Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

POMOC
po pripojeni k inetu se mi po par minutach objevi chybna hlaska LSA.... nevim co vsechno. Po vyberu volby neodesilat na server ms a zakazu pristupu pri hlaseni firewallu se mi obevi znama to vec NT AUTHORITY SYSTEM... mam stazene zaplaty i nejake ty bulletiny a presto jsem se neprijemne veci kolem neustaleho restartovani pocitace nezbavil. Diky za kazdou pomoc...
0/0
11.9.2004 18:52

Petr

Prosím o radu
Mam win xp a když nainstaluju avg6 a vyresetim compa tak napíše tradiční vítejte a hned po tom se vyresetuje co s tím mam dělat?
0/0
16.11.2003 22:40

Lucka

poraďte mi...
I náš počítač tento vir napadl....viru se prý podařilo zbavit.....ale teď se nejde připojit k internetu...respektive...připojit se jde, ale stránku nejde zobrazit.... viru jsme se zbavovali podle návodu z viry.cz.....ručně.... dík za pomoc....
0/0
22.8.2003 9:18

Jan

No, mě ho AVG taky našel. Bohužel ho už nedokáže vyléčit. Jmenuje se Win32/Lovsan.A Dokážete mi někdo poradit jak ho dostat pryč? Ty jednorázový antiviry z www.viry.cz napíšou že je ten komp čistej... Je to nějakej vzácnej klon???
0/0
18.8.2003 20:28

RNDr. Vít Špinka

aktualizace?

Víte, mne vždycky vytočí ty komentáře, "že už měsíc je k dispozici oprava".

Z jakéhosi důvodu (já to nevymslel) používáme v práci MDAC - verzi 2.6. Teďka vím, že v MDACu je bezpečnostní díra - ale nemám šanci se proti ní nijak bránit! Oprava je jen na MDAC 2.7, ten je ale nekompatibilní s 2.6 a bez rekompilace všech programů co ho používají máme smůlu. A zkuste kompilovat něco, k čemu nemáte zdrojáky a jste vůbec rádi, že to funguje.

Takže musím spoléhat na firewall a doufat, že nikdo nezaútočí zevnitř.

Až Microsoftí opravy nebudou mít takovéhle vedlejší efekty, můžeme nadávat na adminy, kteří se bojí aplikovat záplaty.

0/0
17.8.2003 13:29

poliv

norton
zvládne ho norton 2003?
0/0
17.8.2003 11:40

ne

Re: norton
ne
0/0
17.8.2003 12:47

Hujer

Zadna katastrofa se nekona!
Tak zase nic. M$ proste odstavil na den server a nic se nedeje. To je k nas.... co?
0/0
16.8.2003 21:57

Nasi Ronin

Já tady spoustu věcí nechápu.

Pochopitelně jsem se musel rozhlédnout po netu a přečíst si reakce na nového W32.blastera. Je tu opravdu velká spousta odborníků na platformy a problémy win./lin./mac os a nevím na co ještě. Je tu napsáno spousta volovin ale i docela dost opravdu závažných věcí hodných debaty. Docela mě ale štvou rádoby odborníci kteří neví o čem mluví a své rozumy mají přepsány z bulvárních plátků. Oni vědí o kom mluvím. Nechte je tak. Oni se utopí sami ve svých dovednostech. Jedno ale nepochopím, proč jsou kolem tohoto viru takové debaty? Proto, že útočí na Microsoft? Toto mi není jasné. Ono totiž nejde o žádnou pohromu proti které se nejde bránit. Jsem provozovatelem pěti serverů (soukromo/osobních) na W2k a NT4.0 . Ano měl jsem tohoto odstřelovače na třech ale pomalu to nic neudělalo. Navíc jsem použil obyčejný nástroj jménem "Antimsblast-EN" který jsem si stáhl z Bitdefenderu. Po odstřelovači není stopy.

Přítelkyně se mě ptala jestli schvaluji takové útoky přímo směrované na Microsoft. Nemohl jsem ji odpovědět a tady to udělat také nemohu. Ale s některyma lidma tu souhlasím. Myslím, že dvakrát to tu zaznělo a já to jen potvrdím. Autora odstřelovače ............................ a na otázku sympatií odpovídám "Bez komentáře".

