Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Internet Explorer - jak z něho vymáčknout maximum?

Používáte k prohlížení webových stránek Internet Explorer? Je příliš pomalý, popřípadě čas od času přestane reagovat úplně? Pak zkuste provést pár jeho úprav pro vyšší stabilitu a rychlejší načítání stránek. Vyplatí se to.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tak validator mi po dluhem premahani (aneb na technetu chybi i zakladni hlavicky DOCTYPE a urceni znakove sady) mi pro toto vlakno vyhodil poctivych 209 chyb!!! Vsechny jsem si prohledl a ty chyby tam opravdu jsou :-) Kdyz mi zaplatite 100.000, tak vam opravim skripty tak, aby vase stranky byly HTML VALID!!
0/0
31.10.2003 20:33

TC

Re:
100tis je moc, ale i tak, tady se nápravy nedočkás, to že jsou v tom chyby tady nikomu kromě čtenářů nevadí
0/0
1.11.2003 18:03

Pavel

proc nepouzivat IE
Microsoft nebyl schopen uz tak 3 roky implementovat do IE nic zasadne noveho( podpora novejsich standardu...), ale mozna se neni co divit kdyz nejsou schopni ani opravit nektere vazne bezpecnostni chyby a to jsou vetsinou zname jiz nekolik mesicu, ale nektere i vice nez rok. IE je dnes jiz zastaraly a navic i velmi nebezpecny browser.
0/0
31.10.2003 11:55

Daffyd

Problem s IE 6.0

Zdravim, neni tu nekdo kdo by mi poradil, nejlepe na email s timhle problemkem?: Kdyz dam otevrit odkaz v novem okne (shift+click mysi), nove okno IE se mi sice otevre, nicmene se je policko webove adresy prazdne a odkaz se v nem ani neobjevi, natoz aby se zminena stranka nacetla, help pls!!! Mam Xp Prof a vsechny aktualizace jak WIN tak IE

 

0/0
31.10.2003 10:18

iuos

homepage
můžete mi, prosím, poradit? nemůžu si nastavit homepage - je to celý šedivý a nic s tím nejde dělat. nevím,jestli se to dá opravit nějak jinak než přes ie, napadlo mne - ale nevím jak. a když nevím, tak se poradím s odborníky (jak jsem si stačil všimnout, tak jich je tu spousta) díky
0/0
31.10.2003 7:21

Re: homepage
Tak, a ted ti co tu remcali o smyslu članku mohou radit :)
0/0
31.10.2003 8:08

iuos

Re: homepage
na to taky čekám. tady na technetu je vždycky strašně moc chytráků, každej mele co kde přetaktoval, naprogramoval, zchladil, vylepšil - ale málokdo skutešně někomu poradil - no, jsem zvědavej
0/0
31.10.2003 8:14

TWISTR

Re: homepage
Máš pravděpodobně v PC nějaké spyware, tipoval bych to na hijacker, které Ti zablokovalo možnost změny homepage. Stáhni si spybot na http://spybot.eon.net.au/ a projeď si PC. Na odstranění hijackera si budeš muset pravděpodobně stáhnout nějakou utilitku.
0/0
31.10.2003 9:10

iuos

Re: homepage
díky, to zní rozumně. zkusím to
0/0
31.10.2003 10:04

Imenhotep

Pro začátečníky
Pro začátečníky. Neškodilo by to jako podtitulek. Jinak titulek je vážně lákavý, ale asi jste tímto způsob naštvali hodně lidí.
0/0
30.10.2003 17:23

inkognito

Re: Pro začátečníky
Přesně tak.. Zvolený název rozhodně neodpovídá.
0/0
22.12.2003 16:45

ufon

help
čus lidi, ten článek teda nic moc, ale potřebovala bych menší radu. Vždycky, když otevřu nějaký odkaz v novém okně, tak okno se mi nezobrazí maximalizované, ale jen v okně, u kterého můžu měnit velikost. Jak nastavit, aby se všechna okna, jak nově otevřená, tak u odkazů. A nefunguje, když nastavím u ie vlastnosti/spustit/maximalizované. Poradí mi někdo???
0/0
30.10.2003 15:59

Petr

Re: help
S tímto mám taky problém. Okna se mi otevírají malá a musím je zvětšovat. Za dobu používání IE jsem nepřišel na to, jak to defaultně maximilizovat.
0/0
31.10.2003 12:26

Ltb

trocha textu hodne obrazku

Hm, ani mne neprekvapuji reakce vetsiny trenaru tohoto clanku jak si ZRYCHLIT skvely MS EXPLORER..uff, nechapu.

