Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké máte zkušenosti s kompaktem TwinGate Magic Shot 6630?

Značka TwinGate, dobře známá na tuzemském trhu low-endových digitálů, přináší pod stromeček novinku: stylový kompakt Magic Shot 6630 s rozlišením až 6,6 milionu bodů. Oslovit chce zejména majitele kinofilmových automatů, jimž nabízí jednoduchou obsluhu, slušný obraz a především české menu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kachel

Uzamcena karta

Dobry den, muzete mi prosim nekdo poradit? U kompaktu TwinGate

Magic Shot 6630 se po spusteni objevi na displeji „CHYBA KARTY“ a pak „FORMATOVAT“,

na volbu „ANO“ pak „KARTA UZAMCENA“ dale uz nereaguje. Jde o vnitrni kartu

pristroje. Da se karta odemknout? Díky…-.-F. Kachlik    

0/0
10.5.2008 11:02

nhgv

gv
Ja ho mam a je to velkej šmejd-fotky hnussssssssssssss Koupim si Canon A510
0/0
5.4.2006 15:23

Alex

Twingate VC3210

AHOJ vsem!

stratil jsem CD c driverom pro ten digitjak!!

Prosim, kdo toma -prepalit pro me - na pivco urcite dam!!

Dik

 

0/0
15.9.2004 1:07

Slander

Radši si připlať a kup si něco lepšího
0/0
27.8.2004 21:53

ANONYM

Jeste ze jsem si precet tyhle prispevky, uz jsem zacinal uvazovat o koupi toho fotaku, ale ted uz vim, ze to je fakt peknej shit...
0/0
27.8.2004 16:50

