Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dlouhodobé zkušenosti s operačním systémem Windows ME

DOPLNĚNO O DALŠÍ KAPITOLY Téměř každý uživatel PC znalý produktů Microsoftu má velké předsudky vůči Windows Millenium. Je však možné, aby tento systém při standardním zacházení vydržel nainstalovaný na PC ke spokojenosti uživatele několik let?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

patrik

Me a Acer Travelmate 202T

ahoj můžete mi prosím někdo napsat jaká je v notasu sítová karta?? abych si moh stáhnout ovladače dik potřebuje to kamos a je trochu lama;-D;-D;-D

0/0
17.12.2008 14:32

Alda

Word 97 na Win ME????
Autore, jak si dokázl rozchodit Office 97 na ME. Mě to hlásilo, že je to již nekompatibilní.
0/0
24.2.2003 22:31

Vladimír

ME + nový komp = smrt
Snažil jsem rozchodit ME na svým novým kompu, ale byl jsem překvapen, že vůbec nemají podporu nových DVD- ROM (konkrétně mám Toshibu a ne zrovna nejlevnější model)Našlo to akorát korektně moji vypalovačku Sony a jinak hotovo. To mě celkem vytočilo. To stejné to dělalo i u win 98. Teď běžím na Win 2000 Professional, jsem zasíťovanej a pohoda. Ani XP nejsou tak dobrý jako 2000. Snad lepší je už jen můj druhý OS SuSE Linux 8.0 CZ - frčí na jedničku :) Jinak do starýho kompu jsem dal ISA 3Com síťovku a ME měly problémy a nakonec z toho nebylo nic. Lepší to je s Win 98
0/0
24.2.2003 20:55

Tom

Pomluvy, fakta
Myslím si ,že Windows ME si nezaslouží takové ponižování a kritiku. Netvrdím, že je to nejlepší systém, ale to co o něm kdekdo píše je trapné a hnusné. Já si myslím, že nejlepší stabilitu má Win2000 Professional, ale to je spíše síťový OS. Nějaké ty chybky v Windows ME sice jsou, ale jinak OK.
0/0
24.2.2003 18:44

Luky ___

Ghost
Shánim Ghosta,kde ho můžu stáhnout???????
0/0
23.2.2003 20:50

Anders

Dodatek#2
Jak se v clanku rozplyvate nad winipcfg, ping a MSconfig, tak ty jsou Win98 take, sitovou kartu od 3COM na ISA(pravdepodobne myslite 3c5x9) Vam Win 98 nadetekuji take pbez potizi i s driverem. Windows Mediaplayer je ve Windows98 take a to jeste v nejlepsi a nejrychlejsi verzi (6.4). Staci doinstalovat poze kodeky Windows Media 8 (soubor o velikosti 733,528kB) a prehrava vse.
Uf.
0/0
20.2.2003 16:40

ptipi

Re: Dodatek#2

To snad nemyslíte vážně srovnávat WM verze 6.4 s verzí 7.0. Mezi těmito přehrávači je desetinásobně větší rozdíl než např mezi verzí 7 a 9. A ta rychlost je vykoupena naprostou neschopností dělat cokoli jiného než pouze a jenom ten daný soubor přehrát (žádné filtry, vizualizace, knihovna medií apod. + bonusově vzhled stojí za h***o).

A když už jste tak zarytý fanda verze 6.4, tak ta je i ve WinME.

Pozn.: Mám takový dojem, že velká část těch co tady velkohubě nadávají ten systém buď předem přecenila(a potom nutně museli být zklamaní), nebo je viděla tak 15 minut. Kydy typu ' já jsem to viděl a ono to spadlo co chvíli" jsou též k ničemu. Dle vlastní zkušenosti mohu říct že u předchůdců jsem často měl velké problémy systém vůbec udržet hodinu po instalaci bez výtuhu.