Clanek je super - jen si rikam - kdybych tak s PC teprve zacinal....urcite bych si ho i precetl. Myslim, ze navody typu "Jak vymazat cookies." jsou na technetu jakymsi vtipem..

0/0
30.10.2003 15:24

rejpal

Re: trocha textu hodne obrazku

Článek je dobrý, jenom měl být zveřejněn tak dva-tři roky pozpátku k IE 5 a IE 5.5 ...

Pokud se skutečného zrychlení týče, tak pomůže WebWasher (webwasher.com), pomocí kterého (po správném nastavení) odfiltrujete z přenosové cesty reklamy, flashe a animace atd. To je teprve zrychlení!

Jinak IE je skutečně "nebezpečný" v tom, že dovolí nainstalovat z prohlížených stránek kdejaký program, aniž by uživatel dal k instalaci souhlas. Po takovém prohlížení "rizikových" domén je lepší mít nainstalovaný Ad-aware, který odhalí všechny nainstalované "špióny" v počítači a dokáže je odinstalovat včetně zápisů v registrech. Lze jej kombinovat i s programem na čištění registrů RegCleaner . Teprve takovouto kombinací (včetně nastavení vyšší bezpečnosti IE - bude zvěřejněno zřejmě v dalších dílech článku) se dá udržet rychlost prohlížeče na dobré resp. přijatelné úrovni.

0/0
31.10.2003 23:44

TC

IE - a vy se divíte?

IE je sice nahowno a je pomalý a nic neumí (vyzkoušejte operu a uvidíte), ale bohužel existuje stále dost serverů, které ho vyžadují. Já mám mapř operu verzi 7.21 a na technetu nemůžu psát příspěvky. Můžu psát do položky jméno, nadpis,ale ne vlastní text. Řekne mi někdo proč? A proto jsem občas nucen sáhnout po IE. A to činím opravdu nerad, protože opera kterou používám se drží standartů, podporuje přerušené stahování a co je nejdůležitější je mnohem rychlejší a má plno dalších předností. Bohužel pokud tady budou takové servry jako Technet tak budu muset používat IE.

ps:>mozilu ani netscape jsem nepoužíval tak nemůžu porovnat.

0/0
30.10.2003 14:31

Balabán

Re: IE - a vy se divíte?
Standart je to, co používá (at´už úmyslně nebo nevědomky) DRTIVÁ VĚTŠINA. Veškeré psané (i podepsané) standarty jdou stranou. Inu, šedivá je veškerá teorie, ale zelený je strom života ...
0/0
30.10.2003 14:37

TC

Re: IE - a vy se divíte?

Takže třeba DOC je taky standart, že?

Víš hovno

0/0
30.10.2003 14:43

Re: IE - a vy se divíte?
Takze to ze si vetsina naroda utira zadek pravou rukou je taky standard? Standarty tykajici se internetu vznikly jako dohoda, najdete si na netu RFC. A nepsanou slusnosti je tyto dohody dodrzovat... Protoze kdyz se nebudou dohody dodrzovat, jak se domluvi ty miliony lidi na svete? Vy by jste povazoval za standart i kdyby Microsoft zmenil morseovku a donutil vsechny ji pouzivat ...
0/0
31.10.2003 19:53

Cumi

Re: IE - a vy se divíte?
Standard odjakživa diktovalo mocnější uskupení bez ohledu na to kde si jaký intelektuál co podepsal. A je to tak v průmyslu, politice atd. Akorát naivní lidé si myslí,že na standardu se domluví nějaký hrozně chytrý lidi a hodní ostatní jej budou dodržovat. Ostatně výsledky vidíme každý den kolem sebe jen si to neuvědomujeme. Akorát někteří holt neunesou že mj. se to týká i MS jako špičky ledovce
0/0
31.10.2003 20:52

tc

Re: IE - a vy se divíte?
To že IE je schopno otevřít skoro cokoli a když je to špatně tak si to domyslí to není pokrok ale prasárna a snad na to jednou dojedeš i ty. Standardy jsou pro zjednodušení práce a komunikace a ne pro srandu králíkům. A jestli chceš vidět jak to dopadá, když se nedokážou lidi domluvit tak se podívej na DVD, máme tady DVD,DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVDram, vše navzájem nekompatibilní (nebo částečně) A představ si, že by to tak bylo se vším
0/0
2.11.2003 1:41

Bill Gates

Re: IE - a vy se divíte?
Nevim, co je standart, ale standarta je to co vyvesuje prezident. Vy mozna myslite standarD.
0/0
20.1.2004 0:54