 

0/0
16.8.2003 17:17

WB

Zasranej VIRUS
SHIT neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......doprdele uz ho mam taky a porad me sere..................... 
0/0
15.8.2003 21:47

Psycho

VÝSMĚCH BILLOVI
Fakt, že je to pravda, pokud si najdete msblast.exe a otevřeteho v obyčejným notepadu, tak je tam fakt uprostřed toho souboru text: I just want to say I love You SAN! Bill Gates***one*** . Ty hvězdičky znamenaj že to nemůžu rozluštit, ale když na to někdo příjde, bylo by to super. 
0/0
15.8.2003 15:11

qwerty

Microsoft si to vykoledoval a může za to

Důvody:

a) monokulturu Windows vypěstoval uměle (byly i jiné systémy např OS2) a to cenovým podplácením dodavatelů HW, když dodají PC s OEM Win.

b) zavádějící reklamou, kdy oblboval lidi, aby nejdříve přešli na "lepší" a hlavně dražší NT (ty všichni nyní opouštějí). Nyní zase propaguje tzv. Prof. verzi XP, i když Home většině uživatelů stačí.

c) nucením uživatelů k přechodu na nové verze (letos končí podpora W98), i když pro běžnou práci stačí a jsou už dlouho používané a tudíž mají většinu chyb odchytaných.

d) inovací za každou cenu jen pro vytahání peněz od zákazníků - viz nepovedené ME a 2000.

e) snahou pohltit vše (viz formát wma místo mp3). Kdyby se soustředil jen na OS, určitě by neměl tak vysoké % chyb.

Můj závěr: vydržím u W98 co nejdéle (i bez podpory), mám plnou verzi, takže kupuji nové PC bez SW (a už jsem na tom ušetřil) a čas, který bych jinak věnoval trápení se s novou verzí Windows radši věnuji naučení se práce s Linuxem. První zkušenosti jsou, že to není zase tak složité a zdá se mi to např. jednodušší než otravování se s registry u Win. A to, co pro běžnou práci potřebuji, to už na Linuxu chodí.

Vím, že můj příspěvek není bezprostřední pomoc pro ty nešťastníky, kterým někdo vnutil XP. Ale pokud alespoň významnější část uživatelů nepřejde na něco jiného než Microsoft, tak je to jako sázet jen smrky, které pak při kalamitě sežere kůrovec.

0/0
15.8.2003 11:30

Hujer

Re: Microsoft si to vykoledoval a může za to
a) OEM znamena ze muzu prodat Windows zakaznikovi levneji, ta vase logika o podplaceni dodavatelu hw je naprostej nesmysl b) Nebudu si cpat do fungl novyho kompu 98 pokud nejsem magor! Zustante si u svy 386 s T602, na tom se taky delat! c) kdyz maji chyby davno odchytane tak zadnou podporu nepotrebujete, nechtel by jste nahodu dozivotni zaruku, 5 let v pocitacich je docela dlouha doba ne? d) souhlas e) WMP davno mp3 podporuje, jen vedet kde si to stahnout Zaver: Nevzpominam si na nejake trapeni s XP, kdyz je neco nove a vim o tom kulovy tezko to bude pracovat podle mych predstav. Ani nahodou bych nevratil k nakymu kramu s 98, pouzivejte si co chcete a cem vite h...o o tom radeji mlcte!
0/0
15.8.2003 13:18

Monrico Rodriguez

Re: Microsoft si to vykoledoval a může za to
Velmi pěkně shrnuto. Souhlasím se vším včetně poslední věty!!!
0/0
18.8.2003 12:22

Michal Doležal

Re: Microsoft si to vykoledoval a může za to

....zavádějící reklamou, kdy oblboval lidi, aby nejdříve přešli na "lepší" a hlavně dražší NT...  - zavádějící reklamou?????? Trochu krátkozraké ne? NT JSOU LEPŠÍ, to že se na tom nedají hrát hry není přece vada. Na NT platformě funguje naše banka dodnes a problémy jsme neměli.

Nyní zase propaguje tzv. Prof. verzi XP, i když Home většině uživatelů stačí. - JÓ a jak?

e) snahou pohltit vše (viz formát wma místo mp3). Kdyby se soustředil jen na OS, určitě by neměl tak vysoké % chyb. - dejme tomu. S tím bych i souhlasil.

d) inovací za každou cenu jen pro vytahání peněz od zákazníků - viz nepovedené ME a 2000 - koukám že máš obrovské zkušenosti co? S ME souhlasím, to je opravdu paskvil, ale o Windows 2000 tvrdit, že jsou nepovedené, je drzost. Má to své chyby jistě, ale co nemá. Nehledě na to, že MS stále tento systém podporuje.

