Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kupujeme sluchátka v Česku aneb Alfred Hitchcock hadr

Už jste se při nákupu sluchátek setkali s negativní reakcí na dotaz, zda je můžete vyzkoušet? Je přece jasné, že zvuk ani pohodlí z obrázku na krabici nepoznáme... Jak to tedy vlastně u nás chodí? Proč kupujeme zajíce v pytli?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roman

Koss-doživotní záruka?

Mám sluchátka Koss R 80,už 11 let!Potřebují je opravit,jsem z Ostravy a servis v Ostravě byl zrušen-záměr?Poplatek je nyní kolem 300.-,i když mám záruku na 150.-,dále je připočítat poštovné a balné.At´si firma Koss nebo Eurostar Praha,nemyslí že si koupím nové Koss,to tedy NE,koupím si jiné!Doživotní záruka,pozor na lákavou nabídku.

0/0
11.12.2008 18:41

Hansel

Datart
Své KOSS KSC/50 jsem kupoval v Datartu na Novém Smíchově a vše bylo bez problémů. Prodavač mi vybalil patero sluchátek a já si tam s nima asi čtvrt hodiny hrál. KSC/50 jsem si vybral protože jako laik nerozenám rozdíl mezi nimi a SportaPro a v této cenové katgorii mi stále přijdou nejlepší. Po vyzkoušení jsem si vzal nerozbalený kus, protože ten vepředu byl už ošahaný. Vše proběhlo bez problémů. Po dvou měsících jsem je musel reklamovat pro chrastění v pravém sluchátku, za měsíc mi je opravili a jsou zase jako nové.
0/0
5.11.2005 0:30

mipex

koss the plug
zdavim, chci reagovat na prodejni trik sluchatek koss the plug, to ze stoji tolik penez je jen zasterka pro znacku koss, jelikoz jsem dnes sluchatka koupil dovoluji si to rici. Jako muzikant dlouholety mam nejaky vytribeny sluch pro frekvencni pasma a musim rici ze tyto sluchatka oproti treba levnejsim treba philipsum vubec nesplnuji. Pokud opravdu chcete slyset nejake bassy musite si spunty zarazit opravdu holuboko do usi je to ale casem velmi neprijemne pak stredni hodnoty frekvence jdou do hajzlu. Dynamika zcela zadna. No proste jsem zklamany, porovnaval jsem asi z 10 sluchatek znackovych firem  oproti kossum a opravdu ti kteri maji trochu radi kvalitu, nedoporucuji tyto sluchatka kupovat. Samozrejme ze zalezi hodne na kvalitnitm MP3 prehravaci. rozdily jsem zkouisel na Hame 860 dal jsem si do vystupu redukci pro dvoje sluchatek , a porovnaval s hudbou Mike Oldifelda Tubular Bells 2, tam jsou opravdu mista, kde kazda nitka zavrc
0/0
9.6.2005 18:35

mipex

koss the plug
zdavim, chci reagovat na prodejni trik sluchatek koss the plug, to ze stoji tolik penez je jen zasterka pro znacku koss, jelikoz jsem dnes sluchatka koupil dovoluji si to rici. Jako muzikant dlouholety mam nejaky vytribeny sluch pro frekvencni pasma a musim rici ze tyto sluchatka oproti treba levnejsim treba philipsum vubec nesplnuji. Pokud opravdu chcete slyset nejake bassy musite si spunty zarazit opravdu holuboko do usi je to ale casem velmi neprijemne pak stredni hodnoty frekvence jdou do hajzlu. Dynamika zcela zadna. No proste jsem zklamany, porovnaval jsem asi z 10 sluchatek znackovych firem  oproti kossum a opravdu ti kteri maji trochu radi kvalitu, nedoporucuji tyto sluchatka kupovat. Samozrejme ze zalezi hodne na kvalitnitm MP3 prehravaci. rozdily jsem zkouisel na Hame 860 dal jsem si do vystupu redukci pro dvoje sluchatek , a porovnaval s hudbou Mike Oldifelda Tubular Bell 2, tak jsou optavdu mista, kde kazda ntka zavrci a&
0/0
9.6.2005 18:29