Melkor

Re: IE - a vy se divíte?
Psáno z Mozilly 1.5 ...
0/0
30.10.2003 14:45

TC

Re: IE - a vy se divíte?
Omlouvám se chyba na moji straně byla nastavena implicitní identifikace jako IE6 (zapomněl jsem změnit) teď jsem to dal na operu a už taky píšu, ještě jednou se omlouvám za mylné tvrzení PS:>Jaký máš s ní zkušenosti v porovnání s ostatníma
0/0
30.10.2003 15:07

Kasijo

Re: IE - a vy se divíte?
ja mam sice mozzilu 1.4, ale nejde mi treba dat smajlika do textu a ie6 to de. Krom toho je spousta stranek ktery opera nebo mozzila zobrazi blbe a me nezajima ze nejsou podle standrdu. Ja je chci videt a basta, proto z 90%pouzivam ie a na zbytek mozillu kvuli rychlosti
0/0
31.10.2003 15:57

Lemur

Re: IE - a vy se divíte?
Proč? Možná proto, že webmaster je fašista, kterej nehodlá brát v potaz alternativní prohlížeče, bohužel, takových je mnoho. Raději se ale podívej, zda nemáš ty něco rozhašenýho.
0/0
30.10.2003 15:07

MyIE2

podobne jak IE, ale ma to mnohem vic vychytavek, vubec to nepada a je to rychlejsi....a se status barem potize nejsou :), proste nic vic neni potreba

0/0
30.10.2003 14:23

Re: MyIE2
Mno, MyIE2, je jenom manazerem pro IE. Obcas s tim byva taky pekny kriz, hlavne co se stahovani souboru tyce, pac stale otevira nova okna, musi se tam toho hodne nastavit. Osobne ho ale pouzivam, nemam rad bannery. Skoda, ze neco podobneho nefunguje i pro Navigator.
0/0
4.11.2003 9:09

Zkus si zkontrolovat nastavení ..........

primárního dns serveru na který se odkazuješ. Asi bude problém v nesmyslech které ti dodává DNS server jako překlad adres. Pokud tam máš nějaký záznam tak si ho prozkoušej přes příkazovou řádku.

Napiš: nslookup google.com

Měl by ti odpovědět

Name:    google.com
Addresses:  216.239.37.99, 216.239.57.99

Na google.cz se nic nepřekládá. Asi mají chlapci bordel v tabulkách. Tam bude asi zakopaný pes.

 

0/0
30.10.2003 14:19

tunta

chyba

Ahoj, mam problem s expl. Z niceho nic se nemuzu dostat na googla (asi tyden) a vcera mi prestal fungovat i Lycos. nevim co se deje, ale je tam laska, ze na strankach neni nakonf. zadna webova adresa... Zkousel jsem odinst. prohlizec a nic, nainstal. jse Operu ale to samy...

Diky za pomoc

 

0/0
30.10.2003 13:56

Ivo

Re: chyba

Tak to's schytal vira - Qhosts. Přemaže soubor hosts a zapisuje plno sraček do registrů. Za první si vyčisti PC nějakym scannerem (např. FixQhost.exe, kterej najdeš zdarma na Internetu) a za druhý si stáhni patch MS03-040. Ivoš

0/0
30.10.2003 14:48

Paul

Jak mít v IE trvale zobrazený stavový řádek?

Zdravím,

nevíte někdo, jak v IE "trvale" zobrazit stavový řádek? Když dám v menu Zobrazit/Stavový řádek, tak si to IE pamatuje jen pro dané okno, pro jiné a pro další přihlášení to však ignoruje.

Ď vespolek:)

0/0
30.10.2003 12:39

Pavel Gregor

Re: Jak mít v IE trvale zobrazený stavový řádek?

1. otevřete jen "jeden" Internet Explorer
2. potvrďte Stavový řádek v menu Zobrazit
3. zavřete IE

Tím by mělo nastavení platit pro všechna okna IE

0/0
30.10.2003 12:51

CeRW

Re: Jak mít v IE trvale zobrazený stavový řádek?
To nefunguje. Například, když dám Soubor->Nový objekt->Okno, tak nové okno už stavový řádek opět nemá.
0/0
30.10.2003 13:11

Pavel Gregor

Re: Jak mít v IE trvale zobrazený stavový řádek?
Pak vám musím bohužel sdělit, že se jedná o chybu, o které Microsoft ví, viz. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;cs;330216. Více vám v tuto chvíli nemohu poradit :(
0/0
30.10.2003 13:27

daweed

Re: Jak mít v IE trvale zobrazený stavový řádek?
funguje to.
0/0
30.10.2003 13:53

PD

Re: Jak mít v IE trvale zobrazený stavový řádek?

