Diskuze

Za šíření hudby po síti jen 200 hodin veřejných prací

Australská justice odsoudila tři studenty, kteří provozovali webové stránky s hudbou ve formátech MP3 a WMA, k podmíněným trestům a 200 hodinám veřejně prospěšných prací. Zástupci hudebního průmyslu rozsudek považují za výsměch autorským právům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chemlon

23. 11. 2003 18:54
kradez jako kradez
de o to, ze kdyz ukradnu cd v obchode, tak v obcide uz neni, ale kdyz si stahnu hudbu z netu, tak tam furt je a je to jako kdyz si ji nahraju z radia (vim to by se taky nemelo) ale podle me tyhle vsechny veci by meli zlegalizovat. Neco jinyho je kdyz ji sdilim tak by se nejak zakrocit melo, ale ten trest 200 hidin praci se mi zda za takovy prestupek akorat.
0 0
možnosti

annc

23. 11. 2003 14:10
Hudba se nekrade,...
jenom se občas šíří bez toho, aniž by z rozšíření měla vydavatelství okamžitý finanční prospěch.
0 0
možnosti

Tomiq

21. 11. 2003 19:08
:)
Tak trochu mi ta reakce toho soudruha z MIPI připomíná některé úryvky z knihy Miroslava Švrandrlíka "Ještě máme, co jsme chtěli" (volné pokračování Černých baronů).
0 0
možnosti

venca

21. 11. 2003 15:34
je to jejich chyba
Nevim pokud to neprodavali a nemeli z toho prospech tak bych je netrestal. Proste si to maj zabzpecit aby to nikdo nekrad, ale u hudby to dost dobre nejde. Takze at ty firmy zacnou podnikat v necem co jim nikdo neukradne a nebo s tim musi pocitat. Proste "krasny ztraty". A nehlede ze z velke casti za to muze mentalita hudebniho prumyslu, proc si clovek bude kupovat CD kdyz se mu libi jen treba jedna pisnicka ?? No nic. Hezky vikend
0 0
možnosti

Tomáš

21. 11. 2003 14:21
jste normální?
dodržovat zákony se musí. V zákonech je zakotveno autorské právo. Krást hudbu se tedy nesmí. Fakt nevím, jak to souvisí s tím, jestli někdo hodně peněz má anebo nemá (vydavatelské firmy). To jako když se okrade bohatý, tak to nevadí??? Jste normální? Tom
0 0
možnosti

gore

21. 11. 2003 14:34
Re: jste normální?
seru na tvy zakony
0 0
možnosti

Nastvanej

21. 11. 2003 12:02
Nenazranci nenazrany prasknete veprove !

Fuck off autorsky prava, tim ze sirili hudbu po inetu udelali akorat dobrou reklamu autorum !

Hudebni spolecnosti jsou akorat nenazranci, jde jim akorat o prachy, vystrelil bych je na mars a OSU jako prvni. :-)

 

0 0
možnosti

SuWah

21. 11. 2003 10:28
Hudební průmysl tímto skoro o nic nepřišel

Protože kdyby si to ty lidi nestáhli z netu, tak se to k nim nedostalo. Nekoupěj si PŘEDRAŽENÝ CD!

Kopírování rozšiřuje hudbu!

0 0
možnosti

Rattle

21. 11. 2003 10:20
Jména
Souhlasím s názory všech, zarazila mě ale jiná věc - a to uvedená jména odsouzených. Jsou sice tak divná, že bych řekl, že jde o jakési krycí zkomoleniny, a pak je můj příspěvek bezpředmětný, ale pokud se tak ti kluci skutečně jmenují, překvapuje mě to. Plná jména odsouzených se eticky uvádějí pouze u u lidí s vysokou společenskou nebezpečností, jinak se používá známé "K.V." apod. Spol. nebezpečnost nelegálního šíření, ještě k tomu bezplatného, je nulová, a jména jsou tu naplno. Nebo to uvádějí v Austrálii standardně?
0 0
možnosti

Jakub

21. 11. 2003 10:47
Re: Jména

Ono se zpravidla uvádí:
  obviněný Karel S.
ale
  odsouzený Karel Sova.

Protože když už je odsouzený, není to proč tajit.

0 0
možnosti

crush

21. 11. 2003 9:46
"Autorska prava"

Je zajimave, ze se to oznacuje jako porusovani autorských práv, přičemž autor z celkovych trzeb za CD,DVD, knihy ma 0,00000x procent. Takze ted nevim komu jde o autora..jde spis o velke firmy, co davaji zbytecne velky objem prostredku do reklam, platu svych "manazeru" a dalsi prizivniku, kteri se jen masti na tvurcni cinnosti druhych.

0 0
možnosti

fewrew

21. 11. 2003 8:07
Soudce mel rozum
S trestem verejne prospesnych praci naprosto souhlasim. Do kriminalu patri naopak ti, co chteji nekoho zavirat za takovou banalitu, jakou je "poruseni autorskych prav". V podstate pro nic nekomu znicit zivot kriminalem je daleko zavaznejsi a spolecensky nebezpecnejsi cin, nez nekomu nahravat hudbu.
0 0
možnosti