Diskuze

Univerzity bojují proti pirátům, 220 studentů přišlo o kolejní připojení

Raději než riskovat vysokou pokutu volí americké univerzity čím dál častěji vlastní potrestání viníků. Ti se tak mohou ocitnout bez internetu, v krajním případě dokonce bez počítače.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Poloman

29. 4. 2003 12:42
Jak to vyresit???
A to je takovy problem udelat ze souboru Die_Another_Day.avi , soubor Moje_semestralka.prd ??? :-))))) A u vice souboru pouzit hromadne prejmenovani, nebo pouzivat zaheslovane ZIPy??? Zajimalo by me, jak by tohle hledali soudruzi z RIAA a jim podobnych prizivnickych organizaci...
0 0
možnosti

jadr

28. 4. 2003 17:25
právo
Tak já už tomu nerozumím vůbec. Před lety jsem myslil, že v Americe žije i několik chytrých lidí. Mýlil jsem se, nevím kde jsou ale asi utekli, nebo se dobře schovali a čekají, až se vyvine nějaký jiný tvor. Amik, věčně myslící pouze na mamon už je asi přestal bavit. Navíc, jak je možné, právě v USA, kde platí precedentní zákony, že právě tam může někdo jiný než soud trestat: Navíc, již asi před 30 lety, kdy se začínalo v USA rozvíjet satelitní vysílání a mnoho, tehdy ještě převážně amatérů přijímalo na svém amatérském zařízení např. nové filmy, které si mezi sebou předávala jednotlivá studia. To se pramálo líbilo těmto studiům, a tak padaly žaloby. Soud však rozhodl správně a navždy. Nechce-li majitel licence na vysílání, aby jeho vysílání někdo nepovolaný přijímal, ať ho odstraní z jeho soukromého pozemku. A to je právě ten precedens. Proti takovému rozhodnutí nelze mít připomínky. A vo votom to je.
0 0
možnosti

Vladimír

24. 4. 2003 18:36
Zajímavé
Zajímavé je to, že nehrozí žádná velká pokuta jen proto, že to byli studenti. přitom to bývají právě ti největší piráti ze všech. I ty jejich nehorázné částky co za to požadují. Měli by být navíc vyloučeni z univerzit a dán doživotní zákaz studia na univerzitě v celém státě. Trochu trvdé, ale adekvátní k jejich nemorálnímu chování. Aplikoval bych to samozřejmě i na VŠ v ČR. To by potom bylo určitě dost míst i pro studenty, na které už žádné nezbylo.
0 0
možnosti

25. 4. 2003 14:18
Re: Zajímavé
Místo nezbylo protože neudělali přijímačky .. asi jako ty :-)
0 0
možnosti

CD

23. 4. 2003 15:13
Cena CD

Za prvy - CD s hudboua filmy, RIAA musi radikalne zmenit pristup, ale nejvic na CD rejzujou obchodnici, samotnej umelec ma z CD sotva par desitek korun. Pak by se to chtelo zamyslet nad tim proc CD stoji dvakrat vic nez kazeta. Nevidim nejmensi duvodecek. Cena za vyvoj je davno zaplacena. tak proc sakra furt udrzujou umele cena nahore.

 

0 0
možnosti

Jakub

23. 4. 2003 14:52
OpenSource
Nojo ale spolecnosti jako RIAA nebo BSA si za to muzou z casti samy. Lobujou kde se da za komercni software. Kdo z vas mel treba na stredni reseni od linuxu ? Kdo z vas se dozvedel ze existuje neco jako open source driv nez pevne prirostl k woknum ? A MP3 nebo filmy? Spolecnosti produkujici tyhle veci jdou tvrde cestou maximalizace zisku. Kdyby staly CD 50 kc tak by si je kazdej kupoval jak cigara. A slo by to taky.
0 0
možnosti

hopex

23. 4. 2003 13:27
názor
mám-li možnost! stahovat, stahuju. Což takhle postihovat ty, kteří to na tu síť dají! RIAA je banda tupců posedlejch penězma a proto je chtějí i na studentech, kteří nemají ani na to aby si CD s muzikou koupili. Nejjednodušší je peníze ukrást tomu kdo něco chce, né tomu kdo to má...
0 0
možnosti