Mimo kontext. Proč by měl Microsoft dělat podporu systému který je šest let starý? Nehledě na to, že není ani už téměř podporovaný ze strany výrobců HW.

Resumé: Microsoft je pěkný prevít, to souhlasím, chová se jako neomezený pán, pohlcuje co může a zákazník může jenom koukat. Na druhou stranu to je přeci komerční firma, která podniká za účelem zisku. Windows postavená na NT platformě jsou docela pohodové systémy, když se ale uživatel o ně příslušně stará. Není to náhodou tak, že MS vydal opravu na tento vir několik týdnů před úderem BLASTu? To že to nikdo neopravoval je věc těch, co se na to vykašlali. Služba WINDOWS update přece stále funguje.

A jedna poznámka na závěr. S těmi chybami ve Windows to je asi tak. Kdyby se někdo zaměřil na LINUX stejně, jako všichni na Windows, tak se těch děr najde taky spoustu. Narozdíl od Linuxu u Windows je oprava vydaná velmi rychle. A mimochodem, co vás nutí ty systémy kupovat? Nebo je snad kopírujtete? Zvolte si tedy jiný systém. Je to jen na Vás.

0/0
16.8.2003 19:21

Víťa Kub.

Microsoft zlodeji.

Ostatne.Ten kdo tento virus vymyslel mu docela fandim,at mu to vyjde.Vsichni co mame produkty mrkvesoftu.Jsou jak vime velice nestabilni.Kdyz nekdo prodava okopirovany produkt jeko je Win,ktery pan Gates ukradl Applu a Appl ten Xeroxu.Jiz od zacatku vyvoje grafickeho rozhrani mel Bill problemi(Errory).Clovek ktery prohlasil"krades myslenyk je taky kradez"si nezaslouzi byt uznavany.Je to velice dobry obchodnik.Ale softwaru nerozumi.On nic nevymyslel.Je to chudak.Jen se do nej nabourejte at se zacne trochu vice zajimat o lidi a ne o prachy.

0/0
15.8.2003 9:45

HRISHNIK

Re: Microsoft zlodeji.
Nemyslím si, že ten, kdo virus vypustil, by lidstvu nějak zvlášť pomohl. Microsoft vydal patch a více si z toho nedělá. Pokud to někomu vadí, tak jsou to uživatelé. Má snad potřestat ty, kteří byli tak naivní a pořídili si systém Windows?
0/0
15.8.2003 10:07

hujer

Re: Microsoft zlodeji.
Fajn tak si kupte Linux, mimochodem slusny kompilace jsou za prachy. Treba server suse stoji okolo 28000,- Pak si najdete nakyho pomatence co ma cist vsechy ty stupidni konfiguracni soubory a ma na to par tejdnu casu. Kdyz to funguje tak je to parada, beda jak se neco podela, to aby pak clovek s linuxem travil dlouhy dny zkousenim a ctenim HOWTO souboru!
0/0
15.8.2003 11:17

Will Hates

Re: Microsoft zlodeji.
Ano, ano máte naprostou pravdu Suse stoji cca 280000,-. Konecne nekdo tady rika pravdu a rika ji nahlas. Linux je nepouzitelny system pracuji s nim jen zamidrakovany jedinci co chteji a skryte touzi, aby byl komunismus. Zavidi Billovi penize, pritom Billi to s nami mysli tak dobre. Konfiguracni soubory v /etc/ je vymysl zfetovane smazky ze 70let., tudiz je tento "praveky" system nepouzitelnym v dnesni dobe, ktera vyzaduje dynamiku, pruznost a prizpusobivost v situacich dnesniho rychle rozvijejiciho sveta. Linux = komunismus = zlo. Zastavte zlo
0/0
15.8.2003 14:37

