Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podle čeho vybírat vhodný televizor?

Pryč jsou časy, kdy se televizory dělily na černobílé a barevné. Podle čeho zvolit přístroj, který vám bude dělat pár let společníka? Jakou úhlopříčku, formát obrazu? 100 Hz, či postačí 50? Nebude raději lepší porozhlédnout se po projektorech, televizích s LCD či plazmě?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petr

kterou...

prosim poradte..... bud

MASCOM MC7460TF/100Hz

FINLUX 71V300MC++

MASCOM MC72W61TF

opravdu nevim.... diky moc za odpoved nebo alespon radu...

0/0
8.3.2004 15:17

Richard

Tak kterou vlastně ... ?!
Lidi neblbněte mi hlavu. Já jsem myslel, že když ta televize bude mít nějakou formu vylepšeného 100Hz (100Hz digital scan a podobně), pak nějaký motion nesmysl na kompenzaci pohybu + nějaké další obvody pro korekci obrazu, tak to musí hrát dobře. Přece nechcete tvrdit, že Philips, Panasonic nebo Soy za cenu od 50tis Kč nehraje perfektně ?
0/0
30.5.2003 14:11

karel

V tomto článku to vyvětlujou pěkně blbě,na 100Hz televizi je dobrý obraz jen v případě,že máte digitální příjem nebo dvd přehrávač.Jestli máte analogový příjem to jest normální anténu tak se na to nedá dívat.Já tyto televize prodávám a nikomu kdo nemá digitální satelit nebo jiný digitální příjem bych 100Hz televizi nedoporučoval,protože bych mě jí přišel omlátit o hlavu,ale z toho si nic nedělejte,všechny takové články píšou novináři,který tomu nerozuměj,a nebo jsou ovlivněný výrobcema.Víte kolik pěnez se dává do časopisů,aby napsali pochvalnou recenzi,radši to ani něchtejte vědet.Když chcete o nějakém výrobku vědět skutečnou pravdu musíte najít odborníka a to dá sakra práci.
0/0
22.5.2003 22:59

Re:
Prodáváš tak leda starou belu, nebo tomu nerozumíš ty. Rozdíl je poznat i u analogového signálu, záleží jen na tom, co s ním ta televize dělá.
0/0
23.5.2003 16:03

RedDevil

Odbornik??

Ahoj Karle,

   A Ty jsi jako odbornik?? Nebo proc teda hanis 100Hz televize?? Jsou daleko lepsi nez 50Hz, protoze se obraz vykresluje 2x tak casteji a obraz "neblika" a nebolej z toho potom oci!! To,ze na bezne antene nepoznas rozdil je do jiste miry pravda, ale ty televize jsou hlavne proto, aby lidi nekoukali na 50Hz obnovovaci frekvenci a nebyli za chvilku slepi!!

    Mas pocitac??Asi jo, kdyz pises takovyhle clanky. Schvalne se koukni kolik mas nastavenou obnovovaci frekvenci monitoru.Urcite nebude mene nez 60Hz!A jestli mas nejake novejsi PC, tak se bude pohybovat kolem 85Hz! Zkus si nekdy nastavit 60Hz a koukej na to celej den!!Vypadnou Ti vecer oci z hlavy, nebo se Ti hlava rozskoci bolesti!! A obraz bude vypadat celkem stejne jako pri 85Hz, nebo 100Hz!!!!!!!

 

         Cau RedDevil.

