fireball

Jestli to rozjede Intercable tak to bude furt lepsi nes muj modem pres Telecom
0/0
23.1.2003 0:00

Motýl Eman ujel

TESmedia má limit 5GB
...na měsíc. Tedy nejde o neomezené připojení! Ven jde jen rychlostí 64kbps. Odchozí data se do limitu započítávají. Docela mě už tyto PR štvou. Před Vánoci psali na zive.cz, jaký skvělý vánoční dárek nám Tesmedia nadělila. A to zrychlení ze 128 na 200. Jaksi ale zapomněli doplnit, že to bude pro spoustu z nás první dárek v životě, za který budeme muset platit. Měsíční navýšení ceny za internet dělá 33%!! Milý dárek, že?
0/0
22.1.2003 23:24

zeus

Příznivá cena?? :))
Za nejlevnější připojení platit 1000 Kč?? a tomu řikáte příznivá cena?? tak u nás v Mostě máte za 300 Kč / 1GB přenesených dat.... sdílená 256kbps, a komu by to nestačilo? mě teda jo...vím i o jiných firmách...holt kdo hledá najde :o)) hodně štěstí
0/0
22.1.2003 22:44

martin

Re: Příznivá cena?? :))
no to mas pravdu, ale tyka se to jen omezeneho poctu lidi v ramci jdnoho bytoveho druzstva, nikoliv Mostu .-(
0/0
23.1.2003 21:24

zeus

Re: Příznivá cena?? :))

Musim ti Martine napsat, že nemáš pravdu, tato možnost je i v ostatních domech v celém Mostě, nabízí to více firem, nejen Softex v rámci CIS.

Můžeš se obrátit např. na Losan - zřizovací poplatek 1.900,-Kč, minimální počet lidí v domě je 10. Potom platíš 315,-Kč/1GB/256kbps měsíčně.Teď to maj neomezený,takže stahuju jak divej:o) Nebo je tady firma K@Knet..podmínky ale neznam,ale jsou obdobné jako u Losanu...chce se informovat 

HODNĚ ŠTĚSTÍ

0/0
23.1.2003 22:31

Jirka

UPC a Mistral není v Praze skoro vůbec
Musím reagovat na článek. Napsat, že nikdo nemůže konkurovat UPC je naprostý nesmysl. UPC totiž provozuje internet sotva ve třech lokalitách o nevelké rozloze. TES má u většiny svých přípojek spětný kanál a tudíš snadno provozovatelný mj. internet. Pokud by UPC chtělo konkurovat TESu na severu Prahy, stálo by je to velké investice. Ty doma ovšem nejsou, protože odplavaly za hranice a do čech už nepřijdou, protože UPC požádalo o ochranu před věřiteli. Kdo tedy komu je konkurentem???
0/0
22.1.2003 21:35

Re: UPC a Mistral není v Praze skoro vůbec
Konkurence a v Cechach? Dovol abych se zasmal, ale jinak vsechno je lepsi nez Tesmedia!!!!! 
0/0
22.1.2003 21:53

Badax

Re: UPC a Mistral není v Praze skoro vůbec

Plne souhlasim. UPC nikam neporoste. Hlavne diky tomu, ze jejich materska spolecnost je financne na dne. Cekat jakekoliv investice od teto spolecnosti je naivni.

TES ma velkou sanci a jestli se ji dobre chyti a nebude delat podobne prasarny jako UPC, pak ma jedinecnou moznost ulehcit mnoha "antitelekoumum" od jejich vytacivky. Jinak brecet nad tim, ze je limit 5GB, to je smesne. Navic potom linka muze spadnout na rychlost vytacivky, takze o co jde! O online pripojeni neprijdete ani po prekroceni limitu.

Takze drzet palecky kazdemu, kdo nam chce pomoci od prasaku jako je UPC a Teleshit!!

0/0
23.1.2003 21:01

zoolmann

JAAAAAAA CHCI KABEL !!!
SAKRA VŠUDE JE NECO,JENOM V TE NASI PRDELI JE HOVNO. ASI SE ODSTEHUJU NEKAM DO CIVILIZACE....
0/0
22.1.2003 21:18

Ano, firma Tesmedia je PASKVIL na entou!!! Mam sni jen ty nejhorsi zkusenosti, ale presto vyuzivam jejich sluzeb.  Predem lituji vsechny budouci zakazniky.  Doporucuji jineho poskytovatele.