pavel vanek

není problém
Já jsem značková sluchátka Beyerdynamic kupoval u firmy Saco, Na poříčí 21, Praha1. V této firmě jsem se setkal s profesionálním a vstříckým přístupem k zákazníkovi. Všechna sluchátka o které jsem měl zájem mi ochotně předvedli, nechali v klidu poslechnout a porovnat mezi sebou. Z prodejny jsem nemohl odejít jinak, než spokojený a s novými sluchátky. Tento příspěvek možná připomíná reklamu, ale není to reklama. Všem zájemcům o koupi kvalitní elektroniky doporučuji tuto firmu navštívit.
0/0
26.1.2005 23:16

lucie Nová

firma saco vstřícný přístup??

Na firmu saco tedy velkej pozor,máme tam na reklamaci televizi která byla v záruce,televize tam leží už třetí měsíc,telefon který jsme dostali od prodavače nikdo nebere,televize je stále  v prodejně a jaksi se jim nechce s ní nic dělat,už jsme podnikli patřičné kroky abychom dostali televizi zpět.radím u téhle firmy nekupovat ani kabel!!!Rv

0/0
26.1.2009 12:05

Rosťa

Koss?
Jen k rozporům, u Kossu dostanete podřadnou kvalitu za přehnanou cenu. Ale je to prostě in. Já mám Philipsy a co se týká poměru kvality a ceny, nemaj konkurenci. Jestli je někdo ochoten vrazit dost peněz do sluchátek a chce kvalitu, pak myslím skutečně Sennheiser, což jsou nejlepší sluchátka, profi třída a samozřejmě mají svou cenu. Jinak Koss trvale propadá ve většině recenzí(já na to uši nemám) a jeden Kossák mi před očima mával sluchátkama, že tak velké jsem ještě neviděl. Jasně- cena a velikost je rozhodující.
0/0
29.8.2004 22:46

Re: Koss?

Musím Tě milý Rosťo upozornit, že žiješ v imaginárním světě. Philips je sračka která nesahá Koss ani po začátek kotníkům. Cena Koss, když uvážíš, co za ni dostaneš, je akorátní, né-li nízká. Byl jsi tu? http://www.123shop.cz/detail/104989/?cat=&diskuse=yes#diss nebo tu         http://sscomputers.wz.cz/clanky/hardware/kossportapro.htm 

0/0
23.9.2004 9:24

Re: Koss?
Ty asi jako malý hodně zlobil, maminka Tě bacala do hlavičky a teď nám tady na internetu mrmleš takové bludy. Pochop, že Philips se ani nemůžeš pokoušet začít srovnávat s Koss. Zjednodušeně - Philips je trabant, Koss Mercedes.  Nosíš na uších hovna.
0/0
23.9.2004 9:43

pavel vanek

Re: Re: Koss?
U sluchátek velmi záleží na osobním dojmu. Ale má se to tak, že když jsem kupoval sluchátka já, tak myslim že Koss prodával za rozumnou cenu jen sluchátka uzavřená - to je out. Philips je dobrá značka ale spousta odborníků ji neuznává a já jsem také na pochybách. Já vlastním asi rok otevřená sluchátka Beyerdynamic DT531 a je to nářez. Když jsem je v profesionálním obchodě porovnával s jinými značkami tak to zvukově vyhráli. V té době to byl za 4000kč výborný kup. Rozhodně bych o této firmě uvažoval. Rada zadarmo ... nekupujte uzavřená.
0/0
26.1.2005 23:30

Ondra

Prodej a poslech sluchátek!!!!

Přečetl jsem článek a většinu diskuze a chci se svou troškou přidat.

Prodávám v SONY Centru na Kounicova 20/22 v Brně,máme sluchátka jak od Sony (všechny modely)tak od Sennheiseru a to celou řadu přes špunty,přenosný,na doma,do studia i třeba rádiové(MX,PX,HD,RS),taky nově řadu communications......a kdykoliv přijde zákazník tak mu sluchátka rádi předvedem,doknce mě potěší když to myslí vážně a donese si svůj vlasní CD či SACD který zná a ví co by tam mělo být slyšet.Já osobně když bych šel kupovat sluchátka (když to nebou špunty za 300,-) tak si CD vezmu a pěkně si je vyzkouším,popř porovnám.