0/0
20.2.2003 20:42

jarda

Re: Dodatek#2
omyl priteli(nebo vlastne asi ne) ...mne problem s W-ME nastal az pri pouzivani pocitace na jiny nez MS software pri necem, cemu se rika prace s multimedii se znackovym notebookem a znackovym software a znackovym extrnim hardware s originalnimi ovladaci. A pokud nejaky OS nebezi po instalaci jak uvadite, asi se to chce naucit s tim a)zachazet b) pouzivat 'overeny' hardware
0/0
20.2.2003 23:01

Anders

Re: Re:Dodatek#2 - ptipi
No ja chci v WMP prehravat filmy, na vsechno ostatni mam Winamp. Nechci zadne filtry, vizualizace, knihovna medií apod. pro me je to zbytecnost. A ten vzhled...
Ale hlavne jsem to napsal proto, ze Win98 maji vse, co clovek potrebuje. A zbytecnosti je tam narozdil od WinME minimum.
0/0
21.2.2003 0:52

Anders

Dodatek
Pro me nejlepsim Win 9x systemem jsou:
Win'95 (verze 4.0.950) tj.bez Expoderu
a hned potom Win'98 (verze 4.10.1998) tj. prvni edice.
Win98SE delaji problemy hlavne v M$ sitich, ME jsou silene, protoze obcas potrebuji opravdicky DOS(napr. kvuli nastrojum pro diagnostiku HDD, nastorojum pro nastaveni sitovych karet, atp) Nemluve o tom, ze prace ve vetsi(pres 1000 stanic) M$ siti je primo pekelna(to si ale muzou podat ruku s Win2k a WinXP).
0/0
20.2.2003 16:30

Vojta

Re: Dodatek

Nemluve o tom, ze prace ve vetsi(pres 1000 stanic) M$ siti je primo pekelna(to si ale muzou podat ruku s Win2k a WinXP).

Vite, jestli ono to neni tim, ze MS Peer-To-Peer sit neni urcena pro site o 1000 stanicich. Pro tuto sit je urceny model Client-Server. A verte, ze jakmile vam Admin nainstaluje do te site jeden jedinny server (musi to byt admin, ktery tomu rozumi), tak napriklad takove prochazeni siti je otazka rychlosti vaseho klikani, protoze okno i s 1000ci nebo 100.000 pocitaci bude vykresleno HNED.

0/0
22.2.2003 23:04

Anders

HESLA ve WIN 9x-ME
Smutnou vlastností sdílení dat na Windows je také chyba v jeho zabezpečení pomocí hesla. Již dávno na internetu existují utilitky, které potenciálnímu útočníkovi umožní jednoduše heslo chránící sdílená data zjistit. To pak v důsledku znamená, že jakmile nasdílíte byť jediný soubor na disku, sdílíte tak nedobrovolně celý svůj disk, a to obvykle příliš nepotěší.
To prece neni pravda. Jediny problem je v jednoduchem lusteni hesel, ale kdyz nasdilim 1 adrasr, tak se potencialni utocnik muze dostat pouze do toho 1 adresare...
0/0
20.2.2003 16:19

XP fanda

To je sice všechno pěkné, ale....

... ale cena.

za WinXP dáte v průměru 9500,- za WinME nepoměrně míň (asi 6000,-). Teda alespoň doufám, že nemám k dispozici moc staré ceny.

Až mě trošku zaráží, že se tady nad tímto problémem nikdo nezamyslel . Jde prostě o to, co si může člověk dovolit. osobně si myslím, že WinME jsou na svoji funkčnost až příliš drahé (to ale platí snad o všech WIN). Nehledě na to, že jejich tech podpora nebude mít už dlouhého trvání.

Navíc WinXP budou běhat přes svoje HW nároky velmi rychle i na "mainstream" počítačích z roku 2002, které dnes seženete za 16000,- i s monitorem (a třeba i OEM systémem).

Výsledek úvahy: Připlatit za WinXP (nebo koupit nový počítač s OEM WIN XP) a dostat tak v ceně i nepoměrně delší dobu technické podpory a jiných výhod (podpora nového HW, stabilita, rychlost).

