Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sektor

mikrovlna rulez !
ja mam mikrovlnu 256/256 za 1500 mesicne a posledni vypadek ktery trval 1 hodinu jsem zaznamenal v dubnu :)
0/0
28.7.2003 10:22

Problem byl trochu jinde.
Ale to ty co opravovali klima a spadnul kim klic tam kam nemel by mohli povidat.:-))
0/0
23.7.2003 9:11

jenda

To se mi za tři roky ještě nestalo!
Jsem připojen na Cablecom ve Švýcarsku, přepočtem za KČ 800,-/měsíčně, ale žádné výpady! Díky za zprávu, abych se tady v CZ raději nepřipojoval-DRAHÉ A NESPOLEHLIUVÉ!!!
0/0
22.7.2003 22:19

komisar.durex

ZLATA MIKROVLNA

njn ja mam mikrovlnu 128Kb/s...a az bude vic lidi tak budu mit 1Mb/s....a to ze to bude tak do mesice:-)

a vypadky zadny:-)

a cena 800Kc:-)

0/0
22.7.2003 17:40

Re: ZLATA MIKROVLNA
Tě šacuju , že máš mikrovlnu teprve 14 dní, i když má měl Mistrál problém tak se to z mikrovlnou nedá srovnat.
0/0
22.7.2003 18:09

Dawe

Re: ZLATA MIKROVLNA
pockej az zacne prset
0/0
22.7.2003 21:35

Marconi

Re: ZLATA MIKROVLNA
Co preset, az padne mlha
0/0
23.7.2003 9:44

Jerry (bez trojky)

Re: ZLATA MIKROVLNA
Zvláštní, na mikrovlně visím rok, a za tu dobu jsem se problémy podobného rázu nesetkal. Asi jsem dítko štěstěny.
0/0
23.7.2003 22:55

PaJasoft

Re: ZLATA MIKROVLNA
Zrejme si pletete infra prenosy s mikrovlnou, vidte?
0/0
30.7.2003 14:16

MaX

Pripojeni pres kabel
Mam asi 3-letou zkusenost s pripojenim pres kabelovou televizi. Nejdrive to byla spolecnost TES-media ... mno shrnu to do oznameni: po roce a pul jsem byl rad ze jsem mohl zmenit byt, tim i kabel a providera (ty sluzby a servis co provozovali no hruza). U UPC to slo ... ale ty vikendovy vypadky jsou taky dost casty ... at je to jen DNS nebo rovnou cely pripojeni. Souhlasim s nazory ze kvalita pripojeni do Internetu v ceskych podminkach je na hranici prvobytne pospolne spolecnosti ... mnohdy i za :-(((
0/0
22.7.2003 16:19

baribal

Pořiďte si Netbox!
Chyba se stala, ale vážení! Pořiďte si Netbox za zhruba stejnou cenu a budete zuřit každý ruhý den. Tím nechci omlouvat UPC, jsou to zloději jako každý, Ale zatím to byl první můj výpadek, tak snad se to zlepší a i služby a technická podpora.
0/0
22.7.2003 16:17

honza

Re: Pořiďte si Netbox!
souhlasííím!! a potvrzuji.. Nbox to jsou odb(p)ormící.
0/0
22.7.2003 18:40

Mojma

Re: Pořiďte si Netbox!

No tak to já se tedy musím ohradit, Netbox mám od března a za tu dobu jsem zaznamenal cca 3 tak 5-minutové výpadky, čili jsem maximálně spokojen. Navíc cena je bezkonkurenční - 64/128 za 499,- Kč měsíčně bez limitu dat

www.netbox.cz

 

0/0
23.7.2003 11:56

Gaba

Re: Pořiďte si Netbox!
Nedboxxxx SUXXXX . V brne To bil prní tak velkej výpadek za rok !!! Takže se to dá tolerovat.
0/0
23.7.2003 16:39

Martin

Eurotel
Ten mel take problemy(s GPRS). Ale v pondeli.  Konecne jsem na internetu.
0/0
22.7.2003 12:38

Rexx

Drobnej vypadek ...

