Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

šneček

OpenGL
kde seženu OpenGL , nešlape mě return to castle wolfenstein
0/0
7.3.2003 11:51

Lucky

OpenGL

Mno, ja v OpenGL delam uz asi 3 roky. Zkousel jsem i DX, ale to bylo muceni a utrpeni. U OpenGL presne vite co udela u DX je to casto veci nahody (specifikace DX je na mnoha a mnoha mistech derava a velice nejednoznacna). Navic GL je opravdu snadno prenositelne, nezavisle na objektovem programovani (treba se da programovat i z C, dabla kterej by to samy zkousel s DX bych chtel videt). GL je velice jednoduche na pouzivani i na nauceni. Dal u GL vyrobci hardwaru spolecne s kazdou novinkou mohou dat a davaji do ovladacu nejnovejsi featurky a programator jich muze hned vyuzit. Spolu s tim samozrejme prichazeji i problemy, treba v tom, ze podobne veci resi 2 firmy trochu odlisne (napr. shadery). Ale o standardizaci se stara ARB forum, ktere na zaklade koncenzu a rozumne uvahy vybira a sjednocuje vse co s GL souvisi. A prave odtud M$ odesel, ted jenom nevim jestli to GL prospeje nebo ublizi. Ja u nej velice pravdepodobne zustanu jeste velice dlouho.

0/0
6.3.2003 14:04

no nevim ze by se pres OGL dalo delat nejak standardne (tj ne pres extensiony) treba T&L, vertex/pixel shadery, ze by podporovalo hardware matiku a tak....
0/0
5.3.2003 21:49

rayer

howada
meli by raci zrusit direct3D, OpenGL je multiplatformni otevrenej standard a na D3D si akorat bude nekdo mastit kapsu...
0/0
5.3.2003 16:01

Jura

Re: howada
tak tak, moje řeč
0/0
5.3.2003 18:27

Tomas

Re: howada
jenze DX je proste lepsi ;)
0/0
5.3.2003 18:53

twister

Re: howada
v čem ???
0/0
5.3.2003 21:21

vlado

Re: howada
v nicem!
0/0
9.3.2003 11:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.