Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chtěli byste takové "samochodky"

Původně mělo jít o vybavení pro armádu, zanedlouho si to možná budete moci koupit i vy. Řeč je o botách, které svému uživateli při chůzi ušetří až 70 % energie. Díky nim má člověk dojít dále a dostane se tam rychleji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hagis

Tak uz se ta kravina dostala i do rádia!!
Ca 16:40 Český rozhlas 1.
0/0
25.3.2003 16:49

divokej kačer

Páni to je ale píčovina.....!
To je jako z článku z novinky.cz, který jsem četl minulý rok. Ruský vědec vyrobil baterii, která sama dodává bez nabití neomezeně el. energii.. Klíčem je spec. hmota, která je nanesena na póly baterie. Zázračnou baterii však nikdo ani po letech nevyrábí, neb se autor údajně bojí o svůj patent...  /anebo že by spíše o svůj rozum????
0/0
24.3.2003 12:28

Max

Re: Páni to je ale píčovina.....!
Zelená... modreeeej!!! :-))))))))))
0/0
24.3.2003 13:16

maserati

dobry pro nase spickovy sprintery.
0/0
24.3.2003 11:40

deda.jabko

pro armadu?
tak myslim, ze je to jasne - aby americka armada mohla met takove boty, zakonite pro ne potrebuje palivo - a to je kde? no prece v iraku! :-)
0/0
24.3.2003 10:39

Kato

Encyklopedie ruskeho prvenstvi
Vrele doporucuji jako inspiraci az zase nebudete vedet jakou blbost napsat.
0/0
24.3.2003 9:14

kovak

Opravdu reinkarnace starého vynálezu, který se neuplatnil

Taky si pamatuji na popisy podobného skákadla z dob řádově -20 roků. Myslím, že šlo o prototypy ze Západu, takže mimo nějakého článečku v Téčku nebo ABC se o tom nemluvilo. Mělo jít doslova o skákadlo jeden válec, nahoře řídítka, dole vodorovné šlapky. Píst válce, zakončeného gumovou patkou, pružina vysouvala dolů. Hlavní fígl byl v tom, že válec byl přímo pracovním válcem dvoutaktního spalovacího motoru. Něco jako žabák na dusání terénu, ale v hubeném a lehkém provedení. Startovalo tak, že uživatel naskočil, prudkým stlačením pístu se vyvolal zážeh motoru, píst vystřelil a s ním i jezdec žabáka udělal několikametrový skok. Směr pohybu se řídil nakláněním celého skákadla a hlavně kdykoliv se dalo "sesednout" tím, že jezdec za letu sundal nohy ze šlapek a doskočil na vlastní nohy. Tím nenastal další zážeh.

Chtěl bych vidět, jak by vojáci vybavení v článku popsaným úžasným vynálezem Velkého bratra před každou rozbahněnou lesní cestičkou usedali na zadek a sundávali vyobrazený vynález z bot. Úplná blbost. Není to fór ještě z minulého Apríla?

Proč se mnohem starší vynález neuplatnil, nevím ale dá se čekat stále stejné důvody: veliká hlučnost a smrad z jistě nedokonalého spalování takového podivného (ještě dvoutaktního) motoru, problém kam by se s tím smělo ve městech. Všechna takováto skákadla by asi znamenala neúměrnou zátěž na záda a klouby na nohách vždyť množstvím absolvovaných nárazů by asi uživatelé skákadla převyšovali i profesionální krasobruslaře a lyžaře.

Ale to nejhorší  na konec: Nutnost doplnit dopravní vyhlášku o zákaz přeskakování starých babek a kočárků na chodníku, o přednosti za letu atd. Dovedete si představit tu parlamentní rozpravu?!

0/0
24.3.2003 9:04

Fido

Re: Opravdu reinkarnace starého vynálezu, který se neuplatnil
Pred hodne lety jsem presne tohle nekde videl (boty). Funguje to stejne jako zminovane skakadlo na bazi doutaktniho motoru. To co je ale tady na obrazku vypada spis na pruzinu nez motor.
0/0
25.3.2003 13:19

MikeP

To je starýýý
Někdy před dvaceti lety to bylo kompletně popsáno. Bahužel už nevím kde. Ale princip si pamatuju. Skutečně to bylo na bázi spalovacího motoru. Po stranách tech bot byli malé válce s písty a vstřikování paliva. Došlápnutí =  komprese, zážeh , výbuch a noha letí kamsi. Prý to chtělo jenom trochu tréningu :-)
0/0
24.3.2003 8:45

Kato

Re: To je starýýý
Myslim, ze hlavni problem jsi vystihnul tim "noha leti kamsi". Predpokaldam, ze si na tom tenkrat nejenom vynalezce pekne rozbil hubu.
0/0
24.3.2003 9:18

Jaromír

Re: To je starýýý
haha :) už dlouho jsem se tak dobře nepobavil :)))
0/0
24.3.2003 12:37

Tom

Asi před rokem jsem o tom viděl reportáž v TV. A vážně to fungovalo! Ale dělalo to docela velkej rachot
0/0
24.3.2003 7:41

Jirka

nekdy v 80 letech
 jsem toto cetl v ABC .... jako technickou zajimavustku od naseho Velkeho bratra .... ze stanice Mladych techniku ....  :-)
0/0
24.3.2003 7:41

Zima

Vyvijeli to pro vojaky - zeny chodily pomalu a stezovali si, ze jim tahne pod sukne.

