Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

K-Lite Codec Pack – sada kodeků šitá OS na míru

Také máte už dost hledání nových a nových kodeků pro přehrávání video souboru? Nebaví vás stále stahovat jednotlivé dekomprimační nástroje? Pak právě vám je určen K-Lite balík, jenž obsahuje vše potřebné pro bezproblémové přehrávání nejrozšířenějších multimediálních souborů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

butrus31

Blikanie obrazu

Po naištalovaný DivX5,03 mi obraz na všetkých MPEG a väčšinu AVI bliká

Pomôžte

 

0/0
10.3.2003 14:28

Honza

vzhůru nohama...
Všechno běží, ale vzhůru nohama! (Titulky normálně...) Čím to?
0/0
18.2.2003 13:52

Re: vzhůru nohama...
Mi tohle delal SubAdjust (kdyz bezi, je v systray takova sipka). Staci se porypat v nastaveni....nebo to uplne vyrusit a pouzivat funkce prehravacu pro zobrazeni titulku. Presneji neporadim, uz dluho to nepouzivam. Kvuli filmum prebootovat do Windows nemusim, Mplayer v linuxu je vsehoschopny.
0/0
25.2.2003 11:10

pepal

Re: vzhůru nohama...
Me to sdelal XviD, kdyz jsem mel vypnutou podporu DirektDrav
0/0
13.8.2003 13:58

bugr

codecpack
lidicky  nimo je k nicemu padaji z neho wokna a k-lite pack je urcite velmi dobry, ale nejlepsi pack je codecpack to je prece jasne :)))
0/0
13.2.2003 22:43

Marty

Re: codecpack

Souhlas all in 1 z www.codecpack.com je nejlepsi !

Doufam teda ze si taky myslel tento codecpack :)

0/0
14.2.2003 6:31

bugr

Re: codecpack
no jisteeeeeeeeee :))
0/0
15.2.2003 18:39

klada

linux rulez
Ale balicek, to neni vubec spatny :))
0/0
13.2.2003 17:28

Tosuja

Hezke
Jenom jsem to preletl ocima, protoze pismena OS v nadpisu mne zaujala. Skoncilo to samozrejme pouze u kodeku pro Win, ale co uz. Ja nastesti uz prec rok podobne problemy neresim, protoze mplayer v linuxu mi prehraje skoro vsechno (MPEG1,2,4, DIVX, XVID,quicktime (vetsinu), realvideo, MP3, ogg, wma a nekde jsem neco cetl i o animovanem gifu).
0/0
13.2.2003 17:02

alex

nimo

hodilo by se porovnat to s nimo codec pakem.

0/0
13.2.2003 15:04

Ferda

Re: nimo
To ti muzu porovnat primo... Nimo je balik neaktualizovanych kodeku ktery se vetsinou mezi sebou nesnesou a obyc user ktery se v tom nevyzna nainstaluje vsechno a jeho system muze jit na preinstal :)
0/0
13.2.2003 15:06

Klusi

Re: nimo
jj musim souhlasit, Nimo je fakt udela vic skody nez uzitku. I kdyz odinstalovat de , akze zase tak tragicky to neni :)
0/0
13.2.2003 19:15

Jakub

Ja myslim ze je dobre ze tento clanek byl sesmolen. Kazdej je tu chytrej jak radio, viz prvni prispevek, ale je plno lidi, ktery o nejakym tom baliku codeku nema paru!!!

Proto myslim ze je dobry informovat tyto lidi.

0/0
13.2.2003 12:28

rady

Co to má znamenat ?

To snad autor nemyslí vážně, takovouhle recenzi. Je sice pravda že jsme se všichni v kanclu skvěle pobavili,ale takhle napsanou recenzi jsem ještě neviděl. On snad dělá z uživatelů úplné hovada. Např :
"Na konec ještě instalátor několikrát potvrďte tlačítkem Next a sada kodeků se usadí natrvalo v operačním systému",
nebo " Můžete také zkusit zaškrtnout i všechna políčka, a tím tak nainstalovat všechny komponenty v balíku"
nebo "Po aplikaci balíku K-Lite Codec Pack a jednom restartu OS jsme i na zbývajících videoklipech uviděli čistý a jasný obraz, který byl navíc doplněn zřetelným zvukem"
Tohle je ne mě už moc. a tak uděluji autorovi totální a maximální 5 za článek a doufám že se mu to natrvalo usadí v kebuli.
Rady

0/0
13.2.2003 12:17

Jirka

Re: Co to má znamenat ?

