Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na ostří nože! Sluchátka Sennheiser HD 497 vs. Koss UR40

Vybíráte kvalitní sluchátka pro svůj přehrávač? Což takhle Sennheiser HD 497 nebo Koss UR40? Která z nich hrají lépe? A jak sedí na hlavě? Jak dopadl souboj těchto skvělých sluchátek?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petra

o
0/0
5.3.2005 16:53

Petra

zjednodušení
Prosim o zjednodušení a skrácení
0/0
5.3.2005 16:50

Petra

Re: zjednodušení
0/0
5.3.2005 16:52

Axel

určite kossy

Testoval som kossy a senn, ale vytazom sa stali kossy. Pocuval som nahravky: dazd, vietor, hrdzvy vozik, koncert Rolling Stones, Portishead - Live in NYC Roseland, Antonio Vivaldi - 4 seasons, Aerosmith Antholgy, Seal IV. nemozem si pomoct, ale senn mi hrali neprirodzene, obcas chladno a nezaujimavo. Kossy nie su svate, ale za tu cenu vsetko zvladli excelentne  

Ale vsetko je to vecou toho, ako kazdy pocuje a pocuva. Je to individualne... 

0/0
18.8.2004 14:20

Alfi

Re: určite kossy
kupil som koss. triezve basy, ciste stredy, presne vysky. Mnam, to je muzika!
0/0
19.8.2004 12:44

Dejv

za kolik?
Tak u me to asi vypada na UR40...nevite nekdo, kde se daji v USA koupit nejlevnejsi? Na Amazonu je maji za 39.95 dolaru, coz je o neco vic, nez tady nekdo zminoval... Dik.
0/0
2.9.2003 20:34

XT

Re: za kolik?
MAm doma jedny UR/40 a prodavam je za 1900 kc. kdyztak email
0/0
4.9.2003 13:21

Funboy

Ktere sluchatka si mam koupit??? Poradte!!!
Zdravim:) V brzke dobe si kupuju iriver iFP-390T (z usa za $199) a chci s k tomu super prehravaci koupit nejake nabusene sluchatka :) samozrejme taky z usa. Vim, ze dodavane sluchatka jsou dobre, ale mi spunty mi v usich moc nedrzi a jsou mi neprijemne... chci poradne sluchatka, ktere vypadaji jako tyto kossy ur40... v diskusi (nize) nekdo pise, ze tyto sluchatka nemaji moc bassovy zvuk, je to pravda? mam totiz tento zvuk rad (posloucham hip-hop)... kazdopadne mi zkuste tyto sluchatka rozmluvit, protoze na amazon.com je maj za $28.49!!! kazdopadne bych si ale priplatil za vetsi kvalitu, ikdyz v clanku je psano, ze zvuk je cool... takze cekam rady! mooockrat diky :)
0/0
2.6.2003 20:41

Radim

Re: Ktere sluchatka si mam koupit??? Poradte!!!

Zajdi si vybrat do kšeftu a nevěř nikomu kdo nemá tvoje uši a feeling. Ale na ty UR se vy*er. Nestojí to za to. Pokud zrovna nelpíš na uzavřených, a nechceš platit Porty tak proč nejdeš třeba do KSC 35, které stojí o litr míň než porty a mají stejný měnič. Nespokojený nebudeš ani s levnějšíma KSC-55 nebo KTX-Pro. Pokud chceš opravdu zkreslené hodně velké basy i za cenu míň detailních středů a výšek jdi kliďánko do Sporta pro, taky o litr levnější než porty tedy pod 1400,-. Ale ze sport vyrosteš, tak rychle jak jednou přestaneš poslouchat pouze hip-hop. Všechno to sou modely koss s doživotní zárukou.

čau

0/0
3.6.2003 10:31

Petr Svoboda

Re: Ktere sluchatka si mam koupit??? Poradte!!!
Diky moc za odpoved, ale moc me zminene sluchatka nezaujaly... Z celeho prispevky vyplyvalo, ze se mam na ur40 vykaslat kvuli cene, ale me prave cena netlaci (jak jsem psal, tak na amazon.com je maji v prepoctu na nase za 800,- Kč)... sluchátka porty pro me dost zaujaly (mel jsem je uz totiz na usich a ten zvuk byl skvely), pouze se mi nelibi design... jedine sluchatka, ktere me trochu zaujaly designem byly ty ksc-55 jenom nevim jak mi budou sedet na usich, musim si to nekde jit vyzkouset...
0/0
8.6.2003 11:42

Jerrry

Ale jo ....

pak jsem se k tomu dobral, koho by napadlo ze se kvuli sluchatkum strhne nekolikastrankova diskuze :o). Kossy (porta pro) jsem si koupil pred lety u firmy ktera uz neexistuje, ucet asi taky nenajdu. Tak by me zajimalo jake mam sance na nove :o) , kam to zanest nebo poslat.