Na druhou stranu přijde zákazník který si vyzkouší patery a odejde,přijde třeba za týden a zase si zkouší a až si konečne vybere ty pravé tak  ještě chce nově zabalené popřípadě slevu a je prudce arogantní,tak takovýho nákupčího bych vynesl v zubech.Ať si je jde koupit do ...kam chce.

Takže když někdo má slušné chování a je na něm vidět že to myslí aspoň trochu vážně (ikdyž si je nekoupí) ukážeme mu které si zamane.

Nekupuji sluchátka podle toho co jsem se o nich dočetl v "odborných časopisech",ale podlo toho jestli se mi zvuk líbe nebo ne.Každému se přece líbí něco jiného.Doporučuji poslechnout SONY MDR-EX51 poř. MDR-EX71 jsou podobné,jen se liší redukčním kabelem a za tu cenu nejlepší špunty co znám.Jinak od senu PX60 PX100 a 200 jsou velmi dobré a na nošení ven či sport.Co si týče parametrů jsou na tom podobné,spíš lépe jak KOSS PORTA PRO i lépe vypadají,(PX100 15-27kHz,32ohmů,citlivost 114dB,zkreslení měnsí jak 0,1% váha 60g a to ještě s pevným pouzdrem  do kterého se krásně složí pro přenášení za cenu 1300Kč!!!!),ale jak jsem napsal je lépe slyšet než si myslet.Čau Ondra

0/0
10.6.2004 19:54

alesnik

koss
Rad bych se podelil se svymi zkusenostmi se sluchatky. Momentalne vlastnim koss The plug.Jsou to spunty  vyhradne pro "outdorove" pouziti, takze vubec nevadi kdyz maji zduraznene nizsi spektrum. Kupoval jsem je v Datartu v OV. Kdyz jsem tam prisel, 15 minut si me nikdo nevsimal.Nekecam 15 minut. Pak jsem odesel a prosel vsechny kvelby v Ov.Nikde je vsak nemely. Vratil jsem se do Datartu, kde jsem po 5 minutach oslovil prodavajiciho, jestli bych si je mohl zkusit.Nemel sice nic proti, ale nevim jak by se tvaril, kdybych si jich chtel vyzkouset vic.Na to jsem nemel odvahu a navic jsem byl celkem rozhodnut.Kamarad si kupoval kossiky taky v Datartu a kdyz chtel vybalit 3 kusy sluchatek, tak se ho prodavac zeptal "No doufam ze si alespon jedny koupite" Takze Datart u me zkoncil. Byl jsem primo v  Eurostaru, ktery kossy dovazi a byl jsem prijemne prekvapen.Prisel jsem v patek hodinu po zavirajici doby, navic v dobe kdy se stehovali. Pohodovy clovek mi me kossy za 150kc vymenil a ani se neptal co s nima je.Navic jsem se domluvil, kdy muzu prijit si vyskouset sluchatka se svym pristrojem a ze mi podle prani upravi i kabel..zadarmo.Mam totiz IRIVER s Dalkacem. Takze ja jdu jen do Kossu z Eurostaru.
0/0
11.12.2003 9:34

coriolanus

Re: koss

ja som sa viacmenej rozhodol pre Koss KSC 50, precital som hromadu recenzi, skoro vsetci ich chvalia, dobry pomer cena vykon. Videl som ich v Tescu a chcel si ich vyskusat, nedam 1600 korun za nieco co mi nebude drzat na uchu. predavac bol neprijemny, nechcel otvorit skatulu tak som ho niekam poslal a isiel prec.

ignore user pristup, keby to bol jeho vlastny kram, rozbaloval by az som sa divil

 