Když jste v kanclu tak strašně chytří, tak co hledáte na internetu? Určitě už dávno víte vše, co byste se tady mohli dozvědět. Autorovi článku díky za dobrý tip. Používal jsem dosud jiný balíček kodeků, ale tento jich obsahuje více, takže s ním nemusím doinstalovávat některé samostatně.

0/0
13.2.2003 13:19

Pavel Gregor

Re: Co to má znamenat ?
Vážený pane RADO, ale to víte že to myslíme vážně. Dokonce smrtelně vážně. Chtěl bych vidět vaše první reakce s práci na počítači. Myslím, že jste se možná i pomalu bál na něco kliknout, či něco spustit. Proto mějte prosím v paměti, že ne vždy nás čtou uživatelé, kteří si jsou jisti tím co v PC dělají a mají s ním jen minimální zkušenosti. Právě jim pomohou tyto a podobné rady. Nebo si snad myslíte, že vaši rodiče či prarodiče mají ovládání PC v malíčku?
0/0
13.2.2003 13:39

Sgt. Elias

Re: Co to má znamenat ?

Kdyz vidi zenska poprve pocitac, tak se zepta "na co je to zelene tlacitko na kejsu". Kdyz poprve vidi pocitac chlap, tak ho proste bez kecu zmackne, aniz vi, co to udela. To je proste znamy fakt.

Posledni dobou jsou clanky Technetu dost ubohe. Viz posledni clanek o Bartonu. Bez prace nejsou kolace, tak uz konecne zacnete psat seriozne!!!!

0/0
13.2.2003 15:58

Pavel Gregor

Re: Co to má znamenat ?
Ale to neznamená, že to našim čtenářům nemůžeme předložit doslova na lopatě, že? Co se vám konkrétně nelíbilo na článku o Bartonu? Rádi se poučíme.
0/0
13.2.2003 16:06

zihac

Re: Co to má znamenat ?
jen tak dal,ja uz sice s kodekama problemy nemam (zkousel jsem ruzny kodeky z nima a hral se s installem a uninstallem a uz se v tom uplne v pohode orientuju) ale nebyl bych prekvapenej,kdyby v tom melo mnoho lidi chaos a urcite je lepsi pristup "po lopate" nez vychrlit x cizich slov a pc zargonu,zejo.hlavne at se technet nestane strankou pro uzkou skupinku lidi,kteri se v pc dokonale vyznaji a na zbytek se bude kaslat,protoze prave tady a diky pristupu "po lopate" jsem se hodne veci naucil,vyzkousel,nasel a kdyz jsem mel problem,tak mi vzdy nekdo z redakce v pohode poradil.drzim palce do budoucna
0/0
15.2.2003 1:08

Pavel Gregor

Re: Co to má znamenat ?
Teď mi došlo, že jste měl na mysli aktualitu o Bartonu (nikoliv článek), odpoveď najdete u ní.
0/0
13.2.2003 16:27

reakce

Re: Co to má znamenat ?
Opravdu stupidni reakce. Jo banda blbcu sedicich v kanclu co na to rici. Snad jen prosim radeji nemyslete a flakejte se dal :))))))))))))))) Bude to rozhodne zasluznejsi prace.
0/0
13.2.2003 13:42

Zombius

Re: Co to má znamenat ?
 ???
0/0
13.2.2003 14:51

Costra

Re: Co to má znamenat ?
Naprosto souhlasím s předchozím příspěvkek. Naprosto nechápu jak se takhle napsaný článek může objevit v magazínu MAFRY. Neuvěřitelná amatéřina.
0/0
13.2.2003 15:19

Tomas Polacek

Re: Co to má znamenat ?
Jsem typickým čtenářem iDNESu, a takto zpracované články mi hodně pomáhají. Proto to oceňuji, ostatní to přece mohou klidně přeskočit a číst, nebo nečíst dál.
0/0
13.2.2003 16:12

manikus

codecpack
Pouzivam codecpack z codecpacku a som s nim uplne spokojny ... good work kewlik ;-)
0/0
13.2.2003 10:20