0/0
2.6.2003 12:19

Skwid

Re: Ale jo ....

Ja som svoje KOSSy R30/S doniesol do AE Servisu (Voracovska 4, Praha). Nemal som ani certifikat, ani doklad o zaplateni. Za 200 mi ich dali dohromady. Pohoda.

0/0
3.6.2003 8:11

Skwid

Skuska sluchatok

Chcel by som pripomenut, ze sluchatka sa rovnako, ako repraky, musia zabehavat. Tj. porovnavat sluchatka rovno z krabice je zavadzajuce, idealne je nechat ich par dni v kuse hrat. Otazka je, do akej miery je to mozne.  = \

Preto doporucujem kupovat skor v hifi obchodoch s osobnym pristupom.

Clanok je imho dost nanic. Pred investovanim tazko zarobenych bubakov doporucujem nastudovat: http://www.headphone.com/ a http://www.headwize.com/

Ja som sa nakoniec rozhodol pre Grado SR80.

0/0
1.6.2003 20:30

Radim

UR-40 vs. Porty

Včera sem šel kupovat sluchátka do 3000 a i (velmi lehce) ovlivněn tímto článkem sem nakonec vybíral mezi Portama, UR-40, KSC-55, KTX-Pro,+negativní reference Sporty. Z těchje můj žebříček je 1.Porty, 2.KSC-55, 3.KTX-Pro, 4.UR-40, 5.SportaPro.

Připojený sem byl sice k sony nicméně ke komponentě. Jsem zaměřen spíše na kvalitu středů - tedy vokály, dechy, kytarky atd. s přesnými středy s dobrými basy (nikoli ovšem tak přehnanými jak u Sport) O Portách si nemyslím, že mají příliš zdůrazněné basy. Možná tak když je připojíte k nějaké věži nebo přenosnému audiu s bůvíjakou křivkou. V portách toho jde slyšet asi tak o 30% víc než v ostatních kusech, myslím tím detailnost zvuku a lokalizaci. Mohly by být zvonivější a detailnější ve výškách, ale to už bych chtěl od těchto sluchátek s jinak bezchybnýma středama, basama a fusama nereálně moc. Jedinou výhradou k Portám mám to, že je jejich zvuk příliš měkce podán. Je to velmi příjemné na poslech, ale myslím že realita je přece jenom krapet sirovější a agresivnější. S autorem článku se shodnu v tom, že si myslím, že dalšího půl metru kabelu nemůže žádným portám na kvalitě příliš ubrat.

K těm UR-40: jsou příliš posunuté do výšek. Středy mají nepřirozené, vysoké, plechovější. Skreslené vokály. Výšky jsou sice detailní ale je jich moc. Basy sem tam teda nenašel. Ten náznak neohraničeného dunění někde ve spod se nedá s pevportama asi srovnávat. Nevím zda může mít nižší freq.rozsah 20-20 takový nepříznivý efekt, ale celkově je to nějaké ořezané. Jako když převedete CD do MP3.

Laicky bych řekl, že do 3000 určitě a možná i do 5000 nemají opravdu a stále Porty konkurenci. A to jak v otevřených tak v uzavřených sluch.

Ahoj!

0/0
30.5.2003 14:27

George

Re: UR-40 vs. Porty

Ja sice nejsem zadny velky hifista, ale rad si poslechnu kvalitnejsi zvuk. Zkousel jsem ty Porta Pro oproti mym Sennheiserum 565 a to mi nikdo nevymluvi, ze je v nich mnohem vic basu. Me to pripadalo prilis - a to vyrazne. Nekomu to nevadi nebo mu to ani neprijde, ale na me to bylo moc. Asi je to subjektivni. Ale ten rozdil byl opravdu vyrazny a musi ho slyset snad kazdy.