0/0
18.12.2003 16:06

jirka

datart
Chci se podelit o svou zkusenost. Chtel jsem si koupit sluchatka, vedel jsem ze to budou kossy porta pro, sporta pro, nebo senny PX 250. chtel jsem si je proto logicky oposlouchat. I zasel jsem do tesca, kde se na me koukali jak na trubku, proc jako chci zkouset sluchatka za 2000. Tak jsem se vydal do datartu, kde jsem vsechny sluchatka mohl vyzkouset, prodavac je vybalil z krabic /teda z plastu :)/ a nechal me je poslouchat na vlastnim mp3 prehravaci. Takze spokojenost. Datart na narodni tedy doporucuju, slusne zachazeni se zakaznikem jim neni cizi.
0/0
13.11.2003 19:31

fruhmi

Re: datart
Také můžu Datart doporučit, navštívil jsem ho v Letňanech a sluchátky jsem si vyzkoušel dle libosti.
0/0
9.4.2004 12:37

Jan

Poraďte sluchátka, PLS

CHtěl bych sluchadla, aby nebyly slyšet ostatními, když s nimi třeba hraji počítačové hry - jsou na to dobré karbanátky???

Kvalita by se samo taky hodila.

 

Jsou opravdu bezdrátové tak málo kvalitní??? Líbí se mi možnost pohybu...

 

Neexistují bluetooth sluchadla???

0/0
13.8.2003 15:52

smolj

poslech CD ve sluchatkach
Zdravim, jakej je idealni frekvencni rozsah pro poslech CD? diky
0/0
26.7.2003 19:06

md3

Re: poslech CD ve sluchatkach
Rozsah vždycky co největší. U většiny lidí pozoruju, že mají rádi spíš basy (nebo to aspoň říkají). Ale k tomu, aby ucho chápalo zvuk čistě, potřebuje velmi vysoké frekvence (www.zvukarina.cz). Nedostatek výšek u sluchátek ale asi moc není. Idealní rozsah frekvece sluchátek = rozsah frekvencí, které slyší ucho, tj. asi 16 Hz - 20 kHz. Podle rozsahu frekvence se sluchátka ale kupovat nedají, protože každá sluchátka mají posílené jiné frekvence.
0/0
1.10.2003 16:25

Martin

Re: Re: poslech CD ve sluchatkach
Zdravím, no tak to je fakt sranda, uz jste si zkousel do usí pustit 16 Hz a 20 kHz z tónového generátoru? Já to zkusil. Taky jsem si naivne myslel, ze neco uslysim. 20 kHz neslysi asi 99,9+% populace, 16 Hz uz clovek nevníma usima, ale jako otresy celym telem, takze o reprodukci sluchátky se nedá moc mluvit. Já mám sluchátka Sennheiser HD600, coz je zde asi nejdrazsi zmineny model. Maji frekvencní rozsah, jestli si dobre pamatuji, 13 Hz-37 kHz. Na poslechu nejsou dulezité jenom základnni frekvence ale i harmonické frekvence, ktere urcuji barvu zvuku. Ty se mohou dostat i vysoko nad 20 kHz. Clovek neslysi primo je ale jejich vliv na nizsi frekvence - jiz zminena barva. Na CD se samplovaci frekvenci 44.1 kHz jsou frekvence kolem 20 kHz reprodukovany s diskutabilni vernosti, proto se take objevili nove formaty 96 kHz a 192 kHz, které preci jenom stihaji vysoke frekvence popisovat verneji. Takze jinak: Pokud budete neco poslouchat z prenosnéhoo CD prehravace, tak se na
0/0
9.1.2005 18:12