Slander

šunka
Twin Gate jsem si koupil před vánoci 2003 a to typ MagicShot 6630. Kopil jsem si právě tehle protože se mi zdál vybavený a levný, k němu jsem si ješte přiobjednal nabíječku, akumulátory NiMH 2000mAh, SD kartu 64MB. Celkově mi to stálo asi okolo 7000Kč. Zezačátku jsem s nim byl celkem spokojený, snad proto že jsem predtím žádný digitál nevlastnil, ale postupem času jsem začal zjišťovat jeho nedostatky. Občas se mi zasek a něšlo s ním nic dělat ani vypnout, tak jsem musel prostě otevřít krytku od baterií a "resetovat".  Potom mi začalo chrastit ve spoušti když jsem jí zmáčkl (asi se tam dostal nějakej bordel) teť už to nedělá. To byly asi zatim všechny mechanické vady. Když jsem byl v březnu fotit na rallye šumava tak dlouhej epoziční čas udělal svoje a i když jsem s jednoucím autem trhal foťák za nim tok to bylo stejně rozmazaný a šišatý, nakonec jsem musel jít do prostoru start/cíl kdy se auta zastavovala a já si je mohl vyfotit (pro tyto příležitosti bych uvítal režim "sport"). A to jěště nemluvim o videu  protože když jsem měl auto dobrých 5 metrů od sebe a chtěl jsem si natočit jak odstartuje tak jsem ho vklidu na točil a doma jsem zjistil že je to celkem nepoužitelný protože zkuk praskal, to je důkaz nekvality přístroje. Ješte jsem zapomněl říct že když jsou teploty okolo 0°C tak je fotak strašne pomalej, o tom svědčí i sekané video, protože v teple se to vůbec netrhá. poté jsem začal objevovat s jarem, kdy začíná svítit slunce vady na snímcích, když jsem fotil venku a slunce jsem měl v zádech tak všech co jsem fotil bylo přepálený expozicí, např. budovy, voda, osoby. To jsem částečne odstranil, když jsem dal vyvážení bílé na "deni svetlo", ale pořád to bylo přeexponovyný tak jsem ještě stáhnul expozici na minimum to už bylo únosné ale když zapnu fotak tak při každém zapnutí musim jít do menu tam přeskákat několik položek nastavit potom se vrátit zpět, je to strašně velký zdržení kdyby se to alespoň ukládalo a při každým zapnutí to bylo nastavený, ale ono ne. Dnes, když pozoruju fotky z dovolené tak vidim že i stažení epozice nepomohlo a snímek je stejně bílej. Potom se nedá fotit vůbec v šeru nebo v dobře osvětlený uličce, ta optika to prostě neveme když má pevný iso 100, na to navazuje blesk ten je skoro vůbec nepoužitelný, protože na blízko cca 1,5 je to bílí jak sníh, na větší dálku to zas nemá dosvit (taky mi chybí režim blesku zapnutý aby byl zapnutej furt, protože bějaký auto je na *). Nakonec silně pochybuju o rozlišení 3,2Mpx protože když si vezmu velikost snímu 2048x1536 což opovídá právě 3,2Mpx tak je snímek tečkovanej, je na něm vidět šum a to ještě nemluvim o těch slibovaných interpolovaných vyýborých 2976x2232 - 6,6Mpx když použiju funkci jejich slavného doostřování tak se nic nezmění. a proto abych měl pěkné sním tak fotim na velikost 1024x768 - 0,8Mpx je to sice malý ale aspoň to má kvalitu a na kartu 64MB se jich vejde necelých 300. Kdyby tam udělali  třeba ještě 1600x1200 - cca 2Mpx, ale to je zřejmě jako skoro všechny funkce na foťáku daň za cenu. Potom taky digitální zoom je na nic, stačil by třeba jen 2x optickej. Docela dobrá se jeví ta web kamerka kterou mam na webu (když mam večer zapnutou zářivku tak je tma <iso>).Jeden kamarád má předchozí model VC 3210 a když má stejně osvetlení co já tak obraz z webové kamery je červený. Když toto píšu tak jsem měl asi uvěřit lidem co mi radili at to nekupuju protoze je to shit a pockam pul roku že se koupí něco lepšího.             Dnes bych si značku Twin Gate nekopil ani za boha i když ta nová digitální zrcadlovka co má tolik funkcí je pěkná ale to bude zřejmě taky něco podobnýho - reklamní sráč. Potom je taky zajímavé že v referencích na digimatu.cz píšou jenom ty dobrý zkušenosti a ty krituzující tam nedaji (kdo by to tam taky dal žejo). Líbí se mi ta nová Minolta Z3 s 12x optickym a má i dobrý světlosti a všechno okolo sice je to dražší ale za ti cenu výborné! viz. http://fotoblog.cz/index.php?r=3395&rp=1 má to celkem 3 strany (dole jsou šipky) a jsou tam i ukázky fotek na večerní ulici, prostě paráda!.                                                   Ten, kdo by si chtěl Twin Gate koupit tak bych ho moc nedoporučoval, ale ten kdo fotí sem tam něco tak je to dobré řešení, naopak ten kdo nafotí víc jak 2 000fotek za půl roku tak ať si radši koupí něco jako je ta minolta, olympus, canon, atd.  S pozdravem Slander
0/0
25.8.2004 12:18

pomoooc:(
Ahoj:( Chci se zeptat..mam TwinGate VC3210 a rozbila se mi USB pripojka (na fotaku), je to vylomeny nebo co.. myslite, ze to pujde opravit a ze to nebude stat vic nez novej fotak? Pametovy karty tam nemam
0/0
6.8.2004 13:29

Frog

Re: pomoooc:(
Ve Smart Batteries je zajištěn i pozáruční servis, stačí kontaktovat techniky na tel.č. 841 199 199
0/0
26.8.2004 15:08

Alex

Re: pomoooc:(

Dobry den, stratil jsem cd s driverem

pro twigate vc 3210, muzeme to prepalit?

odvdecim!! Jsem z Prahy

0/0
15.9.2004 1:13

CBR

pro beznou potrebu??!!..DOPORUCUJI!!

Tak nevim pratele jestli si myslite ze za ty penize budou zazraky.Mam ho pul roku , musite prijit na to jak s nim zachazet , pro ty blby ktery to umej jen zmacknout je spatnej i fotak za 50 koliku. Vicemene dodnes jsem fotil se starou praktikou na ktery sem si musel lautr wsechno poladit sam , kdysi byla draha jako pes a stejne se mi nekdy fotka nepovedla. V zivote bych si nekoupil fotak za 20 , protoze wim ze u nas by mi ho stipnul prvni romeo kteryho bych potkal. pro beznou potrebu DOPORUCUJI!!