0/0
1.10.2003 9:52

Richard

Pro RedDevil
Nečti STEREOVIDEO ale sežeň si nějaký odborný časopisy, tam se dočteš o rozdílu zobrazování videosignálu mezi počítačovým monitorem a televizorem. Levné 100Hz televize jsou horší než 50Hz
0/0
23.5.2004 1:42

Re: Odbornik??
100Hz z antény je úplně na hovno, nevím jestli jsem odborník, ale každý pracovní den tyhle televize opravuju.
0/0
4.6.2004 19:38

Fido

Mascom
To my koupily Mascoma 72 cm, 100Hz, není plochá zato má takovej jednodušší PIP, stereo, český menu atd... za 13 990,-  a ještě nám k tomu dali scart a kabel na antenu zadarmo. Obraz jak víno lepší než sony za 30 000,- snad nám taky dlouho vydrží....čus.
0/0
22.5.2003 19:19

S474N

Re: Mascom
Co to znamena "takovej jednodussi PIP"? Jinak vcelku pochybuji s tim srovnanim vs SONY.
0/0
22.5.2003 19:24

hacker

Re: Mascom
SONY je blbost. Nejhorsi TV na trhu
0/0
22.5.2003 20:36

Re: Mascom
Proč je nejhorší? Mají některé tv povedené, některé jsou slabší. To je ale u každé jiné značky. Jestli někdo obrazově vybočuje z řady, tak je to JVC. Buď  je neumějí na prodejnách naladit, nebo jsou ty tv špatné.
0/0
22.5.2003 20:56

Jarda

Finlux

Tak televize 16:9 stoji minimalne 20 litru? Tak jsem holt blbej, kdyz jsem koupil Finluxe (tusim G72), uhlopricka 72 cm, 16:9 za cca 15.200 Kc (kupovano v OK pri akci, kdy maj 10% slevu na vsechno - tak jedno za mesic). Pravda nema plochou obrazovku a neni to 100 Hz, ale kdyz to srovnam se Sony 29LS60, tak mi ten Finluxu vyhrava na cele care.

Menu to ma prehledny (pochopila to i pritelkyne ;-)))), jak si nekdo stezoval na malou pamet teletexu - ma tusim 512 stranek. Konektoru to ma taky hodne. Ja si za ty prachy nemuzu stezovat.

A to je to lowend - ale kdo to neuvidi, tak bude tvrdit, ze je to shit a ze sony za 30 je lepsi (neni, viz 29LS60 ;-))))

0/0
22.5.2003 17:11

Lehor

Re: Finlux
Souhlas. Taky jí mám (taky z OKAY) a jsem maximáně spokojený s kvalitou, designem i cenou.
0/0
22.5.2003 18:12

S474N

Re: Finlux
Tak ve firme OKAY bych si nekoupil ani tuzkove baterie.
0/0
22.5.2003 19:20

Piskot

Pockame si na LCD - TV
Podle meho jak jdou cenove dolu LCD-monitory napr 17" v minulem roce stali jeste kolem 35tis Kc a dne 13tis Kc. Tak muzeme brzi ocekavat prichod i vetsich uhlopricek a to uz bude vazna konkurence pro klasicke TV s vakuovou obrazovkou, vzdyt v Japonsku se snad ani TV s vakuovou obrazovkou uz neprodavaji. Pocitam ze i u nas cca do trech let bude na nasem trhu dostatecne zaplnen trh s LCD-TV za prijatelnou cenou srovnatelnou s dnesnimy beznymi TV, i co do srovnani velikosti uhlopricky. :) A to jeste nepocitam ze se k vyrobcum TV pridaji vyrobci LCD monitoru. :) Mozna to je jenom moje Scifi, mozna to je uz dnesni realita v soucasnem Japonsku :) A do peti let se muzeme tesit na OLED-displeje, ale to uz jsem nekde trochu jinde......... :)
0/0
22.5.2003 13:45

baron

Re: Pockame si na LCD - TV
Neni to vubec scifi, LCD je v Japonsku skoro vsude. Dokonce to neni ani drahy, ale presto to nema kazej doma. Ale v podnicich, na letisti v metru atd. je to uplne bezny. No ale lacine je to jenom kvuli tomu, ze tady je japonskej NTSC, ten ma min radku a tim je vyroba lacinejsi. Co se tyce OLED to je opravdu jinde, tahle technologie se jeste ani nuvazuje pro pouzivani v domacnosti. Je to urceny pro velkoplosny obrazovky ktere jsou na presklennych fasadach domu. Ale ani plazmove TV nemaji sanci na budoucnost. Jejich vyroba je prilis nakladna. Sharp vynasel ale novy spusob vyroby LCD, ktery umoznuje vyrobu vecsich rozmeru a eliminuje nepresnost vyroby a odpad tak klesnul nejak na jenom pet procent, coz umozni levnejsi vyrobu.
0/0
22.5.2003 18:10