0/0
20.2.2003 12:00

Dan

Celkem v pohode, rozumny kompromis pro slabsi stroje
Zdravim,  v dobe kdy jsem instaloval novou grafiku a preinstalovaval cely komp jsem vybiral mezi XP, 98 a Me a nakonec jsem zvoli stredni cestu v podobe Me. XP by muj Celeron bezici na 950 neutahl a 98 jsou preci jen postarsi. Win Me mam v kompu asi pul roku, a i kdyz jsem z nich mel na zacatku strach, nemuzu si nijak vyrazne stezovat. Zjistil jsem, ze jsem jim nadaval  i za veci, ktere bych u 98 hodil na krk bezici aplikaci a take topmu tak bylo. Overil jsem si to u nekolika her, ktere na Me behaly divne,  ovsem na 98 mely stejny problem. Myslim, ze Me maji o mnoho horsi povest, nez si zaslouzi.
0/0
20.2.2003 11:53

XP fanda

Re: Celkem v pohode, rozumny kompromis pro slabsi stroje

si děláš strandu ne?

Kileron na 950 ti XPa musí utáhnout. Tady spíš záleží na paměti, ale jak už jsem někde tady napsal - i na 384 MB RAM běhají jako vítr. (pro doplnění 256 MB RAM seženeš za 2100,- značkovou Kingston DDR 333MHz, což není zas tak moc)

0/0
20.2.2003 12:07

Dan

Re: Celkem v pohode, rozumny kompromis pro slabsi stroje
Na RAMce mam 320 MB, ale stejne je rozdil v behu narocnich aplikaci, tedy hlavne her, hodne videt. XP jsem tam mel asi 14 dni a bylo znat, ze si z vykonu pocitace ukousnou hodne. Az bude lepsi komp, pujdu do XP, zatim si na Me nemuzu nijak vyrazne (tedy vic nez na 98 SE) stezovat.
0/0
20.2.2003 16:55

Re: Celkem v pohode, rozumny kompromis pro slabsi stroje
a o DDR se mi muze jenom zdat, mam desku jeste se Slotem 1, ktera oficialne, ale bez zaruky (jak je psano v manualu :-) beha maximalne na 100 Mhz, jelikoz je mirne zvednute s FSB, je za zenitem svych moznosti, takze pameti jsou znackove 133 Mhz
0/0
20.2.2003 17:02

Aargh

Re: Celkem v pohode, rozumny kompromis pro slabsi stroje
WinXP provozuju celkem v pohode na Celeron766 + 96MB RAM. Vladnout se musi umet :-)
0/0
14.4.2003 23:33

jada

Zkušenost
Nechápu jak může někdo doporučit Win98SE, padali mi 3x denně a každých 6 měsíců byl formát a reinstal. S WinME jsem delal asi rok a spadli tak 1x týdně a reinstal byl až po výměně základní desky a procesoru. Teď mám WinXP, naroky na hardware jsou děsný,ale spadnou tak 1x do měsíce a to jěště ne vlastní chybou. Na pomalejší počítače doporučuji WinME i na K6-400 fungujou skvěle.
0/0
20.2.2003 11:48

sir-qwerty

Funkce ME a jinych systemu

Nejsem ani příznivce ani odpůrce Microsoftu, pracuji jako servisní technik a instalace, provoz a opravy MS operačních systémů je mým denním chlebem. Pročež Win98se jsme prodali úspěšně mnoho desítek kusů na všechny různé počítače a když se to snimi umí, šlapou a nechají se klidně opravovat.

Oproti tomu WinME jsme prodali všeho všudy 3 kusy pro fatální nefunkčnost. Zamrzají bez důvodu, obsazují bezdůvodně systémové prostředky, špatně v nich funguje většina moderního hardware, hlavně USB cingrlátka. Samodestrukci jsem u nich viděl na vlastní oči. Došlo k ní při běžné operaci - otevření Okolních počítačů. Už neobživly ani za použití všech dostupných resuscitačních metod. Neviděl jsem počítač, kde by ME byly provozovány déle než 14 dní. Všichni downgradují na 98se nebo upgradují na XP, jen hlavně pryč od tohoto hybridu!

Nakonec se stabilitou a samoobnovou vítězí WinXP.

0/0
20.2.2003 11:38

ptipi

Pár postřehů

Používám Millenia už přes rok a půl a celkem jsem s nimi spokojen. neříkám, že jsou nějak RockStable,ale když už se něco stane, tak to jde téměř vždy lehce opravit - buď přes zálohu systému nebo reinstalaci - pozor, mám na mysli tu, kde stačí spustit setup zmáčknout 3x další a za půl hodiny se vrátit do znovu v pohodě fungujících WinME.