Osobne si myslim, ze tento vypadek byl vyjimka, jinak jede UPS za tu cenu naprosto vyborne. Ve firme mame propojeni prez XDSL (nejakej specialni bazmek), samozrejme od CTc a vypadky jsou uplne normalni. To ze je firma primo zavisla na internetu a emailu, o tom vubec nemluvim. A nahrada??? Hahaha. Za cenu kterou platime (nekolikanasobek UPS a rychlost mensi - aspon na nasi casti site :o) bych bral UPS i s pravidelnyma vypadkama. Budte radi za to co mate a doufejte, ze UPS vydrzi a jeste se zlepsi.

Tento vypadek poznamenal hlavne tzv. "stahovace". Podle me je to nemoc (taky jsem ji mel, snad uz jsem se vylecil). Ono kdyz stahujete GB dat a oni vas odstrihnou,  nastve Vas, ze to nebude dotazene v nedeli vecer, ale az v pondeli. Lide, kteri pouzivaji Inet k praci nebo pro bezne brouzdani, to mozna ani nezaznamenali, prtoze v nedeli lezeli u vody. Ale priznavam, ze bych byl taky nasranej.

 

Vysledek meho myslenkoveho pochodu: nereste to, budte radi ze to jede a ze je to za tu cenu. V teto republice svetla vyjimka kvality a prijemne ceny.

0/0
22.7.2003 12:13

Lohengrin

Re: Drobnej vypadek ...
Jasně, ještě lepší je to v hospůdce po volejbálku...
0/0
22.7.2003 14:04

Véna

Kolik stojí připojení přes UPC?
A jste omezeni ve stažených datech? Díky za odpověd, at si mohu udělat obrázek ...
0/0
22.7.2003 11:55

14C

Re: Kolik stojí připojení přes UPC?

downstream 320 kbps, upstream 96 kbps, data neomezena, cena 1480,- Kc za mesic pausal ...

funguje ovsem pouze v Praze a v Brne, a to jeste jen tam, kde uz je zavedena kabelovka

0/0
22.7.2003 13:32

Re: Kolik stojí připojení přes UPC?
A taky ne všude mam kabel od UPC ale internet nikde
0/0
22.7.2003 16:55

Lohengrin

Re: Kolik stojí připojení přes UPC?
Nejlíp uděláš, když se mrkneš na jejich stránku...http://www.upc.cz/internet/nabceny/nabceny.htm
0/0
22.7.2003 14:01

Uživatel

Měli by adekvátně snížit červencovou platbu všem zasaženým uživatelům!
Měli by adekvátně snížit červencovou platbu všem zasaženým uživatelům!
0/0
22.7.2003 11:55

A

Re: Měli by adekvátně snížit červencovou platbu všem zasaženým uživatelům!
Ale to si o to musis pisemne pozadat, protoze proaktivne to samozrejme nikdo neudela.
0/0
22.7.2003 19:23

Bobek

Re: Měli by adekvátně snížit červencovou platbu všem zasaženým uživatelům!
Uživateli, uživateli! To jsi (jste) vážně tak existenčně závislý na Internetu, že ti (vám) takový výpadek způsobí takové trápení? Proč pak nechtít snížení plateb po rozvodných závodech, vodárnách apod.? Jestliže by mi výpadky připojení činily skutečné potíže, tuším, že bych se přes KTV nepřipojoval... BTW zkus(te) si spočítat, kolik je adekvátní částka, mě to vyšlo tuším na cca 3%, čili při 320kbps připojení je to nějakých 40-45 Kč. To tě (vás) snad nevytrhne, ne?
0/0
22.7.2003 20:33

mik

Re: Měli by adekvátně snížit červencovou platbu všem zasaženým uživatelům!

Precti si smlouvu,  UPC ma na napravu 2 PRACOVNI DNY.

Pokud vypadek trva delsi dobu, muzes si zazadat o slevu.