tommy

dual zvuk
Pro me je docela i dulezita volba DUAL zvuku, kdy nektere programy se daji sledovat v puvodnim zvuku (napr. pro zdokonalovani v cizich jazycich). Skoda ze v puvdonim zneni se u nas vysila jen malo poradu. Je ale pravda, ze DUAL lze vysilat jen v poradech s MONO zvukem.
0/0
22.5.2003 13:45

Petr

Re: dual zvuk
Kup si satelit a nebudeš odkázaný na pár DUAL pořadů s blbým mono zvukem na české televizi.
0/0
22.5.2003 14:09

Re: dual zvuk
S tim nelze nez souhlasit :-) O tomto reseni uz uvazuji, ale urcite je to cenove mnohem narocnejsi. Taky me prilis nezajimaji nemecky mluvici porady, coz je myslim vetsina s levnejsim satelitem.
0/0
22.5.2003 16:58

Petr

Re: dual zvuk
Je fakt, že třeba s angličtinou je na satelitu opravdu problém. Kromě zpravodajských ale existuje pár kanálů neanglických které mají mj. k filmům anglický zvukový doprovod.
0/0
22.5.2003 22:17

baron

16:9? 100Hz? Vsechno oblbovani zakazniku!

Asi nevite, ze kdyz jsi dnes koupite televizi, nebo vubec nejaky pristroj, kde se nachazi prijmac, tak ho za par let muzete vyhodit... A to vam nepomuze zadna pamet na teletext, ktera pak taky nebude k nicemu.

Proc? Tedy, Evropska Unie, do ktere se vsichni ritime uz davno rozhodla DIGITALIZACI eteru, ktera ma byt UKONCENA 2010. Ukoncena znamena ale, ze vam ta televize muze prestat fungovat uz o moc drive! Anglie, Francie a Spanelsko jsou uz skoro u konce, Nemecko asi v polovici. Ceska a Slovenska rep. to zatim planuje, najpozdeji po vtupu do EU se MUSI razantne s digitalizaci zacit!

Tenhle clanek je uplne o nicem! Nevim komu pomohl!? Tenhle clanek neni ani zadny navod jak koupit dnes televizi a neni ani kritikou na vyrobce tlevizii! Aby jste pochopili; oni vedi o tyhle digitalizaci, ale digitalni tunery nemontuji, prave proto aby jste dnes zakopenou televizi zahodili a koupili novou! (tedy pokud nechcete mit pred TV zapojenou dalsi bednicku, dekoder a tak prit o komfort) Jo, nektere televize (financne narocnejsi) maji moznost pozdeji pichnout kartu primo do televize, jenze vubec nikdo nevi kolik tyhle karty budou stat a jestli to nebudou muset namontovat jenom specializovane servisy (garance).

Ja vam odporoucim, pokud jsi chcete koupit televizi, je jedno jestli draha nebo levna, jdete si udelat kratkou dovolenou do zemi EU, kde jsou tyhle primace uz vybaveny pro pristi digitalizaci! To melo byt napsano v tomhle clanku!!