Obnovení systému jde taky snadno zakázat přes Ovldádací Panel- Systém, ale to už tu asi bylo.

0/0
20.2.2003 9:57

TerrorPoint

Re: Pár postřehů

Obnova systému je první co vypínam v ME i XP.
Používam Ghosta, za 45 sec. je všechno jak má bejt :)

0/0
20.2.2003 13:07

Error

Zálohy

Dost mne udivuje, proč už dávno:

  1. V implicitní instalaci se uživatelova data (dokumenty, pošta, favorites a pod.) neukládají na samostatný disk nebo na samostatnou partition.
  2. Automaticky se nepočítá s možností dělání záloh systému pomocí Ghost.

Pokud je PC připraven dle předchozího, pak z Ghosta přemlaskneme systém a jedeme za 20 minut vesele dál a vše co měl uživatel nainsatlováno a nastaveno je opět plně funkční jako by se nechumelilo.

0/0
20.2.2003 4:30

Danny

ME
Win MW jw nejhorsi system co snad byl krome win3.x .Mam daleko radsi win98SE ty slapou celkem spolehlive,sice se sem tam seknou ale to bude spis vina overclocku.Jinak sem snima spokojenejsi nez s win XP.ty jsou mohutne a ne tak rychle jako win98.Na hry jedine 98cky.
0/0
19.2.2003 23:29

capellen

Osobní zkušenost
Recenzi pokládám za zajímavou autorovu zkušenost. Sám se nemohu jednoznačně mezi OS Windows rozhodnout, zda XP, 2000, ME anebo nějakou starší verzi. Linux jsem vypustil úplně, neboť zatím ještě nemá dostatečnou nabídku profesionálně laděného softu, jako mají windows a MacOS, ač údajně dobrý pro profesionální práci, je v Evropě pořád spíše bílým jednorožcem...  ME běhá nejrychleji ze současných systémů, protože má nejmenší HW nároky, w2k jsou zase nejvíc spolehlivé, ale pomalé a snad s nejmenší SW podporou (pokud jde o fungování softu jim přímo neurčeného). XP jsou "cool", ale šíleně náročné na HW, rozvláčné a souhlasím s předchozím přispěvatelem, že by uživateli doma rády suplovaly umělou inteligenci.... Starší systémy již nepovažuji za vhodné, protože jejich menší HW náročnost již tak moc systém neurychlí a spíše zaostalá jádra neumožní používat nejnověší programy. V současnosti se mi tudíž jeví jako nejlepší kombinace windows ME pro zpracování multimedií, ke hrám a spouštění dobrých programů staršího data, w2k pak pro profesionální zpracování dat, kancelářskou práci a internet. XP dle mého názoru neposkytnou uživateli lepší pracovní komfort, než uvedená kombinace ME s w2k.
0/0
19.2.2003 20:44

Re: Osobní zkušenost
Ber Win98SE a Win2000. Doporučuji....
0/0
20.2.2003 8:29

vojtech bednar

forma
nebudu se vyjadrovat k obsahu clanku, mam na nej svuj nazor a ten by byl na samostatny clanek, ale k forme. Podobne znejici veci jsem psal, kdyz mi bylo asi tak ...sestnact?
0/0
19.2.2003 19:57

Barbar

Dobrej nápad!!!!
To je dost cool nápad v dnešní době řešit winME... proč né rovnou třeba win3.1 nebo rovnou MS-DOS... :-)
0/0
19.2.2003 19:46

Honzik

WIN ME
Zdravim, WinMe používám asi 5 měsíců a nemohl sem si na ně stěžovat, než sem si je zahumusil všemi možnými kodeky na stříhání a promítání filmů. Dovolil jsem si "přihrát" na disk win XP, vše proběhlo v pořádku WinME běželi v pořádku. Jelikož jsem prase, pořídil jsem si zálohu systému kompletně nainstalovaného, přes Ghosta a neni problém. Pokud se to zhroutí, c:\ naformátuju, nahraju zálohu z GHOSTA, na d:\ mám data a neni co řešit. Co se týče Win 2000 nejsem zastáncem firmy Microsoft, s jinými systémy sem neměl příležitost pracovat,ale Win 2000 jsou pro mě v práci, kde je 400 počítačů velice praktické, co se týče zabezpečení,ochrany a stability systému (pokud nehraju hry), takže na ně nedám dopustit. Ani jednou jsem nemusel dělat reinstal a to je skoro 2 roky. U NT 4.0. byl problém s hardware,např. záměna myši z Ps2 na com a je problém....... :)))
0/0
19.2.2003 16:28