Martin

Re: Re: poslech CD ve sluchatkach
to jsou mrchy, ja se s tim tady pisu...
tak se na to muzete docela vykaslat. Jdete spise po znacce (Sennheiser, Beyer, Styx). To, ze jsou lidi ochotni do sluchátek investovat tak malo, je dano jenom tim, ze vetsina na hlave nikdy kvalitni sluchatka nemela. Ale nechte me to podat takhle - znate snad nejaky domaci stereo system v high-end tride, ktery si muzete poridit za 8-9 tisic. Tak dobra ta sluchatka totiz jsou, at uz mate zdroj jakykoliv, treba i blby prenosny CD prehravac, dostanou z nej to nejlepsi. Sluchatka/bedny jsou taky vetsinou nejslabsim clankem celeho systemu, takze by myslim zaslouzila vice pozornosti. Posledni vec - kvalitni sluchatka jsou na desetileti,nelamou se jim kabely, nezacne v nich chrcet atd.
V teto tride (Sennheiser HD600) se sluchatka objednavaji po kusech, takye s velkou pravdepodobnosti nebudete mit moznost je nekde ozkouset ...
0/0
9.1.2005 18:20

Martin

Re: Re: poslech CD ve sluchatkach
... kdo by taky investoval 8-9 tis do sluchatek s usnim mazem nekoho jineho, ze? Jak jiz bylo znmineno, zbyva obrazet high-end obchody nebo veletrhy. Ja osobne jsem do toho skocil rovnyma nohama, protoze jsem sva sluchatka nasel za bezkonkurencni cenu. Ani trochu toho nelituju.
Nakonec bych vsem kdo mluvi o sluchatkach pral, aby si nekdy poslechl sluchatka teto tridy, aby pak mel aspon s cim srovnavat.
0/0
9.1.2005 18:23

Kikina

Co nákup, ale reklamace je teprve porod!!!

Popíšu vám vlastní zkušenost s poblematickými sluchátky BANG&OLUFSEN, ktere stoji bez desetikoruny 4.000,- Kc. Jiste mnozi namitnete, ze za tuto cenu si je muze koupit jen nesoudny snob, ale neodolala jsem atraktivnimu a velice funkcnimu designu, Na sve vyjizdky na bruslich jsem proste chtela neco, co bude v usich drzet. Po par tydnech se uvolnil koncovy spuntik, ktery drzi gumu na uchytu za uchem. To se nekolikrat pakovalo, ovsem vcelku vstricny pristup personalu KD ELEKTRONIKA me zviklal a nepozadovala jsem zapis do zarucniho listu.

Kdyz se mi to same stalo potreti, prodavacka byla ponekud nerudna a upozornila, ze pokud si je priste opet rozbiju, sluchatka mi neopravi. A zacal horror. Uvolnila se gumova zarazka chanici usti kabelu u sluchatka a behem jednoho dne sluchatko prestalo hrat. Reklamovala jsem tuto zavadu, ovsem pred uplynutim 30 denni lhuty pro vyrizeni mi bylo sdeleno, ze za opravu musim zaplatit 500 Kc, pokud chci sva sluchatka zpet, nebo kabel vytrhnou do puvodniho stavu. Tento velmi šokézní přístup samotného majitele prodejny mě velmi popudil, nakonec jsem přes protesty o zákoně na ochranu spotřebitele zaplatila 200 Kc. Jedno sluchátko mělo zkrácený kabel a uz tak dobre to nevypadalo. Po dvou dnech mi opět vypadl onen špuntík jako na začátku. Po měsíci jsem byla při vyzvedávání sluchátek požádána o 30 Kč jako vyrovnání ceny opravy - přilepení špuntíku vteřinovým lepidlem. To už bylo opravdu k smíchu, zaplatit jsem odmítla. Nikdo mě opět neuvědomil o ceně opravy předem. Za další dva týdny přestalo náhle hrát druhé sluchátko. Po měsíci mě prodejce kontaktoval, že sluchátka jsou neopravitelná a mohu si přijít pro peníze.

 pravdu nenísnadnévybrat si dobrývýobek, ba co víc ani prodejce.