0/0
22.5.2003 12:50

S474N

Re: 16:9? 100Hz? Vsechno oblbovani zakazniku!
Zas tak bych to nedramatizoval.
0/0
22.5.2003 12:59

Petr

Re: 16:9? 100Hz? Vsechno oblbovani zakazniku!
Ano, souhlasím že dnes kupovat drahou televizi 16:9 100Hz pouze s analogovým dekoderem (PAL/SECAM) je blbost. Pro sledování klasického vysílání 4:3 z toho dnes nevyužije nic a po přechodu na digitální vysílání stejně bude muset kupovat set top box.
0/0
22.5.2003 14:07

Johny

Ja mam finlux
Rozhodoval jsem se Sony,Philips,ale pak jsem videl na vl.oci i v testech Finlux,ktery ma Philips obrazovku a plno super funkci za skvelou cenu.V testech mimochodem vychazela lepe nez philips.82 uhlopricka-16:9a je to vazne fantazie za ty penize.Vrele doporucuji!
0/0
22.5.2003 12:47

Re: Ja mam finlux
finlux nema obrazovku od phillipsu, ale od nokie - je to prejmenovana nokia...
0/0
22.5.2003 16:53

Frantisek Mrkvicka

Re: obrazovka
Finlux je sice prejmenovana Nokia, ale obrazovky pouziva vetsinou Thompson. Kvalitnich vyrobcu CRT obrazovek moc neni, ve vetsine evropskych TV najdes bud Philipse nebo Thopsona. Nokia vlastni CRT obrazovky nikdy nevyrabela - pokud mi je znamo...
0/0
23.5.2003 12:33

radek

nehorázná slátanina

Opravdu, děkuji za skvělé pobavení. U vás v redakci je asi jedno, když píšete o elektronice, kedlubnách, vzducholodích. Dlouho jsem nečetl větší slátaninu. Myslím, že jste přeložili nebo přetiskli několik nesourodých článků a utvořili jeden bez hlavy a paty. Motáte dohromady cm, palce, paty a lokty a motáte to tak, že jste sami zamotaní. Opravdu chcete lidem nakukat, že 50 Hz televize je nešetrná ke zraku a že PIP je funkce, pomocí které se při sledování filmu dá koukat na fotbal? Když píšete o typu televizoru va smyslu druhu výrobku, věřte, píše se to s Y. S I to má zcela jiný smysl. Můj tIp: běžte pracovat jako prodavači do Electrowordu, tam mají podobné "odborníky". 

 

 

0/0
22.5.2003 12:28

oki

Re: nehorázná slátanina
tak tak :-)
0/0
27.5.2003 14:43

51

Testovali jste 51palcovy nebo 51cm LCD Grundig ?
Tady pisete palcovy, v clanku ma ale jen 51 cm, coz je samozrejme o necem jinem :))))
0/0
22.5.2003 11:37

Lukáš

trošku rýpal...
Nebyl na idnesu náhodou tento článek tak cca měsíc, měsíc a půl zpátky??? Že by došly drby o "slavných a populárních" lidech??
0/0
22.5.2003 10:18

Kajo

...tlacia nam kaleraby do hlavy (vyrobcovia)

Funkcie, ktore nepotrebujeme a platime za ne neskutocne peniaze. 16:9, surround... PiP, zmrazenie obrazu, stroboskop, komplikovane dialkove ovladania, zlozite menu...

Ale ved ja to nepotrebujem! Funkcie, ktore potrebujem, chybaju. Tak napr. - pamat na teletextove stranky. Smiesnych par kilobajtov pamate si vyrobca necha draho zaplatit. Pamat na 100 stranok a viac najdete iba v najdrahsich modeloch. A pritom je to ta najotupnejsia vec na svete, ked clovek na TV za 100.000 musi cakat na nacitanie stranky...

Tiez ta 100Hz technologia - je to uplne trapna vec. No TRAPNA. Pocitajte so mnou: 625 bodov (V) x 833 (H) = 520625 obrazovych bodov (PAL). Mame tam 3 farby (RGB) s hlbkou dajme tomu 8 bitov na kanal (2 na 8 = 256 urovni na kanal, 256x256x256 = 16,7 mil. farieb), to je 24 bitov, teda 3 bajty na bod., 520625 x 3 = zhruba 1,5 MB pamate. S vybavovacou dobou min. 10 ms (pre 100Hz vsak v skutocnosti potrebujeme iba 50Hz doplnit, stacila by 20 ms - ale budiz). Preboha, ved to je pamat ako z cias PC-XT! Ved takato pamat nemoze stat viac ako 100 korun! A kolko za to zaplatite v obchode VY?