Hujer

Re: Microsoft zlodeji.
To je snad vec kazdyho jestli si koupi M$ nebo naistalije linux. Jsem host stara struktura a ani po mesici poradnyho muceni nemuzu rict ze bych mu rozumel tak abych mohl tvrdit ze se tim muzu zivit. Jestli mu nekdo tak rozumi tak si to taky nech zaplatit. Takze nic neni zadarmo. Jesli jste matka Tereza a umite ho ptak erfektne, budu mit cas alespon nekoho opruzovat "fundovanymi" dotazy proc mi neco nejde nastavit!
0/0
15.8.2003 14:55

WH

Re: Microsoft zlodeji.
No jiste je to vase vec co pozivate - koupite. Treba ten mesic plny muk bylo zapriceneno necim jinym nez zlym Linuxem, mozna jen nemate chut se tim zabyvat ... atd.. Linux je zadarmo bez podpory a ja se bez ni obejdu tim padem pro mne je zadarmo. Nejsem Matka Tereza a nebudu Vam radit nejste soucast "komunity" a nebudite ve mne ani chut vam radit, at uz zauplatu ci zadarko, ale nezoufejte pokud nekoho bez sarkasmu pozadate o radu, tak na netu najdete lidi, kteri Vam nezistne poradi. Ostatně, za ZNALOSTI ve win platite take a ne zrovna malo.
0/0
15.8.2003 15:28

Hujer

Re: Microsoft zlodeji.
Ale presne o tom to je. Ja mam dost kamaradu ktery umej linux libove, takze diky za nabidku. Nebude tomu verit ale fakt mam docela dost prace. Sehnat nekoho aby umel dobre linux, mel cas, nebyl ve skole nebo nekde jinde je problem. Kdyz se mi neco podela ve woknech tak zavolam M$ Vildovi a vom mi rekne kde si to mam stahnout nebo opravit. Kdyz mi neco klekne v Linuxu tak mam depku, protoze jedni maj prace ze nevedej kam driv, druhy jsou na prednasce a treti to memuzou nikde najit. Firmy ktery si me platej zajima to jestli to funguje ne to jestli usetej 4000 za wokna kdyz daj za servis mnohem vic. Hodina vypadku je stoji vic nez blby wokna. Proc se nekdo rozciluje nad tim jak m$ nechutne tuhnou a jsou drahy? Tak at si poridej Linux a bude to v pohode ne? A co ze sem sarkastickej, na komunisticky nazory sem haklivej, co je komu do toho kolik co stoji? Tak si to nema kupovat kdyz je to tak blby a bude po problemu!
0/0
15.8.2003 16:06

WH

Re: Microsoft zlodeji.
Ten duraz na to, ze Linux je zadarmo je trochu zavadejici. Vlastne to neni ten hlavni duvod proc bych ho nekomu doporucoval predevsim jako desktop, ale pro firmy ktere maji XXX serveru i desktopu muze usetrit docela vyznamou castku penez. V jadru v cem vidite problem je podpora a myslim tim PODPORA, ne kamarady. Musite si to v tom pripade zajistit u profesionalu, pak je nutne platit, ale to je pochopitelne. Chci jeste rict, ze pokud se prenesete pres problemy, ktere proste jsou (ukazte mi kde nejsou), pak se uz nebudete muset moc starat, linux si bude vrnet a vy spokojene taky. Komunisticky nazory? Nevim, pod tim se schova hodne veci a kazdy si tam dosadi to sve. Myslim, ze lidem do toho je co kolik stoji, ale na druhou stranu se mi nelibi, že si někdo na cerno kopiruje soft a pritom to obhajuje tim, ze je to drahe, takze vlastne jako by na to ma "pravo", to me docela toci, tihle vykukove. Tomu rikam komunismus ve smyslu nerespektovani autorskeho prava. Pokud udelam aplikaci a rozhodnu, ze chci za ni grose, tak by to meli ostatni respektovat a ne parazitovat na me praci. Tomu ja rikam komunismus, ale to nasinci proste nechapou proste kradou, kradou a jeste maji pocit jak jsou mazani.
0/0
15.8.2003 17:05

Hujer

Re: Microsoft zlodeji.
Takze se v podstate shodneme :)
0/0
15.8.2003 17:23

Pavel

Re: Microsoft zlodeji.
ANO - zde pripad typickeho linuxaka, ktery clicka v KDE a SuSE a mysli si, jak to M$ nandal. "NEJSES KOMUNITA KASLEM NA TEBE" moooc pekny. Lidi poridte si FreeBSD a mate klid!!!! Zadny linux fundamentalisti na bordelove napsanych kernelech ale normalni lidi okolo normlaniho systemu, kteri normlane uznaj i vyhody windows....
0/0
16.8.2003 16:42

