Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejrychlejší vypalovačky - kterou byste brali a kterou ne?

Po seznámení se čtyřmi vypalovačkami značek LG, Lite-On, Mitsumi a Plextor následují praktické testy. Chcete vědět, jak jsou momentálně nejrychlejší mechaniky na trhu skutečně rychlé, jak si stojí při grabování audia či zálohování tzv. chráněných kompaktů?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Patrik

Flash disk v hodinkách! kua
Hoj! Narazil jsem na nějaký kolíci s hodinkama s flash diskem a USBéčkem!! Čumel jsem na to jak puk. Jsou dost cool! ;-) http://www.vltava2000.cz/gatompark/goodsdetail.asp?strGoodsID=G1
0/0
27.1.2004 19:55

iguana

Ano, bohuzel Teac je shit, ale Lite on je VETSI.
Kdyz to tu tak procitam, koukam jak si kazdy chvali to sve co ma doma musim rici ze Teac se stal take shitem, ale drive nebyl, natlacili cenu a bohuzel i kvalitu dolu.Alespon se da rici, ze delali kvalitni smazky, nez se snizili k prodeji jinych vyrobcu pod svou znackou mezi komercni shity  coz se rozhodne neda rici napr. o Lite-on, Mitsumi, LG, Samsung atd., kteri tam jsou od sameho zacatku.Pro ty kteri vlastni ty "uzasne stroje" necht se nekdy podivaji na samotnou konstrukci mechanik a jejich hodnoceni, samozrejmne ze me osobne zajima zpracovani, kvalita paleni, cteni a hlavne trvanlivost vyrobku a rychlost je naprosto vedlejsi.Na co vam bude, kdyz si doma neco vysmahnete 48-52x na nejakem shitsmazce a za dva roky budete mit vybavu pro celou hospodu.Vzpomente ktere vyrobky meli zarucni dobu dva a vice let za dob pulrocni lhuty ze zakona.Ja sam nejsem tak bohaty, abych si kupoval levne shity a proto mam doma plexe 48x24x48.A tim nechci rict, ze jsou  vsechny ve vsem nej, ale jsou "nejkvalitnejsi".To jsem si tu svoji zase pochvalil. :o))
0/0
17.11.2003 23:29

iguana

Re: Ano, bohuzel Teac je shit, ale Lite on je VETSI.
Jo jeste poznamka, ja na te sve mam zatim nasmazeno cca 2400 medii, kolik vy?
0/0
17.11.2003 23:34

teacmaster

Re: Ano, bohuzel Teac je shit, ale Lite on je VETSI.
Ohledně toho teacu, mam doma v jednom kompu w524 a 16xDVD, ani jedna neměla sebemenší problém, v mým kompu mám combo 16/48/24/48 a taky OK, Dále sem palírny teac instaloval asi do 8 kompů a nevím o problémech jen o tom že sou prostě rychlý a kvalitní!!!
0/0
21.12.2003 20:50

Jakub

TEAC JE SHIT
Ja jsem mel Teac CD-W548E a jeste taky jeden kamos,uz nikdy TEAC.Byl to shit za 3 reklamace.Ted mam LiteOn LTR-52327S s FirmWarem QS0C a super spokojenost.TEAC NIKDY!!!
0/0
2.11.2003 12:39

Petr V.

Re: TEAC JE SHIT
Naprosto souhlasim. On to totiz neni Teac, ale  nejaky nepovedeny ASUS vydavany jako Teac. Diky teto "taktice" prisel Teac o veskerou popularitu, kterou si ziskal svymi modely W540.
0/0
3.11.2003 9:50

Pepé

Lite - on
Určitě Lite-on, jsem maximálně spokojen
0/0
23.10.2003 9:22

Petr Litnovský

LITE ON pálí výborně !
Nemohu si stěžovat, z 40 vypálených CD ani jenen problém, přečtou to i staré CD mechaniky. Model 52327S se skutečně povedl. I cena 1.300,- Kč s DPH za komplet se SW i zkušebními médii byla dobrá (u WWW.KUKU.CZ). Jen se mi nedaří zprovoznit 52xi zápis - v Neru to prostě nejde nastavit. Nevíte někdo jak na to? Mám Windows XP a board ASUS P4S333. Musí se to nějak aktivovat na vypalovačce nebo v BIOSu? Dík za tipy
0/0
21.10.2003 0:04