Alebo RGB konektor - pre skutocne kvalitnu reprosukciu DVD treba vstup RGB. Ziadne kompozitne Cinch, ani s-video, v ktorom je farebna zlozka oddelena, ale nekompromisne RGB. S tienenim pre kazdy kanal zvlast. Viete, ako malo vyrobcov ma plne osadeny konektor Scart? Alebo slot na pamatove karty - cudujem sa, ze to este nikomu nenapadlo, ved koho bavi zapajat kable vzdy, ked si chce pozriet nejake foto z digitalu? Mohol by som pokracovat: antireflexna uprava obrazovky-preco u monitorov ano, na TV nie? Ako dlho trvalo, kym sa zacali vyrabat TV s Flat obrazovkou (Sony)?  Alebo kym Philips zacal so zabudovavanim radia? To museli prist korejci z LG so zabudovanymi hrami v TV, aby sa ostatni prebudili? Je to hanba. A my za nu platime. A este sa tvarime stastne

0/0
22.5.2003 10:16

aaa

Re: ...tlacia nam kaleraby do hlavy (vyrobcovia)
Kup si TV Finlux, tam je teletext na 2048 stran. Moje 11 let stará stereo TV Nokia (55cm) má paměť na 128stran (u větších TV Nokia byl standard 512stran). Stačí změnit značku. Antireflexní obrazovky pokud vím se už pár let normálně vyrábí.
0/0
22.5.2003 10:53

S474N

Re: ...tlacia nam kaleraby do hlavy (vyrobcovia)
Ja mam Philipsku a ta ma 1200 stranek.
0/0
22.5.2003 11:17

Martin

Re: ...tlacia nam kaleraby do hlavy (vyrobcovia)
Když pominu silné technické zjednodušení - ve skutečnosti je to vše "trochu" jinak - porovnej si složitost libovolné levné tv a např. ledničky, pračky. A nebo kolik stojí cement, cihly atd cokoliv jiného. To je prostě neporovnatelné, a to málo co výrobci tv vydělají bych jim zrovna nezáviděl... 
0/0
22.5.2003 11:35

Martin Winzg

Re: ...tlacia nam kaleraby do hlavy (vyrobcovia)
U 100 hercovych TV nejde o pamnet na ulozeni snimku ale o motion compensation, ktere u starsich 100Hz TV bylo ponekud shitove, ale  nove TV by mnely motion compensation zvladnout korektne, vcetne inversion Tele Cine algoritmu.
0/0
22.5.2003 12:08

D

Re: ...tlacia nam kaleraby do hlavy (vyrobcovia)
Aniž bych si to nějak uvědomoval, tak mám vlastně stejný problém. Mám TV THOMSON - podle reklamy a i samotného prodejce levná a dobrá televize, nicméně, co je mi platné, že má třeba řecký teletext, když si pamatuje pouze jednu jedinou stránku na kterou se právě dívám! To jsem prostě u takové TV nečekal. Naco má TV přední CINCH a zadní SCART, když stejně nemohu připojit dvě zařízení zároveň, protože přestože na ovladači je možné přepínat AV a AV-S, nebude při připojených dvou zařízeních fungovat ani jedno. Jak je možné, že když mám připojený do SCARTU satelit a puštěný AV kanál vidím v pozadí tmavé obrazovky ČT1 z antény atp. Problém je, že tyhle drobnosti člověk v obchodě nezjistí - tam vám řeknou, že to všechno skvěle funguje podle nejnovějších technologií. Ale vezměme to z druhé strany, kdyby nám výrobci sestavili TV podle jejich posledních znalostí a možností, zjistili bychom, že máme dokonalý přístroj, který umí všecho co bychom od TV mohli chtít (technologicky dnes žádný velký problém). Koupili bychom si pak za tři roky nový přístroj, který umí přesně totéž, ale je o tři roky novější? Asi ne, že. Takže nám to výrobci dávájí "po kapkách" a my si kupujeme stále dokonalejší a lepší přístroje a říkáme si, jak nejde ten vývoj dopředu. Výrobci se nemusí nijak honit s výzkumem a všichni jsou "spokojeni" - trh je vyvážený. Jediný způsob ja donutit výrobce aby přidali je ten, že prostě nekoupíme ani jedinou televizi, která namá alespoň 1000 stránek paměti teletextu, 100Hz obraz, Stereo zvuk atd... Domluvíme se na tom?
0/0
22.5.2003 12:13