Josef Karliak

Re: Microsoft zlodeji.
Ste magori, ktery se vseho chytaj. Hele, jen tak mimochodem, ten linux server tolik stoji, ale wokna serverovy taky !!!! Ale k linuxu mate dalsi SW, kterej uz neco umi. A M$ si nechava platit jeste k tomu za klienty, ktery se k tomu serveru pripojujou. Na kazdou novou masinu musite koupit od M$novou licenci, coz u linuxu ne. Tak si hodte voraz, magori M$ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
16.8.2003 0:46

Hujer

Re: Microsoft zlodeji.
No co se da delat, tohle je sice pravda, ale podil trhu je holt podil trhu! Ja si delam to co umim, kdyz jste vsichni linuxaci tak super tak uz se nejak prosadite. Nikdo po tobe zadny prachy nechce, tak vo co ti jde? Kdyz umis linux dobre tak si ho porid, vom ti v tom snad nekdo brani? Nadavani na to jak maj widle diry umi kazdej mongol, tezko bude nakej vypatlanec psat worma na bezpecnostni diry Linuxu, kdyz ma kazdej jinou kompilaci a s podilem na trhu to nebude tak slavny. Magori Linux!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
16.8.2003 2:49

Pavel

Re: Microsoft zlodeji.
A co tahle FreeBSD na server abys neplatil za klienty - stejne vetsinou jde jen o sdileni nejakajch dat, intranet web a mailserver. Samba, Apache a Qmail to jisti. Wokna na klientech me prijde rozumny reseni - protoze je na ne kazda sekretarka zvykla... A linux, linux si nech na hrani na doma....
0/0
16.8.2003 16:53

Re: Microsoft zlodeji.
Jak může někdo fandit něčemu takovému??? To už o něčem vypovídá...
0/0
15.8.2003 10:56

Hujer

Re: Microsoft zlodeji.

A) zadnej programator na svete nemuze pocitat s tim ze nejakej magor bude posilat pomrvery pakety ktery se normalne nemuze vyskytnout

B) mam XP, 2000. XP mi bezej doma bez zaseku 3 mesice a 2000 od ty doby co sem to zap, to uz nakej rok bude

C) jestli vam to pada tak mate shitovej komp, soft nebo je spatej ten kus mezi klavesnici a zidli

0/0
15.8.2003 10:59

Bombaj-z

Re: Microsoft zlodeji.

Pane hujer.Pravdepodobne nejste tolik zasvecen do problemu windows.Samozrejme windowsi nepadaj pokud se o ne setrne starate.Ale dene se setkavam se zakazniky,ktere nejsou tak inteligentni jako jste vi.Ty pocitace jim padaj a proc jim padaji?Asi spatnou instalaci nebo spatnym zpusobem odinstalace softwaru.Je daleko vice duvodu.To by se nemelo dit.Ostatne ve wnXP,2000 nebezi nektere aplikace,ktere nekdo potrebuje ke sve praci.Windowsi nejsou urceny jenom Machrum jako jste vi,ale i blondynkam,detem atd...Ty nemaji znalosti spravce.

0/0
15.8.2003 11:24

Hujer

Re: Microsoft zlodeji.
Mam tech pocitacu ve sprave 200. Padaj mi akorat takovy kramy jako jsou Brave, Leo atp. Takze vim o cem mluvim!
0/0
15.8.2003 13:00

peta

Re: Microsoft zlodeji.
A pan asi sezral secku moudrost....
0/0
29.10.2003 19:18

Hujer

Re: Microsoft zlodeji.
Vsechno podstatny jsem na tom rozbehl, problem je v tom ze tomu proste nikdo nerozumi. Kdyz vam klekne auto taky jdete do servisu, ale zaplatit si servis na pc je asi pro vas moc penez!
0/0
15.8.2003 13:03

Havrapírko

Re: Microsoft zlodeji.

Jsou lidé, kteří volají odtahovku a servis, i když píchnou. Jsou lidé, kteří si v pohodě vymění kolo za rezervu a jedou dál, po čase zavezou auto do servisu. Jsou lidé, kteří jsou servisáci přes auta, a tak si všechno zajišťují sami.