Tedka pochoduji rychleji, pod sukni je hreje spalovaci motor.

(Taky prijemne vybruje :-)

0/0
24.3.2003 7:15

kačírek

Re:
buwaaa hahahahaaaaa
0/0
26.3.2003 3:46

mxiq

April

Mam pocit, ze jeste neni aprila, tak by se hodilo k clanku dodat, ze jde o ftip.

Tuhle fotku jsem videl uz pred nekolika lety. Takze spekulujme o tom, jestli byl mystifikovan autor nebo ctenar :)

0/0
24.3.2003 6:50

Jerry (bez trojky)

Re: April
Já mám dokonce pocit, že jsem nějakou takovouhle fotku viděl někdy koncem osmdesátých let v ábíčku. Ale ruku do ohně bych za to nedal.
0/0
24.3.2003 10:16

Tomas

Prvni prototypy...
uz byly nekdy pred 20ti lety....
0/0
24.3.2003 5:02

Martin

novinky

Dalsi ukazka zaostalosti technetu. Zprava stara 14-dnu, navic kvality "0". Nechapu, proc kdyz neni zrovna o cem psat, tak se zacnou chrlit takoveto blafy a blbosti.

 

0/0
24.3.2003 2:03

Srnec

Re: vam se to mluvi
 Takovy lidi miluji, jak muzes tohle to autorovi vycitat nejsi trochu nemocny? skus si kazdy den najit nejakou novinku o ktere by se dalo napsat, byl sem taky autorem novimek, atd. a nechal sem toho protoze sem nesnesl buzerace takovych lid, jak si ty. Neber to moc osobne myslel sem to vic objektivneji, proste to neni zadny med najit nejakou novinku, ale napsat recenzi dokaze kazdy........
0/0
24.3.2003 3:33

Martin

Re: vam se to mluvi
Srnec: A jak si prosimte prisel na to, ze musi byt kazdy den nejaka novinka? To nez sem cpat kraviny, tak radeji nic!!!!!!!
0/0
24.3.2003 15:51

Srnec

Re: vam se to mluvi
to Martin: novinky sou, pro lidi, ktery navstevuji, tento, ale i jiny web a jsou nezbytne pro ctenost a navstevovanost Serveru. Cim vic dobrych novinek tim vetsi je navstevovanost, jenze problem je v tom ze spousta lidi nechape, ze proste dobre novinky ti samy do klina nespadnou, a jakmile se najde nejaka treba strasi novinka tak uz tu je milion bohuzel zapornych recenzi, a to si myslim, ze je od autoru techtto recenzi ubohost....
0/0
27.3.2003 5:44

miroslav.kucera

Re: novinky
A kde se prosim o tom psalo. Vite, jak nemam cas obchazet 180 serveru, staci mi pet-sest.
0/0
24.3.2003 8:50

Martin

Re: novinky
.....staci se podivat vecer na zpravy v televizi a nebo poslouchat zpravy v radiu!
0/0
24.3.2003 15:52

Pavel Nosek

Autor asi nepozna vtip :)

Tohle je docela dobra blbost. Autor si asi nevsiml ze na obrazku jaksi  chybi ten zmineny motor. Kvalita toho obrazku je sice krajne mizerna ale konstrukce odpovida vyrobku ktery je uz par let stary a funguje na principu pruziny. Proste kdyz clovek dokroci tak se jeho vaha presune na predni nohu cimz se pruzina stlaci a jakmile se clovek ´prehoupne pres o teziste tak se pruzina zveci cinz udela vedsi krok na jehos konci doslepne na druhou nohu cimz stlaci pruzinu...... nevim jestlio se tahle vec vyrabi ale byla sveho casu dokonce predstavena v televizi.

Nejak jsem navic nepochopil co to ma co spolecneho se zamerenim tohoto webu. Ze by bylo v jedne noze integrovano nejake pocitadlo kroku na bazi P4 ? :))))))

0/0
24.3.2003 0:51

Max

Re: Autor asi nepozna vtip :)
Jak praví klasik: v Rusku, tam bylo všecko možný!  Nejvíc mě ale dostal motor ... Diesel by se tam asi nevešel, že by spalovací servomotorky? 
0/0
24.3.2003 1:38

Re: Autor asi nepozna vtip :)
jo v Rusku jo! :)
0/0
24.3.2003 12:40

lipis

Re: Autor asi nepozna vtip :)
Jestli to funguje na principu pružiny,tak to okopírovali od maxipsa Fíka
0/0
24.3.2003 20:42

Pepýk

zlatý pružiny
"Zlatý" levný pružiny Maxipsa Fíka...   Pepýk
0/0
24.3.2003 0:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.