vlczaak

100 Hz vs. 50 Hz
zanechte plane teorie... zajdete do libovolneho elektro megastoru a tam se proste na ten rozdil podivejte... zejmena pri tzv. stojicich obrazech... rozdil je propastny. kdyz jsem si kupoval 100 Hz TV, tak jsem si myslel, ze to bude lepsi... ted, kdyz uz jsem si zvykl, tak bych uz se k 50 Hz nevratil... citlivost na "blikani" vyrazne vzroste... asi jako v "praveku" monitoru - to se delalo pri 60 Hz. zkuste dnes po nekom chtit, aby si pustil monitor na teto frekvenci (vyjma her, kde se to da zkousnout).
0/0
22.5.2003 10:03

Petr

Re: 100 Hz vs. 50 Hz
No a co takhle rychle jedoucí titulky? Ty na 100Hz TV přečteš? To, že se u 50Hz TV obraz trochu chvěje jsem si všiml opravdu akorát v obchodě, kde stojí TV přijímače vedle sebe. Se sledováním obrazu 50Hz nemám žádný problém. Koukání do monitoru počítače je úplně něco jiného než sledování TV. Zatímco na monitoru je pozorování zaměřené na detaily a tam by neostrosti a blikání vadilo tak u TV se sleduje scéna z určité dálky jako celek. Jestli tu 100Hz TV používáš jako monitor tak to je něco jiného, ale stejně to musí být děsně neostré...
0/0
22.5.2003 14:19

Jirka

Re: 100 Hz vs. 50 Hz
Zakladni problem je, ze neni 100HZ jako 100Hz. Dneska v podstate existuji tri stupne, zakladni 100Hz, ktery skutecne neni nic moc, protoze opakuje dvakrat posledni pulsnimek (proto se obraz trepe). Pak jsou TV, ktere si pulsnimky schovavaji a opakuji je v trochu intelentnejsim poradi (digital 100Hz), tam uz bych si i ty titulky celkem dobre precetl. A vrcholem jsou prave kompenzace pohybu, kdy na zaklade predchoziho a dalsiho snimku si televize dopocita, kde ma obraz obnovit, aby pohyb nebyl trhany (u Philipsu Digital Motion - muzu jen doporucit).
0/0
22.5.2003 19:10

Petr

Re: 100 Hz vs. 50 Hz
Ano, ale cena takové TV s interpolací snímků se pohybuje (uvažuju úhlopříčku 82) typicky kolem 60 tisíc. A to je opravdu příliš.
0/0
22.5.2003 22:11

Skyfinger

Re: 100 Hz vs. 50 Hz

Problem je v tom, ze 100Hz obraz je pri sledovani televizniho signalu znatelne horsi nez na 50MHz. Na logu televize je velice pekne poznat jak je obraz "zdeformovany". Jedine v cem je 100Hz lepsi, je sledovani DVD, ve vsech ostatnich pripadech je na ho*no!!! Tak pred koupi je dobre si rozmyslet jestli koukate vice na dvd nebo na tv. A jelikoz neznam nikoho kdo kouka vice na tv nez na dvd tak je to na nic