Pepino

Re: LITE ON pálí výborně !
Mám stejnej model a naprostá spokojenost. Pod W98SE jde v Neru nastavit 52xi vypalování normálně, stejně ale používám max. 16xi zápis - prý je to spolehlivější. Tak bych si s tím nedělal starosti. Čekat na CD o dvě minuty dýl a mít ho kvalitnějc vypálený se podle mne vyplatí:)
0/0
21.10.2003 13:27

Max

Re: LITE ON pálí výborně !
Taky mám tuhle palírnu a pod W98 mi nechtěla pálit 52xi. Stačilo povolit DMA u řadiče a hned to šlo. Tak jestl ije u WP něco podobnýho, zkus to. Max
0/0
22.10.2003 23:57

laco

Re: LITE ON pálí výborně !
Vcera jsem narazil na netu ( uz nevim presne kde) na trik jak nastavit na 52 rychlostních LITE-ON CD-RW opravdu rychlost 52x ( snad i pro zapis). Pri zapnutem PC stiskni na 5 vterin tlacitko "eject". Nemelo by dojit k otevreni sachty. Zatim jsem to nezkousel. Snad to pomuze.
0/0
10.12.2003 18:36

Viktorinek

Vypalovačky
Sleduju, že ve všech diskuzích se řeší jen blbosti a jen se zbytečně hádáte. Je to každého názor na danou značku a model. Třeba já jsem se setkal se spoustou vypalovaček a můžu říct, že je to kus od kusu. Některé vydrží, jiné ne. Někdo si koupí vypalovačku, aby si občas něco zazálohoval anebo jen všude říkal, že ji má. Mám TEAC už přes 2 roky a můžu v klidu říct, že po přibližně 5 tisíc (odhad) CD vypaluje pořád bez problémů. Nemůže to srovnávat někdo, kdo vypálí 100 CD za rok. Tak si to uvědomte. A pěkný den s úsměvem ... :-)
0/0
20.10.2003 7:45

shapet

Re: Vypalovačky

Taky pekny den s usmevem :-).

 K cemu je cloveku vypalovani cca 7-8 CD za den pri uvedenem mnozstvi hotovych CD(a kolik bylo "pivnich tacku"?)

0/0
29.10.2003 14:56

Jimm

TEAC na hrad !

Je jasný, že TEAC je nejlepší, na tom sme se všichni shodli. Nějak mi v testu chybí čas, za který je CD-ROMka schopna načíst CDčko. Tento čas se totiž u CD mechanik liší závratným způsobem.

Stařičkej TEAC 24x co sem daroval (po 5 letech jede pořád parádně a čte i hodně poničená CD narozdíl od mitsumi, lite-on, sony ...) načetl CD za cca 2-3s, teďkom mám "NOVOU" SONY CD-RW a ten čas je asi 6-8s.

Jenom na okraj, mám doma CDčka pálený asi před 2-4 rokama a na jejích okrajích (někde i celé CD) mi ta zelená vrstva zrezivěla (myslím tím barvu média, rozhodně nekorodovala). Ty CD jsou samosebou NAHOVNO, bo nejdou přečíst, některá se ani nenačtou.

PONAUČENÍ: Nikdy si už nic nevypálím na noname CD, MULTIDISKy a podobný sračky. Jediný médium co bylo OK je Verbatim a TDK !!!!

0/0
19.10.2003 9:08

Petr V.

Re: TEAC na hrad !

