Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stáhněte si zdarma protiválečný song Beastie Boys v MP3

Písní "In A World Gone Mad" ("Ve světě, který zešílel") vyjadřují Beastie Boys svůj postoj k úderu spojeneckých vojsk na Irák. Společně ji napsali a ve studiu nahráli během několika hodin. Díky internetu jsou posluchači osloveni okamžitě, nemusejí čekat na vydání alba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cosmotone Records

Free MP3 Downloads of Czech Recording Artist
http://www.marianland.com/music14.html
0/0
7.9.2004 8:16

Larva

hmm

fuck the WAR!!!! _ kouknete se sem:) _ http://aaz.antifa.net

0/0
24.11.2003 19:14

fuck you anti wars
...
0/0
24.3.2003 20:16

ami

Re: fuck you anti wars
??????
0/0
25.3.2003 20:42

Presne tak. Americka vlada (pac Bush je jen loutka) udelala obrovskou chybu, ktera bude mit nedozirny nasledky. At se tu nikdo neohani totalitou. Asie je jina nez Evropa a USA, tam plati jiny zakony. A to ze USA slo protipravne do valky = mezinarodni teror (navic stredem pozornosti neni svoboda a bezpeci, ale ropa), jenom potvrzuje to, ze nejvetsim diktatorem jsou prave oni. Probudte se, s USA ted nelze souhlasit......
0/0
24.3.2003 14:45

...aby jsme se nedivili jak to cele dopadne...
...az se nasere zbytek arabskeho sveta + severni koera a pod., tak budeme mit pekne zadelano na WW3...  Svet je opet pekne rozdelen - a muze za to POUZE Bush a banda kolem nej
0/0
24.3.2003 12:21

petr hlavac

Pro všechny, co tu přispěli!!!!
Z těch vašich příspěvků je mi opravud velice smutno. Co to tu proboha píšete! když podporujete totalitu a bezpráví. A navíc, ne každý pravičák podporuje G Bushe a válku proti iráku. Radil bych Vám všem, zamyslete se nad tím, co jste tu napsali a apřemíšlejte, co může Bushovo arogantní jednání zůsobit.
0/0
24.3.2003 11:13

Petr

Re: Pro všechny, co tu přispěli!!!!
Totalitu a bezpráví podporuješ především ty, i když si to asi ani neuvědomuješ. Tolerování husajnova režimu znamená souhlas s bezprávím které páchá na vlastním obyvatelstvu. Čím míň diktátorů bude na světě, tím bude tépe.
0/0
24.3.2003 13:56

petr hlavac

Re: Pro všechny, co tu přispěli!!!!

Petře

S tím, co jsi tu napsal nemůžu souhlasit. Kde sem napsal, že podporuji Saddáma, teroristy, totalitu atp.

Když tak podporuješ Bushe a jeho politiku, napiš mi jaký názor máš na Patriot Act, DMCA, SSSCA a vůbec totalitní chování velkých amrických organizací jako třebna RIAA. Toto je sice server o počítačích a digitálních technologii, ale uvědom si, že všechno nějak se vším souvisí. Internet je velice mocná zbraň a spousta lidem to není po chuti. když si projedeš tento server a havně články od Joefa Komárka, musí ti být jasný, že to nějak hnije. Jak píše často pan komárek o tvz "velké pětce" nahrávacích společností, je to velmi mocná a vlivná skupina několika subjektů a své návrhy o úpravů zákonů rády vnucují politikům. (zpřísňování copyrightu, tvrdší postihy za porušení coyrightu, šmírování uživatelů používající počítače, zastrašování, strach, nejistota.) Stačí, když si najedeš i na jiné servery, které pojednávají o této problematice jako lupa.cz, root.cz, underground.cz, cdr.cz, najdeš tam plno nesouhlasných článků a analýz o porušování soukromí občanů v souvislosti s digitálními technologiemi a problematikou mp3.

Útok na irák bych podporovaj jen, když by se ukázalo, že Saddám podporuje světový terorismus, vlastní li zbraně HN a že spolupracoje s Al Kajdou a tento akti by byl schálený radou bezpečnosti OSN

Totvše.

0/0
24.3.2003 14:53

TOM

Re: Pro všechny, co tu přispěli!!!!
Velice pekne napsana a pravdiva reakce
0/0
25.3.2003 21:51

DesertEagle 27

Re: Pro všechny, co tu přispěli!!!!

No ty jsi asi pekny kreten.