PS: TO JE DUVOD PROC ZACINAJI VYRABET TELEVIZE S PREPINANIM 50/100Hz (protoze vedi, ze pri sledovani TV je na 100hz obraz horsi)

0/0
24.5.2003 9:46

S474N

Re: 100 Hz vs. 50 Hz
K tomu televiznimu signalu bych pripsal rozhodne jeste terestrialni. U kabelovych rozvodu je bez diskuze 100 Hz lepsi.
0/0
26.5.2003 10:47

Gremlin

mam Sony 100Mhz 82cm
Pokud ji někdo chce tak ať počítá s větší investicí... Mam ji už skoro rok a docela jsem se bavil co tu někdo plká za bludy.... Souhlas s tím že se 100% vyplatí na DVD a cokoliv v Digital kvalitě (foťák, kamera, počítač... atd.) Kdo nechápe ať se koukne v elektře na televizi 50hz a 100hz. Pokud to někdo i přesto neuvidí...... doporučuji optika!!! Jinak každá 100Hz je většinou vlajková loď firmy = špičková kvalita. Vstupů a výstupů je tam tolik, že ani nejdou využít.....
0/0
22.5.2003 9:37

Jax

Re: mam Sony 100Mhz 82cm

mam Sony 100Mhz 82cm a poletí. Stojí to za prd velký bod, nestabilní obraz v mezních situacích (velké kontrasty sypou hrany obrazu). Místo televize projektor.

0/0
22.5.2003 10:03

vlczaak

Re: mam Sony 100Mhz 82cm

"velky bod" - nesmis na to koukat moc zblizka :o) "nestabilni obraz" - souhlas, tim trpi vetsina TV s "plochou" obrazovkou na 70 cm - pouzita elektronika (s ohledem na cenu) to nezvlada (podobne jako levne vs. kvalitni monitory). "projektor" - trosku uber ze sveho optimismu a zkus si nekdy v tiche mistnosti jaky hluk vydava bezne dostupny projektor. casem budes citlivy na kazdy decibel, ale to je jako se vsim, co se zda na prvni pohled tiche...

0/0
22.5.2003 10:07

djdave

Re: mam Sony 100Mhz 82cm
Mas pravdu, projektory pod sto tisic stoji za prd. Mam moznost mit doma sluzebni projektor (Multimedia LCD Hitachi) za 150tis a to je nebe a dudy. Svetelnost 2000Lux s minimalnim hlukem a obraz je jak vino - projektor ma i rezim ticheho chodu s mensi svetelnosti (uz pri oblacnem pocasi je ale obraz dostacujici) . Az tento projektor bude stat 20tis nemaji televize sanci.
0/0
22.5.2003 14:18

gremlin

Re: mam Sony 100Mhz 82cm
Zkus to připojit na kvalitní signál a ne na bramboru a dipol...... To je tak, když si vidlak koupi televizi... Kup si promítačku a diapozitivy......
0/0
22.5.2003 10:37

Vodnik

Re: mam Sony 100Mhz 82cm
Sony TV nestoji za nic, kdyz poradny obraz tak od nejake renomovane znacky - Grundig, Loewe, Metz, vyborne obrazovky ma Toshiba
0/0
22.5.2003 10:40

Martin

Re: mam Sony 100Mhz 82cm
Myslim že jsi vyjmenoval několik klonů Philipsa. I když Grundig bude brzo rarita...
0/0
22.5.2003 11:38

Re: mam Sony 100Mhz 82cm

Trochu si pleteš pojmy - tohle nejsou klony, Phillips pro ně pouze vyrábí obrazovky (výrobci obrazovek jsou celosvětově asi 3-4),  podstatě je to tak, že nejvyšší kvalita obrazovek jde pro Metz, následně pro Loewe a ty šmejdy co zbydou se dají do Phillipsů :) A nemyslíš si doufám, že TV=pouze a jedině obrazovka?

A Toshiba rozhodně klon Phillipsu není už vůbec.

0/0
22.5.2003 12:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.