0/0
27.5.2003 11:52

tomas

100% spokojenost...
To ze v USA to tak funguje je taky moralkou kupujicich. Umite si predstavit jak by to dopadlo v cechach... "Cechacek si koupi kameru, natoci si dovolenou a po mesici ji prijde vratit" 
0/0
27.5.2003 10:58

Re: 100% spokojenost...
Hm, opravdu duchaplná odpověď ....
0/0
28.6.2003 23:46

Honza

Sluchátka THOMSON WHP 540

Minulý týden jsem zakoupil v pražském marketu TESCO bezdrátová sluchátka THOMSON WHP 540 v ceně 1 490,- Kč. Nemají chybu....... Jejich frekvenční rozsah je

20 - 20 000 Hz, dobře sedí na hlavě, ani po několika hodinách poslechu netlačí na uších. Přímo na sluchátkách je vypínač a regulátor hlasitosti. Dosah poslechu je 100 metrů, což umožňuje poslouchat stanice z hifi věže v pohodlí v křesle na zahradě.

Fakt "Amerika", vřele všem doporučuji!!!!!!!

 

 

0/0
27.5.2003 8:21

J85k2

Re: Sluchátka THOMSON WHP 540
Bezdrátový sluchátka jsou desný !! to je tak vhodny k poslechu TV ,ale ne audia :(( ci DVD
0/0
23.7.2003 15:08

Bastardess

Re: Sluchátka THOMSON WHP 540
Jo presne tak a uz vubec bych si nekupoval sluchatka od znacky Thompson (a navic bezdratova) v nakym Tesku bo gde.
0/0
31.8.2003 0:30

skrovo

Re: Sluchátka THOMSON WHP 540
takže. dnes jsem si koupil taky tyto sluchatka, a jsou doopravdy bezvadny. hlavne kdyz mne staly jenom 700,-kc. ti dva, kteri pisi, ze bezdratova sluchatka a hlavne od firmy thomson jsou odveci nemaji vubec pravdu. jiste ani nevi, ze nejsou zalozeny na principu infraportu, ale frekvencniho sireni radiovych vln, cim je signal nesrovnatelny s infraportom. a ten jejich dosah je uplne bezvadny.
0/0
16.7.2004 13:13

Dědek

Re: Re: Sluchátka THOMSON WHP 540
"frekvenční šíření rádiových vln" ? uhm-uhm
0/0
3.12.2004 13:59

EliS

Re: Sluchátka THOMSON WHP 540
Ať už to je jak chce, od Thompsnů žadný šmejd nekoupím! Ignorantství soudruha Ransdorfa z reklamačního odd. je naprosto unikátní (+IQ tykve).
0/0
23.12.2004 2:50

Frankie

Kupovat sluchátka v obchodech s elektronikou a v hypermarketech je blbost

Nedávno jsem si kupoval sluchátka v obchodě s hudebními nástroji a profi audio technikou a nemohl jsem si stěžovat. To, že jsem si donesl několik CD s různými typy hudby, bral prodavač jako naprostou samozřejmnost. Ani jsem si nemusel přinést discman. Prostě mi vybalil sluchátka z krabice (všiměte si, že levné spotřební výrobky bývají ovykle zabalené v průhledném plastovém obalu, zatímco kvalitní zboží je v pořádné papírové krabici a bez všelijakých značek jako "new" apod.), zapojil je do CD přehrávače a nechal mě si je 20 zkoušet. Kdybych je chtěl koupit bez poslechu, asi by se na mě díval jsko na idiota. Ten prodavač byl ale profesionál, a ne běžný prodavač z hypermarketu, který vůbec neví, co prodává.

Taky jsem si nemohl nevšimnout, že je tu všichni mluvíte o sluchátkách KOSS jako kdyby byly nejlepší na světě. Poměr cena/kvalita je dobrý, to beru, ale zkusili jste si poslechnout i jiné značky? Koss nemají věrnou reprodukci a často mají zdvih na basech...

0/0
14.4.2003 23:31

Yaroukh

KOSS
Dost zobecnujici zaver, prehnane zobecnujici. Kolik KOSSek A JAKE jsi zkousel, ze tohle tvrdis ? :o)
0/0
16.4.2003 20:13