 Zdenek, Kralupy nad Vltavou

 

0/0
22.1.2003 20:05

Carlos

Re:
Muzes rict nejakej konkretni duvod ? Sam jsem pres ni pripojenej od podzimu a pri kazdem problemu (moc jich nebylo) zareagovali temer okamzite. Co se tyce tech jejich 5 GB, z warezu stahuju jenom to, co me fakt zajima, takze se do nich vetsinou vejdu. A kdyz nahodou ne, tak stejne do konce mesice muzu alespon surfovat jako po modemu. Tvoje doporuceni na jineho poskytovatele je fakt uzasny, myslis jako telecom nebo sdilenou linku s tema sockama v baraku, co nemaj ani na telefon ?
0/0
23.1.2003 14:28

Re:

ja jejich sluzeb vyuzivam taky, ale proto ze v teto oblasti neni nic jineho. Jinak pokud jsi nekdy potkal blba tak na centrale Tesmedia je jich mraky. Zazil jsem toho dost, ale jednani s firmou je prome dodnes nocni murou. Mel jsem namysli uzavirani smlouvy, na to at si da kazdy pozor, me chteli osidit o 5 000Kc, ale za dva mesice jsem je donutil upravit smlouvu tak jak ma byt, Stalo me to docela dost protelefonovanych a projezdenych penez a priznam se ze jsem je musel trosicku i vydirat. A nahle si dali rict a dneska "krasne" surfuji. No na hrani her to jejich pripojeni neni.

 

0/0
23.1.2003 18:35

Carlos

Re:
No, smejdi se holt najdou vsude, asis mel smulu. Ja jsem od objednani mel internet doma za 4 dny bez jakejkoliv problemu.
0/0
23.1.2003 20:06

svatej

CZFree.Net

CZFree.Net - projekt neziskové broadband telekomunikační sítě v České Republice.

http://www.czfree.cz

Myslim, ze nejvyhodnejsi nabidka internetu je internet zadarmo. Pokud si ho zprovoznite sami. Pocatecni naklady financni i casove sice trochu vyssi, ale to se urcite vrati.

0/0
22.1.2003 17:32

Martin

Re: CZFree.Net
Czfree je pouze síť nadšenců propojených mezi sebou přes wi-fi, ale aby jste se připojil na net musíte se připojit na někoho kdo sám má připojení k netu a je ochotnej se s váma o něj podělit. A takovejch lidí moc neni, nemluvě o spolehlivosti této amatérské sítě.
0/0
23.1.2003 3:39

Badax

Re: CZFree.Net
Jo jasne, tak tam bych urcite strkal prachy.
0/0
23.1.2003 21:06

Autor by se mel podivat na www.tesmedia.cz

Zrejme by tam zjistil, ze TEsmedia omezuje uzivatele na max 5GB prenesenych dat a neoznacovat takovy produkt jako neomezeny pristup k internetu. Nelze proto srovnavat paskvil od TESMedia s vybornou nabidkou Mistral od UPC.

 

 

0/0
22.1.2003 17:04

Jirka

Re: Autor by se mel podivat na www.tesmedia.cz
Máme takové připojení pro celou firmu (cca 30 počítačů). Sotva za měsíc vyčepáme 3,5Gb. a to tam jsou snad všichni pořád. Co mám sakra furt stahovat z netu? UPS to dobře ví a snadno si vypočte, že jeden člověk nebo malá skupina 5Gb/měsíc nikdy není schopena stahovat. Maximálně tak videa a to pochybuju, že legálně.
0/0
22.1.2003 21:41

Honza

Re: Autor by se mel podivat na www.tesmedia.cz
Vážený pane, jste trochu vedle nebo asi kecáte... Sám se připojuji pouze ve večerních hodinách přes modem a za měsíc cca 1 GB přenosů udělám. Kdybych měl k dispozici rychlejší připojení a mohl být online celý den, určitě by to bylo xkrát více. Podotýkám, že bych se rozhodně nevěnoval stahování warezu nebo filmů.
0/0
22.1.2003 23:21

Badax

Re: Autor by se mel podivat na www.tesmedia.cz

Blbost je to co jste napsal vy!!! Predstava, ze za jeden mesic surfovani po vecerech se Vam nacetlo na disk 1GB dat je smesne.

Pravidelne stahuji z p2p. Gamesy, mp3, videa a 5 GB jsem snad jeste neudelal. (Mam 320kb pevnou lajnu!!)