0/0
4.8.2004 22:12

Ahoj já jsem si koupil Twina 6630 pred 4 mesicema a foti dosti dobre a fotky nejsou vubec rozmazany to jedine kdo  neumi fotit to pak jo :)inak jsou dosti vostry a pestry no proste radost nato koukat co ten fotak vytvori za fotku :)oproti ostatnim co jsem mel v ruce a fotil se y fotky nedaly srovnavat :)zdar
0/0
22.7.2004 15:31

Sam

Re:
Nejste vy ten děda z té reklamy? Těmi "ostatními" fotoaparáty myslíte ty levné přístroje na jedno použití, nebo nějaký konkrétní model konkrétní značky?
0/0
26.9.2004 23:37

Tomáš

Mám OLYMPUS C-725 UZ
Taky jsem si chtěl koupit twina, ale když jsem viděl z něho fotky, přidal jsem si 3000,- to mně nezabije a koupil jsem si Olympus 725 a je fakt super..Nemá smysl šetřit na některých věcech.
0/0
8.7.2004 7:09

Super digitak
Tento fotak mam 4 mesice a nemuzu si na nej stezovat.Pro bezne pouzivani je perfektni
0/0
6.7.2004 19:05

Venouš

Tento fotak je super na makro,jsem s nim velice spokojená
0/0
6.7.2004 18:57

Petr

Kvalita???
No jak tak koukám na testové fotografie, tak je zřejmé, že optika je mizerná. Prostředek fotky ještě ujde, ale na okrajích fotografie (a zejména po levé straně) se ztrácí kresba a obraz není ostrý.  Je patrný šum a aberace.  Škoda peněz za TWINgate - dnes se dají pořídit lepší kousky za podobnou cenu.
0/0
3.7.2004 0:17

Tomas

SHIT vsech SHITU ! NeBrAt !
NEBERTE ho, já ho mám za 5 tis, TWIN g 6630 a fotky sou rozmazaný jako prase! Je na hovno, a reklamace mi je taky na prd! Od firmy Twin Gate NIKDY VÍCE ! (když foťák tak teda radši na kinofilm, ale né Twin Gate!)
0/0
28.6.2004 16:43

Venouš

Re: SHIT vsech SHITU ! NeBrAt !
Kdyz se Ti klepe ruka,tak je jasny,ze ty fotky budes mit rozmazany!!!!Kup si stativ.....
0/0
6.7.2004 19:01

CBR

Re: SHIT vsech SHITU ! NeBrAt !
Nesmis tak chlastat ty vole , pak se div ze se ti klepů pazůry
0/0
4.8.2004 22:26

David Hubner

ZKUSENOSTI S BENQ DC4500
Nemate nekdo zkusenosti s timto fotakem, rad bych se o nem neco dozvedel, ale kde nic tu nic. Diky
0/0
19.5.2004 9:19

felix

Kdo ještě nenaletěl na """""NEZÁVISLOU""""" recenzi pana Komárka, tak se vyhněte digimatu (twingatu). Jsem z tech co si na základě jeho recenze koupili VC 3210. Už mám naštestí jinej od kodaku a to je proti digimatu alespoň foták. Twingate má shitovou optiku, nemá opt. zoom, blesk je neučinej už na 2m, dlouho zaostřuje a nakonec je to stejně rozmazaný. Pokud s bleskem fotíte objekty blíž než 1m tak je zase všechno přesvětlený. Samozřejmě taky stoji za pozornost že ten 6Mpx je vlastně 3Mpx (na 6 je jen interpolovanej). Jinak platí má nabídka na prodej VC3210 za 2600Kč a k tomu přidám akumulátory sanyo (alespoň v tom bude něco co stojí za to). Samozřejmě už jsem ho měl na reklamaci jako spousta lidí co o něm psala v diskusi. Zdar a BUĎTE CHYTŘEJŠÍ NEŽ JÁ.
0/0
10.5.2004 23:27

slava

Twingate nebrat !!