TEAC je shit extremniho kalibru, ted jsem jednu reklamoval (mimochodem to byl nejakej humus od ASUSu jen oznacen jako Teac). Znam uz snad pet lidi co meli nektez jako ja nefunkcni BurnProof (nebo jak se to u Teacu jmenuje). Jinak Teac dela i dost pochybne update Firmware a treba kolem nemozne serie 548 se vyhyba i otazkam, proc si je nenechaji dodat alespon od Asusu, kdyz jsou to jejich mechaniky. No proste Teac uz nikdy vice!!!

Teac a Bell Technology = nikdy nevite co prinesete domu!

0/0
20.10.2003 22:30

Sany

Re: TEAC na hrad !

A ja su pro TEAC, mam za sebou dost zkusenosti s CD, ktery nesli precist na znackach za ktery se dost priplaci a TEAC nemel problem (byli to podobne ROMky a na trhu byli zhruba zaroven za hodne vyssi cenu).

Radsi dam mensi cenu za neco co vim, ze bude do roka bezcenej kram (a na tu dobu "neznackovy" vetsinou vydrzi) a budu si chtit koupit nejakou novinku (zase neznackovej, ale cerstvej na trhu) zase treba jen na rok. Dyk si to jenom zkuste spocitat, dyz vam de vo love.Dyz to prezenu, tak za novinku od Plextora bych si koupil skoro tri novinky od TEACu???? It's up to uou.

Je to muj nazor a nikomu to nevnucuju

 

0/0
21.10.2003 22:10

Mr.Terabyte

Neco mych mouder...

RE: Proklate rozpalena FDD dobra hlaska!

RE: A co TEAC??? (ta hodne vetvena diskuse) tak tohle je fakt absolutni sranda z vypalovacek se dostat k pivu pak si nekdo zacne rikat Mr.Teac to je jak v bohnicich

A ted vazne mel jsem CD-ROMku Lite-On 24x zhebla asi za 3/4 roku a kamosovi pro zmenu 48x asi za 1rok tak nevim ztratil jsem k temhle pekelnejm stojum duveru ale casem ji mozna zase ziskam jinak ted mam TEAC W540 (40x/12x/48) a docela pohoda palim docela dost a zmrvil jsem asi 2CD a pak jsem par her sprasil diky tomu ze jsem spatne vypalil SafeDisc ale to je jina kapitola...

RE: Sluchatkovy vystup mi pripada jako zbytecnost nevim pouzival jsem to v davnych dobach kdyz jsem nemel zvukovku ted uz tezko...

0/0
17.10.2003 21:45

mr.destroyer

Re: Neco mych mouder...
asi jsem mel stesti, mam 24x liteona a uz mi jede pres 2 roky a nemel jsem nejmensi problem. vypaleno cca 1000 cd +/- cihla :) takze bych rek, ze vypalovacky liteon celkem umi, teda aspon ja jsem max. spokojenej, horsi je to s normalnima mechanikama. cd-rom bych od liteona nebral ani zadarmo... ale takovych znacek je vic, diky bohu za teaca a asuse.
0/0
18.10.2003 21:28

SantaC

nej je Yamaha F1
nejlepsi je Yamaha F1. Sice stala 7tis, ale nelituji. Nechapu proc prestali vyrabet.
0/0
17.10.2003 13:29

shapet

Re: nej je Yamaha F1
No prave.... Prestali vyrabet,podpora uz dnes k nicemu,ale stale na svou dobu fantasticky vykon ,vcetne laser.kresleni. Ostatni tu podporu maji.
0/0
29.10.2003 15:00

Jirka B

ja si palim na Ko.ota
a je to dobry :-)
0/0
17.10.2003 12:57

Lite-ON

NEJ!
Mám Lite-ON 2 roky, kámoš 3 a absolutní spokojenost. Každý obhajuje to svoje, já mám např. s Teacema hodně špatné zkušenosti a Cyber-Drive byly absolutní sra**y...
0/0
17.10.2003 12:24

Pavel

Plextor = NEJ

Mel jsem Lite-ON i TEAC. Maji malou zivotnost, po cca. 1 roku mi zacali cubit AUDIO. Ted mam Plextor uz skoro rok a zatim pohoda. Kamos ma Plextor uz cca. 2 roky a pali "jako das" a je v pohode.