0/0
23.1.2003 21:56

Jimmy

Re: Autor by se mel podivat na www.tesmedia.cz

Jen trocha matematiky:

256 kbps / 8 bity = 32 kBps ... reálná rychlost 25 kB/sec

25 kB * 60 = 1,5 MB / min * 60 = 90 MB /hod. * 24 = 2,16 GB /den

Průměrný film (1CD) v divxu je velký řekněme 650MB.
Spolužák co má MISTRAL sosne z P2P sítě obden jeden film:

tj. 650 MB * 15 dní = 9,75 GB Jak muzete u rychlejsi linky pri strasnem provozu (same stahovani jak sam uvadite) nevycerpat 5 GB/mes. mi neni jasne...

0/0
29.1.2003 23:22

Jirka

Re: Autor by se mel podivat na www.tesmedia.cz
A to stahuje legálně??? Já jsem to zablokoval, protože nechci mít problémy. Pak se samozřejmě vejdeme do 5GB/měsíc velmi snadno.
0/0
22.3.2004 19:04

V Praze jsou UPC a Tes Media rozsirena tak na 5% Mesta takze bych nemluvil o tom ze je Praha pokryta - to jen par stastlivcu.
0/0
22.1.2003 14:55

Re:
V HK je jenom UPC a neni schopno NIC !!!. Takze s "kabelovym Internetem" mame smulu.
0/0
22.1.2003 15:58

Ivoš

Re:
Internet v HK za 277 Kč = www.erkor.cz
0/0
22.1.2003 18:27

Pražák

Re:
Kabelová TV mimo sídliště (největší kšeft) od TESmediea i UPC ani náhodou!!! Dva roky na mě kálej!!! Myslím, že CZ free net je ŘEŠENÍ - sám se chystám připojit. Ať si Telecum (ADSL) i další nacpou svoje "nabídky" někam!
0/0
23.1.2003 12:39

Martin

Jsou to jenom plane reci

Internet po kabelovce funguje jenom na vybranych pilotnich lokalitach a to zvlaste v Praze.

Naprosta vetsina infrastruktury kabelove televize je totiz od zacatku projektovana jako jednosmerna, tj. prenos signalu z ustredi k zakaznikovi a na zprovozneni obousmerneho prenosu je treba vymeny vetsiny aktivnich prvku, coz by bylo obrovsky financne narocne.

Z toho duvodu bude internet po kabelovce zaveden jenom do velmi lukrativnich lokalit, coz vetsinou tvori velka sidliste.

Ze bude dostupny vsude, kde je kabelovka, jsou jenom plane reci, aby nalakali potencionalni zakazniky. Neni to pravda.

Hold panackove udelali chybu a implementovali starou technologii. Kabelova televize je dneska na ustupu a budoucnost je v internetu.

0/0
22.1.2003 13:49

Zlin ??
U nas ve Zlíne to slibujou uz asi 4 roky Tak snad ted se neco bude dit.
0/0
22.1.2003 12:26

SYKY

Re: Zlin ??
Nejen ze slibujou 4 roky Inet, ale pulka nejvetsiho sidliste ve Zline nema ani tu blbou kabelovou TV. Uz jsem jim psal 5x a vzdy odpovedeli ze v dalsi etape. Napr nase ulice je delana zpusobem , jeden barak ma druhy ne treti ma ctvrty ne.. Uz me to stve, kdyz jsem tam pak volal tak mi baba rekla ze kabelovku u nas v ulici natahovali ale ze pracovni parta co to delala odjela nekam do ostravy a ze se k nam nebudou vracet driv jak za 3-4 mesice. Kreteni :-((((((((((
0/0
22.1.2003 12:43

Jakub-san

jsou to fakt blbci, kdyby to dali za 500Kc tak do toho jdou vsichni. Ale nad litr se jim na to kazdy vybodne.
0/0
22.1.2003 11:44

Carlos

Re:
Jasne, kdyz jsem mel pres dial-up kazdej mesic ucet tak 3000 tak se urcite vybodnu na rychle neomezene pripojeni za litr.
0/0
22.1.2003 11:55

Re:

Kdyz na to mas...

Myslim obycejny lidi. To by pak nemeli 10.000 zakazniku ale milion co by dup.

