Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Připojte svůj komentář k posledním krokům proti P2P sítím

Hudební průmysl zažaloval za sdílení dvanáctiletou školačku, pokutu za ni zaplatí samotná KaZaa; RIAA se ocitne kvůli své amnestii před soudem, údajně se jedná o boudu na uživatele; P2P sítě by se měly zavřít kvůli nelegálnímu pornu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

:o)

volume
Hi all,
potřeboval bych helpnout s timto problémem:
mam win XP, v panelech fšechny zvuky naplno(přehrávání i rec) a když se s někým bávím přez mikrofon ta mě jde slyšet dost potichu... micrakem to neni... da se to neak este zesílit softem nebo ja už fakt newim...
uvítám jakoukoli pomoc ... dikec
0/0
12.4.2004 16:22

kariera
Nechci moc obtěžovat a tak jen v krátkosti:
Hodláte-li rozvíjet svou kariéru v budoucnosti či v současné době hledáte zaměstnání v oblasti IT či Telco, pak mě prosím kontaktujte (nejlépe s životopisem v AJ). PetrJasny@seznam.cz
0/0
8.4.2004 16:47

0/0
8.4.2004 14:41

shapeshifter

Amerikáni sou stejně idioti
Ale věděj kde ty peníze vzít žhe
0/0
5.12.2003 15:10

Neexist

Kopie

Jak jsem si všiml tak producenti sami kradou melodie a hudbu. V mnoha českých písničkách a i zahraničních a hlavně těch západních používají melodie od starších interpretů. Např česká písnička s melodií od Beatles atd. producenti jsou sami ti největší parchanti a zloději taky proto že ty starší dobré hity předělávají do nových hnusných shitů. Ty americké jsou nejhorší a hlavně ty kde se opakují čtyři sprostá slova dokola celou písničku. Těch je většina. Nejhorší na tom je že mají ty melodie třeba od Beatles, čímž je zneváží a zesměšní a to by semělo trestat nejvíc.

0/0
9.10.2003 13:44

ehm

sr*cky
ste sr*cky, jednou ste na jedny strane fronty, podruhy zas na druhy, jde vam jenom o to, vydelat si na reklame za banery. Bulvarni platek, nic jinyho, sr*cky, sr*cky, sr*cky
0/0
17.9.2003 15:49

František Dobrota

Je legální mít doma vypalovaná CD, když jsou pro vlastní potřebu?
Jo/Ne?
0/0
15.9.2003 15:02

Re: Je legální mít doma vypalovaná CD, když jsou pro vlastní potřebu?
Tak to teda nevim... Mozna by to chtelo nejakyho pravnika.
0/0
15.9.2003 15:05

Re: Je legální mít doma vypalovaná CD, když jsou pro vlastní potřebu?
mozna ale urcite to nesmi byt soft
0/0
15.9.2003 16:12

Re: Je legální mít doma vypalovaná CD, když jsou pro vlastní potřebu?
Nejsou legalni pokud jste nezakoupil tyto dila originalne. Jedina jistota jak dokazat legalnost nejakeho CD je doklad o koupi. Jinak podle zakona mate pravo na vytvoreni zalozni kopie, a mam dojem, ze EULA ktera tohle u SOFT produktu zakazuje, neni tak uplne pevna v kramflecich, aspon u nas. Ono ostatne formulace ze vyrobce softu neruci za jakekoliv chyby je mozna pravne napadnutelna. Nicmene RIAA mela i jine exsesy. Napriklad nechctela (nevim jak ted) uznat spolecne vlastnictvi rodiny a vice mene trvala na tom, ze si muzete CD poustet kde chcete, ale manzelka uz ne... blbci.
0/0
16.9.2003 14:46

Re: Je legální mít doma vypalovaná CD, když jsou pro vlastní potřebu?
Mate-li CDcko se softem tak je to ilegalni, mate-li audio nebo video je to legalni. Autorsky zakon v tomto kocourkove rozlisuje mezi softwarem a jinym autorskym dilem.
0/0
17.9.2003 15:26