Miloslav Ponkrác

Jak radikálně zvýšit stabilitu Win
Používám velmi dlouho systémy Win 95/98 a zjistil jsem, že radikálně, ale opravdu obrovsky se zvýšila spolehlivost Windows, pokud jsem nahradil IE + Outlook Mozillou. Samotného mě překvapilo, když poté mi Windows za půl roku (denně mnoho hodin) od té doby nespadly ani jednou, a to jsem na něm dělal opravdové prasečiny. Zjistil jsem, že používání IE velmi snižuje stabilitu Windows, kdybych to nevyzkoušel, sám neuvěřím. Souhlasím s autorem, že relevantní test je s připojením k internetu, ale přidávám, že objektivní test bude na IE, který využává většina běžných uživatelů.
0/0
19.2.2003 16:01

Meda

Re: Jak radikálně zvýšit stabilitu Win
mě teda 98se docela fajn funguji i s IE, a to problémy spíš dělají ty hromady dalších programů, co se mezi sebou perou...
0/0
19.2.2003 18:11

Papež

Win ME jsou nečistým produktem !
A z Boží moci se odsuzují k trestu upálením...
0/0
19.2.2003 15:28

warp

WinME - des...
No, clanek je velmi rozumny, ale mohu s nim bohuzel jen nesouhlasit. Po zakoupeni noveho notebooku, byl na disku zbrusu novy WinME... Ihned po startu jsem byl zvedav na zminovyny system obnovy...Win se ihned po startu zazalohovaly...buhuzel z uplne spatnym datumem...totalni nesmysl...a obnova pres kliknuti na datum ani nesla provest...a to byl prvni minuty tohoto systemu, tj, uplne cisty system bez aplikaci....a co nasledovalo pak?? Nekontrolovane ukladani systemu, zalohy nelze "odstranit" (lze, ale pak nechtejte vedet co se deje), jedine stesti je, ze zalohy lze urcitym zpusobem  dost limitovat (omezit) !! Prace se siti je dost zoufala - LAN. Provozovani sitovych aplikaci je take velmi zajimave :-) (Internet celkem jde) Kdo pouziva tento system, doporucuji obcas zazalohovat registry (pred nainstalovani "pofiderni aplikace"). Rovnez mohu potvrdit skvele vlastnosti baliku Norton. Kazdopadne, je system nevhodny pro lidi, zabyvajici se programovanim !! Pro bezneho uzivatele, (psaci stroj, kalkulacka :-)) je docela dobry, ma rachly start a vice mene autorem clanku zbinovane vlastnosti. BTW pred reinstalaci na soucasna Win2000, jsem WinME restartoval 2-4 za den!! Pak uz nenabehla :-))
0/0
19.2.2003 14:33

H-Beast

Windows Millenium - vlastní zkušenost
Bohužel, já mám s tímto OS špatné zkušenosti. Mám Celeron 1100 Mhz, 128 MB RAM se sdílenou grafikou (16 MB). ME nedokázaly vůbec rozumně sdílet pamět pro VGA. Pokud jsem si otevřel více aplikací, okamžitě byl systémové prostředky fuč, aplikace mrzly a překreslovaly se nesmyslnými znaky a barvami (díky té sdílené grafice). Po nainstalování OS Win 2000 je vše v pořádku. K Me se už nechci vracet.......
0/0
19.2.2003 14:01

Petr

Re: Windows Millenium - vlastní zkušenost
WinME???? Jedine a zasadne spatne zkusenosti! Dementni system. Pro zakaznicky ksichty doporucuju Win98SE plus IE6, posledni dobou bohuzel i XP, ale v tech zatim nejsem nijak silnej.
0/0
24.2.2003 11:08