0/0
22.1.2003 12:21

Vul

Re:
Co povazujes za obycejneho cloveka? Ja povazuji 1000 Kc mesicne za rychly a neomezeny internet jako slusnou cenu. A to i vzhledem k ostatnim zemim.
0/0
22.1.2003 12:38

me

Re:
Mlady muzi, cemu rikate rychly internet? Snad ne tem nabidkam od ceskych kabelovek?? Uvedomte si, ze ve vyspelych zemich mate za podobnou cenu linku 512/128 a dnes stale casteji i 1024/256. 128/64 je jen velmi zakladni moznost, kterou si objednavaji prilezitostni uzivatele... Cenpovy rozdil mezi 128/64 a 1024/256 neni zase tak velky, max 50%. Jinak je tato zpravicka prijemna, znamena ze se kabelovky KONECNE probudili. Snad to nejsou zase jen prazdne kecy. Jen to tempo zavadeni kabeloveho internetu by mohlo byt vyssi, uz ted mame obrovske zpozdeni za civilizovanym svetem a s avizovanym tempem jej rozhodne nedozeneme... :-(
0/0
22.1.2003 12:56

Vul

Re:
No, ja povazuji za dostatecne jiz 256/128kb. Nemam potrebu stahovat ani filmy ani hudbu. :) A hlavne, kdo rika, ze jsme vyspela zeme? :)
0/0
22.1.2003 13:25

DarkWeb

Re: zákazníci
On je problém ani ne tak v ceně jako v pokrytí...
0/0
22.1.2003 17:32

MACochistA

Re:
Ty ses ael jouda ... woe .. premejselej trochu .. jako litr za neomezeny pripojeni 128 ... ted neberu ten upload vetsinu koncovejch zakazniku moc nezajima... je uzasnej ... musi´se sice prihlydnout k tem mensim problemum .. co upc ma ..ael stejne .. podivej se treba kolik stoji pevnej okruh od telecomu .. .nebo kolik stoji pripojeni od tele2 pres ktery treba jedu ja ... a hned poznas jak je to vyhodny .. kdyby u nas bylo upc tak ho beru ....
0/0
22.1.2003 20:54

Brno
No osobně nevím, ale neslyšel jsem o žádném jiném projektu kterje by krom NETBoxu dělal Internet v Brně, když nepočítám UPC :o) Takže sláva Intercablu
0/0
22.1.2003 11:11

Bard

V Příbrami...
V Příbrami už TESMEDIA plánuje internet možná 5 let, ale skutek utek:-))) Když jsem jim nedávno psal, odpověděli, že to opravdu plánujou, ale určitě ne v příštím roce... a že prý mám možnost bezdrátového připojení 64/64 za 4600:-))) Ať se jdou bodnout...
0/0
22.1.2003 10:19

Lukáš Němec

Tak to je pekne na prd...
Zdravim, taky jsem z Brna a na tuto nabidku cekam uz minimalne rok a ted toto. V soucasne dobe se jedna na nekolika bnenskych radnicich s jednou nejmenovanou spolecnosti o zapojeni internetu kabelem (ne kabelovou televizi) do VSECH domacnosti, stejne jako je v soucasne dobe v kazde domacnosti pripojka kabelovky a telecomu. Pripojeni stoji 1Kc !!!!! a modem je zdarma, ale to nejdulezitejsi....512/364 kbps stoji 1499Kc s dani!!!!!!!!!! Tak at si Intercable nacpe tu svoji nabidku, no kam chce... 
0/0
22.1.2003 10:08

Lukáš Němec

Re: Tak to je pekne na prd...
A jeste jsem zapomel dodat, ze je to bez limitu stazenych dat...
0/0
22.1.2003 10:09

Lukáš Němec

Re: Tak to je pekne na prd...
A ted to upresnim vsechno a naposled....rychlost je 512/384 kbps a cena je 1449,-...
0/0
22.1.2003 10:14

brabcak

Re: Tak to je pekne na prd...
No vážený pane, to co zde píšete je sice moc hezké, ale zajímalo by mě v jakém časovém horizontu by tato služba měla být zprovozněna. Taky bych rád věděl, jestli tato nejmenovaná firma bude tahat všude nové kabely. Pokud ano, tak klobouk dolů, protože musí mít opravdu bohaté zázemí. Spíš si myslím, že Vás někdo trochu tahá za nos. Bez urážky. Trochu toho o výstavbě těchto sítí vím a troufnu si tvrdit, že zde není další firma, která by mohla jen tak začít tahat kabely a připojovat koncové účastníky k inetrnetu jen tak. Nechci se zastávat ani UPC a ani Intercablu CZ, ale považuji zprovoznění internetu v jejich sítích za další krůček ke zvýšení možnosti připojení na sít a zvýšení konkurence stávajícím poskytovatelům.
0/0
23.1.2003 8:32

Tom

Intercable
Jsem z Brna a Intercable pouzivam 1,5 roku. Internet doposud neni, protoze dle vyjadreni Intercable "zatim neni dostatecny zajem o tuto sluzbu..."  Testovaci provoz u nich jede uz 2 roky. Osobne nechapu, co jeste testuji...
0/0
22.1.2003 9:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.