NEO

Re: Je legální mít doma vypalovaná CD, když jsou pro vlastní potřebu?
Je i není tato věc legální.Pokud chete svá vypálená CD prohlásit za legální tak od nich musíte mít originály, v tom případě se totiž jedná o záložní kopie a nikdo po vás nemůže chtít aby jste platili za jedno CD dvakrát jen pro to že jej přehráváte dejme tomu v autě a nechcete si při cestování zničit originál.V případě že nemáte originální CD a např. jste ho ztratili tak musíte mít doklad o koupi orig CD pak na vás nikdo nemůže.Pokud jste orig. CD nikdy neměli nebo jsste ho měli jen vypůjčene tak si dejte pozor a přemýšlejte o právníkovi!
0/0
24.9.2003 11:45

Jiří Barták

OSA, RIAA & KOL: NENAŽRANÝ KURVY, KURVY, KURVY!!!
Žalujte mě!!! Budu si sosat z netu, dokud nezlevníte CéDéčka a se mnou to budou dělat stamiliony jinejch! 700 za ten placatej kotouč prostě nedám, zvlášť když vím, jaký máte náklady (všetně propagace)! Seru!!! Zlevněte na 200-300Kč. Do tý doby: ať žije Kazza (Lite), CZDC++, WinMX, Gnucleus...
0/0
15.9.2003 14:40

Re: OSA, RIAA & KOL: NENAŽRANÝ KURVY, KURVY, KURVY!!!
Nemohu než souhlasit.
0/0
15.9.2003 14:50

Ilona Czakova

Re: OSA, RIAA & KOL: NENAŽRANÝ KURVY, KURVY, KURVY!!!
Musim rezolutne neouhlasit. Naklady na vyrobu a distribuci CD ( alespon mych ), skutecne cini temer 600,- Kc / ks. Vite co mi to da prace a casu v nahravacim studiu, nez vypotim desku. A pak si ji miliony lidi ztahuji na Internetu. jak k tomu prijdu. Vsichni jste hajzlove!!! A jestli se nepolepsite, neudelam uz zadnou desku a pohyb na P2P sitich klesne o 50%. Sakra, bazmek ketchke! Vase Ilona
0/0
16.9.2003 15:05

Karel Gott

Re: OSA, RIAA & KOL: NENAŽRANÝ KURVY, KURVY, KURVY!!!

Nemohu s tebou souhlasit Ilono. Ja sem proto, aby si to zajemci stahli odkud chteji, kdyz nechteji platit za originalni CD. Vzdyt sou to jen lidi a platit za CDcka k nicemu nevede.

Vas Kaja

0/0
17.9.2003 21:27

Re: OSA, RIAA & KOL: NENAŽRANÝ KURVY, KURVY, KURVY!!!
Tak to bych se hádal o těch nákladech na vydání CD pokud jsou náklady na vydání cd 600 Kč/ks tak by mě zajímalo proč amaterský skupiny můžou vydat plnohodnotně cd za náklad 58kč/ks!Není to náhodou blábol na obhájení nenažranosti umělců a OSA?Nikomu se neche platit to že si bude někdo žít na vysoké noze a nedělá pro to nic jiného než že zpívá!Nebo spíš huláká jako nějaká Ilona CzákováA myslím že kvuli tobě provoz na P2P fakt asi neklesne!
0/0
24.9.2003 11:58

Bacil

Re: OSA, RIAA & KOL: NENAŽRANÝ KURVY, KURVY, KURVY!!!
Tak se nauč zpívat. To co provozuješ není zpěv, ale něco mezi přehráváním datového CD a starou deskou.
0/0
22.10.2003 7:10

NEO

Re: OSA, RIAA & KOL: NENAŽRANÝ KURVY, KURVY, KURVY!!!
JEN DO NICH K TOMUTO NÁZORU SE TĚŽCE PŘIPOJUJI!JE TO PRAVDA
0/0
24.9.2003 12:01

gloglo

smím si vůbec
nahrát písničku z rádia? neměly by být zničeny všechny kazeťáky co umožňujou i nahrávaní a nejen přehrávání?
0/0
15.9.2003 13:59