ketiv

23. 4. 2003 13:40
Re: názor
tak ted jsi to vystihl.juju
0 0
možnosti

Doktor

23. 4. 2003 12:23
Navrh...
Nejen v medicine je logicke a hodne rozumu lidskeho mozku odstranit nejdrive pricinu a az potom se zabyvat dusledky! Proto navrhuji pozavirat a zrusit zlodejske molochy a jejich posluhovace typu RIA & OSTA (nebo jak si ti shitmeni rikaji) a uvidite, jak bude rakovina v tu ranu vylecena!  Kdyz se zuby nehty snazi obhajovat sve stredoveke manyry a praktiky a terorizovat vsechny kolem sebe, tak co jinyho s nima...
0 0
možnosti

GraveDigger

23. 4. 2003 12:15
vykostit Starhoff
a to komplet!!!Nevim, proč mám ze svých daní platit studentíkům konektivitu až do pokoje.
0 0
možnosti

spalda

23. 4. 2003 12:33
Re: vykostit Starhoff
Studenti si plati sva pripojeni sami, to se pak muzem vratit o 100 let zpet, bez pripojeni.  
0 0
možnosti

JS

23. 4. 2003 11:45
Neco na tom je
Tak zavrit do vezeni studenty, ktery si stahli neco nelegalne, to je trochu silny kafe. Na druhou stranu, programatori, filmari a hudebnici nejsou charita a je spravne, ze by za svoje sluzby meli dostat zaplaceno. To znamena, ze souhlasim s tim, ze kdo stahuje nelegalni software je zlodej (ehm, a to neni casto treba chodit daleko ... :-) Argument, ze na nase pomery je software mnohonasobne drazsi, je tady trochu mimo, protoze jde o kauzu v Americe. Nejpadnejsim argumentem mi prijde vytka, ze kdyby se jelo jen pres legalni soft, tak by se nikdo nic nenaucil, protoze by si ho nemohl dovolit. Na druhou stranu, od ceho jsou demoverze. Je pravda, ze casto nejsou sikovne na nauceni, protoze jsou omezene na urcity pocet dni, ale dalo by se to udelat. Nekdo dole jste zminil photoshop. Co takove omezeni: Vsechny funce funguji, je casove neomezene, ale pokud ulozite obrazek, napise se pres nej napis DEMO. A jeste lepsi by bylo, kdyby se proste nedalo exportovat do zadnyho verejnyho formatu, ale jenom do nejakyho, kterej se da otevrit prave jenom v tom demu. Tim by se zajistilo, ze se kazdy muze photoshop naucit, ale nemuze ho k nicemu vyuzit. Za spatne kazdopadne povazuji kopirovani her, filmu a hudby. Samozrejme delam vsechno (z toho duvodu, ze original je PRILIS drahy)
0 0
možnosti

JS

23. 4. 2003 11:44
Neco na tom je
Tak zavrit do vezeni studenty, ktery si stahli neco nelegalne, to je trochu silny kafe. Na druhou stranu, programatori, filmari a hudebnici nejsou charita a je spravne, ze by za svoje sluzby meli dostat zaplaceno. To znamena, ze souhlasim s tim, ze kdo stahuje nelegalni software je zlodej (ehm, a to neni casto treba chodit daleko ... :-) Argument, ze na nase pomery je software mnohonasobne drazsi, je tady trochu mimo, protoze jde o kauzu v Americe. Nejpadnejsim argumentem mi prijde vytka, ze kdyby se jelo jen pres legalni soft, tak by se nikdo nic nenaucil, protoze by si ho nemohl dovolit. Na druhou stranu, od ceho jsou demoverze. Je pravda, ze casto nejsou sikovne na nauceni, protoze jsou omezene na urcity pocet dni, ale dalo by se to udelat. Nekdo dole jste zminil photoshop. Co takove omezeni: Vsechny funce funguji, je casove neomezene, ale pokud ulozite obrazek, napise se pres nej napis DEMO. A jeste lepsi by bylo, kdyby se proste nedalo exportovat do zadnyho verejnyho formatu, ale jenom do nejakyho, kterej se da otevrit prave jenom v tom demu. Tim by se zajistilo, ze se kazdy muze photoshop naucit, ale nemuze ho k nicemu vyuzit. Za spatne kazdopadne povazuji kopirovani her, filmu a hudby
0 0
možnosti