Cedic

WIN ME chodi
No, ja mam doma na svem pocitaci skoro dva roky take WIN ME, propojenou sit s pocitacem pritelkyne (atek WIN ME), sdilime pripojeni na internet (bez problemu se to nainstalovalo a beha to), pravidelne zaplatuji a celkem mi to chodi. A to to docela zatezuji, hodne internetim (pracovne), hraji hry a hlavne sem tam instaluji a odinstalovavam ruzny drobny soft kvuli testum a podobne. Je pravda ze sem tam u nej vypenim, ale jinak jsem spokojen. Urcite by to uz chtelo je treba preinstalovat nebo prejit na WIN XP, ale jsem linej predevsim diky tomu, co prace by to bylo, nova instalace vseho potrebneho softu, nastavovani , konfigurace a zálovování dat, posty a.... no, jsem konzerva a lenoch a drzim se hesla "funguje to? Nevrtej se v tom:-)" WIN ME zcela urcite nejsou to nejlepsi na trhu, ale velike rozdily oproti WIN 98 SE zas nevidím (pochopitelne pri instalaci vsech zaplat - tyka se obou systemu).
0/0
19.2.2003 13:30

XP fanda

Reakce na nektere prispevky

Hmmm, tak vam nevim, ale nejde u OS prave o to, aby fungoval na jakekoliv HW konfiguraci stabilne? Obhajovat Win ME tim, ze jsou stabilni a kdyz nahodou krachnou, tak je to chyba HW se mi zda trochu zcestne.

Win ME se mi zdaji jako Win98 s podporou noveho HW, ovsem zpichnute horkou jehlou. Nejvic me dostalo, kdyz jsem nechal omylem pres vikend zapnuty pocitac, na kterem byly WinME bez jakehokoliv spusteneho programu, a kdyz jsem se vratil, uvitala me prekrasna modra obrazovka. To bylo naposledy, co jsem ME na svem kompu videl.

0/0
19.2.2003 12:50

madmax_ok

ME

Kdybych si ted preinstalovaval comp, tak si tam dam asi Millenia. Pro domaci pouziti

jsou zatim asi nejlepsi a to i v soucasne dobe. Pokud clovek nepotrebuje pracovat v siti ci nevyzaduje nake nadstandardni zabezpeceni jsou Millenia naprosto bezproblemova.

 

madmax_ok

0/0
19.2.2003 12:19

umi

ms
mam znackovej compaq (designed for winNT a win98) PIII inside. win98SE se zacli ihned po instalaci zakladniho softu tak srat a bezduvodne restartovat ze jsem nainstaloval win2000 + SP2. system je o rad stabilnejsi ale obcas se stane ze system nenastartuje a po resetu zase funguje. Z chyb v Event Logu fakt nejsem moudrej:) soubezne mi bezi Mandrake Linux 9.0 ktery jsem nemusel restartovat ani jednou aniz bych sam chtel. ovsem kdo jen hraje hry a vypaluje cd tomu je to samozrejme burt.tolik moje zkusenost s MS.ohledne clanku:smysl dvouleteho testu winME mi nejak unika..?
0/0
19.2.2003 11:34

Radoomek

Re: ms
Dvouleté testováni bylo dané pravidlama. Prostě jsem řekl, že je budu testovat tak dlouho, dokud budou použitelné. Tož tak. jinak to smysl samozrřejmě nemá
0/0
19.2.2003 14:22

Re: ms
to chapu ale nac ten zbytecny masochismus. to ze win9x v trochu pracovnejsim nasazeni nestoji za moc bych Vam pred tema 2 rokama rekl rovnou.
0/0
20.2.2003 10:47

Mlok

Stabilita nebo ne ???

Tak byl ten pocitac stabilni nebo ne ? Dvakrat zminujete, ze byl absolutne stabilni, ale pak napisete ze CPU bezel na 100%, stoupla teplota a Windows zamrzly - trosku divna situace - ja osobne povazuji za stabilitu, kdyz CPU jede na 100% porad (napr Seti!@home nebo "hledani leku na rakovinu") na nejnizsi priorite, bezi ruzne programy na pozadi (stahovani z netu, firewall, anitivir, mailserver, ftp server, ICQ, atd.), instaluji programy, a denne se na nem nekolik hodin dela vcetne dlouheho hrani her a PC jde v pohode 2-3 tydny bez restartu - to je dalsi vec co jste nenapsal a ktera vypovida prave o pouzitelnosti systemu - jak dlouho vydrzi bez restartu.