Bohuzel ti to z hlavy nepovim protoze si ten postup uz presne nepamatuju, ale staci kratkej zasah do registru

Kdyz budes trochu hledat na internetu (v anglictine "status bar") tak na to brzo narazis (jako ja). Hodne stesti, me to taky pekne sralo

PD

0/0
30.10.2003 13:37

Roman

Re: Jak mít v IE trvale zobrazený stavový řádek?
hele ja mam xp a v ie ten stavovy radek mam porad.......  staci si ho zaskrtnout v ZOBRAZIT
0/0
31.10.2003 4:24

nikdo

hm
hm, ocekaval sem ze se spis zminite o nejake navstavbe pro IE jako napr MyIE2 nebo avant browser, ale tohle je fakt o nicem... Ale na druhe strane, napsat takle dlouhej clanek o nicem asi neni jen tak ;)
0/0
30.10.2003 9:42

hisaak

Jak z ie dostat maximum?
Staci natukat URL http://www.mozilla.org (alternativne http://www.opera.com) a na zbytek uz kazdy prijde sam.
0/0
30.10.2003 8:40

Re: Jak z ie dostat maximum?
Nejsem žádnej angličtinář takže na stránkách OPRERY nevím jak ji stáhnout a to ještě tak aby mluvila česky, jedinýho čeho jsem si všimnul je že stojí nějaký dolary. Takže když mi někdo poradí jak se k opeře propracovat tak bych ji taky rád vyzkoušel. DÍKY
0/0
30.10.2003 16:31

Re: Jak z ie dostat maximum?
Tak ceska verze opery zatuhla na verzi 6.06 (http://www.opera.com/download/lng/600/ow606_1144cs.lng) Nejnovejsi verzi 7.21 muzete mit pouze anglicky (a devatenacti dalsich jazycich. Ale muzete si zkusit Mozillu v cestine. http://www.czilla.cz/download/
0/0
31.10.2003 20:23

Ema

Opera ?
At delas co delas OPERA je stejne rychlejsi !
0/0
30.10.2003 8:31

blah

Re: Opera ?
jj, to je... a v clanku o ni skoro nic neni...to je docela skoda... Zkousel se nekdo z redakce divat na stranky technetu v Opere kdyz experimentujete s reklamnima banerama ?
0/0
30.10.2003 11:45

tif
Uchovavat na disku vsechen bordel co se stahne z internetu je pekna blbost. Cookies a temporary internet files by mel kazdy mazat co nejdriv. Vyhne se tak zavirovani pocitace z ruznych skriptu z inet stranek. Uplne nejlepsi je v nastrojich, moznostech a upresnit zaskrtnout vymazat temporary internet files po zavreni IE.
0/0
30.10.2003 7:44

?

"Hodně alternativ k IE v sobě totiž má integrovánu možnost nastavit prohlížeč tak, aby se identifikoval právě jako Internet Explorer. To kvůli tomu, že některé stránky by např. v Opeře, Mozille atd. nemusely korektně fungovat. "

Omyl, to se jen někteří "odborníci" domnívají, že něco jako standardy je na tři věci a nezatěžují se s nimi. A aby to nebylo na první pohled znát, tak zakáží přístup všem, kteří nechtějí používat IE :-(((

0/0
30.10.2003 7:29

Re: ?
Jo tak to je uplne přesné, tvůrci stránek totiž uplně kašlou na nějaké normy a standardy a tvorej doslova prasarny s podporou IE. Mozilla i Opera zvláda na jedničku normy predepsané W3C ale stanky navržené pro IE které nerespektují žádný řád potom zakonitě musej na mozille nebo opere behat spatne. Jen tak pro zajimavost zkuste si proverit sviji oblibenou stranku jak dobre a bez chyb je udelaná. http://validator.w3.org/ staci tam jen zadat URL a un uz vam vypise chyby. :))
0/0
30.10.2003 9:52

Jirka

Re: ?
Souhlasím, jen bych dodal, že jen někteří tvůrci stránek. Profici na to dbají.
0/0
30.10.2003 9:59

Re: ?

Dovol, bych se zasmal.

Pred nedavnem jsem tu mel HODNE drahe profesionaly a vyroky typu "Nebylo receno, v cem to ma chodit, takze IE 6.0 a vys ..." nebyly vyjimkou. Bohuzel o smlouvach nemam sanci rohodovat :-(

0/0
30.10.2003 14:41

Re: ?
Tak to je tvuj problem. Musis se naucit jednu dulezitou vec, ze drahy nemusi jeste nutne znamenat profesional... Pokud u nas ve skole nekdo napise stranku "optimalizovanou" pro nejaky browser, ma automaticky nezapocteno!
0/0
31.10.2003 20:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.