Zdravim vsechny,

kdyz tak procitam vase nazory nedalo se nereagovat. Kdysi jsem si koupil VC3210 nebo jak se vlastne ten model jmenoval a s jeho kvalitou fotek a spolehlivosti vam ho muzu jen nedoporucit. Prvni ktery jsem mel prestal po nekolika mesicich cist pametovou kartu. Uplatnil jsem tedy reklamaci a dostal pristroj novy ktery ovsem vykazovat stejnou vadu. Tak nevim co si o tom myslet. Nyni je opet v reklamaci :-). Co se kvality fotek tyce tak pokud budete fotit jenom veknu za pekneho pocasi na fotky se koukat da. Pokud ale uvazujete o foceni v mistonsti pri mensi urovni osvetleni tak se rozumncyh vysledku rozhodne nedockate. Vse co je blizko blesku je prepalene a to co je daleko neni videt vubec. Pokud budete fotit bez blesku neuvidite nic. Hold ISO 100. Pokud tedy opravdu chce poridit alespon trochu rozumne fotky a neutratit balik penez tak bych vam doporucil nektery levnejsi model renomovanych znacek.  Ja po zkusenostech s Twingate jsem se stal stastnym majitelem Olympusu C3000Z coz je sice trochu starsi model ale kvalita fotek se neda vubec srovnavat. Olympus totiz narozil od Twingate zaostri. A to nemluvim o optickem zoomu :-).

0/0
26.4.2004 22:51

T99

Umax Astrapix 560

Cau lidi.. Jestli hledate levnej digital, tak muzu dopoucit jedine tenhle UMAX.. pred vanocema sem ho koupil za necelych 3500,- s dani a sem s nim 100%ne spokojenej, kdyz si vezmu, za kolik sem ho koupil.. fotky vypadaj skvele (snad jen pri foceni velmi vzdalenych objektu jako kopce atak trosiscku rozmazava).. videa taky ok.. Jediny nevyhody jsou ze ve tme toho na displeji s ISO 100 proste moc neuvidite (ale to je problem i u drazsich lowendu - reseni: pruhledovy hledacek).. a jeste obcas trva dyl, nez se nabije blesk, ale vic jak 6 sekund ne.. Zadny dalsi problemy s nim nemam a nikdy bych nedal treba za nejakej olympus s 3x optikou 12ku kdyz foti skoro stejne.

No a mile vas prekvapi par efektu a i moznost manualni zmeny delky doby expozice +/-1/3 ..

Proste pokud levnej digital, tak ten nejlevnejsi a nejlepsi - UMAX ASTRAPIX 560 :) Za malo penez fakt dobra muzika :)

NEjaky fotky, co sem fotil v klubu najdete tady http://xtrance.parime.cz/images/reporty/gate2/i

 

0/0
12.4.2004 1:30

T99

Re: Umax Astrapix 560

ten odkaz ma byt

http://xtrance.parime.cz/images/reporty/gate2/

 

0/0
12.4.2004 1:35

admh

Prosím poraďte

ahoj, chtěla jsem ze zeptat. Koupila jsem si Twin Gate VC3210, fotí dobře, ale nekomunikuje mi s počítačem, tak mám dotaz, jestli si bezpodmínečně musím koupit paměťovou kartu, i když tam je pamět vestavěná. Myslíte že by to potom fungovalo?

Děkuji za odpověď

0/0
7.4.2004 20:13

felix26

Re: Prosím poraďte
Ja to vyresil az naistalovanim Windows XP. Pod 98 mi to taky nešlo. XP si to už najdou sami jakmile se to pripoji. Kartu si stejne budes muset koupit. MInimalne 64MB (cca 700kč). Protože s tímhle fotákem se dá fotit jen na nejvyšší rozlišení aby se na to dalo alespoň koukat.. Je to šmejd. Ale já taky naletel :). Ale už mám lepší.
0/0
10.5.2004 23:15

hanez

benq

Proc neni nikdy v recenzi zadny Benq???