0/0
31.5.2003 0:00

Radim

Re: UR-40 vs. Porty
Souhlasím, ale současně jsem přesvědčen, že na signálu bez korekcí, mají porty správný zvuk.
0/0
6.6.2003 9:57

Burki

Re: UR-40 vs. Porta Pro
Rozhodoval jsem se mezi UR40 a Porta Pro a po vyzkoušení v obchodě si vybral Porty. Jednak mi přišly zvukově lepší, jednak mnohem pohodlnější, výborně sedí a jsou skvěle skladné a snad jsou i méně slyšet ven.
0/0
26.7.2003 8:51

George

nakup

Zrovna dnes jsem kupoval matce k narozkam sluchatka. Nakonec jsem vybral Senn... HD 495. Zkousel jsem v obchode i recenzovane 497, ale ty byly fakt hodne nepohodlny. Sice mi pripadalo, ze hraji o neco lepe, ale bolely z toho usi.

Co me ale prekvapilo, bylo, ze kdyz jsem si je doma srovnaval se svejma starsima Senn... HD 565, tak hrali uplne jinak. Hur, samozrejme. Zkresleny stredy, takovy nevyrazny. Konkretne jednu oblibenou pisnicku jsem v nich vubec nepoznaval :-) Vim, ze to jsou sluchatka jinych kategorii, ale ten rozdil me prekvapil. Holt to bude muset matce stacit.

Btw...zkousel jsem i mnoha lidmi vyzdvihovane Kossy PortaPro, ale ty jsou na me prilis prebasovany. Ono je to ale tak umyslne, protoze jsou to prenosny sluchatka pro walkmany apod., u kterych se to musi trochu prebudit, a ne hi-fi sluchatka. Jinymi slovy PortaPro je uplne jina kategorie nez zde recenzovane.

0/0
29.5.2003 18:33

fotr

dotaz

u kossů se píše, že je u sluchátek koženka - je to opravdu látková umělohmotná koženka, která "nedýchá", nebo něco lepšího? 

jak je to s velikostí, na moji velkou hlavu?

0/0
29.5.2003 15:43

Pavel

Hmm
Mel jsem uz dost sluchatek ale Sennheiser vedou..
0/0
29.5.2003 12:40

Jerrry

KOSS
Mate nekdo prakticke zkusenosti s tou dozivotni zarukou ?
0/0
29.5.2003 11:58

Yaroukh

Re: KOSS
... a co si takhle precist diskusi ? :o)
0/0
29.5.2003 12:53

Re: KOSS

.... pak jsem se k tomu dobral, koho by napadlo ze se kvuli sluchatkum strhne nekolikastrankova diskuze :o). Kossy (porta pro) jsem si koupil pred lety u firmy ktera uz neexistuje, ucet asi taky nenajdu. Tak by me zajimalo jake mam sance na nove :o) , kam to zanest nebo poslat.

to jsem chtel samozrejme napsat sem a ne tam nahoru, bohuzel se prispevky nedaji mazat

0/0
2.6.2003 17:57

Yaroukh

opet nerozhodne :o)))

To je nuda. Malokdy si clovek precte jasne "ja bych si koupil tyhle". Chtel bych videt takoveho recenzenta, kdyz si sluchatka kupuje on ... "Ja vam nejak nevim, pane prodavaci, dobre jsou ty i ty ... Tak ja asi prijdu jindy." ;o))

Jasne - muzeme zkusit neco jako "ale co kdyz jsou tyhle dva kousky opravdu vyrovnane ?!" ... Bohuzel tyhle plichty vidam vsude (casopisy o automobilech atd. apod.); pripadu, kdy si clovek na zaver precte jasny vysledek, je mene, nez by odpovidalo realite ...

Takze to "vs." je v nadpisu opet jaksi navic ... Rikal jsem si "silny reci a stejne to bude zase nerozhodne", a taky ze jo ...

P.S.: KOSS rulez :o)

0/0
28.5.2003 21:02

leo

Jaké další značky sluchátek doporučujete?
Mám Sennheiser (typ z hlavy teď ve škole nevím, 14-22000Hz, 2650Kč) a koupil jsem je před rokem pro poslech vážné hudby. Nyní začala jemně chrastit či rezonovat při nízkých frekvencích (varhany). Dal jsem je do záruční opravy a po měsíci mi byla vrácena, že jsou v pořádku (prý jim nic není). Chrastí však dál a tak bych se rád zeptal, zda byste doporučili jiná kvalitní sluchátka, která nezkreslují zvuk (nezvýrazňují ani basy ani výšky). Sennheiser nechci (rok se mi zdá krátká doba za ty peníze). Dík za odpovědi.
0/0
28.5.2003 12:20

Yaroukh

Re: Jaké další značky sluchátek doporučujete?