lcf

Re: KOSS

kossy opravdu nejsou zdaleka nejlepsi

zkus sennhaisery a nebudes chtit jinak

0/0
27.5.2003 11:43

Bastardess

Re: KOSS
To, ze mas ty Sennhaisery neznamena ze sou nejlepsi.
0/0
31.8.2003 0:34

pavel vanek

Re: KOSS
Souhlasím, Kossy jsou velmi dobrá sluchátka. ALE to platí o přenosných, co se týká profesinálních tak bych si dovolil mluvit o skutečné zvukové katastrofě. Někomu se ovšem zvukové podání kosse může zdát nepřekonatelné...proto to prosím neberte jako útok na značku koss, ale jen na vyjádření mého odobního názoru. Já doporučuji Beyerdynamic od našich němecných přátel. Ovšem ještě víc doporučuji navštívit specializovaný obcho s profesionální obsluhou a sluchátka porovnat. Lidi co si přinesou z Teska sluchátka zabalená v těch průhledných plastech za několik stovek pro mě nejsou co se týká hudby pojmy.
0/0
26.1.2005 23:42

Alfons

Re: Kupovat sluchátka v obchodech s elektronikou a v hypermarketech je blbost
Můžete, prosím, napsat, ve kterém obchodě (kde) to bylo? Jistě nejen já uvítám tip na takový obchod.
0/0
27.5.2003 9:18

pavel vanek

Re: Re: Kupovat sluchátka v obchodech s elektronikou a v hypermarketech je blbost
Kámo skus Saco, Na poříčí 21, Praha1. Super obchod super přístup k zákazníkovi. Určitě neodejdeš s prázdnou;-)
0/0
26.1.2005 23:36

Petr

Re: Kupovat sluchátka v obchodech s elektronikou a v hypermarketech je blbost
Souhlas. Velice mě např. zklamala sluchátka Koss UR30. Naprosto přebasované, výšky téměř žádné. UR40 jsou o poznání lepší, ale jejich konstrukce ja taková nějaká vratká. Nevím, nevím.
0/0
27.5.2003 10:26

Re: Kupovat sluchátka v obchodech s elektronikou a v hypermarketech je blbost
UR-40 jsou o DOST lepsi a to ze sou vratka je pravda, ale pri cestak perfektne skladne a mušle navíc chráněny proti poškrábání nebo jinému poškození. Diky teto konstrukci sluchátka na hlavě pouze sedí, k žádnému velkému tlaku na uši nedochází. Proto s nimi lze hudbu poslouchat celé hodiny, aniž byste pocítili nějaké nepříznivé vlivy.
0/0
31.8.2003 0:41

nekupujeme přece zajíce v pytle

"nekupujeme přece zajíce v pytle"

neni spravne ceski "nekupujeme přece zajíca v pytle"?

0/0
14.4.2003 16:12

anonym

Re: nekupujeme přece zajíce v pytle
"ceski" ?! jo, je to spravne, ale CESKY. Kdyz uz rejpas, tak sam nedelej chyby!
0/0
14.4.2003 23:11

andy

skusanie na Slovensku
Velmi dobre skusenosti mam s BIS Audio (autorizovani Koss), bez problemov, som vyskusal, potom mi predali zabaleny kus.
0/0
9.4.2003 8:46

HONZA

Sluchatka a prodavaci

Nahodou jsem zabrousil na tema sluchatka a zdesenej ctu, jak funguje obchod v Cechach. Jsem ctvrtym rokem v USA a nepostrehl jsem, ze by zkrachoval nejaky obchod, kde by vam predvedli jakykoliv zbozi. Po precteni prispevku si pripadam na jiny planete, protoze tady v USA si nejen ze muzete vyzkouset, rozbalit, osahat, podivat.... na  cokoliv, ale muzete i COKOLIV vratit zpet. Zalezi na danem obchode jakou doubu ma tzv "100% satisfaction"( 100% spokojenost ). Nekde je to mesic, jinde 3 mesice... Nemusite rict ani slovo a jenom prijit ke specialnimu pultu a polozit na stul. Vrati vam vsechny prachy. Kupoval jsem minuly tyden discmena a byl spatne oznacen cenovkou v regalu ( asi nejaky zakaznik po prohlidnuti vratil zbozi zpet na jine misto v regalu). Skutecna cena byla 60$ ovsem na regalu bylo 29,99$. Kdyz jsem mel zaplatit rekl jsem, ze cena byla jina na stitku u regalku. Nerekli ani slovo, ani se tam nesli podivat. Proste PRODALI MI TO ZA 29,99$!!. Takovych neuveritelnych pribehu mam na sklade, ze bych mohl psat knizky. JO,  takhle se staraj o zakaznika. Bohuzel, tak tohle mi bude moooc chybet v Cechach, az se vratim pristi rok. O tom asi budu jeste vypravet svym vloucatum jako na zazrak.