SOUDCE

popravit!
Ja bych toho spratka popravil! To se dela???
0/0
13.9.2003 20:57

Novák

Re: popravit!
Ty by jsi popravil dětsko za poslouchání hudby? Jaké máš IQ? Zkus si svou zakomplexovanost vybít na někom sobě rovném. Je věcí rodičů se postarat o spravedlnost. Věř mi, že být to moje dítě, budeš umírat hodně dlouho a bolestně. A mám na to.
0/0
14.9.2003 12:24

Josef

Re: popravit!
ale kecy, nemáš na to. navíc nemáš ani smysl pro humor.
0/0
15.9.2003 13:42

Re: popravit!
Co je to za kokota, co nema smysl pro humor?
0/0
15.9.2003 14:52

NEO

Re: popravit!
To je dobrej smysl pro humor psát o tom že by jsi popravil dítě , nevim ale to plno lidí asi jako humor neberou spíš to berou jako projev omezenosti!!!!!!!!!!
0/0
24.9.2003 12:10

Honza

Re: popravit!

Spravne!!

Na kreslo s nim!! A vsem uzivatelum Kazyy at pusti 100000000V do site!! Vsichni, co si poustite hudbu z KaZetaku: budete serdene pykat a zemrete ve strasnych mukach... !!!

Kazdy, kdo ma palena cedecka bude nemilosrdne zbicovan autory techto cedecek a nakonec upalen nad ohnem z jeho kradenych nosicu ( => kdo toho kdy moc nenakrad, tak milosrdne umre hladem).

Tagze pulka planety uhori a pulka vyhladovi. Ja osobne budu plapolat vysokym plamenem... 

Conclusion> - Komu neprisel nazor o poprave vtipny, je vtipny :oD (pokud ovsem prisel vtipny autorovi, pokud ne, tak tohle pisu zbytecne a sem vtipny)

- davam distribucnim spolecnostem rok, maximalne pet

- myslim, ze mluvim za vsechny, kdyz reknu ,ze zpevaci si (povetsinou) nejake ty penize zaslouzi, ale jejich "pasaci" ne!

0/0
9.3.2004 18:12

robocop

for Yarouth
Tvoje matka taky spachala zlocin. Porodila debila jako jsi ty
0/0
12.9.2003 17:08

Golday Mayer

MESSAGE TO RIAA:
Everybody be cool this is a music robbery! Any of you fuckin' pricks move and I'll execute every one of you RIAA motherfuckers! Got that?
0/0
12.9.2003 15:27

Eddie

Porovnani cen

V nasich pomerech je kritika labelu opravnena.

Na druhou stranu, vemte si prumerny plat v US a fakt, ze bezne CD dostanete za 4-10 dolaru, kdy okolo deseti dolaru se pohybuji nove veci. Tam se da o tvrzeni, ze labely jsou bandou nejhorsich vydriduchu diskutovat. Proto tam nejsou tak uspesne pokusy o elektronicky prodej hudby. Skoro mam pocit, ze i beze zmeny cen by se spis uchytily u nas. CD za 2-3 dolary (prepocet pisnicek na CD).

Kdyz si pak predstavim prumerny plat u nas, ceny typu 600,- Kc za slusne CD. Hm, dost sila...