"že Saddám podporuje světový terorismus, vlastní li zbraně HN a že spolupracoje s Al Kajdou a tento akti by byl schálený radou bezpečnosti OSN"

Odkud se po utoku na Irak vzali zakazane Scudy a Frogy vypalene na Kuwait? Hm? To si je jako Saddam vytahl z rekta? Proc iracke velitelstvi vydalo rozkaz pouzit zbrane HN pri utoku na Irak? Myslis ze tohle vsecko americke, britske rozvedky nevedely pred utokem? Zijes chlapce ve svete iluzi, probud se!!! Stejne jako vsichni zapominaji ze Saddam napadl Kuwait a tvrde ho vyraboval. TO TI PRIJDE NORMALNI??? Ano, mel za to sedet pred dvanacti lety. ALE LEPSI TED NEZ NIKDY.

 

 

0/0
26.3.2003 10:11

_

Re: Pro všechny, co tu přispěli!!!!
Ty ses taky blb. A kdo asi usadil Saddama k moci? Bylo to ju-es-ej, ktery se s nim taky bratrickovalo, na nejaky obeti v civilech, muceni ci totalitu srali, dokud jim nesahl na jejich ropu a ted ji nutne potrebujou z5, ne okamzite, ale za "par" let to bude zdaleka nejvetsi zasoba ropy a kdo ze je to na ni nejvic zavislej? Kdo se potaci v ekonomicke krizi, ma nadvyrobu jak hovado a potrebuje se ji zbavit? Kdo vzdy profitoval na valce? ;-) Chacha, jsou mnohem horsi rezimy, nez Iraq, Husajn je jen figurka a na Irackou svobodu zvysoka serou. Kdo ma obrovsky podily ve zbrojnim a ropnem prumyslu? ;-) Chlapce oni prezidenti nejsou od nich chlapci z lidu, sou za tim jen prachy a moc, pokud tvrdis ze ne, ses blb a vis hovno. Kdo produkuje vic nez 30% sklenikovych plynu a odmitl "kjotskou dohodu"? A co orange ve Vietnamu? Asi naprosto neskodna latka, ze - to odneslo o par vici lidi, nez tech par Kurdu. A ZHN, viz Hirosima a NGs, proste to vidis taky moc jednostranne, jo a mimochodem: Valka je vul... ;-)
0/0
26.3.2003 11:08

petr hlavac

Re: Pro všechny, co tu přispěli!!!!

Pro DesertEagle

Hele, je vidět, že o tom víš akoát úplný kulový. Co jsem tu napsatl je naprosto jasné a nevidím důvod proč by tomu mělo být jinak.

Já se tady nebavím o válce v zálivu v r. 1991, ale bavím se o legitimitě této války a ne pře deseti lety. Už jsem jednou napsal, že se saddámem nesympatizuju, ale je vidět, že někteří zabedněnci nepochopili o co jde teď. Ty žiješ v iluzích americké Bushovské dokonalsti a nevidíš, že si pod noama podřezáváš větev. Přečti si Patriot Act a zákony, které jsem uvedl v již předchozích příspěvcích. jenže ty jsi to asi vůbec nečetl a v tom je problém. Jen urážky a žádná arfumetace mých názorů. S takovýma lidma se nedá diskutovat.

PS Souhas s Tomem a s autor _, 26. března 2003 11:08).

0/0
26.3.2003 12:26

DesertEagle 27

Re: Pro všechny, co tu přispěli!!!!

Ale tys mi sakra neodpovedel na ty Scudy a Frogy. Ani tu chemii co ted sami tvrdi ze maji. A

Co maji nahravaci spolecnosti spolecneho s valkou v Iraku? Pripomina mi to takove ty paranoidni serialy o celosvetovem spiknuti a filmy Olivera Stonea. A pokud se bavime o legitimite teto valky, tak rozhodne na tu valku pred deseti nemuzes zapomenout, chlapce. To se jako napadeni ciziho statu promlcuje?

Pro toho tupce co psal pred Hlavacem:

Bylo to ju-es-ej, ktery se s nim taky bratrickovalo, na nejaky obeti v civilech, muceni ci totalitu srali Kdo zije v Iraku ti potvrdi ze se Saddam od zacatku jako diktator neprojevoval. Tvoji duveru jeste taky nikdo nezradil? Neverim.
Co se tyce Francie, Ruska ad. spolupracujicich s Irakem po valce v Iranu a podobnych veselych dobrodruzstvich, nema smysl se rozepisovat, doufam.

Co maji Kjotska dohoda (mj. USA nejsou jediny stat, kdo ji nepodepsal, kdyz uz) a nadvyroba spolecneho s valkou? Jak se ta nadvyroba jako spotrebuje? To budou na ty Iracany hazet lednicky a pytle s psenici? Hmm, zajimave.

Jak jsi jako prisel na to ze Saddam je figurka? Asi jako jediny na svete s nim chodis chrapat do postele a on se ti sveruje kdo mu volal co ma delat, ze? A kdo by ho mel jako vest?