Vlastnim KOSS R-100. Obcas se stane, ze je mam na repe 12 hodin v kuse, a muzu rict, ze to je bez problemu - jsou velice pohodlna ...
Mam je snad uz tretim rokem a zatim zadne zvukove zavady nepozoruji - ovsem posloucham hlavne trance a to v mp3; takze ted nevim, jakou vahu pro Vas to konstatovani o zvuku bude mit. (Ale aspon se zatim neobjevilo nic navic - tedy zadne chrasteni nebo neco podobneho. :o)

Jednou se mi ulomilo ukotveni drzaku sluchatka na konci "oblouku" - za 220 Kc (manipulacni poplatek ~ postovne/balne) jsem je mel za 5 dni zpatky opravena ... A jedeme dal.

Jo a stala neco pres 4k.

0/0
28.5.2003 21:10

grado

Re: Jaké další značky sluchátek doporučujete?
Zkus ty grada sr80, cena asi 3500. Kdyžtak se koukni na www.gradolabs.com
0/0
29.5.2003 19:40

K.

Re: Jaké další značky sluchátek doporučujete?
me sluchatka zacaly chrastit kdyz se do nich dostal vlas - neni to skoro vubec videt a hodne blbe se vyndava - kolikrat sem si myslel ze tam opravdu zadnej vlas ani nic jinyho neni a ze uz sou v cudu sluchatka .. a nakonec sem ho tam stejne nasel ( a to byly treba dvakrat rozebrany jak to jenom slo .. )
0/0
30.5.2003 22:22

Tralalak

senny
taky mam uz cca 4 roky senny HD 490Live a sem naprosto spokojenej a jak nekdo predemnou napsal kdo chce ´poslouchat a vyhovuje mu basovany tuc tuc bere kossy kdo chce cistej a prokreslenej zvuk bere sennheiser.
0/0
27.5.2003 23:07

grado

GRADO SR80
Čau, Já mám GRADO SR80 a sou perfektní. Deatailní, pevný basy, dobrá konstrukce. Jediná nevýhoda je, že ostatní slyší co poslouchám.
0/0
27.5.2003 20:47

Fyl@

Re: GRADO SR80
+ je potřeba si na ně zvyknout. Ze začátku trochu tlačí uši :-) ale za ten zvuk to stojí!!!!
0/0
28.5.2003 0:23

grados

Re: GRADO SR80
SR-80ky jsou zvukově úplně někde jinde. Nemůžete je srovnávat s tímto "low-endem"...
0/0
28.5.2003 0:26

Mr_TAU

Sennheiser vs. Koss.

Vazeni pratele,

vsichni mate pravdu v tom, ze ty jsou Senn... jsou lepsi pro jednoho a Kossy pro druheho. Kdyz jsem byl mladsi, daval jsem prednost basum... dneska si basy ubiram a davam prednost prokreslenemu zvuku. Proto jedny budou vyhovovat tem a druhe onem. Obe sluchatka jsem mel moznost slyset a obe hraji pomerne dobre. Presto vsak preferuji sluchatka Sennheiser... (dle zkuku) a Kossy (dle pohodli). Ztotoznuji se ale s nazorem, ze porovnani nebylo relevantni... Melo to vypadat spis takto Sennheiser HD 497 vs. Koss Porta Pro... (podotykam, ze PortaPro hraji za danou cenu naprosto fantasticky)

Jsou to asi tri roky, co jsem stal pred stejnym otaznikem, zda-li koss, nebo senn... Nakonec jsem skoncil u sluchatek Seenheiser HD 600. Tehdy me staly neco okolo 10.000,-  Poustim na nich predevsim klasiku, obcas jazz a nekdy take PingFloyd... Obcas mam pocit, ze trosku rezonuji, ale je to asi otaska daneho kousku...

Jinak si velmi cenim autora, ze se alespon pokusil o priblizeni jinych sluchatek, nez antisluchatek SONY, PHILIPS ap...