A jeste jednu malickost. Zasadne kupovat elektroniku v mensim a specializovanem obchode! Ani si neumite predstavit jakym zpusobem zachazeji se zbozim v hypermarketech. Ten, co vyklada brambory, vyklada i  to ostatni. Lidi ze spec. kramku maji daleko jiny vztah ke zbozi.

 

0/0
8.4.2003 19:13

honza

Re: Sluchatka a prodavaci
No jo no...věřím,že v USA to tak chodí a musím říct, že jen závidím,jo mám taky zlost..než my se vyhrabem z toho bordelu, co se sem za těch 40 let nanes a než si osvojíme zvyklosti, které jsou už dnes ve světě naprosto běžné a nemyslím jen obchody s hudbou,ale i vše ostatní, tak už se možná hudba nebude poslouchat z repro, ale bude importována přímo do mozku...kdo ví
0/0
27.5.2003 10:26

Tom

Re: Sluchatka a prodavaci
No jo .Jenže když neco koupim,chci mít záruku ze to není neoslintáno od předešleho kupce.Proto zásadně nekupuji v hypermaketech kde tento nešvar taky praktikují .Tam se dá vrátit tak od 1 do 4 týdnů.To mužu rovnou do bazaru.
0/0
4.12.2004 9:20

ShrEky

paudio.net
Kamarad ted pripravuje stranky ktere se tykaji prenosneho videa tj. prave sluchatka , mp3 prehravace a pod. .. Driv uz jeho stranky nejakej cas fungovali ,ale myslim ze to tedkon prestavuje je to na www.paudio.net
0/0
7.4.2003 22:14

Jake jsou nejlepsi sluchatka na ceskem trhu do 700,- Kč ???
0/0
7.4.2003 20:48

Richard

V Datartu OK
V Datartu mi vybalili postupně troje sluchátka, i když bylo jasné, že už ten obal těžko dají dohromady. Akorát, když jsem se ptal na doživotní záruku (KOSS), tak na mně prodavač hleděl jak z jara (byla krutá zima).
0/0
7.4.2003 17:16

Zajda

Re: V Datartu OK
Cože? Ja myslel, ze Kossy se reklamujou jenom postou v obalce s 5$. Jak to teda je? Vyplati se reklamovat levnejsi Kossy(Po 6 mesicich)?
0/0
8.4.2003 8:11

vaga

Re: V Datartu OK

Co mam zkusenost, tak se Kossy posilaji nekam do Ostravy (kdo potrebuje, at se podiva na www.koss.cz a zavola si - daji vam vedet kde to mate poslat).

Sluchatka tam poslete, prijdou vam zpatky (me prisli PPL donaskou) - nikoli teda v obalce - pokud pominu to, ze by prisly na soucastky, vetsina sluchatek by se do obalky ani nevesla :) (maximalne tak pecky).

Stoji to 200kc (ted si nejsem jisty, jestli rikali 200 a stalo to 150) a tuto sumu platite az pri dobirce. Tudiz u velmi levnych sluchatek ta dozivotni zaruka cenu moc nema.

Jinak co jsem slysel, tak je jen spokojenost, na nic se vas neptaji - jen snad na jedine - co s tim je :)

Zdarma vam vymeni i molitany (pokud si o to napisete). Proc to zminuji? Inu protoze molitany na sluchatka Sony (sluchatka za zhruba 700 kc) stoji JEDEN!!! - zhruba 450 korun - a to jeste musi objednat (vychazim z oficialniho servisu Sony a emailoveho stanoviska Sony.cz).

Koss rulez :)

0/0
14.4.2003 17:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.