Vláďa

Legálnost
Docela by mě zajímalo, jak je to s legalitou těch zmiňovaných kodeků. Například za nelegální považuju DivX 3, binární verzi XviD a další. Například dekodery MPEG-2 a AC3 nebo DivX 5 Pro, jsou to také ilegální verze nebo se s DivX pro nainstaluje i dodávaný spyware. Osobně považuju za nejlepší videodekodér ffddshow, umí všechny verze DivX/Xvid, některé MS kodeky, dále DV, MJPEG a experimentálně i MPEG 1/2. Je to ale pouze dekoder. Potom stačí už jenom dekoder pro zvuk. V současnosti se používá asi jedině MP3, AC3 nebo Vorbis. V budoucnu možná přibude AAC. Je v balíčku ODgg DS filtr? Pokud ne, je to další nedostatek. S pozdravem, Vláďa
0/0
13.2.2003 9:57

Vláďa Vláďa

Re: Legálnost
Omluva a oprava - samozřejmě FFDSHOW, kdyby to někdo hledal. No radši dam odkaz: http://sourceforge.net/projects/ffdshow Taky bych rád ještě podotknul, že umí i titulky a nahradí i DVobSub a jiné "titulkové" filtry. Kromě toho spustí filmy i na pomalejších CPU, automaticky nastavuje postprocessing podle zatížení počítače, podporuje filtry DScaleru atd. Mohl bych popsat celou stránku. Určitě ho vyzkoušejte. Vláďa
0/0
13.2.2003 10:03

Roman

Re: Legálnost

XviD bin nelegalni - cetl sis licenci k source XviDu ? AC3filter nelegalni ... a to proc?

Se zbytkem bych souhlasil :) Docela mne tam vadilo i to ze sem si nainstaloval AC3 filter a nenasel sem nikde ve start menu ani v ovladacich panelech moznost si ho nastavit... samo ze si cestu ac3filter.ax,config muzu zadat rucne, ale je to docela chyba.

0/0
13.2.2003 10:07

Ruza

Re: Legálnost
DivX pro tam muze byt... pro prehravani neni potreba registrace a pokud nekdo chce encodovat tak to na nej blafne registrovani... tak proc ne?
0/0
13.2.2003 10:09

chcita

chybí XviD
a to je podle mne velka chyba.
0/0
13.2.2003 8:23

Pavel Gregor

Re: chybí XviD
Vy jste ten balíček ani neviděl, že? Pokud by jste si ho nainstaloval, možná by jste zjistil, že i XviD (velmi podstatný dekomprimační nástroj), je v něm zahrnut...
0/0
13.2.2003 8:33

netmaster

Re: chybí XviD
Ja myslim, ze ho ani nemusel instalovat, stacilo se podivat na prilozeny obrazek a tomu troubovy by to doslo, ale ne ne rovnou jit do diskuze a psat sem samy hovadiny.
0/0
14.2.2003 14:06

Error

Titulky

Umí to spouštět titulky jako zmiňovaný soft z: www.codecpack.com ?

Pokud ne, tak tím je jeho hodnota silně degradována. Osobně mám velmi dobré zkušenosti s uvedeným www.codecpack.com  takže nemám důvod měnit a Intel Indeo v něm stejně není.

0/0
13.2.2003 8:04

Radek

Re: Titulky

Jojo codec pack all in 1 je best :) uz jenom v tom ze je CZ, ma prelozene i filtry a ma dobrej update...

Tenhle balicek taky vypada hezky, ale ma dost zbytecnych kodeku a chybi mu podle mne v posledni dobe docela dulezity stream switcher pro avi s vice audio stopama.

0/0
13.2.2003 9:17

Vector

Re: Re: Titulky

Samozřejmě že to umí titulky a taky QT a RM . ty lopato.. Google už má zavřeno ?

0/0
2.5.2008 18:51

Roman

Je to sice hezke... ale
Je to hezky, tenhle codec pack, ale ja davam prednost ceskemu vyrobku z www.codecpack.com. Sice mu nektere kodeky co jsou tady chybi, ale to mi nijak nevadi, protoze v nich filmy uz nikdo nedela
0/0
13.2.2003 6:25

lummox

ach boze, informaci o tom, ze existuje balik nejrozsirenejsich kodeku, roztahnete na cely clanek. neni to malo? nemel z toho byt cely serial? :-/
0/0
13.2.2003 1:04

Wojta

Re:
Tak jsi to nemusel cist, kdo te nutil? :)
0/0
13.2.2003 8:09

Ondřej Lavička

Re:
Urcite se udela porovnani baliku, nemejte obavy..
0/0
13.2.2003 8:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.