Mr_TAU

0/0
27.5.2003 19:26

trochu od veci, pred nedavnem jsem si zakoupil ZDE V USA, SLUCHATKA  Sony DJ Remix MDR-V700DJ. fantasticky zvuk - doporucuju.

ahoj Honza

0/0
27.5.2003 15:08

reset

Re:
sony sluchatka bych si nekoupil ani omylem, co se tyce zvuku, tak hodne mrsi zvuk. Byli to sluchatka cca za 2.5kkc , model ale uz nevim.
0/0
27.5.2003 18:35

Dave

Re:
:-) Co posloucháš? Nějaký remixy, předpokládám.  Senny nebo Kossy jsi už na uších měl? (...zapojený;-))
0/0
28.5.2003 20:43

honza

Re:

co posloucham? posledni dobou spise electronicu, ale celkove asi vsechno - mozna dechovku neposloucham tak casto...

co se tyce "sennu" a "kossu" kossy jsou bomba - vic nez 2 roky vlastnim koss porta pro - ted mi lezi na stole a jsem s nimi maximalne spokojen. Jsem jeden z tech ktery z "basů" jeste nevyrostl a zda se, ze nevyrostu. ekvalizery mam hodne v "sin", mam rad zvyraznene basy a vysky. Takze hodnoceni je nasnade - KOSS PORTA PRO vrele doporucuju!

Sony dj jsem si koupil ani ne kvuli remixum, jako spis (at mi to nekdo veri nebo ne), prave kvuli te kvalite a vicemene harmonii jakou prave tyto sluchatka dovedou podat - kazdy je ruzny - je to tak jak citim - s levnejsimi sluchatky od sony jsem se samozrejme sesl taktez - tohle je vsak trochu jina trida a co vim, pokud bychom meli merit specifikama, jako zes pravdepodobne nemel prilezitost tyto sluchatka "jeste" vyzkouset, tak nevim o rade dalsich pocitajicich na desitky. Je jich jen mene. Zvuk je vsak rozhodujici a jiste se najde hodne rozporu, protoze kazdy ma svuj frekvencni rozsah postaveny jinak pokud se tyce i v kombinaci toho, co se naleza vevnitř lebky.

Secteno, podtrzeno - potreboval jsem kvalitni uzavrena sluchatka - ktere jsou (pro me) stavena jak k poslechu elektronicke hudby tak i napr. hudby vaznejsi..Pro zatracence, VYZKOUSEJTE!

zdravim, Honza

0/0
7.6.2003 2:57

Martin

Ještě maličkost...
Já nevím jak vy, ale já trošku nakupuju i očima a nevím jak pro vás ale mě se tyhle KOSSy líbí, což se o SENNHEISERech nedá říct.  Vlasním už skoro rok UR-40 a jsem docela spokojenej. Zkuste si je nasadit a podívat se do zrcadla...
0/0
27.5.2003 14:17

Ivan

Mam HD 479
HD 479 jsou super vsechno, ale budu je prodavat, protoze je nemuzu mit na hlave vic jak ctvrt hodiny, potom zacnou prisernej hrat a tlacit.
0/0
27.5.2003 13:31

Pepa

Velký sluchátka jsou na nic!!! Je to o hovně. Zdar
0/0
27.5.2003 13:29

Bilbo

Re:

eh? tady nekdo projevil notnou davku inteligence....

velky sluchatka jsou nejlepsi, protoze hrajou nejlip. v tom tkvi problem veci.

0/0
27.5.2003 14:41

reset

Re:
osobne mam sluchatka Koss UR-30 a jsem s nimi maximalne spokojen. Kupoval jsem je zhruba pred rokem za ceny cca 1.6kkc . Mohu jedine doporucit.
0/0
27.5.2003 18:37

ROFL

Nechci rejpat, ale...

srovnávat suluchátka s cenovým rozdílem 750 Kč je tak trošku nelogické.

Proč netestujete sluchátka poříditelná za stejnou cenu, resp. se stejnými parametry, které tady tak nějak dost chybí :o(.

Z druhého pohledu by se daly srovnávat třeba Sennheiser HD270 a tydle Kossy, cenový rozdíl by byl jenom obrácený (Senny o cca 800 dražší)-  to by si pak tyhlety Kossy mohly jít prdět do hlíny :o))))

0/0
27.5.2003 13:13

pche

Re: Nechci rejpat, ale...
co ej na tom nelogickyho? kazdy vyrobce ma jine ceny ale vyrobky jsou si podobny...a jestli je pro tebe 750kc velky rozdil tak te lituju, no :)
0/0
27.5.2003 13:19

ROFL

Re: Nechci rejpat, ale...