Podobné je to i u počítačů. Někteří lidé jsou rádi, že jim počítač chodí a při problémech zajdou do servisu. Takových je mnoho. Pak jsou lidé, kteří si dokáží leccos opravit a dle jejich mínění rozumí počítačům na lepší než uživatelské pozici. Těch potkávám také poměrně dost. A pak jsou lidé, kteří se počítačům věnují a opravdu jim rozumí.

Nebudu rozebírat, kdo dělá nerozumy v jaké situaci, jen bych doporučil následující: První skupině doporučuji, aby opravdu věřili na odborníky, pokud možno ty z té třetí skupiny. Otázka přílišné šetrnosti není na místě, kvalitně sestavený a nainstalovaný počítač je k nezaplacení. Druhé skupině bych doporučil některé věci svěřit odborníkům, je přece obvyklé, že to, co neumíme, si holt musíme zaplatit u někoho jiného. Spousta lidí věří, že si dovede PC nainstalovat a spravovat. V pořádku. Většina z nich ale nenastaví vše tak, aby to 100% fungovalo. Prostě třeba proto, že neví o těchto úskalích. Nikdo to po nich ani nechce, pokud to není jejich povoláním.

OS Windows bych charakterizoval takto: Není to špatný systém, ovšem jeho nevýhoda je ta, že se dá "nainstalovat způli". Když špatně nakompiluji jádro v Linuxu, tak mi to moc chodit nebude, ovšem když si neohlídám instalaci Windows, pak mi systém jako takový bude fungovat, ale občas se vyskytnou chybičky. Žádný ze systémů není nejlepší, všechny jsou dobré (pokud se na nich pracuje pořádně).

0/0
15.8.2003 14:58

Pepa

Re: Microsoft zlodeji.

Drahý!

Linux je tady a ty se ho bojíš.

0/0
15.8.2003 21:53

Krtek

Re: Microsoft zlodeji.

Tak to snad jeste nikto nezazil problemy s instalaci softu pod linuxem.

A co se tyce uzivatele ,tak ten si wokna aspon nainstaluje a hlavne nastavi i bez odborne pomoci.  Proc mne ty blby wokna nemrznou ? ;o))

0/0
15.8.2003 14:42

Mittar

Re: Microsoft zlodeji.
Pokud vám 2k běží už rok, tak je asi nemůžete používat, neboť instalace záplat nebo lepších firewallů restart potřebuje. U linuxu jsem jej zatím potřeboval jen u změny jádra, což je méně časté než u patchování. Jinak doma používám XP a Mdk9.1 a naprostá spokojenost. V práci jen Mdk a RH ... a taky naprostá spokojenost ...
0/0
16.8.2003 7:28

Hujer

Re: Microsoft zlodeji.
Toohle neni diskuze o tom jak nesnasim linux. Me je uplne jedno na cem to bezi kdyz to bezi dobre. Na linuxu zase musim kompilovat jadro, kdy chci at mi to bezi trosku optimalizovane pri kazde zmene podstaneho Hw. Vzhledem k tomu jakej sem genius na linux tak nekdy i vickrat! Vsechno ma svoje + a -. Jde je o to jak se k tomu clovek postavi. Mit kecy o tom jak jsou widle na prd me proste vytaci. Chyby jsou ve vsech programech, holt programatori jsou jenom lidi. Tezko naka hloupa chyba v linuxu donuti nekoho napstat vir kterej zahlti svet, uz jenom proto ze linux ma jinou filozofii nez soft kterej se prodava masove. To je cely, zejtra budu chodit celej den v tricku s tucnakem. Staci????
0/0
16.8.2003 8:38

Mittar

Re: Microsoft zlodeji.
Můj příspěvek byl spíše o tom, že nerozumím jak můžou běžet W2k rok bez restartu, viz důvody (patche ..., atp.) než ztrácet čas diskuzí co je lepší :)) tím už dlouho neztrácím čas, neb jsou o ničem ...
0/0
16.8.2003 10:20

hujer

Re: Microsoft zlodeji.
Nejaky planovany restarty tam proste jsou... :)
0/0
16.8.2003 15:15

Platon

Re: Microsoft zlodeji.
Jaký nestabilní systém ? Pokud na tom vysloveně neexperimentuji a nenatahám si spoustu ovladačů, které jsou mi ve finále na h.... a destabilizují co mohou, tak se nemůžu divit. Ve firmě máme 4 NT servery a kromě běžné údržby a zálohování jsem na ně 2 roky nesáhl !!!
0/0
15.8.2003 19:18

Umi

Re: Microsoft zlodeji.