V cene do 5000Kc bych si nikdy nekoupil twingate, nebo umax. Kdyz uz tak prave benq, nebo olympus kvuli zoomu. napr benq DC2300 stoji kolem 3800 a dela MNOHEM lepsi fotky nez tyto fotaky. Sice ma 2mpix, nema web kameru a podobny "vymozenosti" - 6Mpix..., ale ja chci hlavne delat fotky.... Benq (nebo vlastne Acer...) bych nepodcenoval, pri porovnavani byly fotky kolikrat mnohem lepsi nez z olympusu a s twingate se to srovnat vubec neda. Mozna by se mohlo zdat ze to neni moc extra fotak, ale to, co z něho leze je dost guut a za ty penize vic nez dobry. Rad bych nekdy na něho videl v ČR recenzi, ale asi se jeste dlouho nedockam...

samozrejme je to low-end, ale i drazsi modely by staly za zminku - zatim nikde nic

0/0
27.3.2004 2:01

Vláďa

Dobrej pro běžné používání
Koupil jsem si Twin Gate 6630 na vanoce a zatim jsem s nim plne spokojenej.Nevim co vsichni mate?Pro normalniho uzivatele bohate staci.Jestli chcete superspickovy fotky fotky tak si kupte fotak ja nevim treba za 20 000kc.
0/0
26.3.2004 11:50

Vítek

Jeden z mála spokojených?!
TwinGate 6630 už mám 3 měsíce a jsem s ním naprosto spokojenej. Nejsem sice žádnej profík, ale myslím že jako náhrada běžného automatu je naprosto dostačující. Je pravda, že blesk je z blízka až moc silnej, ale stačí si foťák "osahat" a přijít na to, jak na něj a je to v pohodě. Osobně si raději koupím foťák za 5000,- než vyhodit 20000,-. Za 3 roky to bude zase úplně o něčem jiným a s klidem těch 5000,- vyhodím do koše, ale s dražším bych se asi loučil těžko... Vítek
0/0
23.3.2004 21:06

Je to kram
Je pěkně hnusnej.Dlouho nabíjí blesk, dlouho ukládá snímky do paměti.
0/0
21.3.2004 13:22

Re: Je to kram
Krám všech krámů!!!Nevim jak to můžou v  novinách tak vychvalovat. 
0/0
18.4.2004 18:40

Tomáš

Dobře fotí venku, doma nic moc
Dobře fotí venku, doma nic moc. Blesk taky neni zrovna nejkvalitnější, ale na normální fotky vystačí... podívejte se na www.digimat.cz Ahoj.
0/0
12.3.2004 13:36

Jana

Tak nevím
TwinGate Magic Shog 6630 jsem si koupila. Fotoaparátům fakt nerozumím. Některé fotky hlavně focené venku na makro jsou báječné, ostré a čisté ale jinak mě teda moc neuspokojil. Čekala jsem o něj mnohem více. např. fotky z maturitního plesu mojí kamarádky vůbec nevyšly. Byla jsem zklamaná z návodu který je teda celý v češtině ale podle mého je plně nedostačující. Myslím si, že bych fotila o hodně lépe jen vědět jak a co na kterou fotku nastavit. NEchám ho na taková ta záchytná focení v kruhu rodinném a hodnem začínám šetřit na něco pořádnéhö. Já osobně bych ho nedoporučovala.Cena vypadla lákavě, ale myslím si že se sežene lepší za podobnou cenu. Mějte se ...
0/0
8.2.2004 22:24

KRAM A NEBRAT HO
z vlastni zkusenosti bych ho nikomu nedoporucoval...maximalne maximalnim:)) amaterum - viz.naprosto technicky nevyspeli rodice...ti na to budou koukat jako naprosty zazrak:))
0/0
7.2.2004 22:45

Joint

je to hnus

Měl jsem uplně první model (před předminulejma Vánocema bombastická reklama...) a byl na hovno. Todle nebude asi o moc lepší.