Preji Vam ale at to mate v pohode, reklamace znamena jen zbytecne starosti. Ja zalohuji nekolika firmam ucetnictvi prakticky kazdy 2 den (z inetu na CDR) takze jiz mechanika neco zazila.

0/0
17.10.2003 11:06

Jarry

chranene audio-cd: Ake???
V prvom rade sa chcem spytat, aky album (podla clanku zrejme len 1) ste pouzili, a nemyslim nazov, ale s akou ochranou. A prosil by som presnejsie (ak cactus data shield, tak cds100 alebo 200?). Prekvapilo ma totiz ze lite-on si s tym albumom poradil. Na istom nemenovanom webe totiz tvrdia ze prave na Cactuse si lite-on vylame zuby. A este by som sa chcel spytat, preco ste netestovali schopnost kopirovania datovych cd (hry) s ochranou (napr. safedisk, securom, atd.).
0/0
17.10.2003 8:55

Re: chranene audio-cd: Ake???

Asi proto, ze prepalovat chranene CD (treba hry) je tezce protizakonne?

Nebo na Slovensku mate jiny zakony ?

0/0
17.10.2003 11:23

Faust

Re: chranene audio-cd: Ake???
Buh ochranuj EU, my je jeste naucime palit CD!
0/0
17.10.2003 11:22

Re: chranene audio-cd: Ake???
No, neviem ako vy teda v Cechach, ale tu ma clovek este vzdy pravo urobit si pre svoju potrebu 1 zaloznu kopiu pre pripad poskodenia originalu. Oprav ma, ale myslim, ze je to aj v Cechach zatial tak. BTW, z hladiska zakonov nevidim ziadny podstatny rozdiel medzi audio-cd chranenym pomocou napr. Cactus DataShield a datovym cd (nejakou hrou) chranenym pomocou napr. SafeDisc. Kopirovanie oboch je pred zakonom v podobnej polohe, takze ked uz skusali kopirovat chranene audio-cd, rad by som vedel preco nie aj chranene datove-cd...
0/0
17.10.2003 12:28

Josef Komárek

Re: chranene audio-cd: Ake???
Byl to kaktusář, jmenovitě CDS-100. Třeba jsme měli zvlášť povedený kousek  Hry nespadají do naší kompetence, proto nepíšeme ani o jejich ochranách.
0/0
17.10.2003 14:44

Deeemon

Teac:-)
Lidi lidi, testujete nejrychlejší vypalovačky a nezařadíte tam Teacku, co je tohle za bordle.Samozřejmě že Teacky jsou nejrychlejší vypalovačky u nás, taky tomu ta cena odpovídá:-)
0/0
17.10.2003 8:08

Re: Teac:-)
to neude bordle ale bundle.  Jetsli ma nekdo zajem, vypaluju CD-cka a podobne veci trafopajeckou, cena 100kc/ks.
0/0
17.10.2003 9:20

MikeD

Plextor - zadna slava

jak tak ctu, tak je tady rada priznivcu Plextora... ja si koupil Lite-ON a jsem maximalne spokojen - dobry over-burn, proste zadny problem...

k Plextorum - nektere CD-ROM mechaniky neprectou media vypalena touto znackou vypalovacek...

0/0
16.10.2003 23:26

DaGu

Re: Plextor - zadna slava
PLEXTOR si nemuzu vynachvalit! Drive sjem mel TEAC a po 3ti reklamaci (pokazde jsem dostal novou mechaniku) jsem se s touto radoby "znackou" nadobro rozloucil! Podotykam jeste, ze pouzivam SCSI Plextora... ale to uz je zase neco jineho
0/0
17.10.2003 10:46

honza

Re: Plextor - zadna slava
Přesně tak! Já se prodáváním PC komponentů trošku živím a pokud jde o vypalovačky, doporučuji Lite-ON a nikdy nebyla žádná stížnost ani reklamace! Používám je jak já, tak i kamarádi a všem běží na 100%, žádné zničené CD apod...Prostě Lite-ON cena/výkon je nejlepší!
0/0
17.10.2003 12:21