O zalohach souboru na obnoveni systemu jsem slysel, ze pri vice nainstalovanych programech brzy dosahnou NEKOLIKA GB a ne pouze 0.5GB - trosku malo za 2 roky pouzivani.

Mno, proste bud W98, kdyz MUSI byt, jinak W2k/XP na NTFS :-)

0/0
19.2.2003 11:17

Mlok

Re: Stabilita nebo ne ???

Jeste se doplnim.

Na W98 rekord 11 dni bez restartu, potom uz nebyla zadna volna pamat (mel jsem 384MB) a rychlost byla asi jako s CPU 100-200MHz, takze restart nezbytny :-/. Pri male intenzite pouzivani a skoro zadnych spustenych  programech se da i 20 dni, ale je to opruz.

Na W XP na NTFS zatim s vyse uvedenym 24 dnu, potom me donuti k restartu instalace programu nebo ovladacu...

0/0
19.2.2003 11:29

bigsam

Re: Stabilita nebo ne ???
:-) Ty komentare me trochu rozesmivaji 20 dni 24dni :-))) a co takhle 384 dni apod .... videl jste to nekdo na WIN ? Myslim na pocitaci na kterem se dela ... V praci jsem mel staricke P90 + 48MB Ram na kterem bezel RH7.3 ktere delalo CVS server a streamovalo radio signal ( nevytvarelo, pouze distribuovalo ) a tam jsem doshoval casu kolem 300 dni uptime no problem....( vypadky proudu delali sve ) ...
0/0
19.2.2003 11:56

Re: Stabilita nebo ne ???
Kalkulacka ma uptime nekolik let. SUper, co? Fakt me ty linux keci unavujou. Hlavne kdyz je videt, ze se komp treba ve 3d reze uplne stejne v linuxu i winech. Ale streamuj si vesele dal a pekne sny.
0/0
19.2.2003 18:58

Re: Stabilita nebo ne ???
Mluvi z tebe neznalost (v lepsim pripade) nebo hloupost (v horsim).
0/0
14.4.2003 23:44

Smx

Me a notebook

Mam Me nainstalovane uz pres dva roky - dostal jsem je s notebookem a za tu dobu si nemuzu stezovat - slape vsecko a to se na tom experimentuje celkem dost - infra, bluetooth, usb, co chvilku nove programy na otestovani...

Mam na firme i W98, XP, W2000, NT4 Workstation a driv i W95 a W3.11 a spise mam pocit, ze clovek musi byt neuveritelne prase, aby se mu podarilo zasrat ten system natolik, ze zacne padat..

Ale vy jste tady urcite vsichni odbornici a vite to lip.. :-))

0/0
19.2.2003 11:15

jarda

Re: Me a notebook
no offence PANE... ale ja ... ac tedy urcite amater ve srovnani s vami ... pouzivaje prevazne soft od Macromedia a Adobe jsem problemy mel. Muzu ted, o velky odborniku, rozumet tomu, ze s notebookem s predisntalovanym W-Me nemuzu pouzivat Dreaweaver, Fireworks, Flash a Photoshop aniz bych vami byl nazvan prasetem. Smim se zeptat cim se zivi vase firma? S roztristenosti OS ktere vsechny pozivate to take o leccem svedci ... o tom ale tato diskuse neni ze?
0/0
19.2.2003 11:22

jarda

Me a Acer Travelmate 202T
W-Me a notebook Acer Travelmate 202T = utrpeni. Preinstalovano na w2k a pocet zatuhnuti temer nezaznamenatelny(jednotky za rok provozu). A to k zatuhum dochazi jen pokud delam s USB pripojenim kamery kodak dx 3600 a rozpojim bez softwaroveho 'odpojeni'
0/0
19.2.2003 11:03

Calitri

Re: Me a Acer Travelmate 202T
Zajímavý...já mam absolutně stejnou sestavu(202t + ME) a vůbec mi to nepadá přesto,že notebook běží aktivně tak 8-10 hodin denně...zrovna teď...
0/0
13.4.2003 2:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.