Jako normální domácí uživatel, který měl nainstalovány snad všechna Wokna, která byla vytvořena (i nádstavbu 3.1 pro DOS) musím říci toto:

1. Windows 2OOO Prof a Windows XP Prof (všechny v AJ) ... neměl jsem po doladění žádné problémy. Mám sice officiální Windows XP Home CZ, ale používám raději jejich anglickou variantu Prof. Je to proto, že zásah do systému kvůli jazyku nemám rád a osobně si myslím, že samotnému systému neprospívá.

Pro bezproblemový chod je nutné:

a) člověk, který to umí nainstalovat (po instalaci systém doladí)

b) kvalitní hardware (BIOS, drivery, kompatibilita (ta opravdová) komponentů

c) udržování systému (čištění registrů a smetí po odinstalovaných programech (hlavně dema a ostaní prasečiny))

Windows 98 SE AJ = bez problémů na hry, jinak daleko méně spolehlivá

Shrnu = Windows 2000 a pro home users hlavně Windows XP Pro nebo Home AJ jsou naprosto vynikajícím řešením. Myslím si, že pro kvalitní běh OS je nutná hlavně kvalitní správa.

Na závěr jedna poznámka:

Jsou Windows špatná a dobrá. Nelze porovnávat Linux s W95, 98, Me, ale zkuste ho porovnat s XP nebo 2000 po odladění a kvalitní bezpečnostní politikou (patches, kvalitní firewall a antivir).

Omlouvám se, že jsem tady zabral místo a končím. Jdu si na svém notebooku zahrát Diablo II LoD. Mimochodem ve WinXP Prof Aj. Jak bych ho na notebooku spustil v Linuxu netuším...

0/0
16.8.2003 8:56

YZdenek

Nejde stahnout update - dosla jim elektrika :-))))
Nejde stahnout update - dosla jim elektrika :-)))), neb USA bez elektrickeho napeti...
0/0
15.8.2003 9:28

hujer

Re: Nejde stahnout update - dosla jim elektrika :-))))
tak mi poslete mail, ja vam to preposlu. Doufam ze nebudu delat nic jinyho.
0/0
15.8.2003 11:04

Pavel

Microsoft
Microsofti stranka s patchem a popisem je momentalne nedostupna (Timeout). Vsichni zacali stahovat asi. Dalsi vec, ktera je zajimava, na www.viry.cz pisou, ze na XP je potreba mit nainstalovany SP1, ale ja ho nemam a zaplatu jsem presto nainstaloval. Dotaz: bude patch funkcni, pokud nemam jeste SP1 na Windows XP?
0/0
15.8.2003 8:50

Micro$oft

Re: Microsoft
Jo, jinak by asi nesel nainstalovat ne? Zvlaste kdyz jsou uzivatele takovy bedny na hlavu!
0/0
15.8.2003 11:07

Pavel

Re: Microsoft
Promin, ze jsem se te tak dotknul a odvazil napsat dotaz, ze jsis zacal myslet, ze jsem padly na hlavu. Opravdu me to mrzi.
0/0
15.8.2003 14:58

hujer

Re: Microsoft
Sorry za nepochopenou ironii. Vsechny servispacky jsou osetreny proti tomu aby se nedaly instalovat tak kam nepujdou. To je ta ochrana proti uzivatelum, doufam ze se kvuli tomu nikdo neobesi! :)
0/0
15.8.2003 15:22

hujer

Co vsichni resite????
patch 1.2 MB http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=cs&FamilyID=2354406c-c5b6-44ac-9532-3de40f69c074 cleaner 180 k http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe TO JE CELY, ZADNY LINUX, ZADNY REGISTRY, ZADNEJ FIREWALL TAK SI NECHTE DEBILNI RADY A KOMETARE, ZA PAR MINUT JE TO HOTOVY A MUZETE DELAT NECO JINYHO NEZ NESMYSLNY TLACHANI NAD BLBOSTMA!
0/0
15.8.2003 4:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.