0/0
12.9.2003 15:09

trotl

krast hudbu?
/// Prezident Cary Sherman je však neústupný: "Nechtěli jsme to dovést do takových důsledků, ale když vám někdo krade hudbu před očima, musíte zasáhnout." /// Kolik hudby pan Cary Sherman slozil? Za chvili bude, jak ten svec z Pysny princezny, nebude se smet zpivat a kdyz si budete zpivat, prijde Kopecky z RIAA a strci cloveka do satlavy. Navic mu tu hudbu nikdo nekradl, ale rozmnozoval a dal siril - coz je u umeni s trochou nadsazky, tak nejchvalyhodnejsi cinnost :-)
0/0
12.9.2003 13:06

JIBorg

Nemela vic
myslim ze vsude jinde jsem cetl ze ta holka ma zaplatit 20tisic a ne jen 2 tisice,prece pak by i nedavala smysl ta vase veta že obvykle chteli kolem 30tis. a ted neudelaly vyjimku a tely 2tis?to by vyjimku udelaly ne,ale u 20ti ne....
0/0
12.9.2003 13:03

Takže aby bylo jasno

1. Sochař vytvoří dílo a dostane zaplaceno JEDNOU

2. Výtvarník namaluje obraz a dostane zaplaceno JEDNOU. / Kdo se ho zastane, když mu budete rozmnožovat kopie přes počítač? /

3. Hudebník / a dnes hlavně s pomocí počíteče, což sochař ani výtvarník nemohou/ vytvoří dílo a dostane zaplaceno NEKOLIKRÁT !!! Koncerty,CD,dnes populární vybírání za televizi v restauraci, dnes chtej dokonce za vyzváněcí melodie do mobilů.

4. Takže to zřejme není o žádných právech ale spíše si myslím o NENAŽRANOSTI !!!

5. Nemám pravdu? HOWG

0/0
12.9.2003 12:22

Yaroukh

Re: Takže aby bylo jasno

Prosim! Jakou roli zde hraje zminka o pocitaci? To ma znamenat, ze to je s nim vlastne uplne brnkacka??? Kdybyste to nekdy zkousel, vedel byste, ze o ten pocitac vlastne nejde. Ja to zkousel - neco jsem splacal ve FastTrackeru, ale stalo to totalne za h..., dalsich par pokusu skoncilo stejne (v tom lepsi pripade to sklouzlo k tematu, ktere jsem nekde slysel). Proste jsem zjistil, ze to chce grif a HLAVNE TALENT. (Do te doby, coz je <10let ago, jsem si myslel "mit tak zvukovku, sel bych do toho taky".) A stejne clovek musi mit nejake ty zaklady. Treba i bez znalosti not, ale podstatna cast tech, kdo tvori prave treba tuelektronickou hudbu, umi alespon na klavir/klavesy.

Samozrejme, ze i sochar muze "sochat" pomoci pocitace - bud "jenom" modelovat nebo ze svych modelu i delat vystupy (stereolytografie). Jenze tady se ukazuje dalsi slabinka tveho prirovnani: rucne to jde porad o poznani lepe nez s pocitacem. (Takovych "virtualnich socharu" jsou spousty - ti spickovi si ziji nad pomery dobre.)

Sochar nebo malir dostane zaplaceno tolikrat, kolikrat si to domluvi. Pokud neni dobry, muze skoncit uplne. Ale nemusi se zivit pouze prodejem svych del. To, ze socharina nebo "maluvky" (tim spis nejake abstraktni) obecne lidi tolik neberou jako hudba, je take PODSTATNY fakt.

Navic skladani puvodni hudby je cinnost VYRAZNE abstraktnejsi nez sochareni ci malovani; k tomu clovek totiz clovek nema zadnou predlohu.

O nenazranosti to je - ale hadam ze spis na strane vydavatelu; na strane hudebniku mozna trochu pohodlnost - ale nevim, co vsechno to obnasi, takze pripoustim, ze jim i krivdim ...

ad bod 5) tedy spise ne

0/0
12.9.2003 16:06

anonym

Re: Takže aby bylo jasno
Uz pred dvaceti lety jsem mel varhany, kde jsem jednou rukou hral a ono to za me delalo melodii a bici a doprovod , proste vsechno. Stacilo to jenom navolit. Mam za sebou LŠU , nikoliv nic vyššího, ale mé vzdelaní mi dá tu možnost vedet, že dnešní hudba je : tonika...subdominanta...dominanta.....to znamena v C dur...C.....F.....G.....to jenom pro zjednoduseni. Az Nekdo dnes vytvoří operu pro 100 nastroju jako Smetana, Dvořák, Fibich, a jini nasi a cizí skladatele pak smekám. Ale v podstate dnesni pisnicka zalozene na tonice...subdominante a dominante....?????. Nevim jak jste to zkousel, asi neumite pouzit neuveritelne mnozstvi dnesnich hudebnich generatoru na PC. To co jsem napsal pred tim tak na tom trvám !!!
0/0
12.9.2003 20:33