- interpolovaný rozlišení je hovadina i u foťáků o dvě třídy vyšších (nejlepší to ani nemaj)

- nahrávat video foťákem je stejná blbost jako fotit kamerou. Kór když to má 15 nebo 20 snímků a rozlišení (ironie) 20x30 pix :)))

- řikali mě že optickej zoom je zbytečnej, teď mam 10x opt. a tak sem si na to zvyknul že bych už asi menší nechtěl. Dá se to udržet i v ruce.

- z mý Fujiny lezou fotky 2048x1536 (3,14 MPx real) a stačí to i na fotky do A4. Sice stál 15k ale vim že s nim udělam VŽDYCKY o 1000% lepší fotky. Jen si TwinGaťáci zkuste vyfotit něco na vzdálenost jednoho metru s bleskem. Bude z toho bílej flek... já můžu fotit s bleskem od cca 30 cm do nějakejch 4-5 metrů (to je už ale max) a neni to přepálený!

Závěr? Jediný využití vidim jako webkameru... ale za pět litrů to je skoro dost  BTW jak jste přišli na 30denní vrácení peněz? To "nabízí" sám prodejce? Podle § 53 Zákona č. 40/1964 Sb. odst. 6 totiž máte právo odstoupit od smlouvy, uzavřené při použití prostředků komunikace na dálku, do 14 dnů od převzetí plnění. Tato lhůta se prodlužuje na 3 měsíce v případě, že dodavatel nepředal spotřebiteli informace, které je povinen předat písemně nebo jiným obdobným způsobem podle ustanovení odstavců 4 a 5 tohoto zákona.

P.S. Psal jsem prodejci svoje dojmy (ale ve vší slušnosti, ne jako tady. Já umim napsat diplomatickej dopis když chci :)) a neobtěžovali se mě ani odpovědět!

0/0
5.2.2004 0:51

Re: je to hnus
Máte naprostou pravdu. Já jsem ho měl asi 14 dní, a honem jsem ho utíkal vrátit na poštu zpět. Peníze jsem dostal asi po 3 týdnech zpět,(po telefonické intervenci). Koupil jsem si ne moc známou značku a to BenQ DC4500. Má to 4,1 MP 3xoptický a 3x digitální zoom. Dělá perfektní fotky i s optickým i digitálním zoomem. A hlavně stál pouze o 1700Kč víc než než ten Twin Gate, a nedá se vůbec s ním srovnat.
0/0
5.2.2004 7:29

tiskovy.mluvci

Re: je to hnus
BenQ je dřívější Acer, což je poměrně známá značka  Jen se nový název ještě moc nevžil.
0/0
26.2.2004 11:40

Viper

Re: je to hnus

Je to tak twingate rozhodne nekupovat!!!!! Vemte si na co má funkci "Magic Sharpening", protože to fotí na h tak to musí ješte doostřovat. Stačí se podívat na optiku, s takovejma fialovejma mikro čočkama asi ostrý fotky nebudou. O zoomu radši ani nemluvím. A s tím bleskem-fotky jsou buď tmavý a nebo bílý. MÁM RADU PRO UŽIVATELE TWINGATE - POKUD FOTÍTE TAK Z 0,5M S BLESKEM TAK SI  NA KOUSEK BLESKU NALEPTE IZOLAČKU A PAK UVIDÍTE FOTKY!!!!!! Ješte nechápu jak ti odborníci s taiwanu tam mohli dát interpolaci. S takových hnusných fotek ješte interpolovat na větší rozlišení?????? Interpolované fotky pak dopadnou jako změť barevného spektra-fotíte třeba šedou budovu a pak se dívate že jsou na ní RGB fleky. At už je to jakýkoli typ všechny jsou na h**no. Jo a jestli si myslíte že twingejt bude fotit tak jak jsou fotky na této stránce, tak věřte že tyto jsou ještě o dost lepší než to ve zkutečnosti fotí!!!

S tim BENQem mas naprostou pravdu tak kvalitny fotky s fotaku za takovou cenu to je super. Tento BENQ ale i jiné modely od tohoto výrobce fotí o dost líp než Olympus, Umax a všechny možný foťáky.