Yenin

Honba za rychlostí
Jestli něco nesnáším, tak to jsou nepopsaná CDčka, hlavně audio. Jen by mě zajímalo, kolik si toho stihnete napsat za 2:30 a míň. Teda pokud na to nes...te a spokojíte se s chaosem v CDčkách.
0/0
16.10.2003 20:52

Huggi

A co TEAC???
mam asi mesic staryho TEACA 52x24x52x stal me asi 1800 a vypaluje na vsechny CD bez problemu. A kamosuv TEAC vypaluje uz pres 5let taky bez problemu. Ale takovej Lite-on se kurvi po mesici
0/0
16.10.2003 17:46

bredy

Re: A co TEAC???
Naprosto souhlasím, mám asi půl roku TEAC W552E (52x24x52, v té době asi za 2200 Kč) a pálím vše naprosto bez problémů. Vypalovačku jsem si vybral po prostudování podrobných analýz zkušenějších na www.cdr.cz ... Proč byla pro tento testík vynechána je dost zarážející, protože opravdu nabízí veškeré žádané funkce při max. rychlosti.
0/0
16.10.2003 20:42

Karel

Re: A co TEAC???
Taky mam TEAC 24 -16 -24. uz přes 2 roky. A bez jedineho problemu!!!
0/0
16.10.2003 21:06

Re: A co TEAC???
Ja TEAC nemam a taky bez problemu..
0/0
17.10.2003 2:37

Re: A co TEAC???
Co pusobi Teac za problemy?
0/0
17.10.2003 2:41

Erik@

Re: A co TEAC???
Karel pise, ze zadne problemy nema, tak asi zadne. A pokud TEAC nemas tak nemas uz vubec zadnej problem.
0/0
17.10.2003 2:43

DR. PAKO

Re: A co TEAC???
Takze plati, ze kdo ma TYK tak je QVIK? Jako treba Valentina?
0/0
17.10.2003 2:47

Re: A co TEAC???
Ale na Valentinu s Kersti ani TEAC nestaci. Ty nemaji problemy ani po trech letech.
0/0
17.10.2003 2:52

Kecal

Re: A co TEAC???
Vy jste nejaci chytraci - delat si srandu z vypalovacek. Vubec zadny software neni zadna legrace, tomu se musi rozumet. Apropo, ja mam TEAC a mam vlka na p*deli, takze uplne bez problemu taky neni.
0/0
17.10.2003 2:57

@

Re: A co TEAC???

To mam tak rad kryz se do diskuze pripoji nejaky Kecal co tomu radoby rozumi. A jeste s vlkem v prdeli.

Ja sice nevim kdo je TEAC, ale alespon nemam uz 2 roky problemy.

 

0/0
17.10.2003 2:58

Problem

Re: A co TEAC???
Ja problemy mam a pomerne velky, treba mi s tim TEAC dokaze pomoci. Ma tady nekdo nejake telefoni cislo nebo kontakt na nej? Jedna se o diskretni problem s mym Ferdlou.
0/0
17.10.2003 3:03

Ferda

Re: A co TEAC???

Jak si tak procitam, tak si asi par lidi spletlo misto a pise uplne nesmysly. TEAC sice neznam, ale mam rad dobry pivo. A pamatujte, ze s pivem nejsou nikdy problemy.

0/0
17.10.2003 3:10

KDOto?

Re: A co TEAC???
Ja z neho prdim a mivam sracku.
0/0
17.10.2003 3:13

Re: A co TEAC???
No tak to urcite malo pijes. Kdyz budes vice pit tak nebudes mit zadny problemy.
0/0
17.10.2003 3:27

Rada

Re: A co TEAC???
A nebo se ucpi tim bezproblemovym TEACem.
0/0
17.10.2003 3:32

Re: A co TEAC???
Tak ted tomu trochu nerozumim.
0/0
17.10.2003 3:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.