0/0
22.7.2003 21:35

CO !!!

nebuďte závisláci !!! dejte si 1 den volna !!
nebuďte závisláci !!! dejte si 1 den volna !! taky jedu přes kabel, když to nejde tak jdu ven na čerstvej vzduch,,, zvedněte prdele vy vymazové :)
0/0
22.7.2003 11:54

Bubin

Já jsem se sice na Mistral dovolal, ale ta arogance...

Technik který se mnou hovořil mne považoval za obtížný hmyz,jednal arogantně odmítl mi dát své jméno.V podstatě mi řekl ať si trhnu nohou,že na to mají 48 hodin. No nevím ale jestli to Špidla zdraží, od Nového roku tak to asi ustřihnu.

0/0
22.7.2003 11:47

Olda

ADSL
ja mam ADSL od Tele2 asi tak tyden, a z toho polovinu casu mi to taky nejelo. Sluzby ohledne pripojeni na internet jsou opravdu hodne vzdalene vyspele civilzaci.
0/0
22.7.2003 11:30

jan

Re: ADSL
Nic si z toho nedelej. Ve firme mame mikrovlnu od te same spolecnosti a uz nam blbne spojeni mesic. Jejich infolinka je taky na dve veci a nedaji ti ani kontakt na jejich sidlo (teda daji ale na misto, kde uz rok nejsou).
0/0
22.7.2003 12:09

Jakl

Re: ADSL
jo T2 to nejelo od soboty do pondelka...
0/0
22.7.2003 18:03

čeněk

:-(
prevíti, podpora nejede, net taky ne
0/0
22.7.2003 11:13

samout

?????
Jenom nechápu, proč se tady o výpadcích Mistralu mluví v čase minulém. Já se na některé stránky nemúžu dostat ještě teď :-((((.
0/0
22.7.2003 10:03

Janek

A co jako?
Myslím, že vzhledem k ceně a kvalitě služeb (mistral) je nějaký ten výpadek naprosto tolerován, alspoň z mé strany! Je to vlastně nejlevnější pripojení k Internetu (cena/rychlost/data) a zatím se dá říct velmi spolehlivé. Nechme je tedy se pomalu rozrůstat a zkvalitňovat jejich služby. Nemusíme hned uveřejnit každou chybu, které si třeba ani mnozí uživatelé nevšimli. Děkuji
0/0
22.7.2003 9:23

ok

Re: A co jako?
nevšimli???!!! to je dobrej vtip.
0/0
22.7.2003 10:19

ddd

Re: A co jako?
které si třeba ani mnozí uživatelé nevšimli
0/0
22.7.2003 16:36

Ladino

Já se v sobotu tak vožral,
že sem výpadek v neděli ani nezaznamenal. A to sem na netu dokonce i chvilku seděl! Co sem brouzdal, ví jen Bůh.... :o)
0/0
22.7.2003 9:15

snicker

Re: Já se v sobotu tak vožral,
...... a tvoje slipy :-)
0/0
22.7.2003 12:14

Carlos

NEJENŽE NEŠEL INTERNET...
... ale na firmě velikosti UPC ani nesedí u telefonu 24hodinová sedmidenní operátorská služba!!! Já tam volal co se děje a místo toho záznamník!!! kde to jsme, přece UPC není hokynářství, aby tam v neděli nikdo nebyl!!! Nejde jen o výpadek tento víkend, člověk je přece potřebuje i jindy. Já - nevěda co se děje - málem komplet rozebral modem a kdesi cosi. Až když to nešlo ani nedaleko byldlícímu známému, bylo mi jasné, že cyba není u mě. No ale každopádně, ten 24/7 servis by snad mohli zavést! Já to už psal i v těch jejich dotaznících, ale zdá se, že je stejně metou pod stůl!!!
0/0
22.7.2003 9:15

Re: NEJENŽE NEŠEL INTERNET...
Podivej se nejdiv kolik platis a kolik bys platil za pripojeni u firem co podporu 7/24 maj...
0/0
22.7.2003 9:22