0/0
21.3.2004 10:24

charlie

Re: je to hnus ( benq 4500)

Dobry den,

nasel jsem nahodou vas príspevek do stare diskuze o DF twingate, ve které jste zminil, že mate DF benq 4500. Chtěl bycg se Vas zeptat na Vase zkusenosti s timto fotakem.

Predem dekuju za odpoved.

0/0
19.10.2004 9:16

Hugh

Re: je to hnus
Tak to ses peknej idiot!Mam TwinGate 6630 a v pohode ti vyfotim ve 30 cm fotku i s bleskem..Staci nebejt tak neschopnej a zakryt si prsetm 1/2 blesku-nadherna fotka...Ses amater.
0/0
28.6.2004 14:31

Petr

Re: je to hnus
To je ironie, nebo fakt,že strkáš prst před blesk. To snad není pravda, aby byl někdo spokojenej s takovým krámem.
0/0
2.7.2004 23:57

OT

Svět v paměťové kartě
http://www.horydoly.cz/vypsat.php?id=1371
0/0
28.1.2004 9:44

Pavel

nabídka
Pánove,vratil jsem TwinGate a koupil jsem jiný. Zůstala mi nová paměť SecureDigital Card 128MB. Kdo by měl zájem vyměním za CompactFlash 128MB. Zdravím
0/0
20.1.2004 10:11

LEO

PORADTE
Chci si koupit digiťák a padl mi do oka TWINGATE 6630 ale nemám sním žádné zkušenosti  a dle recenzí se mi nezdá až tak špatný. Ale určitě existují cenově možná mírně dražší ale kvalinější - poradte na jaké typy se mám zaměřit než se rozhodnu.
0/0
20.1.2004 7:21

tiskovy.mluvci

Re: PORADTE
TwinGate NEBRAT! Nulové možnosti nastavení, nekvalitní optika, absence zoomu a tak bych mohl pokračovat. Podívejte se raději po fotoaparátu známé značky, nejlépe, pokud vyrábí i klasické analogy. Chybu jistě neuděláte u značek jako jsou Olympus či Canon. Raději si trochu připlatit. A nebo pokud vám jde skutečně o cenu, tak je lépe šáhnout po 2Mpix foťáčku známé firmy než po takovém šrotu.
0/0
26.2.2004 11:50

Petr

Re: PORADTE
Twin gate je v poho, za 5000 to nejlepší.
0/0
26.4.2004 11:20

Libor

SD Karta

Poraďte prosím. Koupil jsem do TG MS 6630 pam. kartu - SD 128MB. Vložil do foťáku. Vše je dobré - objevilo se přepnutí z interní karty na externí. Vyfocené fotky chci poté přetáhnout do PC a ejhle zrada. Nejdou!! Při provádění této oprace z interní karty nebyly sebemenší problémy. A teď?? Zkusil jsem formátovat kartu, ale ani po této operaci to nefunguje. Je zrada ve foťáku?? Anebo v kartě?? Poraďte prosím. Díky Libor

PS: Fotky dělá pěkné.

 

0/0
19.1.2004 8:24

Re: SD Karta

Jenom ně tak napadá nemáš tu pam.kartu uzamknutou. Na hraně karty je pojistka. Kdyby to nepomohlo, zkus další pam. kartu jak to nepomůže tak reklamuj foťák

                 Ahoj Pavel

0/0
19.1.2004 10:38

Libor

Re: SD Karta
Pavle díky, ale karta je odemknuta ( pokud je uzamčena hlásí to fotoaparát ). Zkusím to v jiném fotoaparátu. Pak to budu reklamovat. Libor.
0/0
20.1.2004 6:24

Bolland

taxte mě nalomili

foťák na mě už čeká na počtě a teď nevim, jestli ho vzít nebo ne. xakru!

jak je to s tim vrácením peněz? 30 dní od převzetí na poště? jsem totiž zasekanec v nemocnici nebo od objednávky?

asi mrknu ještě po něčem jiným.

nechal jsem se zlákat tou "korekcí expozice" - jako že si budu moct pokoumat různý nastavení, zpoždění závěrky (aby fota byla lehce máznuta apod)  s tim nemám počítat??

foťákům hovno rozumim

0/0
16.1.2004 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.