Kdo vzdy profitoval na valce? No jasne a mame tu nas stary znamy vojensko-prumyslovy komplex ktery ovlada vse od cipu ve vasi kreditce az po hlavy vsech statu na svete. Boze muj, kolik je vam vsem roku? 14?

Orange ve Viet-Namu. Co to meles? Jakych par Kurdu? Vidim ze ty si fakt vazis lidskeho zivota, nemluve o Irancich kteri tedka v bolestech dozivaji po irackem plynovem utoku.

"pokud tvrdis ze ne, ses blb a vis hovno" Mam k tomu neco dodavat? Je tohle znak rozumnych argumentu nebo jejich nedostatku?

Pokud se chces bavit o nuke svrzenych na Japonsko, tak proc ne, muzeme si tady zanalyzovat klidne celou druhou svetovou i s moznyma alternativnima koncema, neni problem. S tebou to bude rychla diskuze.

 

0/0
2.4.2003 17:52

no war

Re: Pro všechny, co tu přispěli!!!!
pro tebe a všechny,co podporujou válku:
http://www.aljazeera.net/news/arabic/2003/3/3-22-26.htm  vůbec si nedovedete představit co to válka je a co má za následky!!! Všechny válečný štváče bych poslal do centra Bagdádu,aby si pěkně užili,neměli by čas kecat nesmysli!! Ono se to podporuje,pěkně z klidu domova,co??
0/0
3.4.2003 7:15

Re: Pro všechny, co tu přispěli!!!!
1. Ten odkaz nefunguje.

2. Pokud tam meli byt nejaci mrtvi lide, tak po stoprve: co obeti v Kuvajtu, v Iranu, co Kurdove? Co Izraelci na ktere dopadadly SCUDy? Lidska pamet je tak kratka...

Nejsem valecny stvac, ALE - jak by to dopadlo kdyby nebyl Mnichov 1938? Hm? Kdo to vi? Tenkrat jsme byli za valecne stvace my, a jak jsme skoncili? Nejprve WWII a pak 40 let pod komousema.
0/0
3.4.2003 9:07

Paci

Co to má jako znamenat

Jsem celkem zděšen, když se na technetu objevují

politické názory, je mi líto, že někteří

pacifisté zneužívají i technických stránek

k propagování své vidiny "mírového" světa.

 

 

0/0
23.3.2003 23:27

Sinxing

Re: Aspoň je tu pořádnej pravičák, kterej chce taky zničit nepřátele západu

Máš 100% pravdu.  Levicoví aktivisté podporují mírové komunistické plány. Já bych jim dal těm pacifistům, já jim bych dal takovou represi a cenzuru, že by se pak začali modlt k Bushovi, že selhjali. I tento server podlehl levicovým hanebným myšlenkám. Peci pošli mi prsím tě e-amil, máš přesně stejný nízor jako já. Když pročítám ty články které brojí proti kapitalismu a proti RIAA a OSA a podporuje tu pirátství a zločinnost ve jménu mp3 a počtačů. Těmto levičákům bych ukázal, co je to tvdrdý kapitalismus.

Peci zdar kapitalismu!

0/0
24.3.2003 10:41

Tomiq

Re: Aspoň je tu pořádnej pravičák, kterej chce taky zničit nepřátele západu
Doufám, žes to myslel jako legraci. Jestli ne, tak SÁM podporuješ totalitu (kterou se např. tady snaží nastolit RIAA, OSA a jiné organizace).
0/0
25.3.2003 23:22

_

Re: Aspoň je tu pořádnej pravičák, kterej chce taky zničit nepřátele západu
:-))) no ty ses kus curaka, to svet nevidel...
0/0
26.3.2003 10:55

soula

No na sabotage to rozhodne nema :o)))

Napsali uz lepsi songy, co se tyce textu a muziky...

0/0
22.3.2003 15:30

Petr

Nechci to ani
zdarma.
0/0
22.3.2003 13:41

sprostak

Ty máš ale problémy, to slovo je úplně košer, podívej se do slovníku, hysterko.
0/0
22.3.2003 13:22

ami

Re:
Naprostý souhlas!!!
0/0
25.3.2003 20:48

zmrzlik

Tohle uz je na mne moc
timhle upoutavate ctenare? Písní "In A World Gone Mad" ("Ve světě, který zešílel") vyjadřují Beastie Boys svůj postoj k úderu spojeneckých vojsk na Irák. Společně ji napsali a ve studiu nahráli během několika hodin. Díky internetu jsou posluchači osloveni okamžitě, nemusejí čekat na VYJITÍ alba. Z vyjití je mi na blití. Takové slovo bych nerekl ani na zachode pri vykonavani potreby.
0/0
22.3.2003 12:35

pavel smejkal

Re: Tohle uz je na mne moc
Boze chyba a to se ma zborit svet ?
0/0
23.3.2003 23:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.