Marty

Re: NEJENŽE NEŠEL INTERNET...
Modem nerozebirej. a) neni tvuj b) zlaty cesky rucicky jsou uz davno minulosti c) kdyz chces nonstop nekam volat, tak si najdi nejaky fajn 0609
0/0
22.7.2003 10:20

ms

Re: NEJENŽE NEŠEL INTERNET...
jez
0/0
22.7.2003 21:31

Ditule

Re: NEJENŽE NEŠEL INTERNET...
Carlos, to mě taky naštvalo!!!jo a ty co říkaj podívej se kolik platíš, tak ať si spočítaj kolik jich takhle platí....proč by to měl být jen zisk? ať z toho řádně platí službu a ne záznamník!! Dyť oni ani nevěděli, co se stalo!!
0/0
22.7.2003 11:00

Nunak

Re: NEJENŽE NEŠEL INTERNET...

Prosim ? Vis o cem mluvis ?? Nejdriv se mkrni na http://www.netbox.cz ti maji lepsi lajnu za min penez a "Dohledove centrum" ktere funguje 24hodin denne 7 dni v tydnu a 365 dni v roce..

V dnesni dobe u takovych to sluzeb je "HOT LINE" s nepretrziou sluzbou naprosto nezbytna.

P.S.: Nic ve zlym .. ale nejdriv bys si o tom mohl neco vedet

0/0
22.7.2003 20:19

Peta

Re: NEJENŽE NEŠEL INTERNET...
Plně souhlasím, člověk by nic neřekl, chyba se stát může, ale to chování!!!!!!! I my jsme doma prolejzali všechny kabely, zkoušeli co se dalo. Já například musím pracovat na Internetu právě o víkendech, čili docela mi to nabouralo celý program. Na UPC se nešlo vůbec dovolat, prostě tam jen hodili záznamník. Jen jednou se ozvali za živo s výkřikem "porucha je mezi Prahou a Brnem" a bochli telefonem. Nic víc, nic míň. Přitom stačilo tak málo. Třeba právě na ten záznamník namluvit (mile a hlavně slušně), že se zákazníkům omlouvají, že je porucha tam a tam a že bude pravděpodobně odstraněna tehdy a tehdy. Ale místo toho chování řeznickýho psa. Dokonce ani v pondělí odpoledne, při jejich pracovní době, telefon nikdo nezvedl. A dotazníky - asi si je strkají do....
0/0
22.7.2003 22:12

Fantom

UPC a sit v Bubenci
Toto se stavalo uplne bezne v Bubenci, nez to predelaly, takze treba doslo az k trem vypadkum site behem 8:00-17:00. Ale i po predelani site, obcas internet vypadaval, ale slo o to, ze ho nakoply rychleji. A presne jak rikaji, na infolince to pomalu ani nevedeli, takze ani po 2 letech se pristup k zakaznikum nezmenil.
0/0
22.7.2003 8:50

Re: UPC a sit v Bubenci
No třeba to bude tím, že jsou u UPC na systému jenom techničky, teda ženský (předělaly, nakoply), zatímco na info jsou chlapi a proto to ani nevěděli
0/0
22.7.2003 12:08

Bad.Man

Jo...
Jo ... to je vsechno hrozne hezky co tu kdo pisete .... Jenze me zajima, jak se k tomu UPC postavi financne ... Jestli treba da slevu na pristi mesic (v coz se neodvazuji ani doufat ... nejsem z Marsu) nebo budou vyrizovat tunu reklamaci po jedny ... Kazdopadne MLZENI se stalo uz nasim narodnim sportem .... kdyby rovnou rekli ze maj vadny zarizeni tak je to v poho ... to se muze stat .... a za treti ... "smerovac" to je nakej technickej termin ci co ?
0/0
22.7.2003 8:25

Mirek29

Re: Jo...
Směrovač alias Router, je to tech. termín. Slevu asi nedají, protože podle smlouvy na ni máš nárok až po 48 hodinách výpadku.
0/0
22.7.2003 9:03

f_plech

Re: Jo...
Maji na opravu 48 hodin od udalosti. Takze slevy necekat.
0/0
22.7.2003 9:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.