Skladatel

Re: Takže aby bylo jasno
Je vidět, že o tom víš opravdový HOVNO. Já v tom případě zase trvám na tom, že jseš totální kterén!
0/0
14.9.2003 16:29

Martin

Re: Takže aby bylo jasno
Ty seš ale ČURÁÁÁK !!!
0/0
16.9.2003 11:23

Bacil

Re: Takže aby bylo jasno

Čo budeme dělat dnes pšíteli? No co by, složíme trhák.

Souhlasím s Vámi. Nejen skladba, ale i text jsou poněkud mimo. Pokud se podíváme na obchodní stránku, pak poslední počin agentury GOJA je přímo ukázka. Koncer století, kulturní zážitek století, nějaké jiné tento století. A bude tam kokrhat dědoušek Gott a stařenka Vondráčková. Osobně nic proti. Spousta dědečků a babiček se půjde podívat, ale proč otravují mne? Mimochodem, myslíte si, že Štaidlové byly stejně dobří? Proč se píše jen o jednom? Ten druhý byl lepší, ale "naštěstí" zemřel. Teprve pak se rozjel kolotoč Štaidla druhého s Gottem a ostatními zmetky. Včetně nezapomenutelného tria zpěvaček kokrhaček.

0/0
22.10.2003 7:20

Pepan

Koukam ze spousta lidi tu utopila svedomi v kanale...

Vy vsichni stahovaci at uz hudby, nebo softu jste obycejni zlodeji, ktery nemaj uctu k lidske praci...

Vyvynout hru trva teamu lidi (10,20 ...) treba 2 roky. Libi se vam zejo, tak si ji zhrajete, ale bez placeni, HAJZLOVE!!!!

0/0
12.9.2003 11:59

onanym

Re: Koukam ze spousta lidi tu utopila svedomi v kanale...
Pepane, zadna z her ktere jsem kdy hral tu hodnotu 1300-1900Kc NEMELA! V tomto souhlasim se ctenarem, ktery psal o NENAZRANOSTI.
0/0
12.9.2003 14:19

pavel

Re: Koukam ze spousta lidi tu utopila svedomi v kanale...
jestli tu hodnotu nemela tak si ji nekupuj.Ale asi ses idiot co neumi pocitat abys rek tu picovinu cos tady napsal. 20 lidi x osum hodin dene x po dobu roku x prumernej plat 160kc hodinu. a muzes si spocitat naklady jenom na lidi nemas v tom vse ostatni, jako najem,el.,telefony,a vse ostatni. tak si ty vole ty naklady spocitej a zjistis jestli to tu cenu ma nebo nema. A pokud si myslis ze nema tak si to nekupuj ale ani to nekrad.Protoze podle myho nazoru mercedes C. cenu 1 000 000 nema ale nepudu si ho ukrast..
0/0
14.9.2003 23:00

NEO

Re: Koukam ze spousta lidi tu utopila svedomi v kanale...
IDIOTE VYLÍZANEJ tak to rozpočítej na ten bambilion CD co vyplyvnou a nikdy ti nevyjde to že jedno cd stojí třeba 2500 kč!Tak co koho tu budeš učit počítat?A třeba pokud jde o mě tak Mercedes C má cenu cca 550 000! Ale to je značka a luxus  pro vybranou společnost lidí.A i kdyby stál 50 000 kč tak bych ho ani nekoupil ani nekrad protože je to nepraktický auto!Kdo seš že se sereš do auto prumyslu?Další pablb plnej komplexů kterej všechno ví všechno zná,není tomu tak?Jem i jasný že pokud zareaguješ tak zareaguješ sstylem nejsem zakomplexovanej!Ale z tvých projevů je to dost vidět!
0/0
24.9.2003 12:08