Tos teda fuckt nepochopil o co mi tady šlo.

JJ například vsechny auta jsou si podobné, jezdí z místa A do B a někdo je musí řídit. A proto se porovnávají auta ve stejné cenové kategorii, chápeš? Tenhleten článek mi přišel jako nevyvážený. A pokud něco porovnáváš, je vhodné tam napsat taky nějaký technický popis (v rámci objetkivity). Aby bylo všem jasné co vlastně porovnáváš.

A 750 Kč pro mně velký rozdíl není, jinak bych si nekoupil sluchátka jaké jsem si koupil. Ale ve sluchátkách je 750 Kč rozdíl hooodně velkej !!!!

0/0
27.5.2003 13:40

Lubor Jarkovský

Re: Nechci rejpat, ale...
Ale kdepak, srovnatelne jsou, protoze Kossy jsou proste drazsi kvuli te zaruce. Jinak je to stejna kategorie. HD497 navic staly 2100 kdyz byly nove, Kossy jsou ted na trhu docela novinka a stoji cca. 2500.
0/0
27.5.2003 17:04

ROFL

Re: Nechci rejpat, ale...

Tak jste mě teda donutili se na oboje podívat.

Sennheiser HD497

Frequency response  24 - 22000 Hz 
Impedance: 32 Ohms
Sensitivity: 112dB SPL/1mW
Weight w/o cable  ca. 130 g 
Total harmonic distortion 0.2%
Cable length  3 m 


Koss UR40
Frequency Response: 20-20,000 Hz
Impedance: 60 Ohms
Sensitivity: 98dB SPL/1mW
Total harmonic distortion 0.2%
Cord Length: 2,4 m

O jejich srovnatelnosti/nesrovnatelnosti si obrázek udělejte sami :o))
I synteticky u mě vítězí Sennheiser, nehledě na nižší cenu.

Je tak složité to napsat i v článku?

0/0
27.5.2003 18:02

reset

Re: Nechci rejpat, ale...
mam sluchatka Koss UR-30, parametry viz nize, sice je to jen muj subjektivni nazor, nejsem milionar abych si kupoval stale nova a nova sluchatka, tyhle Kossy muzu kazdemu doporucit. Jsou vazne dost dobre. Parametry bezproblemu prevalcuji ty Vase recenzovana sluchatka. Mozna jnekoho zarazi hmotnost, ale jsou vazne velmi lehka a skladaci. Mrknete se na http://www.koss.cz Parametry pro sluchatka Koss UR-30: kmitočtový rozsah: 18 - 20.000 Hz zkreslení: pod 0,2 % citlivost: 101 dB SPL (1 mW) impedance: 100 Ohm hmotnost: 340 g přívodní kabel: přímý 2,5 m, 1 vstup, 3,5 mm Jack uzavřené koženkové náušníky (maximální izolace od okolního prostředí)
0/0
27.5.2003 18:48

Samael

Re: Nechci rejpat, ale...
Tak koukam vase inteligence je nulova...Berete do srovnani dalsi sluchatka o kterych tady nebyla ani rec...Jdete s tim nekam...Koho tohle zajima...Proste se tenhle clanek nepovedl a je to...Nevim proc se do toho autor vubec poustel...Humus...Porovnavat sluchatka je vzdy subjektivni...A jeste jine kategorie...Pak jeste nekdo vytahne jine a je to v ....Proste kazdej ma jinej cit a kazdemu vyhovuje neco jineho...A kazda sluchatka stejne hraji nekde uprostred hlavy a hodnoceni je tezke...Lepsi je nejakej poradnje zesak o Denonu a poradne bedny a pak je to lepsi nez nejake kossy...Musel jsem si rejpnout....
0/0
28.5.2003 0:12

Abraxis

Lidi, no tak!
Hele - me se ten clanek libil! Kdyz chci tezke srovnani X typu sluchatek od netopyru, taxi koupim nejaky profi audio casopis a STEJNE si tyhle sluchatka pujdu vyzkouset do obchodu. Tohle bylo takovy nezavazny popis toho, co autorovi subjektivne na tech sluchatkach (ne)vyhovuje. Kazdy takovy test je vice mene subjektivni - kazdy ma jinou hlavu a usi.
0/0
27.5.2003 12:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.