Bacil

Re: Koukam ze spousta lidi tu utopila svedomi v kanale...
Tak nebuď blbej a plať je od hry a ne od hodiny. Kolik hodin proseděli jen tak u kafe a monitoru, když se jim nechtělo dělat? Asi seš kokot, který neví co má ve firmě.
0/0
22.10.2003 7:23

Marek

Re: Koukam ze spousta lidi tu utopila svedomi v kanale...

To nikoho nezaujíma, aký drahý je vývoj hry... Zákazník je ochotný akceptovať určitú cenu a ak je cena o dosť vyššia, nekúpi si to, ale napáli, jednoduchá logika. Pokiaľ chce tvorca profitovať, musí to predať lacnejšia, alebo to predať navačšom trhu, pretože CZ a SK trh, podľa mňa, taký drahý vývoj nezaplatí.

Ale podstatné na tom je, že ten, kto sa chystá na vývoj hry toto všetko VIE ! Takže neskoro je potom plakať, že sa mu vývoj nezaplatil a že všetci sú hajzli, lebo jeho hru nekupujú.

0/0
12.9.2003 15:33

pepik

Re: Koukam ze spousta lidi tu utopila svedomi v kanale...
sam jsi hajzl :c))))
0/0
13.9.2003 6:51

bobek

Re: Koukam ze spousta lidi tu utopila svedomi v kanale...
A naucit se, kde se ve slove vyvinout pise jake i bude Tobe asi trvat jeste dele. :-]]
0/0
12.9.2003 17:15

studentplus

Re: Koukam ze spousta lidi tu utopila svedomi v kanale...
Pepane, ty si ale kus debila. Dyk to tak 95% lidí hraje bez placení.
0/0
14.9.2003 10:47

NEO

Re: Koukam ze spousta lidi tu utopila svedomi v kanale...
Pepane žádná Hra nemá cenu která je uveden v obchodech.Ses asi uplne neznalej ekonomiky.Jo lidi se zaplatit musí to je pravda,ale ne to ze jedno cd bude stát klidně 2100Kč!Vztáhneme to třeba na hudební CD tam se to podáva lépe.Výroba CD je +/- 50Kč (i s bookletem!!!) a na obchodě ho pak vydíš za cca 650 kč není to náhodou ta proslavená NENAŽRANOST ochranného svazu autorů a podobných "nevýdělečných" organizací?A to samé platí u her!Takže neznalost se navyplací a pak akorát napadáš lidi,asi seš ten typ kterej má celkem mindráky a neumíš si ulevitjinak než že budeš prudit lidi na servrech!
0/0
24.9.2003 11:53

Richard

Tak co dámy a pánové
.. ještě chcete do Ameriky, nebo zůstanem raději u nás a zajdem do půjčovny CD ?
0/0
12.9.2003 9:36

Jack Sommersby

Re: Tak co dámy a pánové
Ja, mily Richarde, zustanu tady v AUS, za svuj 2 hodinovy plat si koupim klidne nejnovejsi original CD u Virgin nebo kdekoliv jinde a nemusim mitstarosti, jestli budu stahovat z Kazaa, nebo z neceho jineho. Ono to jse vsechno o tom, ze 600 Kc reprezentuje pri cesky lidi uplne jiny "kus kolace" nez tech 25 dolaru pro me. No ale to se neda nic delat. Zase jste meli hezky leto, no ne ? Tomas, Sydney.
0/0
13.9.2003 18:30

netmaster

Re: Tak co dámy a pánové
No tak nevim, jestli tvych 100$ denne tedy 2000$ za mesic (38 516Kc) je nejaky zazrak, ale 25$ je nejakych 490Kc, coz uz tak velky rozdil neni. Takze se vrat do buse a delej tam machry na nekoho jinyho.
0/0
15.9.2003 11:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.